Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoe is het in de ziekenboeg? San? Beetje beter? Melis, jij weer helemaal opgeknapt?

Lieve meiden, niet piet stiekem in zijn billen knijpen en een fijn weekend!!

Dikke kus!

Oeps, waarschuwing te laat, toch gedaan, maar het was ook wel een hele leuke.... ;-)))

Succes vanavond/nu...

Je bent niet dik en bol, je het gewoon last van de hormonen! Wacht maar, over een paar maanden ben je pas dik en bol ;-))))

Melis, was het leuk in Lelystad?

San al een beetje opgeknapt?

Andere meiden, dikke knuf, heb vandaag beetje last van rsi dus tik niet te veel.

XXX

Geplaatst

Hier geen buikpijn meer!! We zoude naar buiten gaan om de sint te verwelkomen maar ik vond het te koud dus we hebben lekker op tv gekeken en taart gebakken :)

Sorry ff ego maar kids hangen aan m'n been hihi

Xxx

Geplaatst

San, wat fijn dat je geen buikpijn meer hebt! Vonden de kids het ook leuk om de intoch op tv te kijken?

Floortje, het was leuk hoor, V.ince vond de pieten maar wat interessant, hij is tot twee keer toe met ze op de foto gegaan! Waar waren jullie naar de intocht toe? Hoe vond Mini het?

Hier een vreemde situatie, ik ben 3 dagen over tijd, ik snap er geen snars van!! Normaliter ben ik stipt elke 28 dagen ongesteld, maar nu ineens niet. Ik wil niet naief overkomen hoor, maar zwanger worden via de natuurlijke weg is hier praktisch onmogelijk.

Zelfs vanaf de 1e keer na mn bevalling ben ik elke 28 dagen ongesteld, tussendoor twee maanden de pil gebruikt en inmiddels alweer 3 maanden pilvrij. De vorige twee menstruaties zonder pil waren ook met 28 dagen en nu ineens niet. Nou ja, mijn lichaam zal wel op hol geslagen zijn!!

Fijne avond meiden!!

Geplaatst

Je zou bijna denken melis.....

Wat leuk dat V het zo leuk vond! Nu hopen dat dat zo blijft hihi

De kindjes vonden het erg leuk :) lekker pepernoten erbij, stukje marsepein heerlijk!!!

Geplaatst

Het zal wel iets zijn waardoor ik niet ongi wordt, maar het laatste wat ik denk is een zwangerschap, hoor.. Wacht rustig nog een paar dagen af, zal wel uitblijven omdat ik er steeds aan denk omdat ik het nog niet en geworden..

Geplaatst

Haha, je bent een lieverd Floor!! Heb mn laatste test vd week aan de buurvrouw gegeven, dus ben testloos!

Zou idd goed kunnen komen omdat ik niet lekker was.

Heeft Mini zn schoen gezet vanavond?

Geplaatst

Dank je melis :) *bloos*

Soms is het ook lastig hoor. Ze worden bij moeders heel anders opgevoed. Zo is J.orrit net voor het schoenzetten naar bed gestuurd omdat hij blijft "schoppen". Hij doet dat wel om te stoeien maar met 3 andere jongens is dat geen goed idee. Na 3x waarschuwen is het naar bed.

En dat maakt het lastig. Als de 2 kleintjes naar bed zijn vind ik dat niet zo erg. Maar als die nog beneden zijn dan gaat het gewoon niet.

:( en dan moeten we improviseren met slecht weer. Morgen zal het spelletjesdag worden met een kopje warme chocomel met slagroom. Een potje ganzenbord en monopoly. Taart eten en broodjes knakworst. Want om 5 uur moeten de heren alweer vertrekken.

Geplaatst

Voor jou waarschijnlijk inmiddels routine, maar ik vind het serieus knap! Manlief die vaak op en neer rijdt om ze te halen/brengen, weekend met 3 jongens en je prinsesje, petje af hoor!

De relatie tussen jullie en de moeder vd kids is ook niet optimaal toch? Sorry als ik dat verkeerd heb begrepen.

Alvast heel veel plezier morgen, denk je ook een beetje aan jezelf?!

Geplaatst

Lieve meiden. Ik durf bijna niets meer te schrijven. Ik ben er geleefd de afgelopen weken en merk dat ik dingen moet laten vallen die ik eigenlijk leuk vind, zoals het lezen en kletsen hier. Ik zal eerst wat bij lezen want jullie hebben natuurlijk van alles beleefd!! Een ontmoeting de 10e ? Toch? En mooie follikels @ sproet, valse tests@floor etc. Ik heb jullie gemist, maar niet vergeten😉 dus ik kom er graag straks weer bij.

Heel lieve groetjes!!! Tina

Geplaatst

Nee die is alles behalve optimaal ;)

Das een heks hahahaha.

Het is ook routine maar ik ben ook blij als het zondag 5 uur is. J.amey is van vrijdag half 7 tot zondag 5 uur niet J.amey. En dat maakt het lastig. S.terre kan niet goed tegen de drukte. Maar ach :) ze zijn ook wel weer lief hihi

Komt weer goed hier in huize h.elmus ;)

Geplaatst

Tina, gewoon lekker inhaken als je eraan toe bent hoor!! We hebben allemaal wel eens minder actieve dagen/weken, dat mag toch? Hoe is het met je?

San, wel lastig dus zo te lezen, zeker als je eigen kids niet zichzelf kunnen zijn :-( Je mag trots op jezelf zijn hoor!! Trouwens, wat zag S.terre er onwijs lief uit in haar pieten-outfit!!

Geplaatst
Dank je melis :) *bloos*

:( en dan moeten we improviseren met slecht weer. Morgen zal het spelletjesdag worden met een kopje warme chocomel met slagroom. Een potje ganzenbord en monopoly. Taart eten en broodjes knakworst. Want om 5 uur moeten de heren alweer vertrekken.

Haha, dat klinkt gezellig zeg! Net als vroeger!! Inderdaad petje af voor je hoor!!! Je moet het allemaal maar in toom zien te houden, dat 'stelletje' :-)))

Melis, mutsie! Nou ik heb er nog een stuk of 25 liggen, dus je weet de weg ;-))) haha!

Mini is helemaal wil van 'Klaas' en Piet (onze eigen pizzabakker van het restaurant van vrienden) en heeft het de hele tijd over 'ehhhh, noten, eehhhhh peper'! Schoentje zetten ga ik van de week i eerdaags ook maar eens proberen....

Tina, gezellig! Ik vroeg laatst nog naar je, wat leuk dat je er weer bent! Klinkt druk, ik hoop niet te druk....

Xxx

Geplaatst

Ik had graag ff bij je langs gewipt Floor, maar V ligt te slapen en manlief gaat zo de deur uit voor een nachtdienst. Enne.. Heb geen test nodig als reden om langs te komen hoor. Nu we het erover hebben, wil je binnenkort ff een bakkie doen? B vraagt nog steeds naar je, haha!

Wat geweldig die Mini, ik zie hem al helemaal rondrennen!! Geweldig!!

Geplaatst

Tina welcome back :) ook ik heb ff een mindere tijd gehad :)

Melis, doe is ff een ritje floor hahaha :)

Oh floor leuk dat mini wat interesse toont! Heet die vent piet of ziet hij eruit als een piet?

Eeeh noten eeh peper! Wat lief! Heeft hij ze al op?

Hebben jullie ook dat verhaal gehoord van dat lijk aan die sinterklaasboot? Bah! Weet ff niet meer waar het was maar brrrrr

Geplaatst

Hi dames,

Wat veel geschreven vandaag!

Veel Sint, altijd een leuke tijd met kindjes....

Sandra, gelukkig weer beter! En leuk met de kindjes de intocht gekeken en ik zag op FB een hele mooie taart voorbij komen! Ik sluit me bij de anderen aan: petje af hoe je dat toch allemaal doet met al die jongens! Lijkt me lastig als de relatie met de moeder van die oudste jongens zo slecht is... Gelukkig gaat het zo te horen wel goed!

Melis, wat spannend! Kan idd heel goed zijn dat het nu langer duurt doordat je zo zit te wachten... Morgen ff testje scoren bij Floor?

Floortje, wat leuk dat Mini er nu wat bewuster mee bezig is! Wil wel een verslag hoor als hij zijn schoentje gaat zetten!

Tina, soms heb je ook gewoon ff wat minder te melden, of minder tijd om mee te lezen of te reageren, maar dat maakt toch allemaal niet uit?

Sproet, wat ik bedoelde met het slikken van die vitamines (wat je slikt is volgens mij heel goed) is dat je niet pas start vanaf de TP maar gewoon nu al. Maar dat doe je dus al! Helemaal goed!

Heb net de laatste pil ingenomen... Pfff. Ben er blij mee. Heb de afgelopen dagen flinke hoofdpijn gehad, en merk gewoon dat ik niet echt blij wordt van die hormonen. Als deze poging mislukt weet ik nog even niet hoe we het daarna gaan doen.... Enerzijds wil ik geen hormonen meer gebruiken, anderzijds heb je dan wel maandelijks de ongemakken.... Kans dat ik spontaan zwanger raak is aanwezig, maar zeer klein (anders was het wel vaker gebeurd dan die ene keer lijkt mij). Zit een beetje te denken om een p.ersona aan te schaffen. Maar dat heeft weer weinig toegevoegde waarde qua anti-conceptie, alleen dan krijg ik weer wel goed inzicht in mijn cyclus. Nou ja, we zien wel. Had het vanmiddag ff met manlief over de aankomende IVF. Blijkt dat hij er nu veel meer tegen opziet dan de vorige 2 rondes, terwijl ik er juist (vooralsnog) veel minder mee bezig zijn.... Typisch toch, zoals dat gaat!

Geplaatst

Nee hoor is geen domme vraag! P.ersona is een apparaatje dat je cyclus in kaart brengt (aan de hand van urine testjes) en dan aangeeft wanneer je vruchtbare dagen zouden zijn en wanneer je ovulatie is. Is bedoeld als a.nticonceptie maar kan dus ook ipv o.vulatietesten gebruikt worden... Als anticonceptie niet zo betrouwbaar in vergelijking met hormonale a.nticonceptie, maar wordt dus ook gebruikt juist om zwanger te worden! Hopelijk is het voorbarig dat ik hier over aan het nadenken ben....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden