Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik denk aan jullie:) maar heb even niet zoveel te vertellen, behalve de verhalen over misselijkheid en vermoeidheid. Dus maar even geen berichtjes hierover. xx Tina

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja natuurlijk wel Tina daar mag je ook over praten

Tip van melis werkt echt goed ;-)

Hier gaat wel goed

Hoest met de andere dames?

Liefs x

Geplaatst

Ben je vandaag een beetje afgekoeld:)? Ik was blij dat het even iets minder heet was.

Behalve warm? Gesmolten? Of allemaal gerimpeld door het zwembad? Al door de zonnebrandcreme heen?
Geplaatst

Lieve meisjes, wat lees ik toch allemaal hier??

Tina, wat fantastisch, een drieling. Ontzettend gefeliciteerd meid, tis je zo gegund en wat een wonder 3!!

Zorg goed voor jezelf en je ukkies!

Minoes, hoe is het met klussen ;) beetje warm daarvoor, he?

Melis, 17 weken al lees ik. Lekker hoor schiet al op

Sproet, lieverd hoop dat alles goed met je gaat. Dikke knuffel!!

San, lekker op vakantie. Geniet dr maar van.

Beanie, je bent dr bijna. Nog ff en dan heb je je baby. Eindelijk! Hoop dat je deze laatste weken een beetje doorkomt, met weer een hittegolf onderweg.

Ik geniet enorm van mijn kleine mannetje, het gaat zo snel alweer ruim 3 maanden nu. Sinds kort ben ik ook weer aan het werk en wat mis ik mijn ventje tijdens die paar daagjes. Het is een zo een lief mannetje. Deze week voor het eerst naar babyzwemmen met mijn dochter en zoontje. Echt te gek. Maar het zijn drukke dagen en ik heb nog wel wat last van zwangerschapskwaaltjes. Mijn gewrichten doen verschrikkelijk zeer, kan moeilijkmstaan en lopen vooralmin de ochtend is het zelfs moeilijk om de kleine op te pakken. Ik lees af en toe hier mee en leef nog steeds erg met jullie mee. Ik ga echt weer lekker mee schrijven, laat ons topic niet in de steek.

Oja Floor, heads up voor jou. Tis allemaal niet makkelijk.

Dikke knuffle voor iedereen die ik ben vergeten en voor alle bomen! ;)

Xxx

Geplaatst

Hi lieve dames,

Idd wel erg rustig hier... Maar komt hopelijk ook door de vakantie periode! Hoe is het met iedereen!

Sometimes, goed om van je te horen! Natuurlijk heb je het heel erg druk met je lieve kleine mannetje, en ook al weer aan het werk... Wat vervelend dat je nog steeds last van kwaaltjes hebt! Maar het mannetje doet het dus goed? Nu lekker babyzwemmen met hem?

Tina, hoe gaat het? Ben je al bij de HA geweest voor die zetpillen? Of trek je het met kleine beetjes eten en vooral veel waterijs? Heb je de A.quarius al geprobeerd?

Minoes, hoest met jou? En Melis? Jij gaat ook lekker snel zeg.... Tenminste, voor mijn gevoel!

Hier vooral last van de warmte.... Hoort geloof ik ook bij de laatste loodjes, maar in huis is het ook niet koeler te krijgen. Nou ja, we zijn er verder klaar voor dus laat maar komen die baby! Al hebben we met hem afgesproken dat hij niet komt voor 1 augustus, maar das morgen al. Beter nog even wachten tot minimaal maandag, dan zitten we op 37 weken. Ik kom gewoon zo weinig mogelijk van mijn gat af, want ben ook te moe (slecht slapen) en beweeg zo weinig mogelijk want daarvan ga ik maar zweten.... Nee hoor, valt ook nog wel mee maar het is gewoon even de laatste dagen uitzitten! Volgens mij hebben alle zwangeren zoveel last van de warmte, ben ik daarin niet de enige. Ik hoop echt dat het snel weer wat koeler is! Mij zul je nooit meer horen klagen over een kwakkelzomer!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

@Sometimes: Hey wat leuk van je te lezen en wat geweldig dat je mannetje het zo goed doet:)! Kon ook niet anders, zo welkom als hij was:) Babyzwemmen - wow lijkt me zo schattig met de kleine mensjes. Ik zie me al met drie ?????:)) Ik ben heel blij voor je en geniet maar lekker van je gezinnetje.

@Beanie: Arme meid. Het is zeker zwaar de laatste lootjes, maar "je bent er bijna!!!" Zo spannend weer - heb soms het gevoel dat ik mee moet bevallen hahaha. Ik heb je tips allemaal geprobeerd en met het resultaat dat ik weiniger misselijk ben en de dag nu redelijk door kom. Ik moet wel blijven eten tussendoor anders wordt ik weer misselijk. En de vermoeidheid die houd hardnekkig aan. Gelukkig kan ik bijv. vandaag thuis werken pfff dat is fijn.

@Minoesje: Hoest met jou?

@Sandra : Nog op vakantie? Hopelijk lekker aan het genieten!

@Floor: xxx

Ik ben misschien gek, maar ik heb het gevoel dat mijn buik al groeit??? Kan toch niet, of toch? Misschien komt het ook nog van de overstimulatie, maar ik kan veel broeken niet meer goed dicht krijgen en omdat ik me toch de hele dag wat flauw voel kan ik vooral de druk op mijn buik ook niet aan. Ik weet nu echt niet of ik gewoon dik geworden ben of er echt al een buik van de zwangerschap kan groeien. Het is in iig duidelijk zichtbaar...

Zo, moet wel even wat voor mijn werk doen ook zit ik thuis hihih:)

Geplaatst

Lieve Tina, op hoeveel weken zit je nu? Ruim 7 toch?

Je kunt inmiddels 'last' hebben van je darmen, die zwellen op of zo onder invloed van de hormonen. Heb ik ook veel last van gehad... Sowieso rond die tijd, net na de eerste echo, veel last gehad van buikpijn en dat bleek allemaal gerelateerd te zijn aan mijn darmen. Maar ja, je hebt natuurlijk drie kleintjes in je buik, dus die zal heus wel sneller gaan groeien dan bij eentje! (Als je nog even geduld hebt, we kunnen het binnenkort hebben over de kleding die ik dan voor je heb... Zou als ik jou was vooral niet te lang wachten met positiebroeken, dat zie je niet direct en zit echt veel lekkerder bij een gevoelige buik!)

Geplaatst

Sometimes wat leuk wat van je te horen

Ja druk met twee jammer dan dat he weer aan het werk moet

Leuk samen baby zwemmen ;-)

En dat van je gewrichten had ik ook heel vervelend

Beanie ja dat zal wel zoveel last met de warmte

Morgen alweer 37 week ongelofelijk gaat de tijd snel

Doe maar lekker rustig aan

Tina ik groeide ook heel snel

En had al snel positie broekje buik was ook heel gevoelig en ja bij jou zitten er drie dus gaat stuk sneller;-)

Wanneer heb je weet een echo

Hier gaat het goed klussen doen we maar geen resultaat haha geloof er ook niet zo in eigenlijk ;-)

Ben toe aan vakantie nog even

Fijne dag meiden x

Geplaatst

@Beanie: Ik ben nu precies 8 + 1. Ja ik heb ook idd veel last van mijn darmen - maar nu andersom, normaal ben ik kandidaat voor obstipatie, nu heb ik al dagen meer last van lichte diarree (sorry niet zo smakelijk) en dat voelt heel opgeblazen en idd gevoelige buik. Ik ga als het zo blijft wel een of twee broeken kopen straks, want dat beknelde hou ik niet vol. Hier thuis loop ik al alleen nog in leggings - mhhh mooi:))

@ Minoes: Heb je nog vakantie? Ga je weg? Het zij je van harte gegund!! En wie weet - met de mooie vakantiestemming erbij o la la:)))

Geplaatst

Minoes, je gaat sneller dan ik hoor! Niet vandaag 37 weken, maar maandag pas... Al kan het me nu ff niet snel genoeg gaan! Nou ja, eerst nog een hittegolf zien te overleven.... Straks afspraak met de gynaecoloog en dan zien we wel weer verder! Wanneer ga je precies op vakantie?

Tina, lastig van je darmen.... Ik heb gedurende de hele zwangerschap probiotica gebruikt (nu nog steeds) en heb het gevoel dat ik daar veel baat bij heb gehad. Iig nooit last gehad van obstipatie, wat ik al erg prettig vond.

Thuis idd lekker dragen wat goed zit, al staat dat niet zo charmant.... Niemand die het ziet toch? En je man weet waarvoor het is! Gewoon niet te lang wachten met andere broeken kopen. Is dan echt een verademing!

Geplaatst

@Minoes: Oh leuk! Hopelijk heb je dan ook nog van het mooie weer op Ameland! Wanneer ga je precies?

@Beanie: Hoor je vandaag ook wanneer het definitief zo ver is? Sorry ben weer heel nieuwsgierig:)) maar ik vind het zo spannend!!! Veel succes

Geplaatst
@Minoes: Oh leuk! Hopelijk heb je dan ook nog van het mooie weer op Ameland! Wanneer ga je precies?

@Beanie: Hoor je vandaag ook wanneer het definitief zo ver is? Sorry ben weer heel nieuwsgierig:)) maar ik vind het zo spannend!!! Veel succes

Tina, dat hoop ik! Maar dat hoopte ik vorige week ook... En dan nog, als ik ingeleid word dan hoeft het natuurlijk niet te zijn dat ik op die dag ook daadwerkelijk beval. Alleen als het een geplande KS wordt, dan weet ik (mogelijk) vandaag een datum. Misschien ook nog wel niet hoor.... Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik alleen hoor vandaag of het inleiden wordt of een KS, en de rest pas volgende week....

En ja, ik vind het ook ongelofelijk spannend! Zo een raar idee dat het zomaar zo kan zijn dat ik volgende week (maar dan zal hij zich spontaan moeten aandienen), de week er na of uiterlijk de week daarna gewoon ons mannetje in mijn armen heb! Na 4,5 jaar....! En ik ben zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, hoe een mengsel van onze genen uitpakt! (Stiekem hoop ik dat hij op manlief lijkt, maar dan met mijn neus!). En zijn naam bekend maken, dat lijkt me ook zo leuk...

Geplaatst

Wow beanie las ergens dat je een datum hebt jahoe spannend zeg

Sorry ik dacht dat er stond ben 37 week haha sorry lees soms verkeerd ;-)

Tina jij moet morgen weer boor controle toch? Hoe gaat het verder en heb je nog met de arts van Turkije gesproken van hoe en wat?

Ja ik hoop ook dat we dan zulk mooi weer hebben op eiland is dat toch koeler ;-)

Liefs x

Geplaatst

Idd, we hebben een datum... Nog 2,5 week! Maar volgende week weer naar de gyn, ze gaan per keer bekijken of die datum haalbaar is of dat hij naar voren gehaald moet worden... Ik krijg trouwens een KS. Ben wel blij dat er iig een beslissing genomen is en dat we een richtdatum hebben.... Op zich wel een raar en onwerkelijk idee dat we hier met een week of drie onze zoon in zijn bedje hebben liggen! En nog eerder in onze armen kunnen sluiten natuurlijk!

Tina, veel succes morgen!

Geplaatst

Beanie spannend meid ks is prima te doen hoor ;-) vond ik wel

Ja gek idee he en voor je het weet zijn ze 1 ;-)

Tina succes morgen lieverd ;-)

Ik ga mijn mandje in morgen zwemmen met mijn broertje die heeft geen vrienden en het word zo warm

Mijn moeder past op en dan morgen avond bbq en gezellig met de hele fam

Hoest met de andere dames?

Geplaatst

Wow Beanie nog 2,5 weken! Ik kan me voorstellen dat het heel spannend en nog niet echt te geloven is dat je over 2 weken je mannetje in armen mag sluiten. Zo mooi:)!!! Hou je maar lekker rustig - vooral vandaag met die hitte - en we slepen je door de laatste lootjes heen:)

Minoesje: lekker zwemmen? BBQ met familie? leuk! Is ook het beste wat je kan doen bij dit weer. Ik denk ik ga vandaag een opblaaszwembadje kopen en me daar in leggen:)))

Zo over een uurtje naar het zh - ben wel wat gespannen merk ik. Maar dat kan ook van de misselijkheid komen:(

Geplaatst

Dank jullie meiden! Alles is goed gegaan:) Drie prachtige 2 cm grote ukkies met een sterke hartslag:))) Zo mooi. Zelfs de gyn (was een andere) was ontroerd:) Over 2 weken weer voor controle en in de tussentijd maken zij een afspraak voor het ZH in Groningen voor ons zodat we meer informatie krijgen. Hij had zelf zo iets van: ik zou hier ook geen keuze uit kunnen maken om eentje te reduceren. Dus hij was er minder stellig in dan we dat tot nu toe gehoord hebben. Ik ben heel blij:) 3! Ik denk we gaan ervoor.

Nu even uit de hitte.... brrr warm:) Vanavond komt mijn schoonzus met de broer van mijn man en de kidz om even bij te praten. tot die tijd blijf ik hier voor de ventilator.

even manlief nog vragen waterijsjes te halen hihi

Geplaatst

Lieve Tina, ben heel blij te horen dat het goed gaat met jou en met kwik, kwek en kwak! Knuffel!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden