Ga naar inhoud

Bomen die bomen!


Floortje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Lieve Beanie, klinkt handig die Persona, ik heb er -lang geleden - ook aan gedacht, toen bestond het pas net. Wat bijzonder dat je mannetje er nu zo tegenop ziet, terwijl jij er nog niet echter bezig bent. Misschien komt dat doordat het de laatste keer is en schuift jij dat besef - uit zelfbescherming ?- nog een beetje voor je uit terwijl manlief zich er wel al volledig van bewust is? Ach, kom ik weer de huis-tuin-en-keuken psycholoog... Niet naar Sproet gaan kijken in A'veen??

 

Ha, Melis, nee hoor, daar is geen test voor nodig! ;-) Gauw bakkie doen! Hoewel nu wel mijn beste vriendin al twee dagen met een ballonkatheter en zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis ligt, dus ik doe even alles onder voorbehoud. Haar vriend is chirurg en moet dinsdag, woensdag en donderdag opereren, dus ik heb aangeboden te helpen als de kleine er dan al is en ze mocht al thuis zijn. Maar ook dan blijf ik niet de hele dag daar, ze zou gek van me worden (loop ik de hele tijd te over haar te moederen ;-) Haha, B. die vraagt, dat schept verwachtingen, nu moet ik wel mijn best doen ;-)

 

San, is J.amey niet zichzelf als de grote jongens er zijn? Dat lijkt me wel vervelend... Het is natuurlijk ook nog maar een klein ventje, ik kan me voorstellen dat het toch steeds een soort overval is als die drie (of nu steeds nog maar twee?) grote jongens komen binnen denderen!

 

Mini ligt naast mij te dromen van 'Klaas' met zijn 'hoet rooieje gloot' (grote rode hoed ja ;-) en de leuke Piet, die in het echt geen Piet heet, maar wel ook een leukerdje en een grote vriend van Mini is ;-)) Mini is ineens heel erg warm, dus ik ga maar duimen dat de griep vannacht ons huisje voorbij rijdt...

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

 

Allemaal lekker geslapen? Of liggen jullie nog op een oor? Groot gelijk ;-))

 

Floor, hoe is het vannacht met Mini gegaan? Hopelijk heeft de griep jullie huis overgeslagen! Nog wat van je vriendin gehoord? Ik ben zelf ook ingeleid met een ballonkatheter, ze zeiden dat dat best lang kan duren voordat die zijn werking heeft, maar bij mij viel hij er na 4 uurtjes al uit en had ik 2 cm ontsluiting. Hopen dat het bij je vriendin ook snel mag doorzetten en ze haar wondertje snel mag vasthouden!

 

Beanie, dat apparaatje klinkt wel erg handig ja! Hoe is het verder met je?

 

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!

 

Ja, ik ben alweer uit bed gevallen!

Melis, is de Sint nog bij jullie langs geweest gisteren? Of doen jullie daar dit jaar nog niet aan? Die persona lijkt me idd wel handig, op zich vrij duur in aanschaf maar via MP veel goedkoper aan te schaffen... Maar ik ga eerst nog maar ff afwachten hoe de laatste IVF verloopt!

Floortje, ik hoop dat Mini niet ziek is geworden! Heb je al wat van je vriendin gehoord? Ze zullen het toch niet eindeloos gaan afwachten als ze zwangerschapsvergiftiging heeft? Spannende dagen in ieder geval!

Vwb de IVF, we realiseren ons beiden heel erg dat dit toch echt de laatste keer is. Ongeacht het resultaat. Maar dat is eigenlijk niet de issue voor manlief. Hij kijkt iets verder, namelijk de 'wat als' we een positieve test hebben? Hij gaf gisteren aan vooral enorm op te zien, in dat geval, tegen de echo's die gaan volgen.... Dat uiteraard omdat we daar niet hele leuke ervaringen mee hebben. Ik kijk nog lang niet zover vooruit. Eerst maar eens de 2 hormonale weken overleven (kan me nog steeds niet voorstellen dat dat deze week weer gaat beginnen, terwijl toch al enige tijd een plank ik de koelkast bezet is door de medicatie). En dan stapje voor stapje verder. Ik hoop dat ik er zo ontspannen in kan blijven staan... Heb er ook nog helemaal geen gevoel bij....

 

Voor iedereen een hele fijne dag, ik hoop dat iedereen leuke plannen heeft voor vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ja, die ballonkatheter zit er al sinds vrijdagmorgen in... Schiet echt niet op. Bloeddruk wordt niet hoger gelukkig, maar het is behoorlijk heftig. Ik ben wel bezorgd om haar! Ze ligt nu aan de monitor en de kleine doet het goed en straks komt de arts bespreken hoe nu verder. Ik wwilde even een knuffel gaan brengen, maar Mini heeft de halve nacht gehuild en heeft 38,5, dus durf het niet aan. Maxi en ik hebben een griepprik gehad, maar ik moet er niet aan denken griep of iets dergelijls mee te nemen..... Wacht dus maar even af of de koorts bij Mini zakt en dan ga ik pas naar haar toe...

 

Jullie nog plannen vandaag? B. ligt natuurlijk pas net te slapen?

 

Lieve Beanie, ik kan me helemaal voorstellen dat je man opziet tegen echo's. Maar het goede nieuws is dat je alleen echo's hebt als je zwanger bent ;-)))

 

Dikke knuffel!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beanie, wij doen dit jaar niks aan Sinterklaas, behalve dat V.ince op 5 december natuurlijk een cadeautje krijgt. Hij vond de Zwarte Pieten enorm interessant, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze zwart zijn en freaky kleding aan hebben. Niets meer niets minder.. Wij zijn echte Kerst mensen, zodra V.ince het allemaal snapt zullen we Sinterklaas toevoegen op onze party-lijst!

 

Floor, jeetje, dat duurt idd wel een tijdje bij je vriendin zeg, balen! Hoop voor haar dat het snel mag doorzetten! B. ligt inderdaad net te snurken, die trek ik rond 13 uur z'n bed uit want we gaan vandaag naar de verjaardag van m'n moeder, die ouwe taart is 54 geworden, haha!

 

Ga ff snel douchen en in de make-up, de tijd dat V.ince slaapt zo optimaal mogelijk gebruiken!

 

Laterssssss Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames even snel onze dame komt terug

 

Mellis jammer ja zou leuk geweest zijn toch

 

Weet even niet meet lees straks weer

 

Oja Tina welkom back

 

Hier ongie geworden maar ben er ook vanaf heel raar heb wel bloed verloren ga morgen eerst ha bellen

 

Liefs

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe eerst even vertellen van gisteren voordat ik strakkies reageer op jullie lieve meiden!

 

 

Wat heb ik een bijzondere avond gehad zeg....tranen van warm in mijn ogen. We hadden gisteren een b.enefietconcert voor de dochter van onze boeker. Zij heeft met haar twee jaar een zeer zeldzame vorm van k.anker en moet voor behandeling naar de a.merika. Dit kost natuurlijk klauwen met geld en dus konden wij als musici alleen maar onze handen ineen slaan, een zaal regelen en spelen. Want dat kunnen we het best. Wij hebben geen geld om te geven, maar kunnen wel geld vragen door te spelen voor de mensen. Dus dat hebben we gedaan. Samen met nog vijf andere bands, vrienden, kennissen van ons. En het was een ongelofelijk mooie avond. Oude en Nieuwe vrienden. Muziek en saamhorigheid. Dat was het. We hebben ruim 5000 euro opgehaald hoorden we vanmorgen. Dat is te gek! Echt te gek! Ik heb een paar fotos op mijn f.acebook gezet en mijn 'band'profiel kan ook weer vrienden accepteren, heb er een 200 uitgesmeten vandaag die nit actief of bedrijven waren. Daar staan ook mooie kieken!

 

 

Je kunt je voorstellen dat het een hele organisatie is om zes bandjes te laten optreden op hetzelfde podium binnen een paar uur, nou, het is ons gelukt. Het was een feest. We hebben dan ook besloten dit vaker te gaan doen, zo'n avond. Maar dan met een andere aanleiding, want deze is natuurlijk ontzettend verdrietig. Maargoed..het was laat, ik was moe en niet lekker aan het eind van de avond. De stress, de drukte, het spelen in de warmte, de bijwerkingen van de hormonen, het vrij vette eten, de biertjes, en het prikken ergens half staand tegen een bar aan maakten dat ik kapot was. Echt kapot en de hele dag heb ik een soort kater gehad...

 

 

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, achter de rug. Morgen ochtend weer naar het ziekenhuis voor een echo en ik hoop dan echt niet dinsdag ook, want dat gaat mijn school zo niet leuk vinden....brr...Mijn lief laat veel van zich horen uit L.ondon alwaar hij bier drinkt, musea bezoekt en me mist (en dat is ok ole ole)...

 

 

Sinterklaas is vooralsnog ontzettend aan me voorbij gegaan, maar komt morgen wel op school. Dan willen de kids alleen nog maar sintliedjes zingen...help...

 

 

dan nu.......effe terug lezen lieve dames...

 

 

Jullie hebben gisteren een paar dagen schrijven in gehaald zie ik hahaha...

 

 

@Floortje, lieve lieve Floortje hoe is het met je meis? Ik zie dat je piet toch in zijn billen hebt geknepen...wát hadden we daar nu over afgesproken ;-) niet doen he! Ik moest nog zo aan je valse positief denken....bizar nogmaals...! En kl.te!

Eeh noten eeeh peper!! Té schattig! hoet rooieje gloot.. Hoe is het met mini en zwangervriendin?

 

 

@Sandra, oh meis, fijn te lezen dat je ietsje beter bent...en lekker met je kids naar de sintoptocht geweest..klinkt gezellig!! Zag ook gezelligs op fb voorbijkomen volgens mij?

 

 

@Melis, huh, wat een raar verhaal dan joh....kan me voorstellen dat het heul raar is om ineens over tijd te zijn....En dan lees ik twee bladzijdes verder en zie dat je ongie bent geworden....hehehe...lachen man op deze manier beantwoorden per pagina ;-)

 

 

@Tina, wat fijn weer effe wat van je te horen, en ik begrijp er alles van. Ik kan ook ineens even alle sociale media neergooien als het me teveel is Doe rustig aan XX

 

 

@Beanie fijn joh, met de pil gestopt! zalig...Hoe gaat jouw behandeling? aangezien je het over de pil hebt en ik al 3 weken deca prik...hoe doen ze dat bij jou? sterkte met alles meis, begin je nu meteen met prikken oid? Bijna! xxx

 

 

Nou volgens mij ben ik weer bij......ik ga maar eens effe wat deca en puregon in mijn lijf jassen en mijn lessen voorbereiden. Morgen echo....

Denk aan jullie!!!

 

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sproetje! Jemig, dat klinkt aals een heftig avondje!!! Logisch dat je een beetje katterig was vandaag! Ik heb ook nog even extra gesmst voor de kleine meid hoor! ik ben benieuwd hoe je Sproetketjes in spé het morgen doen, of het al lekkere bolle bolletjes zijn geworden en jij je dus niet voor niets een bol bolletje voelt ;-) Laat je wat weten?

 

Melis! Nou dan was het waarschijnlijk toch allemaal een beetje ontregeld doordat je ziek was.... Het zou wel een stunt zijn geweest zeg! Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;-))

 

Beanie, hoe is het bij jou? San, heb je het weekend een beetje overleefd? Jessica, ik kan niet bijhouden wat jij allemaal voor pech en klachten hebt. Meisje toch! Kan die huisarts van jou er nog wel andere patiënten bij hebben? Hij heeft zijn handen vast vol aan alleen jou! Haha :-))

 

Sometimes, hoe is het met bloeden en rusten? Ik ben benieuwd....

 

En de andere dames??? Laat eens wat horen ;-)

 

Hier grote opwinding! Om 13 uur zijn de vliezen bij mijn vriendin gebroken.... Zo spannend! Wij hadden bezoek en zaten lekker gezellig te kletsen terwijl mijn telefoon nog op stil stond (echt stom), dus we zagen het pas iets later, maar nu zit ik de hele tijd op de klok te kijken, te duimen en me af te vragen hoe het gaat! Wat spannend zeg! Ik hoop dat het voor haar niet zo'n hel is als het bij mij was en dat ze lekker een ruggeprik heeft gekregen...

 

Dikke knuffel meiden ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps... Arme Mini heeft 39 en klaagt over buikpijn.... Maar hij is zo'n bikkel, dus hij blijft er vrolijk onder :-)) Ohhh, wat is hij toch een grote stoere jongen! Maar als ik zeg 'je bent een grote jongen', dan zegt hij: 'nee, iek klein!', zo zoet! Ik moet al die dingen opschrijven, zodat ik het niet vergeet en hij het later zelf kan teruglezen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames!

 

Even snel na BzV (waar ik eigenlijk niks aan vond):

Floor, is je vriendin al bevallen inmiddels? Wat vervelend dat Mini pijn in zijn buik heeft.... En dus nog steeds koorts. Hij zal toch niet echt ziek worden? Is idd wel een leuk idee, om alle leuke uitspraken van Mini op te gaan schrijven voor later. Als hij gaat trouwen dan heb je wat te vertellen!

 

Sproet, klinkt leuk, maar ook heel druk! Wat zullen jullie met z'n allen trots zijn...

Morgen weer FM! Ik help je hopen dat je dinsdag niet weer terug hoeft....

Ik heb deze keer het korte schema, dus hoef niet eerst weken deca te spuiten. Gisteren dus laatste pil, nu onttrekkingsbloeding afwachten (volgens het ziekenhuis wordt die dinsdag verwacht), dan de dag erna starten met deca, volgende dag uitgangsecho en dus 's avonds ook beginnen met stimuleren! Klinkt wat mij betreft wel heel wat aantrekkelijker dan het lange schema met 2-3 weken alleen deca... Ik hoop dat het manlief heel veel ellende (en mijzelf hoofdpijn) gaat besparen! Maar als het goed is dus woensdag eerste deca er in en donderdag echo en starten met gonal-f/menopur. En dan volgende week donderdag eerste FM... Het gaat weer spannend worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

 

 

Ooo sproet wat geweldig dat er nog zulke mensen bestaan die wat voor een ander willen doen geweldig topper

Op naar veel eitjes morgen

 

Floor meid wat zielig voor mini hopelijk knapt die snel op

Wat een kanjer gewoon vrolijk blijven

Piet in zijn bibs geknepen haha

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beanie ook weer van start spannend meid toi toi toi

 

Oja Floor vriendin al bevallen spannend zeg

 

Hier gewandeld vanmiddag

En daarna bij mijn vader gegeten was heel gezellig hoplijk kunnen we dit nog tijdje doen

Verder gaat hier zijn gangetje

Oja Ilana was vanaf 3 uur vannacht wakker bij mijn schoonouders haha regel dag?

Ben lekker in bad geweest er was namelijk een vrachtwagen over me heen gekomen haha

 

Iedereen dikke knuf

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden