Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis dikke vieze vette toet terug ;-)

Tina lekker bbq wij ook gedaan bij mijn vader met vrienden

Mijn opa en oma hebben op Ilana gepast ;-) zo leuk

Melis en beanie dus lekker aan de water en ijsjes en watermeloen lekker he ;-)

Ja gaat redelijk ben wel uit mijn doen beetje deprie soms maar goed dit weer maakt alles wel wat beter

Slaap lekker voor straks x

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lag pas om 2 uur in bed. Hihi

Was heel erg gezellig! Ze is vol in haar taart gedoken :)

Flink verwent uiteraard :)

Morgen is ze echt jarig. Geen baby meer in huis. Heel raar hoor.

Vandaag naar mijn vriendin want die kleine is vandaag een jaar :) stetre en hij schelen 8 uur. Das echt grappig :)

Ik ga sterre uit bed halen!

Xx

Geplaatst

Wat een mooi weekend zeg!!! Mhhh ben nog aan het genieten:) Zo te lezen hebben jullie er ook van genoten! Mooi zo. Morgen dan maar weer beginnen met werken ;( Gelukkig morgen eerst nog thuis werken omdat ik ergens in de ochtend weer voor controle naar het ZH moet.

@Beanie: ja lekker veel drinken - ik oefen alvast hihi, moet nog steeds minimaal 3 liter drinken (en continue plassen.....)

@Melis: Schaduw en koel klinkt ook niet slecht - als je maar lekker relaxen kunt.

@Sandra: Nou dus heel verwend die kleine meid:) Leuk! Nogmaals gefeliciteerd!

@Minoes: Fijn dat je je weer wat vrolijker voelt! De zon heeft zeker ook meegeholpen.

Andere dames? Jullie zijn zeker ook aan het ontspannen:)?!

Geplaatst

Idd heerlijk.... Als je niet zwanger bent (maar ik klaag niet hoor! Ik hoop dat iedereen er van genoten heeft!).

Las in een ander topic dat je je helemaal goed voelt Tina? Wat fijn! Idd goed blijven drinken, dat mag je lekker blijven doen. En veel plassen! Moet je er 's nachts al uit? Hier gemiddeld 3x per nacht... Vast oefenen voor als uk straks geboren is!

Sandra, ik zag een geweldige foto op FB... Lief hoor! Morgen dus echt 1 jaar... Mooie dag!

Minoes, lekker aan het genieten van het mooie weer! Heerlijk! Goed voor je humeur ook...

Geplaatst

Oh ja, kan me voorstellen dat het met een 'buikje' van 7 maanden niet meer zooo lekker is die warmte:)

Nachts eruit? Oh ja, het begint meestal rond 2 uur, dan 4, 5:30 ... Dus gemiddeld zo'n 2 keer:)

Idd heerlijk.... Als je niet zwanger bent (maar ik klaag niet hoor! Ik hoop dat iedereen er van genoten heeft!).

Las in een ander topic dat je je helemaal goed voelt Tina? Wat fijn! Idd goed blijven drinken, dat mag je lekker blijven doen. En veel plassen! Moet je er 's nachts al uit? Hier gemiddeld 3x per nacht... Vast oefenen voor als uk straks geboren is!

Sandra, ik zag een geweldige foto op FB... Lief hoor! Morgen dus echt 1 jaar... Mooie dag!

Minoes, lekker aan het genieten van het mooie weer! Heerlijk! Goed voor je humeur ook...

Geplaatst

Lieve San, van harte! 1 jaar, wat een mijlpaal! geen baby meer maar dreumes. ik gun je kleine meisje veel gezondheid! ze heeft zo getobd het eerdte jaar. Hoe beviel de loungebank??? ;-)

Tina, het wisselt gelukkig per vrouw ;-) Ik heb een enorme buik, maar plas max één keer per nacht. Dus dat is wel redelijk te doen. Ik word ook (nog) niet wakker van het schoppen, maar nu is dit ook wel een rustig braaf meisje vergeleken met Mini.

Beanie, even buiken meten morgen? ;-))) Ik denk dat ik win qua omvang ;-) Melkproductie is ook al begonnen... Vorige keer was dat echt niet, dus zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap verschilt! Ik zal je spulletjes nog even wassen met Neutral en dan geef ik ze af nadat ik bij Elvin Papa ben geweest. Morgen precies 26 weken, echt fijn dat het allemaal steeds iéts veiliger wordt.

Minoesje, toetje, heeft het zonnetje je stemming een beetje verder verbeterd? Vervelend hè, om je steeds zo depri te voelen. Daar hebben heel veel mensen last van hoor, en ik ben er ook eentje van, dus ik weet goed hoe je je voelt! Probeer genoeg te slapen, weinig (extra) druk en verplichtingen te hebben en ga vaak naar buiten en doe iedere dag iets wat je echt leuk vindt. Het komt goed! Met zwanger worden komt het ook goed, want al het niet lukt, vraag je gewoon weer om iVF!

Tina, lieve vrouw, wat ben ik toch blij voor je! Het is je zo gegund! Ik ben blij dat je zo snel opknapt, dat ohss is toch spannend.

Hier begint het behoorlijk zwaar te worden. Ik heb last van mijn bekken en moet echt rustig aan doen, anders wordt lopen wel een hele grote uitdaging. Mijn stemming lijkt wel iets stabieler, ondanks de angst voor de bevalling. Hopelijk blijft dat de laatste weken zo. Morgen naar het ziekenhuis van Beanie voor een second opinion over de bevalling. Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Ach lieve Floor! Dankjewel, je bent een schat! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je je iets beter voelt en ook wat meer zekerheid voelt dat is je zo gegund! Dikke toet voor jou en natuurlijk een heel dikke toet voor allemaal:) xxx

Geplaatst

Lieve Sandra gefeliciteerd met jullie meisje

Oooo zwangere dames dat plassen haha dat vond ik zo erg haha

Floor gaat het hard zeg bij jou nou je bent de gevaren zone voorbij ;-)

Ik hoop zo voor je dat je makkelijke bevalling hebt daar gaan we gewoon voor en we slepen je erdoor heen ;-)

Lieve Tina ongelofelijk meid he zwanger vandaag controle toch? Dan krijg je ook te horen wanneer je echo hebt toch? Geniet er van meid;-)

Melis bijna naar dokter p leuk man dan weet je wat het word

Hoe gaat verder dan met je ?

Beanie dus lekker aan het genieten hou je ook vocht vast?

Straks lekker zwemmen denk ik of wat anders fijne dag meiden en dikke toet

Geplaatst

Hi dames,

Sandra, nogmaals gefeliciteerd met je inmiddels dreumes! Geniet er maar van!

Minoes, lekker genieten van het mooie weer en ik hoop dat je je daardoor echt wat beter gaat voelen!

Tina, geen zorgen maken hoor! Geen zwangere is gelijk en geen zwangerschap is gelijk. Misschien ben jij wel een van de dames die zo gelukkig is om niet misselijk te zijn en geen uitgesproken kwaaltjes te hebben in de zwangerschap! Ik hoop het voor je! Succes met de controle vandaag, laat je het weten?

Floortje, morgen buikenbumpen? Kijken wie wie als eerste schopt? Dan denk ik dat ik het antwoord al weet... Ik had in Oostenrijk op een gegeven moment een schattige jongensbaby van ruim 4 maanden op schoot, die ook lekker zat te schoppen. En uk in mijn buik natuurlijk ook op dat moment. Ik vroeg me echt af wie wie als eerste zou gaan schoppen! Maar het ging goed! We appen nog wel ff over een tijd, okay? Nou ja, ik denk dat ik wel ongeveer weet hoe laat je hier kunt zijn... Veel plezier iig morgen bij dr. P.appa! Geniet er maar van!

Hier gewoon rustig aan doen, vooral niet te warm aankleden want dat is niet lekker... Maar het gaat wel goed hoor! Hou (nog) geen vocht vast, mits ik genoeg drink. We zijn lekker bezig met het kamertje, wel leuk maar soms maakt het me ook zo onzeker... Ja, ook na 33 weken kun je nog steeds vreselijk onzeker zijn. Als ik uk maar even niet voel dan maak ik me al zorgen! Is natuurlijk dom, hij moet ook slapen... Gelukkig is hij meestal erg bewegelijk, volgens mij ook in zijn slaap. En hij heeft regelmatig de hik! Echt grappig!

Dames, fijne dag allemaal!

Geplaatst

Beanie lieverd dat ia heel normaal dat je zorgen maakt als je uk niet voelt ik liep ook de hele dag te voelen haha

Lekker dat je geen vocht vast houd heerlijk

Geniet van weer dames

En Floor veel plezier bij dokter p ;-)

Geplaatst

@ floor: leuk weer een ontmoeting met je meisje morgen!! Heel veel plezier. Geniet er maar lekker van.

Vanaf wanneer is zo'n leuke echo eigenlijk zinvol, of beter wanneer heb jij voor het eerst een pretecho gedaan? De officiële zijn toch alleen bij 11 en 20 weken, toch?

@ melis : jij hebt ook afspraak bij dr. P, toch?? Heel veel plezier!!

@ beanie. Je bent een lieverd;). Dikke toet voor je en goed voor jullie twee zorgen. Nog maar heel kort dan is die daar.

@ minoes. Lekker zwemmen. Heerlijk bij dit weertje.

Zo, zit in de wachtkamer bij het ZH. Hopen dat ik niet te lang moet wachten.

Geplaatst

Lieve Tina,

Een vroege geslachtsbepaling kan bij een goede echoscopist met 14 weken en een 3/4D pretecho raadt Papa aan met 26 weken, maar het kan vanaf 24/25. Alleen met 26 is er íetseer spek op de wangetjes.

En nog even over de testjes: als het mis is op zo'n vroege termijn, worden ze echt snel lichter, dus een goede, dikke streep is echt een goed teken. Er zijn twee spannende momenten vertelde mijn arts: eerste drempel is dat het hartje moet gaan kloppen rond 6 weken en de tweede drempel is rond 10/11 weken als de placenta zijn werk moet gaan doen. Het blijft dus even spannend, maar een kloppend hartje is héél goed en de kansen dat yet mis gaat zijn dan vele malen kleiner!

Geplaatst

Dank je lieve Floor! Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ik misschien ook straks ons wondertje kan zien en voelen:) Nog steeds helemaal ongelofelijk:)

Maar we komen een stap dichter bij:) Net in het ZH geweest: bloedwaardes zijn weer veel beter/goed en ik hoef niet meer terug voor controles!!! Jippie. En vrijdag 19 juli hebben we dan onze eerste echo (bij 6 + 3). Ohhhh ik hoop dat ik veel afleiding tot dan heb en zal nu elke dag een kaarsje gaan branden:)

Geplaatst

Lieve Tina, had je op zich al wel laten weten maar ik ben vreselijk blij voor je dat er zo'n bijzondere reis is afgesloten met een zwangerschap. Heel fijn meis!

Hier? Ben aan het stimuleren nu. Vrijdag eerste FM. Geen idee nog. Heb het verder erg zwaar want m'n twee beste vriendinnen zijn allebei zwanger. En dat is me ontzettend zwaar gevallen. Ik gun het ze ontzettend maar ben al twee weken ontzettend verdrietig.

Komt wel goed. Hou jullie op de hoogte.

Liefs voor jullie allen. X

Geplaatst

Lieve Sproet, lief dat je dat zegt! Weet je, straks mag je gewoon met je twee vriendinnen samen lekker zwanger zijn!! Ik weet het gewoon - jij hebt toch ook de p.ipelle laten doen, toch? Ik ben zeker dat ook dat onze kansen verhoogd heeft. Ik duim heel hard voor je, kunnen we straks samen kwaaltjes uitwisselen:)). Dikke knuf

Lieve Tina, had je op zich al wel laten weten maar ik ben vreselijk blij voor je dat er zo'n bijzondere reis is afgesloten met een zwangerschap. Heel fijn meis!

Hier? Ben aan het stimuleren nu. Vrijdag eerste FM. Geen idee nog. Heb het verder erg zwaar want m'n twee beste vriendinnen zijn allebei zwanger. En dat is me ontzettend zwaar gevallen. Ik gun het ze ontzettend maar ben al twee weken ontzettend verdrietig.

Komt wel goed. Hou jullie op de hoogte.

Liefs voor jullie allen. X

Geplaatst

Lieve sproet heftig zeg twee vriendinnen zwanger heel zwaar en moeilijk en de vraag waarom wij niet :-(

Lieve meid we gaan nu heel hard voor je duimen dat het deze ronde gewoon raak moet zijn hele dikke knuffel

Tina wat fijn dat alle waardes goed zijn ;-) en op naar mooie echo met drie kloppende hartjes ;-)

Hier zwaar deprie maar er even tussen uit geweest lekker gezwommen bij mijn tante maar we bui waait maar niet over iemand nog suggesties ???

Liefs

Geplaatst

Lieve minoes,

Wat jammer dat je depri niet over wil waaien. Zwemmen is wel een goed begin. Proberen elke dag een half uurtje flink fysiek inspannen - dat helpt bewezen bij depressie heel goed. Wat ook werkt is mindfulnes - hier een heel leuke link met veel oefeningen voor aandacht, ontspanning en mindfulness. Ik gebruik het veel bij cliënten en het werkt heel goed. http://in-balans-met-onrust.blogspot.nl/2012/02/mindfulness-oefeningen.html

Sterkte meid. Hoop dat je snel weer bovenop komt. Wij slepen je er wel doorheen!! dikke toet:)

Lieve sproet heftig zeg twee vriendinnen zwanger heel zwaar en moeilijk en de vraag waarom wij niet :-(

Lieve meid we gaan nu heel hard voor je duimen dat het deze ronde gewoon raak moet zijn hele dikke knuffel

Tina wat fijn dat alle waardes goed zijn ;-) en op naar mooie echo met drie kloppende hartjes ;-)

Hier zwaar deprie maar er even tussen uit geweest lekker gezwommen bij mijn tante maar we bui waait maar niet over iemand nog suggesties ???

Liefs

Geplaatst

Liefs

Ben & Jerry ijs!

Geplaatst

Drank! Héél véél drank! Ehhh nee, toch maar niet, vergeet deze tip! ;-)))

Lieverd, heel veel wandelen en frisse lucht heeft mij van mijn depressie afgeholpen...

Sproetje!! Lieverd, leuk dat je weer even hier bent! Dikke kus!

Straks naar Papa.

Geplaatst

Nou, gezien het feit dat dat verder kennelijk niemand ene reet interesseert evenals mijn bericht van een paar dagen geleden waarin ik vroeg of iemand tips/ervaring had met een kleintje met vreselijke nachtmerries, app ik je dat wel even!

Geplaatst

WELLL! Ik heb mijn eten naar beneden gewerkt om snel mij laptop te pakken en nu.... geen leuke verhaal van je afspraak vandaag?? :( Ik hoop het was leuk en je hebt van je lief meisje genoten:)

Nou, gezien het feit dat dat verder kennelijk niemand ene reet interesseert evenals mijn bericht van een paar dagen geleden waarin ik vroeg of iemand tips/ervaring had met een kleintje met vreselijke nachtmerries, app ik je dat wel even!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden