Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hello ladies,

Daar ben ik ook weer es :)

Sproet wat goed dat je een terugplaatsing hebt gehad en dat hij (of zij natuurlijk ;) zich al zo mooi heeft doorgedeeld. Helemaal uit de vrieskou en nu al zo goed je best doen, dat moet helemaal goedkomen!

Floortje hoe is het vandaag? Kreeg je nou vandaag de uitslag of je cryo goed ontdooid is? Spannend meid. Ik duim voor je. Het is gewoon een kl*tetraject en ik snap heel goed dat je het af en toe helemaal gehad hebt.

Sandra jij eet ook veel taart haha. Doe mij ook een stukje;) Schiet het verven al op?

Melis hoe is het met prins Vince?

Jessica dat is ook lullig dat de mw niet op kwam dagen. Ik leef met je mee hoor meis. het is logisch dat alles er een keertje uitkomt op een dag. Je hebt veel meegemaakt en dat moet je wel verwerken.

Beanie hoe is het met jou?

Lizzy ik hield me altijd redelijk rustig na de tp. Al zeiden ze in het ziekenhuis dat je alles gewoon mocht doen na de tp, behalve zwaar tillen, toch deed ik dat niet. Het voorbeeld van het plakje brood met heel veel boter en daar een hagelslagje tussen ken je vast wel. toen ik dat hoorde was ik ook niet meer zo bang dat het embryootje er uit kon vallen.

Met mij gaat het wel okee. Ik had even een paar mindere dagen, vandaar dat ik even afwezig was. Mijn hormonen schieten af en toe alle kanten op. Hoort dat ook bij het ontzwangeren?? Soms voel ik me zo'n ongezellige muts en denk ik dat iedereen dat vind. Het thuiszitten vind ik ook zwaarder dan gedacht. Begrijp me goed, ik geniet enorm van mijn kleine ventje maar mis het wel om iets om handen te hebben. Nu heb ik thuis genoeg te doen (lees huishouden) maar daar haal ik gewoon minder voldoening uit als dat ik werk. Het gevoel van afhankelijk zijn (u.w.v.) voelt ook niet fijn, al kan ik er nu even niets aan doen. De plannen zijn er, het duurt gewoon even voor ik daar mee verder kan.

Gelukkig hoorde ik dat de opleiding ondanks dat er weinig aanmeldingen zijn gewoon door gaat. Dus in november ga ik van start.

Vanmiddag ga ik langs bij het u.w.v. om mijn plannen voor te leggen en hoop ik dat ik in ieder geval van de sollicitatieplicht af ben.

Liefs Ansje

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo dames, HCG is gedaald naar 13, dus dat stemde de dames op de poli tevreden. Nu nog ongi worden en het is weer goed. Dan mogen we ws in de menstruatie hierna een cryo poging doen. Pfff. Spannend allemaal hoor.

Geplaatst

@ Minoes, meid jij bent een bikkel dat je ondanks die moeilijke en soms lastige situatie toch weer positief bent. Knuffel meis!!

@ Floor, succes, ik hoop en duim dat je eskimootje goed ontdooit. En daarna ga ik samen met je de wachtweken in, zoals je er ook voor mij was in die periode! Dikke kus en succes voor donderdag, toch?

@ Beanie, hoe was je gesprek bij de arts? Heb je alles kunnen vragen en voorleggen en zijn jullie uit het strijdplan gekomen? Heel veel liefs en ik ga zeker een kaarsje voor jou aan doen bij de start van je behandeling!!

@ San, jij bent zo creatief, ik wou dat ik de helft van je enegie heb.. Wat zeg ik, ik zou al blij zijn met 5% van die energie op dit moment!! Bakken, ik moet dr nie aan denken

@ Sproet, lekker doen waar je je goed bij voelt.!! Ik was enthousiast aan het sporten, maar sinds de laatste TP heb ik helemaal niets meer gedaan. Ben zooo moe, krijg niets meer voor elkaar. Ik ga wel naar San na de bevalling ;) Laat je lekker verwennen en dan lekker concentreren op die kleine superembryo binnen in je

@ Hilly, lieverd, heel veel sterkte en denk je een beetje om jezelf? Hoop dat je snel weer doorkan in iedergeval.. Knuffel

Alle andere Babbelmeisjes die ik vergeten ben, veel liefs!!

Geplaatst

Hihihi,

oja, dat wilde ik zegen..

Ff ego

Vandaag echo nr.3 Zooo mooi. Alweer 3 cm!! En vrijdag wassie nog maar 176mm.

Semmie lag dr niet goed voor en was niet goed te zien met de uitwendige echo, dus die mevrouw ging dus de echo inwendig doen. Zegt ze: ooh hij ligt dr nog niet goed voor, ff pesten en begint dus de boel te schudden met dat ding in me !!

Kreeg een lachstuip, want op het beeld ging me hele baarmoeder heen en weer en de kleine begon met armpjes en beentjes te bewegen.

Vriendlief, geschrokken, kan dat geen kwaad? Die mevrouw heel droog, wat denk je dat er gebeurt als je trappen loopt...

Hihihih

Wij mekaar aankijken en dachten alltwee: dat wordt dus zeven maanden geen sex!! Hhihihihi

als hij daar al zo van schudt!! hahahahah ;)

Maar goed, alles is dus prima in orde met Kleintje. Over 2 weken de nekplooimeting en de uitslag van de bloedtest en dan zijn we uitgetest!!

Lekker genieten, (nog meer genieten)

Liefs van mij!!

Geplaatst

Sometimes hoest met jou dan??

Ben met mijn mama naar tandarts geweest die is zo bang zo zielig

Gaan vanaf maar niet sporten haha en nee heb geen excuses kan mijn nek niet draaien na weeën van griep denk ik

Liefs

Geplaatst

@ Ansje, heel herkenbaar wat je schrijft over de hormoonuitbarstingen, hier ook geregeld last van. Het lijkt voor veel mensen een uitkomst, 'lekker' thuis zitten en geld krijgen maar dat kunnen mensen zich behoorlijk in vergissen. Hoop dat het UWV je plan aanneemt je vrij bent van die stomme sollicitatieplicht. Succes meis en geniet van je kleine mannetje! (Vraagje, waarom schrijf je eigenlijk niet meer in jan/feb/mrt topic? Ik ondertussen ook niet meer namelijk).

@ Hilly, je komt inderdaad vrij nuchter over. Probeer je de mislukte poging wel een plekje te geven? Wel fijn dat je in de volgende cyclus direct weer verder mag gaan. Laat die ongi maar komen!

We hebben vorige week opgezegd bij de gastouder, we zijn van mening dat zij Vince niet kan bieden wat hij nodig heeft. Daarom gaat hij per 1 november naar een kdv. Zelf zijn we er erg enthousiast over, Vince lijkt het daar ook goed naar z'n zin te hebben. Ik werd vanmiddag door de gastouder gebeld met de vraag of ik Vince kon ophalen, hij zou ziek zijn. Daar aangekomen was m'n kleine jongen totaal overstuur en in paniek, de tranen rolden over z'n wangen. Geen idee waarom, maar toen hij me zag stak hij z'n armpjes uit en toen ik hem in m'n armen had was hij direct stil. Ziek? Hoezo ziek? Hij heeft geen koorts (thuis gemeten), geen diarree en niet overgegeven, hoogstens wat verkouden. De gastouder heeft 5 kindjes en wij denken dat het haar teveel is, ze kan het kennelijk niet aan. Ben onwijs blij dat we bij haar weggaan, want dit is geen doen. We hebben het kdv gebeld met de vraag of Vince al per half oktober kan komen, we zijn er zo klaar mee!!

Zo, dat ben ik ook weer kwijt, moest ff m'n frustratie kwijt!

Morgen lekker daten met Floortje, gezelligheid!

Fijne avond meiden!

P.S. Via m'n iPhone kan ik niet meer reageren, elke keer als ik een berichtje wil typen verdwijnt m'n toetsenbord na een letter, heel irritant!

Geplaatst

Ansje laat je emoties lekker de loop had al in ander topic gereageerd ;-)

Wou je volgende week lekker daten

Melis lekker dan die gashouder

Gelukkig ga je daar weg

Liefs

Geplaatst

Hi dames,

@Melis: wat goed dat jullie die beslissing hebben genomen! Als de gastouder gewoon niet goed voelt dan is het heel verstandig om daarmee te stoppen! Zeker als je weet dat jullie kleine man het naar zijn zin heeft op het KDV... Veel plezier morgen bij Floortje!

@Minoes: weer wat beter met de emoties dan gisteren? Je klinkt weer opgewekt als altijd... Vervelend dat je nog steeds last hebt van je griepje. Maar wel mooi excuus om niet te hoeven sporten!

@Sometimes: wat super, alweer de derde mooie echo en zo'n mooie groei! Ben je al een beetje gewend aan de fraxiparine spuitjes? Heb je al een buik met blauwe stippen?

@Hilly: het is al eerder gezegd: je klinkt heel sterk! Maar geef je je emoties en frustraties en woede ook wel de ruimte? Het is niet niks hoor... Eerst positief testen en dan zo eindigen.... Ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je opgelucht bent over de HCG-daling, je hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn voor een BBZ. Maar wel een digitale knuffel voor jou.

@Ansje: Hoe was het bij het UWV? Zijn je plannen goedgekeurd? Hoop het zo voor je! Het is niks om maar thuis te zitten.... Alleen het huishouden om handen hebben is zo saai en weinig afwisselend... Plus, heb je daarvoor zoveel jaar op school gezeten? Kan me zo goed voorstellen dat je er van baalt om een uitkering te krijgen terwijl je gewoon aan het werk wilt.... Heb zelf net ook iets van 13 weken thuis gezeten (in de ziektewet) en de muren kwamen echt op me af.... Ben blij dat ik nu weer aan het werk ben! Al zit het reïntegratie traject er aan het eind van deze week op en weet ik nog niks over volgende week... Voor hetzelfde geld zit ik dan ook weer op de bank! Nou ja, we zien het wel...

@Sandra: al klaar inmiddels met schilderen? Wanneer ga jij weer starten met werken? Binnenkort toch weer?

@Floor: hoe is het vandaag met jou? Weer zo'n beroerde dag? Ik heb het zo met je te doen... Morgen heb je in ieder geval afleiding, en dan is het zo donderdag en dan weet je meer.... Ik ben toch zo hard voor je aan het duimen!

@Sproet: Hoe is het met jou vandaag? Is de grijns nog van je gezicht af te krijgen?

Gisteren bij de gyn was een goed gesprek. Ze wil meewerken aan een Pipelle, mits de fertiarts daar ook mee akkoord gaat. Dus ik heb vandaag een belafspraak met de fertiarts gemaakt voor donderdag. Als zij akkoord gaat kan ik een afspraak maken voor de pipelle zodra ik mijn schema weet. Ik heb besloten het daar bij te laten, verder alleen ondersteuning met een zwangerschapsvitamine en vitamine D, eventueel aangevuld met omega3 (hoewel die ook in de zwangerschapsvitamine zit). Dit in overleg met de mesoloog. Ga in ieder geval nog een afspraak maken bij de mesoloog en dan zien we het verder wel! Het is een beetje op hoop van zegen.... Kleine kans dat de laatste IVF gaat lukken, maar ja ik wil het zeker een kans geven! En die kans ook wel optimaal benutten. Nou ja, het duurt toch nog wel even!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Melis had het gelezen idd dat je overstapte van gastouder naar kdv. Ik bwn zowiezo geen fan van gastouder. Omdat ik dus denk dat ze m'n kibd niet kunnen bieden wat ik wil. Maar wat jammer dat je er op zo'n manier mee word geconfronteerd... kleine vince niet ziek maar gewoon helemaal niet leuk daar :(

Hoe komt het dat je niet meer in jan/feb mee schrijft? Ik dacht dat je daar redelijk actief was...

Sometimes geweldig die reactie van jullie! Hahaha 7 maanden geen sex :D

Hoe hou je het vol hihi

Floortje wat ben je stil! Dikke kus. Morgen gezellig net melis daten lees ik. Leuk! Veel plezier en nog geen pannekoeken zonder ons he!!??

Ansje, ben je nog bezig met je droom te verwezelijken?

Hier niet de dag gehad die ik wilde... morgenvroeg maar schilderen.... anders is het nog niet af voordat ik maandag weer moet beginnen. Vrijdag komen de jobgens. Dan MOET due trap af zijn!

Van't weekend met de kids maar weer taart bakken hihi. Maandag mag ik niet meer!!!!!! Dan is het cambridge en mag ik pas weer over 6 weken iets eten.... maar dat houd in dat ik met kerst wel 25 kilo lichter weeg!!!!

Fijne avond ladies!!

Geplaatst

Heb m'n andere hobby maar ff opgepakt. Haken. M'n dekentje ff afmaken :)

Beanie wat fijn dat ze er aan mee wilt werken. Ben erg benieuwd wat je ferti arts zegt.

Geplaatst

Meiden, sorry zo stil...

Ansje, wat fijn dat je er weer bent, ben benieuwd naar de uitkomst van het UWV en of je wordt vrijgesteld van de sollicitatieplicht. Ik heb in het verleden in hetzelfde schuitje gezeten, dus weet hoe vervelend het is!

Minoes, wat ben je toch een knappe en sterke vrouw, ik ben trots op je!

San, sorry zo stil ik kon alleen nog maar huilen, zie amper het scherm... Vandaar ook de korte reacties voor mijn doen!

Beanie, wij hadden elkaar al gesproken. Ik hoop dat de IVF arts wil meewerken aan de Pipelle!

Hilly, je klinkt zo nuchter, maar ik weet hoe zwaar het is. Houd je taai!

Meiden, sorry, ik kan alleen nog maar huilen... Na een dag het huis schoonmaken (dus afleiding zoeken) ben ik definitief ingestort. Ik kan alleen nog maar huilen, afscheid nemen van mijn droom en hoop en ik zie het niet meer zitten... Het gat als het straks niet is gelukt. En toen stond ineens rotsje Melis voor mijn deur om me een hele grote schouder en een hele dikke knuffel te brengen! Gewoon sch..t aan de conventies, 'je had me nodig toch?' en ja dat had ik best wel... Heel fijn en even heel veel steun, terwijl Mini en Maxi in hun pyjama door het huis struinden...

Meiden, het gaat even helemaal niet sorry, ik meld me echt snel weer vrolijk, maar nu ben ik even heel, heel, heel erg verdrietig en angstig voor de volgende teleurstelling... Ik weet niet hoe ik het definitieve afscheid van de hoop een plekje moet gaan geven....

Dikke knuffels en droom zacht allemaal,

Floor

Geplaatst

Jongens, ik kan niet anders dan nuchter zijn. Wat ik volgens mij al eerder zei: er zit een gat in mn hart. En dat moet slijten. Maar jullie weten allemaal dat het pas heelt als je je eigen babytje in je armen mag sluiten... En dat doel kan ik alleen maar bereiken door mezelf op te pakken, af te kloppen en door te gaan... Ik wil gewoon een kind! Nou ja, gewoon... Maar goed, jullie snappen wat ik bedoel... Ik wil ongesteld worden en dan de volgende ronde een mooi eskimootje dat wél blijft zitten en uitgroeit tot een wolk van een baby... En natuurlijk doet het zeer en vloeien er soms tranen. Dat moet ook. Huilen maakt je hart schoon zegt mijn beste vriendin dan ;)

Floor, ik weet niet waarom je er zo doorheen zit. Ben erg op mezelf gericht geweest, sorry. Maar ik las je bericht en vind t zo verdrietig... Ik hoop dat je snel de weg omhoog weer te pakken hebt!

Geplaatst

Voor de meisjes die het nodig hebben

Als ik een toverstokje had

dan toverde ik een eind aan al je zorgen

En een stralende glimlach

voor de dag van morgen

Had ik maar een wonderlamp

dan wreef ik tot een geest zou verschijnen

en wenste dan dat deze moeilijke tijd

snel en zonder moeite zou verdwijnen

misschien zie ik straks een vallende ster

plots, in de donkere nacht

dan wens ik ook voor jou heel veel geluk

en een flinke dosis kracht

Geplaatst

Wolken voor de sterretjes

Wolken in de nacht

Wolken bedekken mijn uitzicht

Wolken zo lang ik wacht

Wolken zijn nu donker

De roze kleur is weer geweest

En al schijnt de zon, ik zie haar niet

Wolken voor mijn geest

Wolken maken me mistig

Ik kan mezelf niet eens meer zien

Ertegen vechten wil ik wel

Straks probeer ik het misschien

Maar nu heb ik even geen kracht meer

Mijn verdriet maakt nieuwe wolken aan

Misschien als het verdriet minder wordt

Dat de wolken wel weer gaan

Ik verstop me in de wolken

Ik verstop me in mijn verdriet

Zodat als iemand naar me kijkt

Aan de buitenkand niets ziet

Ik moet immers heel blij zijn

Blij met wat er is

En ach, er gaat bij iedereen

Toch wel eens wat mis?

Niet zeuren en weer doorgaan

Hup, denk positief en wees blij

Ik knik en produceer een lach

Deze wijsheid heeft immers het beste voor met mij

Ondertussen zit ik toch nog

Even tussen mijn wolken in

Het verdriet moet er eerst uit...

Weer een traan via wang naar kin

Dus geef me even de tijd

terwijl ik me even verschuil

Het is gewoon dat ik niet altijd wil

Dat anderen zien dat ik huil.....

Dikke knuffel!!

Geplaatst

Oh San, je bent te lief! Ik zit weer te janken als een dolle! Wat ben je toch een schat! Heb je dat gedichtje zelf gemaakt? Jij bent zo'n creatieve duizendpoot, daar zie ik je ook nog wel voor aan! Bedankt voor je lieve woorden, je bent een schat!! Het verzacht de angst en het verdriet! Xxx

Geplaatst

He lieve Floor,

Nu wel stoppen met huilen hoor! Van (te veel) huilen droog je maar uit.... (zou Beanieman zeggen). Nee hoor, huil maar lekker uit, dat lucht misschien op! Natuurlijk ben je bang voor morgen, maar probeer ook nog een klein beetje positief te blijven! Dat heeft je eskimootje ook nodig hoor!

Liefs en een knuffel, Beanie

Geplaatst

Dat eskimootje zal haar eens laten wat zien :)

Wat? Jij niet positief? Puh! Ik zal eens laten zien wat ik kan ;)

Lieve floor. Moet eerlijk bekennen dat ik hem gepikt heb ;)

Ik ben vreselijk creatief maar dichten kan ik echt niet!

Maar vond ze erg toepasselijk voor hier.

Dikke knuffel voor vandaag!!!!

Xxx

Geplaatst

Een laatste cryo die het ontdooien niet overleeft ontbreekt nog aan het rijtje. 'Poging afgebroken', 'Poging mislukt', 'Miskraam', ik mis alleen nog 'Cryo ontdooien niet overleefd', dan is het compleet na een jaar non stop behandelen en vechten. Ik ben echt moe gevochten. Sorry dames, morgen is het achter de rug, dan beloof ik weer normaal te doen. Ik zal me waarschijnlijk pas morgen weer melden, want voel me nogal ziek. Heb net paracetamol genomen en primperan tegen het braken, hopelijk wordt het straks beter. Als het mis is, word ik morgen tussen 10 en 12 gebeld, als het oké is, dan moeten we om 14 uur in het ziekenhuis zijn. We zullen zien, ik ga proberen zo veel mogelijk te slapen vandaag. Take care meiden!!! Xxx, Floor

Geplaatst

Zo" ik heb m'n schilderkleren alweer aan. Zoon naar school, kind slaapt. Vandaag is schilderdag! Trap en gang? Of is dat teveel gevraagd op een ochtendje?

Fijne dag ladies!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden