Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minoes, gevallen in het winkelcentrum? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar meid? Je hebt de laatste dagen wel pech zeg, jemig! Rustig aan doen, hoor!!

Beanie, fijn dat je het korte protocol kan gaan volgen. Welke medicatie ga je gebruiken?

Sproet, volgende week punctie, spannend meid!! Hoe kijk je er tegenaan? Krijg je medicatie tijdens de punctie? Vraag anders om een pilletje D.ormicum, een fantastisch medicijn waar ik uren op gespaced heb, gedurende de punctie en de uren erna.

Wij krijgen zo 'visite' van iemand die tegen onze auto is aangereden tijdens het achteruit parkeren. Flinke schade aan de rechter voorzijde, maar de persoon was zo sociaal om een briefje achter te laten voorzien van telefoonnummer. Gelukkig zijn er anno 2012 nog nette, sociale mensen!

Ladies, ik ga m'n kanjer van het kdv halen, fijne avond!!

Geplaatst

Lieve schatten. Lees alleen in de gauwigheid dat Melis zich zo besodemietert voelt. Bah meis!!

Het is hier ff heel druk. Van hot naar her. School naar school. Vergadering naar vergadering. Concert naar concert. Prik naar prik!! :-)

Hoop morgen ff te kunnen bijlezen en kletsen. Denk wel aan jullie en kom ff terug op optreden!!

Xxxxx

Geplaatst

Hi lieve dames,

Minoes, wat vervelend dat je gevallen bent! Laat je maar even 3 dagen lekker vertroetelen!

Sproet, wat een drukte! Hoe gaat het met je? Trek je het allemaal nog een beetje?

Melis, wat irritant dat jullie schade hebben aan de auto... Gelukkig maar idd dat hij zo netjes is geweest om z'n gegevens achter te laten... Zouden er toch genoeg zijn die dat niet doen!

Deze (laatste) IVF ronde is wel wat anders dan de vorige twee. Nu dus het korte schema, waar ik hormoon-technisch best blij mee ben. Ik ga deze keer half gonal-f en half menopur spuiten. Kijken of dat wat oplevert. Is het gouden recept van Sometimes, dus ik hoop dat het mij wat oplevert! Tenslotte heb ik natuurlijk afgelopen vrijdag de Pipelle gehad, dus wie weet levert dat nog voordeel.... We gaan het zien! Alleen de tijd kan het ons leren!

Dames, fijne avond allemaal!

Geplaatst

Melis ik pech vogel haha jij kan er ook aardig wat van vonden de auto's elkaar lief wouden ze elkaar kusje geven haha grapje baal je wel weer van

Sproet meid loop je zelf niet voor bij hormoon bommetje ;-)

Beanie komt helmaal goed dus je gaat weer druk beginnen hopelijk boel eitjes ;-) en boel posi testen

Floor hoest met je trek je het allema nog beetje?

Ansje

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Dames,

Ik lees steeds snel bij, maar hier zo druk met inwerken en weinig energie... Dus ik schiet een beetje tekort aan alle kanten. Ondertussen gisteren tot half een zitten borduren aan een Sintcadeau voor Mini voor op de psz na eerst gezamenlijk te hebben geknutseld met andere ouders. Ik moest wel gaan, want ik heb nog nooit zelf een handwerkje van vilt gemaakt. Nee, het is geen sekte, het is een antroposofische psz.... Daar máák je cadeautjes in plaats van ze online te bestellen en ingepakt en wel te laten bezorgen, terwijl je zelf nog in je pyjama zit... Er gaat een wereld voor me open...

Melis, wij hebben volgende week een gesprek voor wel of niet starten voor ronde drie, dus ook IVF afspraak in het verschiet. Iets sneller dan me lief is, want de vreselijke hormonen spelen me nog steeds parten. We twijfelen dus nog. Wat naar dat je zo ziek bent (had ik je al laten weten), ik hoop dat het inmiddels al iets beter gaat. Succes met de test morgen! Klote van de auto zeg, maar wonderlijk dat er nog eerlijke mensen bestaan en boffen dat jij die laatste der mohikanen treft!

Beanie, er komen spannende weken voor je aan zeg! Ik hoop zo dat de gelukscocktail van Sometimes voor je gaat werken!!!

Sometimes hoe is het?

Sproetje, niet te hard rennen hè? Straks heb je scrambled eggs!

Jessica, arme kneus, wat heb ik met je te doen!

Morgen zal ik me wat uitgebreider melden!

Alle dames, slaap lekker!

xxx

Geplaatst

Ansje hoest met jullie boef

Ja met mijn pa is afwachten hopelijk snel oproep

Ilana was 7805 gram en 63 en half cm en ze loopt beetje voor met haar ontwikkeling soms word ze boos haha

Oja trok plastic kapot zo boos was ze dat ze op de weegschaal moest haha moest zo lachen allemaal kindjes kijken deed ze ander nog niet nu wel leuk

Oja nog leuk verhaal mijn moeder is ook een sukkel gingen we naar mc reed ze bord voor bij haha stonden we bij het raam ik helemaal dubbel en die vrouw wou de bestelling niet opnemen moest nog x door mc

Liefs

Geplaatst

Floor tegelijk haha lekker he om soms niks te moeten lekker gangen in je pyjama dus al kado klaar jij gaat hart

Btw de intocht is dit weekend?

Geplaatst

Lieve meisjes, eerst ff ego berichtje dan. Vandaag weer ziekenhuis moeten bellen vanwege de aanhoudende bloedingen en krampen en harde buiken. Toch weer op controle morgen en dan een plan van aanpak bespreken. Moet ik rust houden of niet, stofzuigen en uurtje in de stad lukt niet, dan ga ik bloeden en krijg ik enorm harde buiken. De beebie doet het prima volgens mij, kan het hartje krachtig horen slaan mbv de angelsound. Alleen mama is op van de zenuwen en papa ook. Bezoekjes aan de toilet worden stressvol nu.

Pfff

@ beanie mijn wondermix gaat voor jou werken, let maar op. Geniet maar van je rust, straks ben je de hele dag of ochtend misselijk. ;)

@ minoes, pechvogeltje. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar doe je wel voorzichtig met jezelf...?;) lol vallen in het winkelcentrum, brekebeentje...

@ sproetie, alles goed meid!!? Drukdrukdruk, hihihi wanneer hb je eitjesmeten?

Andere meisjes, ziek, druk of anders... Dikke knuffels

Geplaatst

@melis, hoe is de test gegaan? hij had er niet zo'n zin in las ik op fb?? Dat hij maar kleine beetjes kreeg ;)

Voel jij je al iets beter?

Wat balen zeg van de auto! Maar echt super dat hij een telefoonnummer heeft achter gelaten. Echt keurig.

@floor, leuk zo'n psz!! Gewoon lekker actief met je kind bezig zijn ipv internetshoppen!

Spreek je het goed door je ivf met je arts? Als er twijfels zijn misschien nog even wachten? Je moet natuurlijk wel een goed gevoel erbij hebben he.

@beanie. Best lastig hoor met je werk zo. 3 maanden is een lange tijd. En is dat echt 3 maanden zonder elkaar? of kun je elkaar in die 3 maanden wel opzoeken? Ik zou ook wel even nadenken. Stel je raakt nu zwanger (waar we allemaal vanuit gaan ;) ) dan mist je man je groeiende buikje. Daar kan geen skype tegenop hoor ;)

@monies. Wat doe je nu weer meisje? Vallen in het winkelcentrum. Das echt niet handig! En je broer die erop dubbel lag? hihi

I.lana is goed gegroeid zeg! En voor op ontwikkeling lopen is altijd goed hihi. Het plastic kapot trekken omdat ze boos was... Dan is ze erg boos!! Hahahaha

@sometimes, meis wat een onzekerhied! :( best kans dat je bedrust krijgt. Niet dat je daar op zit te wachten, maar dit is ook niks! Gelukkig heb je de angelsounds en kun je je semmie horen! Dikke knuffel!

Hier gaat het zozo. Gister met S.terre naar de HA geweest, ze heeft een oorontsteking. Dus neusspray gekregen.

Gisteravond was ik werken. Vertelde manlief later dat J.amey buikpijn had (heeft heel snel last van verstopping) maar naar de wc gaan lukte niet. Kwam erin ineens een gil van boven, had het kereltje heel zijn bed onder gespuugd :( alles verschoond. Ik ben om half 12 nog bij hem gaan kijken maar hij lag vredig te slapen. Vanmorgen bij het wakker maken zag ik dat weer heel zijn bed onder zat. Had hij zelf niks van gemerkt. Hij wilde toch naar school.

Hoor ik op school dat buikgriep heerst en dat het ipv onder, het er boven uitkomt... Als ik dat had geweten :( Arm vriendje.

Verder komen dit weekend weer de jongetjes, ga ik proberen om een stapeltaartje te maken. Dat betekend dus morgen al taarten bakken. Dat komt goed uit want ik ben een dagje vrij ;) We gaan naar de intocht met de kids. 's avonds mogen ze hun schoentje zetten en dan pas 2 weken later weer. Vind het wel gezegend met 5 kids... lol

1 december vieren we het, komt sint met 2 of 3 pieten langs :) dan zijn er 6 kinderenen 9 volwassenen..... pfff druk!

Geplaatst

Minoes, zo te lezen doet prinses I.lana het prima, lekker gegroeid! Dat gefrustreerde gedrag herken ik wel van V, die had dat ook heel erg als iets niet lukte waarvan hij overtuigd was dat hij het wel kon. Hoe gaat het met je vader? Nog nieuws? En hoe is het met jou? Nog erg veel last van je val?

San, bij jou ook al een ziekenboeg? Heeft S.terre veel last van haar oorontsteking? Veel plezier aankomend weekend met alle jongens, zal wel druk worden. Petje af!!

Sometimes, weer bloedingen? Meisje toch, wat heb jij het zwaar te verduren met je zwangerschap en je moet nog zo lang :-( Kan me heel goed voorstellen dat jullie beiden helemaal op zijn van de zenuwen. Probeer ook je rustmomenten te pakken waar nodig, het wordt er allemaal niet makkelijker op!

Floor, jullie gaan toch starten met een volgende IVF behandeling? Spannend!! Gaan jullie weer naar het AMC of hebben jullie voor een ander zkh gekozen? Hoe is het met Mini en Maxi?

Sorry als ik vragen stel waarop jullie het antwoord al hebben gegeven, ik heb vanmorgen nl. alleen ff snel bijgelezen en dit is wat ik er van onthouden heb, mijn excuses!!

Wij zijn net terug uit het zkh voor de open provocatietest. V.ince reageerde wel op de koemelk, maar volgens de arts niet sterk genoeg om nog te spreken van een koemelkallergie. Hij noemde het 'dubieus'. Vandaag en morgen afwachten of er nog klachten bijkomen en die dan morgen doorbellen aan de verpleegkundige. Indien de klachten niet toenemen of zelfs afnemen, moeten we a.s. maandag starten met het introduceren van koemelk.

Ben benieuwd!

Fijne dag dames!!

Geplaatst

Hi dames,

Melis, vertel, hoe is het gegaan vandaag? Mag de kleine man nu koemelk gaan krijgen? Enne, voel jij je wel weer wat beter vandaag?

Sandra, wat een ziekenboeg bij jou... Maar wel stoer van je mannetje dat hij gewoon naar school wilde! Gaat het inmiddels al wel weer wat beter? En dit weekend dus weer volle bak! Gezellig, aanloop naar Sinterklaas... Ik denk dat wij dit jaar maar weer over slaan! (worden elk jaar gevraagd om met manlief z'n broers en hun kindjes te vieren, maar dan draait het alleen om de kindjes en tja, op dit moment zitten wij daar gewoon niet zo heel erg op te wachten. Mocht het ons nog gegeven zijn denken we daar tzt vast weer heel anders over!). Over dat werken, tja, 3 maanden is lang maar we zouden elkaar op zich wel kunnen zien. Zwitserland is natuurlijk wel op rij-afstand. Maar toch... Ik denk niet dat het heel goed zou zijn voor de relatie. Het is toch anders om elkaar alleen via Skype te zien of ook dicht bij elkaar te zijn! Btw mocht ik nou zwanger raken, dan is het sowieso geen optie. Ten eerste met alle controles, die ik zeker in NL wil laten doen, ten tweede ben ik dan ook niet volledig inzetbaar ivm schadelijke stoffen en straling... En dat geldt uiteraard voor zowel Nederland als Zwitserland!

Sometimes, al op controle geweest? Jeetje wat onzeker, je wil gewoon echt geen bloed zien! Ik hoop dat je nu gewoon even rustig aan moet gaan doen, want als ik het goed begrijp ging het beter toen je rustig aan deed. Maar als je teveel hooi op je vork neemt dan begint het weer! Btw de twee keren dat ik zwanger was had ik niet heel erg veel last van misselijkheid, alleen uitgesproken weerstand tegen veel voedsel en uitgesproken voorkeur voor ander en verder de hele dag een soort weeïg gevoel.... Laten we hopen dat ik dat gewoon weer krijg....

Minoes, verveel je je al? Lekker rustig aan aan het doen? Klinkt goed hoor, de groei van de kleine meid!

Floortje! Goed weer wat van je te lezen! Jeetje, wat prehistorisch... Zelf cadeautjes maken! Nee hoor, grapje, niks mis mee! En nog leuk om te doen ook, uiteindelijk! Je ziet iets ontstaan in je handen.... Ik kan daar zelf altijd wel van genieten! Meis, volgende week dat gesprek aangaan maar komt de behandeling te snel, dan komt het te snel en dan kun je dat zelf ook aangeven! Als je het gevoel hebt dat je eerst beter in balans moet komen, ook om het een betere kans te geven, zou ik zeggen gewoon nog even lekker wachten en alle tijd en aandacht aan Maxi en Mini besteden. Je bent nog hartstikke jong! Er is geen tijdsdruk! Ga je nog nadenken over Pipelle/Intralipid/Prednison? Je weet het he, bij een bepaald onderdeel kan en wil ik je best helpen!

Hier min of meer aan het genieten van een zonnige dag... Manlief is vrij (roostervrije dag), we hebben daarnet gezellig saampjes boodschappen gedaan. Wat een vreugde! Nu weer voor een week klaar gelukkig... Moet over anderhalf uur nog naar de fysio. Verder gewoon een rustig dagje!

Geplaatst

Sandra oooo wat zielig van jullie kleine meid ga haar maar lekker knuffelen wat zielig heb zelf maar oorpij pffff beterschap

Floor wat spannend toch weer beginnen sterke vrouw ben je ook

Sometimes meid wat heb ik het met je te doen ik hoop dat bloeden gauw stopt en dat jullie van jullie zwangerschap kunnen genieten

Geplaatst

Melis wat fijn dat ik er bijna overheen gegroeid is super zeg joepie joepie doe vreugde dansje mee fijn zeg

Beanie zon???? Hier niet gezien in het hoge noorden haha

Vandaag bij Fysio geweest hij heeft mijn voet in tape gedaan als niet beter word moet ik voor foto's heen zal even mooi lachen

Oja ben mijn meubels aan het pimpen foto als ik er aan begin en klaar is maak ik foto haha

Als ik iemand vergeet sorry

Liefs

Geplaatst

Hoi dames, moet het rustig aan doen. Niet werken voorlopig dus en voldoende rustmomenten inbouwen in de dag. Niet teveel huishoudelijk werk enzo. Nou dat wordt nog leuk voor mijn vriend hihihihih

.Echt wel balen, maar het is wel een geruststelling dat alles goed is met de baby. Semmie doet het wederom prima, maar de dokter deelde wel mijn zorg over de aanhoudende pijn en bloedverlies. Dus ja ben wel weer gerustgesteld dat het met de baby goed gaat, maar het blijft irritant. Volgende week weer naar ziekenhuis voor controle en de bloed-urine uitslagen.

Geplaatst

Oooo sometimes meid wat een onzekerheid sterkte hopelijk stopt bloeden dikke knuf en lekker niks doen

Liefs

Geplaatst

Jeetje Sometimes, das niet niks! Maar misschien wel beter, rustig aan doen en dan stopt hopelijk het bloeden heel snel en worden de harde buiken ook snel minder! Gelukkig word je wel goed in de gaten gehouden... En vriendlief de huishouding doen? Das zijn probleem toch? Jij hebt nu een hele belangrijke taak en dat is jullie Semmie een veilig huisje bieden! Dus meis, rustig aan doen, denk aan je lieve kleine en vooral prachtige Semmie, die is echt het aller belangrijkste nou!

Geen zon in het hoge noorden? Hier is het echt de hele dag schitterend weer geweest! Weinig wind (en dat is echt een uitzondering, zo pal aan het IJ.meer) en de hele dag zon! Minoes, moet je nog terug naar de fysio? Tot wanneer moet je het aankijken voor je voor een foto gaat? Idd, wel lief lachen dan!

Geplaatst

zo, nou, dus, daar was ik dan eventjes!

Ik moest echt een bladzij of drie teruglezen...maar hier gaan we dan ;-)))

@FLoortje!! Ik moet jou nog zo ontzettend gaan bellen, maar het is druk en ik voel me ruk en ach..als ik iemand niet hoef uit te leggen hoe het met me is, is dat hier wel ;) Ik bel je heus snel! x

met je zwangerschapslip.....

Wat heerlijk zo'n borduurverhaal, kan ik heel blij van worden hoor! Wij houden hier ook wel van de zelluf doen cadeaux en niet van het intertoys, ..heel gaaf dus!! Ben benieuwd hoe ie geworden is!

En pofferdrie spannende beslissingen lieffie over het starten van ronde drie!

@Beanie! Jaaaa, naar L.evel4.2 in het P.aard in D.enH.aag. Heerlijk..thuis voor ons ook, wij hebben onze cd presentatie daar ook gehad en een groot deel van onze vrienden werken daar dus het is een thuiswedstrijd en de jongens spelen nog zo onwijs goed! Jaren 80 waren ze groot, maar in mijn boekje ook anno 2012 nog! Helemaal geweldig! Topavond gehad.

Ivf vraagjes ga ik zo beantwoorden in één keer ;0)

@ansje! HEerlijk toch lekker gekke hoedjes op je kindje zetten...ik ga dat ook doen hoor! Hahaha..;-)

@Melis, he meis toch....ik had je snotverhaal al gelezen natuurlijk maar lees nu hoe slecht je je voelde...vervelend meissie, hoop dat je intussen iets bent opgeknapt? En papfles goed gegaan?

En what the flying feck? Tegen je auto aanrijden...eieren! Nette eieren..dat wel maar Eieren!!! ;-))

@Sometimes...eh..nee toch he? Hoe is het nu dan? Godsamme, dat ik dat nou weer lees! Wat akelig!!! Wel vreselijk fijn dat je Semmie hebt kunnen horen met je Angelsound..bijzonder hoor!!

Lees in etappes en lees nu ook dat alles goed is en je rust moet houden!!! Woohooo...rust is het magische woord dus! x

@San taarten, kotsende kinderen, snotterende neusjes en etterende oren..ik hoor het al..gewone week voor jou dus ;-) jeempie...maar het is waar. Het heerst. Ook bij mij op school. Ik zelf loop ook te stuntelen. Pik altijd wat mee van die kids!

Nu, en dan hier....ik heb moeite met prikken man...het bloedt iedere keer, dat had ik de vorige poging niet. Dus ik heb een blauwe buik...hoe kan dat nou? Iemand? Please? Het doet zeer en het ziet er niet uit. elke keer opnieuw bloedende buik..irritant dus. Dat gezegd hebbende...

Verder, het gaat wel hoor vrouwen!. Ik ben wat down, vooral moe, heb een opgezette buik, ben een beetje misselijk al een paar dagen en slaap nog steeds niet heel lekker. Vrijdag gaan we eitjes kijken. Dus lopen we in principe op hetzelfde schema als de laatste keer. Als alles gaat als de vorige poging, dan stimuleer ik ongeveer 11 dagen en zou ik dan maandag voor de pregnyl moeten en woensdag de punctie. In ieder geval komende week. Zie ik er tegenop?

Valt wel mee, ik weet uiteraard leukere dingen, heel veel zelfs...ontelbaar veel leukere dingen, maar ik hou me vast aan de gedachte dat het zo voorbij is.

Ik moet vooral 1000 mg paracetamol slikken en krijg in het ziekenhuis wat morfine ingespoten in mijn buik. Dan wat prikjes in de schede en go....

Dat is mijn verdoving over het algemeen. Dormicum nam ik altijd als ik naar de tandarts ging (angsttandarts) en werkt prima, maar die morfine ook prima spul! ;-))

Ik heb het wel zwaarder dan de vorige keer maar nog steeds te overzien. Ik ben moe en dat breekt op. Doe wel leuke dingen en ga op pad, werk en speel veel. Ik zal jou nog even een pb sturen beanie met waar we spelen, dat kan ik hier wel zetten, we spelen in de p.60 maar ik laat je even weten hoe je evt aan kaartjes kan komen mocht je dat willen. We spelen relatief bijtijds zaterdag. Is een b.enefiet festivalletje.

Ik ga lekker slapen, althans proberen te slapen. Ben moe en als ik eerlijk ben...ben ik gewoon een beetje down vandaag...komt wel goed!! :-)

Dikke kussen lieve vrouwen, fijn dat jullie er zijn!

X

Geplaatst

Sproetje, no problemo, we spreken elkaar wel! Net ook even benefietsmsjes gestuurd (had ik - met schaamrood op mijn kaken - nog niet gedaan!). Ik weet zo goed hoe het voelt, bij mij worden de bijwerkingen steeds erger. Vraag me niet waarom, maar het is zo. Moe, alles opgezet, vooral je buik en dat slapen, nou ja dat níet slapen dus, is vreselijk! Komt door de deca. Maar Meis, houd even vol, volgende week zit de punctie er op en dan is die walgelijke deca weer klaar! Heb net even zitten kijken voor zaterdag, maar denk dat het te laat wordt voor Mini - we hebben in principe geen oppas 's aconds - na ook al de intocht van de Sint te hebben gehad, maar we kijken wel even.

Sometimes, wat een onzekerheid vrouwtje! Ik vind het echt heel rot voor je! Nog een week of tien tot de safety zone -min of meer dan, dus dat zullen best spannende weken worden! Maak je niet druk om het huishouden - makkelijk gezegd - en laat desnoods een goede vriendin of je dochter een keer per week even komen poetsen. Dat moeten ze dan maar even voor je doen! Ik duim dat het bloeden en vooral de pijn afneemt en dat je er wat rustiger onder wordt! Take care vrouw, ik denk aan je!

Melis, Meis, balen dat je het zo te pakken hebt. Vandaag laste dagje werk toch? Lekker uitzieken het weekend dan! Fijn van Prins V. wat is het toch een bikkel! Zal wel een hele rust voor je zijn dat de KMA vrijwel over is.

Beanie, lekker een dagen met je mannetje! Tja, altijd rot die boodschappen. Ik doe er bijna niet meer aan (alleen bakker en groentenboer)... Ik heb er echt een hekel aan, zeker de grote boodschappen. Vanmiddag komt À.lbert de boel weer netjes bezorgen, de bezorgkosten ben ik anders kwijt aan benzine en parkeren, dus ik vind het wel goed. Misschien een tip? Tja, logisch dat je niet weg wilt als je zanger raakt en bovendien ben je dan zo beperkt dat je waarschijnlijk ook niet 'interessant' bent...

Jessica hoe is het nu? Beetje beter met je voet?

Ansje en bij jou? Ontkomen jullie een beetje aan de heersende virussen?

Tina, tijdje niks gehoord, hoe is het?

Ik kreeg gisteren een berichtje van Misa, ze is erg druk, maar geeft door dat ze aan ons denkt! Wij ook aan haar toch?

San, lieverd, arme S.terre, vervelend hoor oorontsteking! Heeft Mini ook twee keer gehad toen hij zo klein was.... En het weekend weer de jongens, pfffff, nu je hoeft je niet te vervelen! Ben je een beetje bijgekomen van het weekend? Het was toch emotioneel en ik kan me voorstellen dat dat toch een beetje doorwerkt?

Hier eigenlijk wel wat beter! Wel druk maar het gezonde dieet werpt vruchten af, ik voel me iets sterker. Baal wel dat ik maar niet afval na het stoppen met de hormonen, dus heb maar wat kleding in de juiste maat besteld, want niks past me.... ik heb op dit moment ook geen zin om te lijnen, dus dan maar grotere kleding en ik zie wel of mijn buik toch nog wat gaat slinken. Lekker bewegen en dan zien we wel. Verder dus druk met inwerken, Mini, huishouden etc. Straks even lekker weg, want de hulpen komen poetsen en ik geloof dat vandaag ook de tuin wordt gedaan. Wij smeren hem dus! Vanmiddag worden boodschappen bezorgd en dan zijn we weer klaar voor het weekend. Zaterdag Sint en zondag bezoek waar ik me op verheug, dus een rustig, maar ook gezellig weekend voor de boeg. Mijn beste vriendin is over een paar dagen uitgerekend, dus dat is ook spannend! Het rommelt al aardig, dus hij kan ieder moment komen. Vanavond moet ik bij haar in de buurt naar de dermatoloog voor een rare moedervlek en dan rijd ik nog een langs voor een aanmoedigingsknuffel. Alleen deze keer geen kokende thee over mijn voet gieten want ik heb een enorme brandplek op mijn voet die nog moet genezen van de vorige keer.

Gisteren kwam ik een heel mooi verhaal/'gebed' van S.teiner tegen, ik mailde het mijn vriendin, maar is ook toepasselijk voor ons, misschien dat ik het straks nog even plaats. Nu gauw aankleden en ontbijten.

Liefs,

Floor

Geplaatst

Hi ladies!

Wat een rust weer hier.... Ik ben aan het wachten op een vriendinnetje die net als ik op de bank zit, dus we hebben vanmiddag maar eens afgesproken om even bij te kletsen!

Sproetje, wat een drama toch die hormonen. Gelukkig weet je maar al te goed waarvoor je het doet en dat het einde in zicht is... Ik hoop zo dat je morgen een mooie FM hebt en idd volgende week de punctie! Niet dat de tijd daarna zo leuk is, dat weten we natuurlijk allemaal, maar ja anders gebeurt er ook niks.... Tja, als we dit van te voren allemaal hadden geweten.... Zat er laatst over na te denken: wij hebben altijd gezegd dat we de grens trokken bij op de 'natuurlijke' manier zwanger worden. En zie waar we nu zitten.... Nou ja, maar niet te veel over nadenken..... Sproet, blijf positief, je heb vast veel mooie eitjes, genoeg maar niet te veel, en gaat hele mooie embryo's maken samen met je mannetje. Denk daar maar aan! Overigens ik ben van het zelfde bouwjaar als jij dus ik ben ook 'opgegroeid' met L.evel4.2!

Floortje! Ben blij te lezen dat het bij jou steeds een beetje beter gaat. Zo te lezen een leuk weekend in het vooruitzicht! Altijd goed... Weet je, vroeger lieten we ook de boodschappen bezorgen door de A.ppie maar ik vind het zo jammer dat bijv. de groenten niet zo lang houdbaar zijn (vaak) en dan moet ik evengoed nog terug... Qua benzine/parkeerkosten maakt het nu niet uit, ik breng manlief naar het station in W.eesp en rij dan langs M.uiden, en daar doe ik dan mijn boodschappen. Gratis parkeren, en een A.ppie XL maken veel goed! Ben trouwens wel benieuwd naar de tekst waar je het over had...

Hier dus rustig. Beetje aanrommelen, beetje piekeren... Ik werd gisteren weer gebeld over dat werken in Zwitserland. Heb de goeie man uitgelegd dat ik deze en volgende maand echt niet weg kan, en dat ik 3 maanden te lang vind! Aangezien ik in 2003 een maand stage heb gelopen in Zwitserland zou het wel kunnen dat ik wel inzetbaar ben voor een maand en dus niet eerst 3 maanden hoef te gaan. Hij gaat dat bespreken. Misschien dat ik nog een weekje naar Duitsland moet voor een cursus Duits, ik zeg kom maar op (heb ik tenminste wat te doen!). Wat manlief gisteren wel zei is dat ik er wel rekening mee moet houden wanneer de IVF mislukt ik ook nog wat tijd nodig heb om dit samen met hem te verwerken. We moeten het dan een plaatsje zien te geven dat we kinderloos zullen blijven... Dus dat het dan geen goed idee is om direct na de IVF naar Zwitserland te vertrekken... Hij heeft zeker een punt!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Lieve sproetje van me meid gooi alles eruit en nog even volhouden dan worden je eitje geoogst ;-) sterkte meid dikke knuff

Floor meid wat fijn dat het goed met je gaat

En een leuk weekend in vooruitzicht

Rustig aan dikke toet

Beanie meid we houden moed je mag niet naar buitenland omdat je zwanger bent hoop doet leven dikke knuff

Hier gaat beter loop (gewoon) maar wel pijn maar gaat goed:-)

Papa moet 29 ste heen spannend

Ben dit jaar weer piet zo'n zin in moet ook alles regelen zo leuk

Hoest met de rest sorry als ik weer iemand vergeet

Knuf

Geplaatst

hee dames!

hier eindelijk weer beter na een goede griep te hebben gehad vorige week :( en deze week erg druk helaas... had nu even tijd om snel te reageren :)

hou het soms niet bij hoor allemaal hier! hihi....

Sometimes.. jeetje meid schiet niet op met die bloedingen! maar gelukkig alles goed met de babe... houden zo :) en lekker rustig aan doen :)

Beanie hoe is het met jou?? 3 maanden naar het buitenland en weg van je mannetje is wel erg lang ja!... en mocht de poging wel of niet lukken.. denk dat je bij allebei niet graag weg zou willen... :)

ik ga de rest weer even bijlezen hoor :)

hier echt ziek ziek geweest, koorts... overgeven... hoofdpijn echt niet leuk :( maar voel me nu weer goed alleen de hoofdpijn blijft wel maar dat is denk meer een kwaaltje...

morgen weer naar het ziekenhuis voor de echo! ben zoooo zenuwachtig en vind het reuze spannend! hoop maar dat alles goed is met de kleine beeb....

We hadden ons opgegeven voor Babyboom( bekend bij jullie?) en ze gaan ons volgen! :) super leuk...ze gaan morgen ook mee naar het ziekenhuis met de echo... vind ik ook wel spannend hoor!

voor de rest nog niet veel nieuws hier... dat zal morgen wel komen denk ;)

fijne avond allemaal! xx

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4769[/ATTACH]

Hallo meisjes, even een fotootje van mijn kleine vent. Zien jullie ook es hoe hij er uit ziet :)

Floortje wat fijn dat het langzaam weer wat beter met je gaat meis. Een gezellig weekend voor de boeg.

Spannend voor je vriendin zeg, begrijp ik goed dat ze een jongetje krijgen?

Hier ontkomen we tot nu toe mooi aan alle virusjes enz. Ik denk ook dat het komt doordat J niet naar de creche gaat. Heel af en toe zie ik eens een snotneusje bij hem maar dat is dan ook alles. So far so good!

Jessica Jessica Jessica toch, glijpartijen in het winkelcentrum? Het is (afgezien van je wondermeisje) niet echt jouw jaar he?

Spannend hoe het verder verloopt met je vader..gelukkig dat jullie contact nu goed is.

Soentje succes met de echo morgen! Ik snap dat je het spannend vind.

Beanie lastige dillemma's maar logisch dat je dit jaar niet weg wil. Begrepen ze het wel?

Sometimes, maar lekker rustig aan doen. Wat akelig toch steeds dat bloedverlies en die harde buiken.

Melis hoe gaat het? Ben je weer wat opgeknapt?

zoo niemand vergeten hoop ik ...;)

Hier in het hoge mistige noorden alles okee. Vandaag mijn oppaskindje weer gehad en morgen komt hij ook weer.

Kreeg vandaag olee olee weer een brief van het u.w.v. Ik mag over twee weken weer es op komen draven voor een evaluatiegesprek over hoe de stand van zaken nu is, hoe het solliciteren gaat, of mijn cv wel goed genoeg is opgezet enz enz. Ach ja ik zal wel weer heen gaan, maar ik vind het zo nutteloos allemaal. Als je nu echt geen werk kan vinden is het goed hoor, maar als je al vastomlijnde plannen hebt is het alleen maar irritant dat ze zoveel van je willen.

Geplaatst

Dames. Het prikken doet zo'n zeer op het moment. Wat ik al zei, in tegenstelling tot de vorige poging, het bloed elke keer als ik de naald eruit haal. M'n buik is bont en blauw. Ik maak me wat zorgen. Is er iets raars. Of kennen jullie dit? Ook nav het bloed prikken afgelopen week bloedde ineens heel na. Vind het eng en naar. En ik baal en het doet pofferdorie veel zeer om de blauwe plekken heen.... Iemand? Please? Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden