Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hahaha

Daarna wist ik die wel ja ;)

Nou deze was absoluut niet onder narcose ;)

Een ervaring die je nooit vergeet hihi

En nu kun je er hartelijk om lachen!

Geplaatst

Hoi dames,

Wat rustig hier:) Werkweek is weer begonnen:) Ik voel me ook alweer helemaal opgeslokt in het dagelijkse ritme. Gelukkig vandaag vrij! Wel een hele waslijst van 'to do-tjes' :( Maar goed dat leidt tenminste ok af en dat heb ik deze keer nog meer nodig dan ooit blijkt. Ik ben zo onzeker... en dat al op WD3. Dat komt waarschijnlijk omdat ik nog nooit eerder een blasto tp had en ik nu het gevoel heb dat ik nu al zou moeten weten / voelen of het gelukt is of niet. Bij de eerdere tp's had ik de eerste dagen altijd zoiets van: oohhh, het kan nog alle kanten op ...' Nou ja, ik weet het niet, we hebben deze keer alles uit de kast gehaald wat er mogelijk is - pipelle, IMSI, assited hatching, 3 blaso's... als het nu niet lukt, denk ik dat het waarschijnlijk niet zou:(

Sorry:) Ik ben vrolijk, vrolijk, vrolijk:)))))

@Beanie: hoe gaat het met de harde buik? Is het weer wat beter?

@Floor: Lukt het je deadlijns te halen? Hoe voel je je?

@Melis: Alles goed??

@Minoes: denk aan je!

@Sandra: Hoe gaat het met de kleine? En met jou natuurlijk:)

Hebben jullie eigenlijk allemaal nog vakantieplannen? @Beanie - jij niet, je was al:), ik val ook af - Turkije was ook onze vakantie... Maar de andere dames? Hebben jullie eigenlijk nog zin nog een keer een 'live' ontmoeting te organiseren? Ik zou het heel leuk vinden:)

Geplaatst
Ja, sommige vrouwen hebben geweldige herinneringen aan bevallen! De meeste vrouwen vinden het 10 cm wijken van bekken en baarmoedermond en uitpoepen van een halve meter kind, door een gaatje waar normaal net met een beetje duwen een tampon in past, niet echt prettig. Zo van 'Jeetje, wat zal ik vandaag toch eens doen? Oh, weet je wat bevallen, want dat is zo leuk!' Koekoek!!! Het hoeft niet 'eng' te zijn, maar daarmee is het nog geen feest. Ze hebben niet voor niets pijnstilling uitgevonden. Weeën doen pijn, een kind door dat gat persen doet pijn en als je koppijn hebt of menstruatiepijn, dan neem je toch (soms) ook een paracetamol? Dus Beanie lieverd, bevallen is niet eng (als je geen trauma hebt, als je een geweldige ervaring hebt zeker niet!), maar doet wel pijn, dus ga lekker met lieve doc O pijnstilling bespreken! Trouwens Beanie, jij doet toch vaak bevallingen? Wat is jouw gemiddelde indruk waarom die vrouwen zo kreunen? Zou het puur genot zijn vanwege de geweldige ervaring, of zou het misschien iets anders zijn???
Kom ik weer eens kijken, floor ga je helemaal los.. Hoe gat het met alle dames? Tina was benieuwd als het gelukt was. Rest van de meisjes xxxx Sproet hoe is het met jou?
Geplaatst

Hey sommie! Hoe is het met jou en je kleine wonder? ??

Hey tina, wij gaan naar Frankrijk 20 juli. Lekker 2 weken camperen in de ardeche! Zin in!!

Blijf jij maar lekker vrolijk de komende 9 maanden! ;)

Geplaatst
Hey sommie! Hoe is het met jou en je kleine wonder? ??Hey tina, wij gaan naar Frankrijk 20 juli. Lekker 2 weken camperen in de ardeche! Zin in!!Blijf jij maar lekker vrolijk de komende 9 maanden! ;)
Hoi san, met mij gaat het prima. Enorm druk gehad met huis en kind en man, dat wel. Maar alles begintcop zijn plekje te vallen en helaas binnenkort ook weer aan de slag. Hoe is het met de kleine Sterre en de rest van je kids. Alles nog goed gekomen met de moeder van de kinderen? Herinner me dat jullie een lastige periode hadden toentertijd?Groetjes
Geplaatst

Binnenkort alweer? Gaat de tijd zo snel??? Wat heerlijk dat alles weer op zijn pootjes terecht komt!

Oh we spreken niet meer met die moeder. We halen ze op op school en zetten ze voor de deur af :)

Werkt het beste zo.

Met sterre gaat het weer goed. Nog 2 weekjes dan is ze alweer 1!

Geplaatst

Hey dames

Melis wat lekker man als je zo kan terug kijken op je bevalling

Floor meid het lijkt mij ook zo heftig als je een flinke trauma aan de bevalling hebt overgehouden

Hopelijk word je nu goed begeleid en kijkt je straks net zo terug als melis en wil je er wel 10 ;-)

Beanie meid ik hoop voor je dat je een fijne bevalling mag hebben

Tina lieverd dit word hem gewoon voor jullie succes meid ik duim me suf

Sometimes wat gaat de tijd hard albijna weer aan d'r slag bah niks aan sterkte ermee

Hier gaat het goed lekker drie dagen naar ameland geweest mijn opa en oma zitten daar ben echt even tot rust gekomen ;-)

Morgen uitslag zaadonderzoek ben benieuwd

Oja ik kijk ondanks ks en narcose en goed terug op mijn bevalling

Liefs x

Geplaatst

Hoi minoes, wat spannend. Hoop dat de uitslag goed is. Je meisje maak t het ook goed, toch? Lekker uitgerust nu bij je opa en oma?

San, als het zo werkt js het beter dan al die stress. Goed geregeld.. Sterre al weer bijna 1 jaar.

Ik geloof het nog niet, maar Nathan is alweer bijna 9 weken. En het is alsof hij er altijd geweest is. Zijn zus is dol op hem, ook zo mooi om te zien. Maar baal enorm dat ik weer aan de slag moet. Misschien dat ik er straks aan gewend ben, maar nu staat het me gewoon tegen.

Tina, ik duim en heb een kaarsje voor je staan.

Melis, hopelijk gaat de tweede bevalling ook zo voorspoedig.

Floor, ik heb zelf geen trauma van de bevalling, het duurde een eeuwigheid zoals je weet, maar uiteindelijk kwam hij dr toch uit. Het was geen feestje, maar het was achteraf gezien te doen. Ik kan me echter helemaal voorstellen dat als je ervaren heb wat jij hebt ervaren dat je met angst en beven er naar kijkt.

Ik zeg maar een ding, meid...: Ruggeprik!!!

Geweldig.!!!! ;-)

Xxx lieve meiden

Oja beanie, trek je het nog? En is je kinderkamer nu af? Heb je alles bij elkaar?

Xxxx

Geplaatst

Hi lieve dames,

Tina, hoest met jou? Gaat het een beetje snel voor je gevoel of totaal niet? Wanneer ga je testen? Ik vind het zo spannend voor je!

Sandra, kleine meid al weer bijna 1! Gaat vast heel snel... Wat goed dat jullie het met de kids op deze manier hebben geregeld, zal voor jullie schelen maar voor de jongens zelf ook, lijkt mij? En nu lekker over een week of 3 op vakantie. Heerlijk!

Minoes, lekker bijgekomen? Vandaag dus weer spannend... Wat hoop je zelf? Fijn trouwens dat jij iig op een goede bevalling terug kunt kijken!

Floor, ik hoop hetzelfde voor jou als wat hier eerder is gezegd: dat deze bevalling je 1000% gaat meevallen, dat alles volgens het boekje gaat en dat je daardoor de horror van de eerste keer kunt vergeten....

Melis, het is toch fijn dat jij ook op een goede bevalling terug kijkt. Ik weet dat de ervaringen heel wisselend zijn, en kan zelf alleen maar kijken naar mijn ervaring met bevallen vanaf de zijlijn. Plus nog wat andere dingetjes.... Hoop iig voor je dat je volgend jaar weer een goede ervaring hebt!

Sometimes, wat fijn dat je nu echt kunt gaan genieten van kind, man en huis.... 9 weken al weer, wat gaat dat snel! Ik zie af en toe hele schattige foto's voorbij komen op FB. Wat een plaatje! Ik heb het al eerder gezegd: waar kan ik tekenen voor zo'n lief knulletje? Jij dus ook een zware bevalling gehad... Maar met ruggeprik goed te doen. Kijk, dat wil ik ook wel maar er zitten bij mij wat haken en ogen aan vanwege de bloedverdunners. We zijn zowaar begonnen aan de babykamer! Nou ja, het kamertje was natuurlijk wel al ontruimd en we waren daar gestart met verzamelen van spulletjes. Maar we hebben van de week een kast gekocht, die zit nu in elkaar, met wat verlichting er in. Overmorgen komen kast, commode en ledikantje. Wiegje moet nog in elkaar maar staat wel opnieuw bekleed klaar. Als we dan de kinderstoel en kinderwagen (met toebehoren) naar beneden brengen, dan kunnen we het kamertje dus echt gaan inrichten! Dat staat voor aankomend weekend in de planning. Lijkt me ook wel tijd worden! Decoratie en verlichting gaan we dan naar kijken als het kamertje ingericht is.... En we moeten nog een stoeltje aanschaffen, voor de nachtvoedingen en nachtmerries!

Sproet, you go girl!!!

Gisteren bij de gyn (mijn eigen, dus dr. Lief) geweest. We hadden veel te bespreken! Helaas is de bevalling daardoor nog steeds niet aan bod gekomen. Over 2 weken is de volgende afspraak, op de valreep voor haar vakantie, dan gaan we dit bespreken.

Uk doet het goed, hij is al bijna 2000 gram! Flinke jongen dus. Waarschijnlijk hoort het bij mij en mijn BM dat ik zo veel harde buiken heb, mogelijk komt het ook doordat uk zo'n druktemakertje is. BMH is nog altijd 4 cm dus keurig! Over die gestuwde nier maakte ze zich niet zo druk, dat komt veel vaker voor en aangezien ik geen koliekpijn of zo heb, hoeft er verder niks mee te gebeuren. Verder is uk toch echt resus positief, achteraf dus goed dat ik in S.tuttgart anti-D heb gehad. Alleen was de dosis veel lager dan wat ik in NL zou hebben gekregen, dus ik heb gisteren nog een aanvullende dosis gehad. Na de bevalling dus nog een injectie. Voor zover ik weet maak ik geen antistoffen aan dus eigenlijk is dit totaal geen probleem!

Dames, fijne dag!

Geplaatst

Beanie die prikken heb ik ook gehad

Wel jammer dat je het nog niet over de bevalling hebt gehad

Komt vast allemaal goed;-)

Sometimes ja hoor met onze meid gaat alles heel goed

Ik had Umcg gevraagd zo van mocht ik nou spontaan zwanger raken of ik dan daar ondercontrole mocht blijven ja krijg dan zoizo bij 7 week een echo en word dan overgedragen

Wij hebben morgen bruiloft hoop op goed weer ;-)

Liefs x

Geplaatst

@somtimes: wat vliegt de tijd - 9 weken??? Ongelofelijk. Wat lief dat jullie meisje zo blij met de kleine man is;). Lijkt me schattig. Sterkte met het weer in de werkritme komen.

@ beanie. Goed dat alles er zo goed uitziet met uk. Idd best grote jongen;). Grappig hoe verschillend toch het medisch beleid binnen EU is.

@ minoes: wat bijzonder. Dus echt flink klussen haha😜

Hier wat depristemming. Ben zo bang alweer dat het niet goed is gegaan. Heb wat zeurderige onderbuik, maar ja die had ik alle keren. Dus ik weet het niet. Ik verwacht toch altijd dat ik nu al echt iets van signalen zou moeten hebben??? Luister maar niet naar mij... Ik ben ook zo moe. En mijn werk leidt wel lekker af maar is met vermoeidheid ook best zwaar.

Sorry ego einde;)

Geplaatst

Lieve lieve Tina signalen komen meestal pas in de tweede week alleen innestelings pijn en beetje innestel bloed kan je krijgen en nu voelen dus kan goed teken zijn onderbuik gevoel

Meid ik duim me suf dit moet hem gewoon worden en je krijgt er gewoon drie ;-)

Sterkte lieverd dit is zo moeilijk

Hele dikke vieze vetten klapzoen en knuffel ;-)

Geplaatst

Beanie, ik had ook bloedverdunners, je mag gewoon een ruggeprik als je gestopt ben met prikken 24 of 12 uur van te voren,effe navragen dus. Inmiddels ook gestopt weer met de anti stolling die ik moest prikken na de bevalling.

Na.than is tot nu toe een modellkindje, behalve dat hij overdags graag op mama in slaap valt. Maar mama geniet daar ook van, dus is niet zijn schuld eigenlijk.

Lieve Tina, niet opgeven, alles wat je voelt kan positief en negatief zijn. Laat je niet gek maken, nov ff volhouden tot je testdatum. Wanneer is dat?

Minoes

Geplaatst

Beanie, ik had ook bloedverdunners, je mag gewoon een ruggeprik als je gestopt ben met prikken 24 of 12 uur van te voren,effe navragen dus. Inmiddels ook gestopt weer met de anti stolling die ik moest prikken na de bevalling.

Na.than is tot nu toe een modellkindje, behalve dat hij overdags graag op mama in slaap valt. Maar mama geniet daar ook van, dus is niet zijn schuld eigenlijk.

Lieve Tina, niet opgeven, alles wat je voelt kan positief en negatief zijn. Laat je niet gek maken, nov ff volhouden tot je testdatum. Wanneer is dat?

Minoes, goed dat het zaadonderzoek goed was,jij zal het druk hebben komende weekenden😀😉

Groetjes van mij allen. Xxx

Geplaatst

Hi dames,

Melis, wat lees ik nou in een ander topic? Hoe is het nu met V.?

Minoes, dus nu echt je best gaan doen.... Ik hoop dat het jullie snel lukt!

Tina, je weet het he.... Het zegt nog helemaal niks! Je voelt van alles en probeert het te duiden, maar echt meis, je kunt er pas wat van zeggen na de test. Dus: spreek je emmy's toe, hou je buik en je voeten lekker warm, zorg goed voor jezelf! En ondertussen duimen wij door!

Sometimes, had jij aan het einde ook weer bloedverdunners? Ik heb e.e.a. inmiddels wel al besproken met de anesthesist, er moet minimaal 8 uur tussen zitten. Maar ja, wat doe je in die 8 uur, als het al heel heftig is? En anders moet het dus toch gepland worden... Bij mij is er nog een ander probleem: ik ben mogelijk allergisch voor de verdovingsvloeistof die ze gebruiken voor de ruggeprik. Ik moet nog naar het A.MC voor onderzoek daarvoor, dat is in juli. Maar als ik idd allergisch ben, dan zit dus een ruggeprik er helemaal niet in. Dan moet ik toch echt goed de alternatieven (voor zover die er al zijn) gaan bespreken met de gyn... Het is nog helemaal niet zo eenvoudig!

Wat fijn dat jij er nu van af bent! Heb je tot 6 weken na de bevalling moeten spuiten? Zo lang moet ik er mee door gaan iig. En ik geloof dat na de bevalling de dosis ook nog eens omhoog gaat. Nou ja, alles voor het goede doel! Bij jou slaapt dus je goede doel alleen in als hij op jou ligt? Das best lastig als je weer aan het werk moet. Of kun je je werkgever melden dat je nog niet kunt komen werken omdat je zoontje dan niet slaapt overdag?

Geplaatst

Hoi hoi,

Sorry, ben wat afwezig:) Wil niet de hele tijd hier zitten te klagen, dus heb ik me maar wat meer in de achtergrond gehouden:) Dank jullie wel, jullie zijn erg lief!! Ik doe mijn best tot woensdag rustig te blijven. Ga dit keer niet eerder testen - weet niet waarom. Misschien wil ik het gewoon niet weten;) Ook gaan de dagen hier erg snel voorbij. Ik zit nu op WD6 en mag al op WD 11 dus woensdag 3/7 testen. Dat gat echt snel. Heeft iemand van jullie ook ooit zo vroeg mogen testen? Is dat omdat ik 5 dage oude emmies gekregen heb??

@Beanie: Ach wat jammer - hopen dat in het A.MC geen allergie vastgesteld kan worden. Ik heb ook een allergie tegen een verdovingsmiddel (wordt vaak bij de tandarts gebuikt) en daarom moest ik in Turkije ineens ook onder narcose ipv plaatselijke verdoving.

@ Sommie: :) wat schattig de kleine man die op jouw buik in slaap valt:) ik krijg er direct beelden bij:) Wanneer moet je weer beginnen met werken?

@ Melis: Hoe is het?

@Floor, Sandra - heel fijn weekend!

Gisteren is een goede vriendin van ons 50 geworden - groot feest. Het is heel gek. Dit jaar en afgelopen jaar was ik 4 keer op een feest van vrienden en / of familie voor ronde verjaardagen en elke keer waren we midden in de WW:( Mijn vriendin zag gisteren, het is zo jammer, je bent anders altijd zo energiek en nu zo rustig en ook een beetje afwezig. Ja, dat is ook zo. Ik merk dat de 1,5 jaren langzaam hun tribuut vragen. Ons leven wordt toch redelijk daarvan beheerst en andere dingen zijn belangrijk geworden. Het voelt heel apart als ik er zo over nadenkt, want ik had nooit verwacht dat ik zo ver zou gaan om deze wens te vervullen.

Vandaag lekker lui op de bank hangen ... ik wens jullie een heel fijn weekend!

Geplaatst

Lieve tina, je mag gewoon klagen hoor. Het is killing die wacgtweken. Woensdag is het dus zover. Ik brandt iedere avond een kaarsje voor jou en de andere dames wiens wens nog niet vervuld is.blijf hopen!!

Ach mijn mannetje doet het geweldig verder hoor en dat op mijn buik slapen is idd gewoon schattig.ik ben bang dat mijn werkgever nier accoord gaat met later beginnen. Ik moet gewoon aan de slag helaas. Gelukkig maar 3 dagen, maar ik vindt het toch heel dubbel. Je doet zoveel moeite om zwanger te worden en als dat wondertje nog zo vers en klein is dan moet je hem achterlaten. Heel tegenstrijdig als je het liefst hem de hele dag vasthoud.

Maar goed meid, jij bent woensdag gewoon zwanger, je gaat dan de komende 8 maanden genieten en dan heb je hem of haar gewoon vast. Ik geloof dr in. Dikke kus xxxx

Geplaatst

Lieve Tina je moet hoer gewoon je verhaal vertellen hoor?? We zijn hartstikke gek met je en we willen je graag door de ww heen slepen xxx

Melis wat schrikken zeg hopelijk gaat het wat beter met hem dikke knuffel

Beanie lieverd schiet voor jou op he

Hoest nou met je?

Hier gaat goed was 4 dagen overtijd naar niet zwanger zag alle enge dingen al voorbij komen pfff gelukkig vandaag ongie geworden

Verder gaat het goed

Iedereen groeps knuffel ;-)

Geplaatst

ach jullie zijn gewoon lief:)!

@Melis, ik heb niet gezien/gelezen wat er gebeurd is, maar ik hoop het gaat weer beter!!

Vanavond maar weer met vrienden naar de bios - After earth. Ben benieuwd. Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Ik heb vanmiddag echt 1,5 uur op de bank geslapen - ups - zo moe...

Geplaatst

Even ego.

Ik heb sinds gisteren een zo ontzettend onaangenaam buik. Ik zou niet zeggen dat het echt extreme pijn is maar wel pijnlijk. Mijn buik is helemaal opgeblazen en daarnaast voelt die helemaal vol. Ik ben de halve nacht wakker gewezen omdat ik dacht dat ik nu ongesteld wordt. Ik kan niet goed voelen wat dominanter is - de onderbuikkrampjes of mijn hele darmen.

Heeft iemand hier ook ooit last van gehad???

Geplaatst

Ik heb 4 dagen na de TP extreme buikgriep gehad. Mijn darmen deden onwijs veel pijn, had krampen/steken waar je u tegen zegt en ze rommelden keihard. Ik was ervan overtuigd dat de poging mislukt was, maar gelukkig ben ik alweer 13 weken zwanger!Let erop dat je niet teveel kilo's aankomt ivm overstimulatie. Wellicht kan je ook wat extra water drinken.Sterkte!

Geplaatst

Dank je Melis, dat geeft nog wat hoop:). Sorry voor de details - nu lijkt het idd wat op buikgriep, heb diarree. Ben idd meer gaan drinken vanochtend. Kan je een overstimulatie ook nog 12 dagen naar de punctie krijgen? Ik had vannacht ook al zulke gedachten, omdat de symptomen er wel op leken. Maar ik dacht dat kan niet meer zijn. Het voelt zo raar.

Ik zal even mijn gewicht in de gaten houden.

Ik heb 4 dagen na de TP extreme buikgriep gehad. Mijn darmen deden onwijs veel pijn, had krampen/steken waar je u tegen zegt en ze rommelden keihard. Ik was ervan overtuigd dat de poging mislukt was, maar gelukkig ben ik alweer 13 weken zwanger!Let erop dat je niet teveel kilo's aankomt ivm overstimulatie. Wellicht kan je ook wat extra water drinken.Sterkte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden