Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoera!!!! Wat heerlijk!!!

Woede zakt weer en we gaan er een leuk paasweekend van maken.

Dat ze beiden maar in de ****** zakken.

Vanmorgen naar oogarts geweest voor ja.mey. weer zijn ogen achteruit. Dus tijd voor een nieuwe bril! Pikzwart met felgroene binnenkant hihi

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja, zulke boobs heb je straks ;-) hihi!

goed zo San! arme j dat zijn ogen slechter zijn, maar wel stoere bril!

was om 5.15 wakker, dankzij meneer Mini, die groene appels wilde. helaas, winkels waren nog dicht en we hadden alleen rode... zo gaar, net eten naar binnen geschoven bij Mini ook en nu oogjes dicht en snaveltjes toe... nog even een beetje geshopt, beetje maar....

Beanie, fijn weekend.

Knuf!

Geplaatst

Tina Wat super gaaf... Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!! En nu de wachtweken in.. Mijn duimen gaan volop draaien!!

Floor Heb je dat nostalgische wiegje nog? Dan kan ieniemini erin slapen toch? En dat dekentje gewoon doen.. Komt altijd van pas op welke manier dan ook. Zo zoek ik ook altijd een goed excuus om iets te kunnen kopen ;-)

En ja een kapsalon.. Maar niet meer voor zolang hoop ik ;-)

Beanie!!! |Ik heb net je filmpje op FB bekeken.. mijn maag draaide een paar keer om.. Maar wat een uitzicht!! Wow.. Echt super tof zeg!!!

Leuk dat jullie een plek hebben waar je bekend bent. Altijd vertrouwd en je kent er je weg. Handig nu je toch niet mee gaat naar boven! Veel plezier dit weekend!

Geplaatst

Haha, ja, toch gekocht... En nog een paar dingetjes en een hele gave badjas voor Mini, voor de vakantie. Zo stoer! Een soort handdoek/badjas met rits. Zo kan hij heerlijk rondbanjeren bij het zwembad, zonder het koud te krijgen en zonder te verbranden, want met blonde krullen en lichtblauwe ogen en een spierwit huidje is hij behoorlijk gevoelig voor zon!

En nu echt slapen! Xxx

Geplaatst

Mir, dit is waar we in juni ook weer heen gaan! Vanaf het appartement kijk ik op de berg waar we hier vanaf vliegen.... Het uitzicht is idd prachtig als je zo in de lucht hangt. En aangezien het niet zo heel hard gaat, heb je meestal ook de tijd om echt te genieten! Nu ik dit zo schrijf kriebelt het echt enorm... Maar ik ga echt het risico niet nemen, manlief houdt me wel tegen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Ben even alles kwijt sorry probeer op iedereen te reageren

Oooo sproet ben helemaal onderste boven van je verhaal wat verschrikkelijk zo klein zo jong gewoon geen woorden voor

Sterkte meid ook met je griep

Tina jahoe meid lekker je laten verwennen

Floor groene appels haha die schat lekker op tijd op bed ben je morgen weer fit

Dus weer leuke dingen gekocht heerlijk we gaan volgend weekend shoppen ben uit broek gescheurd en vandaag broek open gehaald hou niet veel over haha

Beanie zwanger musje hoe voel je eindelijk zal er wel weer over heen gelezen hebben sorry

Sometimes misschien helpen ze je bevalling beetje opgang zal fijn zijn

Sterkte met je laatste loodjes

Remmir lekker dagje sauna gehad heerlijk heb je ook wel verdiend sterkte met je moeder

Sandra hele dikke knuffel voor jou denk aan jullie

Klinkt wel stoer de bril

Ansje bijna van start meid heerlijk

Hier echt de rem er op studie even aan de kant gelegd pak hem wel weer op als ik me goed voel werpt nou al zijn vruchten af ik rustig man rustig en kindje rustig heerlijk

Het weekend mijn man jarig doe alles lekker rustig aan

Morgen ziekenhuis ben helemaal niet zenuwachtig ben benieuwd wat ze zeggen

Hoest met de rest?

Liefs c

Geplaatst

Ik kan mij voorstellen dat als je dit eenmaal hebt gedaan het enorm verslavend werkt!!

Minoes succes morgen!!

Floor wat leuk en goed zo'n badjas.. nog nooit eerder gezien/gehoord van die rits.. Ooohhh en mini blond haar en krullen en blauwe ogen... dat zijn de aandoenlijkste kindjes!!

Geplaatst

http://www.ikenik.nl/koeka-badjas-venice-smart-aubergine-5.html

Zo'n badjas wil ik ook voor bij de zwembadbar! En dan heeft hij nog een knalroze UV badpak - broek met vest - met een UV pet die in het water kan (vorig jaar gekocht op Mallorca) dus laat de zon maar komen. Ik ben als kind vaak afschuwelijk verbrand, dus ben echt panisch! Zo'n UV pakje kan ik iedereen aanraden, ik ga dit jaar op zoek naar een grotere maat.

Minoesje, doe maar rustig aan! Je weet veel van de grootste geniën in de geschiedenis waren autodidacten (dus leerde nzichzelf alles zonder school)! Daar hoor jij gewoonlijk bij :-)

Beanie, het is inderdaad maar waar je vrijwillig zin in hebt ;-) Voor geen miljoen zou ik het doen, zeker niet zwanger. Maar goed dat manlief je tegenhoudt. Als de kleine er is word je sowieso voorzichtiger, hoewel dat natuurlijk niet wil zeggen dat je dan niet meer gaat vliegen. Ik ben wel veel bewuster geworden met risico's, hoewel je natuurlijk niet alles kunt voorkomen.

Zo. Ik heb een enorme bos paastakken in de auto, dus we gaan zo een paasbloem maken. Straks komen mijn moeder en zus eieren verven. Vader zei: 'ik ben niet zo van het eieren schilderen', nee Maxi verlangt zijn hele leven naar niks anders dan eieren schilderen. ik denk dan kom op oude zak, maar helaas, onvermurwbaar. Zondag eieren zoeken. maandag koffie bij mijn beste vriendin. Gezellig dus! Morgen lekker niks.

X

Geplaatst

Ik denk idd dat je je wel bewuster wordt van elk risico dat je neemt als er sprake is van een kindje.... Nou zijn wij ons daar altijd al bewust van geweest, ook omdat wij 'altijd' aan berg.klimmen hebben gedaan. Dus toen wij een samenlevingscontract lieten opmaken (dus voor we gingen trouwen) hebben we ook meteen testamenten laten opmaken, met daarin een 30-dagen clausule. Ik denk dat we over een week of 10 maar weer eens met de notaris moeten gaan praten... Een wijziging van de testamenten moet er sowieso komen, de 30-dagen clausule mag er uit. Waar wij ook over nadenken (sorry, beetje zwaar onderwerp voor de vroege morgen op Goede Vrijdag) is over de toekomst van ons kindje mocht er wat met ons gebeuren. Als we de 20 weken echo hebben gehad (idd volgende week) dan gaan we eens praten met de middelste broer van manlief en zijn vrouw.... We willen dan graag dat ons kindje naar hun gaat. We weten namelijk zeker dat zij het kindje als 'eigen' kunnen beschouwen en het ook zo zouden kunnen opvoeden... Maar ze moeten dit natuurlijk wel willen!

Wij maken ons op voor een kouder paasweekend dan dat het met kerst was.... Wat nou global warming?

Volgens manlief is er Wifi in de B&B, dus in dat geval lees ik mee!

Dikke zoen voor allemaal!

Geplaatst

Beanie - ik vind je zo stoer! Ik heb helaas altijd al angst voor hoogte gehad, maar ben letterlijk verslaafd aan bergen. Geweldig! Wat betreft je 'zwaar onderwerp' - nee hoor - juist goed dat jullie er zo nuchter over nadenken. Hoe snel geneurd er niet iets en dan is het verschrikkelijk als er niets geregelt is. Dus, gewoon doen. Heel veel plezier met dit knusse en koude paas/kerstfeest:)

Floor - meen je dat?? Is er echt deze betekenis voor - geweldig. Geen geintje, zowel bij de eerste, als ook bij de laatste en deze keer droom ik duidelijk van spinnen en ik heb een hekel aan die beestjes. Maar met deze mooie interpretatie ga ik mijn hekel wel nog eens overdenken:)

Minoes: goed zo dat je wat rust vind! Ik wens je een heerlijk rustig paasweekend en heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!

Remmir, San Sometimes, Ansje en Sproet - jullie natuurlijk ook een fijn paasweekend!!

Ik ga nu een beetje op de bank liggen - ben vrij vandaag jippie! Was al om 5.30u eruit vandaag omdat manlief zo vroeg moest vertrekken. Nu ben ik moe...

Tot later weer.

Geplaatst

Beanie wow wat mooie sport zeg berg klimmen lijkt mij ook wel wat ;-)

Ja wij weten niet waar ze kan blijven ik denk mijn nichtje als ons iets overkomt

Floor mooi hoor zo'n badjas zo 1 wil ik ook haha

Tina zal dat goed teken zijn ;-)

Rust lekker uit

W mochten volgende week weer beginnen maar we wachten nog een maandje maand mei beginnen we als alles mee zit

Alles zag er goed uit dus word weer spannend

Liefs x

Geplaatst

Ja! Heel verstandig! Eerst even héél goed uitrusten en dan beginnen ;-) Spannend!

Ik was de stoppels op mijn benen hélemaal zat en heb ze even goed laten staan en kreeg vanmiddag een S.atinelle bezorgd... Tanden op elkaar en heel erg doorbijten en daarna twee uur mijn benen helemaal in de fik, maar man o man, wat ben ik er blij mee! Ik ga alleen nog maar epileren en niet scheren :-) Laat de zomer maar komen! (Op je benen krijg je geen zwangerschapsmasker toch? ;-)

Alle andere dames zeker lekker weekend aan het vieren...

Tina, ja, zo voelt dat nou... zwanger zijn! ;-) In het begin voel je niks, je droomt alleen van spinnen... Heb je al getest? Haha! Lekker broeden hè? Ik hoop op een innesteling (voor een maand of 8,5!)

Geplaatst

Ik ben nog steeds met de scheermes onder de douch - durf niet te epileren, ben echt een watje:)))

Als zwanger zijn zo gaat dan hoop ik dat de spinnen er snel weer uitgaan haha. Ben nog steeds doodmoe en vandaag de hele dag hoofdpijn, maar wel lekker genoten van mijn 'luie' dag:)

Minoes - dat moet ook! Verplicht zijn wij nu aan de buurt:)

Geplaatst

Goeiemorgen vanuit een zonnig L.imburg!

Minoes, wat fijn dat alles goed is en dat je kunt beginnen wanneer jij dat wilt!

Tina, enge dromen over spinnen... Wie weet een goed teken!

Floortje met de gladde benen.... Ik doe dat al jaren, epileren ipv scheren! Het went ook echt, ook omdat je als je het vaker doet alleen maar dunnere haartjes weghaalt. En als de buik straks in de weg zit kun je Maxi vragen het voor je te doen!

Wij zitten nu in een kasteeltje voor 2 nachten. In de torenkamer. Maar er is ook een grote huiskamer annex keuken bij, met open haard. En het is ook nog sfeervol ingericht dus wat wil een mens nog meer! Wij zijn de enige gasten.... Ontbijt wordt over een uurtje geserveerd. Ga maar eens douchen en kijken of ik man kan bewegen dit ook te gaan doen. We willen vandaag nog naar Maastricht, museum doen, beetje shoppen, lekker hapje eten. Vanavond weer chillen bij de haard helaas zonder wijntje...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Zeg kasteelvrouwe! Heerlijk aan het genieten!

Minoes alles goed? Gaaf zeg volgende maand al! Nog een bolle buik erbij ;)

Floor al druk bezig met schilderen? Stoer! En lekker jezelf verwennen jij mrt spulletjes! Ik zeg Doen!

Sometimes aftellen! Ik vind wel dat je meldplicht ver ingaat. Elke dag ff melden ;)

Andere meiden dikke kus!

Fijn paasweekend lieverds!!!!

Xx

Geplaatst

Tina nee dat epileren durf ik ook niet auw haha

Beanie oooo dat klinkt heeeel fijn lekker genieten meid

Sandra is de rust beetje terug gekeerd klinkt allemaal best heftig

Iedereen fijne paasdagen mijn man os morgen paashaas haha grapje jarig dus moet doe pak aan lol

Hier gaat het stuk beter

Liefs x

Geplaatst

Floortje bedankt voor je complimenten, het wordt wel heel concreet nu. De spanning neemt ook wel toe nu, volgende week de open dag en ik hoop echt dat er veel mensen komen.

Jessica goede beslissing om even de rem er op te zetten. In mei weer van start, kun je je daar mooi op focussen. Wel lekker om dan niks anders aan je hoofd te hebben.

Tina hoe voel je je nu? Helemaal happy?

Beanie heerlijk genieten en dat wil vast ook prima zonder wijntje ;)

Sandra is de rust al weer een beetje terug?

Vandaag gaan we de traphekjes plaatsen en ik ga de tuin even doen voor zover dat wil met al die sneeuw, pff lijkt wel winter

Geplaatst

ja zeg Beanie , dat lijkt me geweldig, torenkamer, enige gasten, ontbjt dat klaargezet wordt en alleen maar relaxen, en genieten van het mooie Maastricht. Helemaal te gek. Veel plezier nog!!!

Minoes - fijn dat het weer een beetje beter gaat! Genieten van je manlief en een leuk feestje van maken.

Sandra - je klnkt ook alweer een stuk relaxter:) Heel gezellige paasdagen

Floor - war ben je:)? Nog aan het shoppen?

Sproet??

Ansje - je bent optimist:) in de tuin? Hier nog steeds sneeuwbuien grrrr. Ik heb sinds 2 weken bloemen in de garage staan voor in de tuin.... waar blijft het voorjaar?:)

Net gezellig met manlief de stad in geweest - doen we niet meer zo vaak omdat hij er altijd zo weinig voor voelt door de winkels te hunten met mij:)) Maar vandaag was hij relaxt en heeft zelfs voor zich wat spulletjes gekocht..:) Nu even wat rusten - ben alweer moe - en vanavond met een groep vrienden gezellig bij elkaar zitten.

Fijne dag iedereen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden