Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dames. Het prikken doet zo'n zeer op het moment. Wat ik al zei, in tegenstelling tot de vorige poging, het bloed elke keer als ik de naald eruit haal. M'n buik is bont en blauw. Ik maak me wat zorgen. Is er iets raars. Of kennen jullie dit? Ook nav het bloed prikken afgelopen week bloedde ineens heel na. Vind het eng en naar. En ik baal en het doet pofferdorie veel zeer om de blauwe plekken heen.... Iemand? Please? Xx

Lieve Sproet,

Even kort op je vraag: is het niet verstandig om morgen even het ziekenhuis te bellen hierover? O wacht, je hebt morgen een echo, kun je het sowieso even vragen.... Lijkt me toch raar als je de vorige keer maar af en toe bloedde bij het prikken en nu elke dag. Misschien is het een idee om de komende dagen eerst even een ijsklontje op de plek te houden waar je gaat prikken. Werkt 2 kanten op, enerzijds zorgt het voor minder pijn bij het prikken, anderzijds knijpen je bloedvaatjes dan een beetje samen waardoor je ook minder gaat bloeden uit die prikgaatjes... Het is maar een idee, iets anders kan ik niet echt bedenken!

Lieve Sproet, heel veel succes morgen en ik hoop dat je een boel mooie follikels te zien krijgt! Ik ga voor je duimen!

Geplaatst

Jullie zijn lieve schatten!

Ik maakte me gewoon stom zorgen..then again..het zijn drie flinke droppels bloed, mooi rood (if i may add) maar inderdaad...zo raar nav de laatste poging, had ik dit niet. Ik ging me ineens van alles bedenken...oeh...slecht, er gaat iets mis, er is iets niet goed, ik reageer verkeerd op de hormonen. Ik loop leeg...nu...dat is uiteraard niet zo! :-))

Ik had vorige week na mijn bloedpriksessie ook thuis een pittig verbandje alleen en door dit bij elkaar op te tellen...lijkt het dus samen te hangen met de hormonen...en vroeg me daarom af of iemand iets bekend voorkwam?

Ik probeerde het te fotograferen, maar dat lukt natuurlijk niet hehehe...leuk bedacht kind, maar helaas! Idee een 10, uitvoering een 3.

MOrgen inderdaad voor eitjesmeting en dan vraag ik het meteen hoor...Zal ook wel bloed geprikt moeten worden en dan geef ik het ook wel aan extra.

Het is gewoon vervelend en ik ben een tikje bezorgd...moet ik natuurlijk gewoon helemaal niet doen, maar doe ik toch merk ik, en dat werkt niet in mijn voordeel als het gaat om rust op het moment.

Dus, morgen navragen. Het is om de blauwe plekken heen prikken nu en da's niet gaaf!

Heb alvast vitaminen D3 in huis, O.mega3 en hopla,,....ik ben klaar voor die ukken straks! Ik ben benieuwd hoe het morgen is, of ik wat follikels heb...geen idee op het moment...ze lijken wel te werken, ik heb er last van in ieder geval...;-)

Keep you girls posted!! XXXX

Geplaatst

Oh, ik zie dat je het op de foto geüpload amper ziet... sproet zag m wel via de app.... Nu ja, ik bedoelde dus te zeggen dat ik een vals positeve test had... Voelde me moe, beetje misselijk en ging voor dat wonder, dus dacht we wagen het er op, maar helaas.... Geen wonder. Xxx

Geplaatst

wat ik ook op de whap zei...ik vind het BELACHELIJK dat zoiets kan...echt BELACHELIJK! En jawel...ik weet dat ik hoofdletters gebruik, maar dat doe ik alleen als ik iets BELACHELIJK Vind ;-))

Geplaatst

Jeetje floor!!!! Mijn hart maakte even een sprongetje toen ik aan het scrollen was en de foto zag met jouw naam.

#&*/@&*/*!!!!!

:'( wat een rotstreek. Je ziet hem nu ook. Dit is zo gemeen....

Dikke kroel!

Geplaatst

Ik doe met sproet mee belachelijk

Ooooo het was jullie zo gegund

Beetje rare tijd maar zit op de wc hopelijk word het geen buikgriep haha

Sterkte sproet dikke toet op naar hele boel eitje die allemaal het zaad lief gaan vinden

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4774[/ATTACH]

Sorry dames, kan er niet over uit! Ik zie toch niet alleen die streep? Alle andere tests NEGATIEF (ja heel erg geschikt voor hoofdletters negatief Sproet!) Wat een rottests, ik ga die bij een eventuele nieuwe IVF niet gebruiken, ze breken je hart!

Xxx

Geplaatst

Fm. 4 grote links, 2 grote rechts. Paar iets kleinere die nog kunnen meekomen. De blauwe plekken. Hoef me geen zorgen te maken. Beetje afdekken als ik heb geprikt. Maandag nieuwe echo. Waarschijnlijk eind volgende week punctie.

Geplaatst

Arme floor. Ze breken idd je hart :(

Dikke knuf lieverd.

Nou de kids spuugvrij begint mama :(

Oh floor de dienst was mooi. Heel kort maar wel mooi. Veel gejankt. Het zet je even met beide benen op de grond :( het fijn om te zwemmen daarna. Gedachten verzetten :) genieten van de kindjes

Geplaatst

Sproet, goed nieuws zo te lezen, een mooi aantal follikels heb je geoogst! :-) Ik duim voor je dat ze lekker mogen doorgroeien en er wellicht nog een paar bijkomen!

Floor, een vals positieve test? Wat een domper zeg, heb nog nooit eerder gehoord dat een test vals positief kan zijn, heel apart! Wat zal je teleurgesteld zijn omdat je voor een wonder ging!

Minoes, gefeliciteerd met I.lana, vandaag alweer 5 maanden!

Sandra, beterschap wijffie!!

Hier gaat alles goed, weinig bijzonderheden. Heb vandaag weer 's m'n nagels laten doen (acryl), sinds de bevalling van V.ince heb ik ze moesten missen, want dat was geen doen.

Straks met onze directeur naar het CB, we weten i.i.g al dat hij inmiddels 10 kg (!!) weegt!

Vandaag ook begonnen met Nutrilon 2, we vervangen 1 schepje Neocate voor Nutrilon gedurende een week en op deze manier willen de koemelk heel langzaam gaan opbouwen.

Fijn weekend meisjes!!

Geplaatst

Hi lieve dames,

Floor, vals negatieve testen? Ongelofelijk! Maar ik zie echt duidelijk een streep... Heb je ook de KV 2x5 gedaan? Of alleen deze? Is het een predictor? Wat een domper zeg.... Het is gewoon k*t!!!

Ik ga vandaag nog even reageren op je pb!

Sproet, ziet er goed uit! Nog even doorprikken en je dus geen zorgen maken over die druppels bloed... En dan volgende week punctie! Zag dat je vit D en omega in huis hebt, kun je best al mee beginnen hoor!

Jessica, hoe is het met je? Toch geen buikgriep hoop ik?

Arme Sandra, beterschap voor jou! Kids vrij van de buikgriep is mama aan de beurt... Bah! Hoop dat je snel weer beter bent!

Melis, jij al helemaal beter? In ieder geval lekker wat Melis-tijd zo te lezen... En strakjes dus naar het CB.

Fijne dag allemaal dames!

Geplaatst

Ons mannetje is weer goedgekeurd!!

Hij is 77 cm en weeg 9820 gram, een echte bink! In gewicht komt hij nu wel wat minder aan dan voorheen, maar dit komt omdat hij actiever is geworden. Ook over zijn ontwikkeling zijn ze dik tevreden, hij loopt zelfs een maand of twee voor, wauw! Uiteindelijk is het natuurlijk maar het cb die deze mening heeft, maar wauwie wat ben ik trots op m'n kanjer zeg!!

Om het nog even af te maken zwaaide meneer vrolijk naar alle artsen en vpk, arm omhoog en handje open en dicht knijpen, geweldig!

Geplaatst

Fijn Melis! Die Prins V.ince is gewoon een bikkel!

Hoe is het met de andere dames? San, gaat het met de buikgriep?

Wij boodschappen doen en op naar Sint...

XXX

Geplaatst

Floor, lieve Floor, veel plezier bij de Sint!! Wij gaan zo richting Lelystad om hem daar te verwelkomen!!

Sandra, al een beetje aan het opknappen of nog in de lappenmand?

Geplaatst

Hoe is het in de ziekenboeg? San? Beetje beter? Melis, jij weer helemaal opgeknapt?

SInten en Klazen vandaag....heerlijk..ik vind deze tijd geweldig altijd, giga druk maar heerlijk.

Hier is mijn lief voor drie dagen naar L.onden met vrienden. Vanmorgen heel vroeg vertrokken. Ik ga hem wel missen maar ben ook blij dat hij even iets anders kan doen dan in dat prikcircus hangen.... Hij komt maandagnacht weer thuis.

Ik was allang blij dat we met stimuleren iets achter lopen anders had ik maandag zonder hem moeten pregnylen...en dat vind ik niet leuk...nu zal dat waarschijnlijk iets later worden.

Had het heel zwaar gisteren. Kl*tehormonen. Ben in mineur, vind mezelf te bol geworden, krijg pukkels en voel me stom. Maar.......prikken ging gisteren een stuk beter. Ik heb afgekoeld met een icepack. Vervolgens geprikt, de deca deed meer zeer in die koude huid vond ik, de puregon niet, de naald deed absoluut minder pijn. Na afloop met een watje afgedekt en gedrukt en geen bloed !!Woooohooooo!!!!

Dus dat is dan weer fijn..vanavond wordt het spannend waar ik ga prikken. We zitten met zes bands in twee kleedkamers (allemaal vrienden, maar toch ga ik er niet lekker effe prikken) dus ik moet effe een rustig plekje opzoeken....kan nog een uitdaging worden ;-)

Lieve meiden, niet teveel pepernoten eten, niet teveel kruidnootjes, niet piet stiekem in zijn billen knijpen en een fijn weekend!!

Dikke kus!

Geplaatst

o en beanie! (*sorry niet gereageerd nog...)

Ik slik nu...

Omega3 van O.rthica (1200mg)

VitamineD3 van S.olgar (1000 IE)

Foliumzuur van de E.tos hehe...

En straks ga ik mezelf weer het schompes drinken aan granaatappelsap met framboos van healthy people...ook omdat ik dat super lekker vind!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden