Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha, Sproet, ik ben net zo'n geweldige huisvrouw NOT! Manlief kookt elke avond, *schaam schaam*

Vandaag hebben we de Nutrilon opgevoerd van 1 naar 2 schepjes (de overige schepjes zijn Neocate), maar dat is geen succes. Zoonlief zit volledig onder de rode vlekken en uitslag :-( Morgen maar even het ziekenhuis bellen, want dit kan niet de bedoeling zijn!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

Arme Melis, arme kleine V.ince! Blij dat je niet het advies van het ziekenhuis hebt gevolgd ;-) dan was hij nu supergoed geweest!

Sproetje, ik ben zo vreselijk blij voor je meisie! En weet je? Ik verheug me zo vreselijk op jouw terugplaatsing, want deze gaat het gewoon worden! We moeten een beetje positeve imulsen hebben hier ;-) Ik haat breien, weet niet eens hoe het moet, maar als jij zwanger wordt ga ik eigenhandig een paar stokjes breien van blijdschap! Zo'n lief klein Sproeteketje, met van die schattige vlechtjes, ik zie het helemaal voor me! Goed gedaan, ben trots op je! Wel een beetje rustig doen nu hè, kleine druktemaker ;-))) Buikje moet even bijkomen!

Sometimes, is helemaal niet ego, het is toch logisch dat je je onwijs veel zorgen maakt? Het moet slopend zijn om nu al weken steeds maar bloedverlies en pijn te hebben. Ik hoop echt dat het gauw stopt en dan je wat meer kunt genieten. Een jongen? Dat zou wel heel leuk zijn! Gaan ze je bij de 20 weken echo wel bevestigen toch? Of willen jullie het formeel niet weten? :-)) Nogmaals, ik vind het heel erg rot voor je en hoop dat het snel stopt! Wilde dat ik er iets zinnigs over kan zeggen, maar ik weet niet beter dan dat het vaak aan de placenta perst geweten. Sterkte!!

Beanie, hoe is het nu? Dringt het besef dat het echt weer is begonnen een beetje door? Zie je er tegen op? Of valt het wel mee? Je hebt zo'n zware tijd gehad, ik hoop echt dat deze ronde julie geluk gaat brengen! In ieder geval gaan we je peptalk geven als het nodig is, want daar zal je best zo nu en dan behoefte aan hebben met die fotomodel!

Ansje, een eerste tandje voor Joël, dat is een mijlpaal! Ik gaf Mini ook bijtringen en Denti.nox, maar uiteindelijk hielp gewoon een paracetamol toch het beste als hij erg veel last had...

Jessica, niks gebroken of gekneusd vandaag? :-)))) En hoe is het met je vader?

San, jij al een beetje opgeknapt?

Meiden! Maxi en ik zijn zo vreselijk verrot! Melis zou zeggen: 'Ik word er helemaal "KOEKOEK" van'! Nu was ik al een beetje 'koekoek' van mezelf - of door een jaar medicijnen - maar nu ben ik wel echt rijp voor opname! Overal snot zere keel, rode ogen, hoesten, snot, snot en nog eens snot. Bakken C.itrosan en andere rotzooi, neusdruppels, maar jemig, wat zijn we gaar. Als je me belt denk je dat je per ongeluk het nummer van S.interklaas hebt gebeld zo verrot klink ik!

Maar vandaag wel naar het ziekenhuis geweest. Uitkomst: onderzoek miskramen (dus stolling en schildklier), hij vond die laatste positieve test namelijk toch ook wel als een hele vroege miskraam klinken, en een contrastecho van mijn baarmoeder, volgende week. Gewoon een pijnstillertje er tegenaan en even tanden op elkaar, hopla, we doen nog een martelingetje!!! Wat maakt het uit. Oh ja en volgende keer ICSI ipv IVF. Mooie score toch? Verder eerste vergadering voor mijn nieuwe werk gehad, maar de mute. knop stond meer aan dan uit door mijn geproest en gehoest.... En dan hebben we nog wel een griepprik gehad.

Nu maar onder de wol en hopen dat we vannacht wel slapen ondanks onze verstopte hoofden...

XXX

Geplaatst
Hahaha, Sproet, ik ben net zo'n geweldige huisvrouw NOT! Manlief kookt elke avond, *schaam schaam*

Zeg meiden, waar vinden jullie die gasten! Groeien die nog ergens in het wild? Die van mij kan niet eens een ei koken zonder last te krijgen van een ernstige aanval van g.illes de la t.ourettes (dat is scheldziekte!;-)))

Geplaatst

Hi lieve dames,

Lieve Floor, goed je weer hier te zien! Heb je eigenlijk de Pipelle nog ter sprake gebracht? Of gaat er nu weer een aantal maanden overheen met het stollingsonderzoek voor je überhaupt weer aan de slag kunt? Het klinkt in ieder geval goed en het lijkt me verstandig om ICSI te doen ipv IVF... Ben je al met al wel een beetje opgelucht? Die echo, is dat zo'n gel-echo? Dat heb ik ook gehad, viel reuze mee... HSG was 10000x vervelender! Fotomodel? Behoefte aan peptalks zal ik ongetwijfeld nog wel krijgen... Al hoop ik dat het deze ronde minder erg zal zijn, omdat ik veel korter hoef te spuiten... Overigens ga ik niet op een wachtbankje zitten, eigenlijk om de reden die Sproet ook aangeeft. Verder ook geen behoefte aan. Kan vast m'n 'ei' wel kwijt bij jullie!!

Melis, wat irritant dat V. weer vlekjes krijgt... Is dus maar goed dat je je eigen gevoel volgt, ipv een zh dat je mannetje niet kent! Hoop dat het snel weer beter wordt!

Lieve Sproet, ik duim zo hard voor je en je negen celletjes... Morgen goed nieuws!!! En zondag TP (van twee of van een??) en dan weer die vreselijke WW... Jij mag zo'n beetje testen tegen de tijd dat ik de punctie heb... We volgen elkaar zo mooi op! En ja, de eerste spuit zit er al weer in.... Morgen moet ik er 3 zetten...

Lieve Sometimes, ik hoop toch zo dat je rekensommetje gaat kloppen... Je vergeet trouwens nog de Pipelle, wat de kans op innesteling met 50% zou vergroten! Ik vind je bericht helemaal niet ego, wil graag van je horen hoe het gaat! Gelukkig maakt Semmie het goed... Volgens mij moet het wel een jochie zijn... Als hij nu al tot bloedens toe schopt... Nee hoor, het is vast het liefste mannetje van de hele wereld! Trouwens, het maakt toch niet uit wat het is? Als het een meisje is dan ben je er net zo blij mee! Meis, doe alsjeblieft rustig aan! Ik hoop zo voor je dat die pijnen worden verklaard door een blaasontsteking en dat de ABkuur snel gaat helpen... En natuurlijk dat het bloeden minder wordt!

Ik heb hier trouwens een 50% man... Hij kookt om de dag. Vrijwel zonder Gilles de la Tourette... Niet dat hij het leuk vindt, meer een noodzakelijk kwaad, maar toch. Overigens kookt hij nu ik thuis zit alleen in het weekend, maar dat doet hij wel! Nu zorg ik best goed voor hem, maar als ik aan het werk ben dan komt gewoon de helft van het werk aan hem toe hoor!

Iets heel anders, een vraagje. Op dit forum zijn er nogal wat dames die na de TP kinder-aspirine gebruiken (en zwanger zijn geworden en gebleven). Dit zou de doorbloeding van de baarmoeder bevorderen, hoewel niet bewezen is dat dit werkelijk helpt... Ik heb nog kinderaspirine (Ascal-cardio, 80 mg) liggen van mijn laatste zwangerschap, moest het toen gebruiken vanaf de positieve test. Zal ik dit stiekem eerder gaan gebruiken, vanaf de TP? Wat vinden jullie?

Geplaatst

Och lieve sometimes ik heb het zo met je te doen en dat is helemaal niet ego ik hoop zo dat de placenta ergens anders heen gaat en dat ukkie tegen mama aan schopt en blauwe plekken op haar buik krijgt dus ik spreek hem haar toe schop tegen je moeders ribben haha dikke toet meid

Melis he gatver dat moet niet de bedoeling zijn hopelijk hebben zo oplossing en dat die straks gewoon op normale voeding kan ook voor jou een dikke toet

Sproet hier vreugde dansje voor jou to ta ti toe ta haha op naar alleen maar goeis haha is geen nl woord maar vind hem leuk

Floor wat ben je ook een schat en droge is vast Gronings haha

Nou koekoek de boel weg en dat jullie alles eens mee zit

En wat een nieuws over het vervolg van Ivf dus word icsi spannend meid dikke knuf toet word zo eentonig haha

Ansje dus tandjes gespot leuk man kan die in je vinger bijten doet zeer haha

Nou hier nik gebroken of gekneusd maar nek onder de uitslag een reactie ergens op ben bij ha geweest gelijk naar buik gekeken blijkt dat ik weer en lang last heb van soort buik griep oja en heb dikke lip heb nu zoeloe lip haha

Onze dame gaat het ook goed

Oja weten jullie wat dat is ze doet steeds goud vis na haha

Met pa gaat niet zo allemaal afwachten volgende week ziekenhuis ben benieuwd

Jeetje wat een verhaal haha

Ben benieuwd waar ik morgen vroeg mee wakker word haha misschien leuke man haha nee die is werken bah niks aan

Oja mijn man kan ook koken kok geweest nu hij werkt en ik haast niet kook ik en hij soms

Nou fijne nacht en sweet dreams x

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Oja beanie sorry meid ben je niet vergeten

Meid heel veel succes en het word nu jullie tijd n we slepen je er door heen

Af en toe schop onder je achterste hoort erbij;-) haha

Ja die aspirine heb ik ook gehoord en granaat appelsap vitamines acupunctuur en je lekker laten verwennen haha massage enzo ;-)

Dikke knuf

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Even snel: Beanie 'fotomodel'? Ikweet niet wat die iPad allemaal doet! Er moest natuurlijk staan 'hormonen'. Ik zou.gewoon met die kinderaspirine beginnen als ik jou was! Na de punctie dan, want je wilt geen bloedingen krijgen. Raar eigenlijk dat je het pas vanaf de positieve test moet gebruiken. Is het een idee het gewoon te vragen in het ziekenhuis.

Die Pipelle twijfel ik nog even over. Ik zou dan moeten vragen of die gynaecoloog waar jij bent geweest het wil doen. Zou ze dat willen denk je? Want ik moet het dan wel buiten het ziekenhuis om doen denk ik. Mijn IVF arts vindt het niks en zegt dat slagingspercentages in België wel beter zijn, maar dat dat zeker niet herleidbaar is tot - alleen - de Pipelle en die andere onderzoeken zijn volgens hem flutonderzoeken die niet eens zijn gepubliceerd in echte medische tijdschriften. Tja, wat doe je daar aan?

Ik vond de HSG echt een hel, zeker omdat mijn eileiders dicht zitten. Fijn dat die gelecho meevalt. Heb je vooraf pijnstilling genomen? En had je achteraf napijn? Of viel het wel mee? Ik ben een beetje overgevoelig geworden voor pijn de afgelopen jaren, dus zie tegen alles op wat mogelijk pijn kan doen.

Power zijn hier zo snipverkouden, het is echt naar! Appte mijn vriendin vanmorgen of ik straks naar haar en de kleine kom, boeh!!!! Wil zo graag, maar gaat echt niet! We zijn veel te brak en wil echt haar of de kleine niet aansteken. Was van plan om lekker voor har te koken, maar naar de wc om te plassen doet al zeer aan mijn lijf! Boeh! Rotverkoudheid!!! Bikkeltje Mini heeft (nog steeds) nergens last van!

Xxx

Geplaatst

ff ego; moet om 14.45 uur naar de kinderarts met V., hij zit helemaal onder de uitslag, is al week 1,5 aan het hoesten en strontverkouden, ook klinkt hij licht benauwd met ademhalen. Moest per direct stoppen met de koemelk. Er schijnt ook een virus te heersen, dus dat kon het ook zijn zei de vpk.

Wordt vervolgd!!

Geplaatst

Thnx lieve Floor!!

Ben niet geschrokken want sinds de introductie van de koemelk heeft hij al uitslag, maar nu ik de koemelk heb opgevoerd van 1 naar 2 schepjes wordt het veel erger. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik een nieuwe machtiging voor Neocate en over 4 maanden weer een open provocatietest. We zullen zien!

Voelen jij en Maxi je al wat beter? Is Mini nog steeds bespaard gebleven?

Geplaatst

Yes, yes, yes, de aanhouder wint en brutalen hebben de halve wereld!!

10 december hebben we een intakegesprek voor een cryo behandeling, waaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!

:woohoo:

Geplaatst

T'is nogal een verschil tussen fotomodel en hormonen... Leuk wat de iPad er van maakt! Je kunt vaak idd zien wie er op de iPad reageren en wie op een computer....

Vwb de aspirine, had ik al eerder gevraagd maar had volgens de ferti-arts geen meerwaarde. Maar waarom dan wel vanaf een positieve test? Dat heeft dan weer met mijn stollingsafwijking te maken. Misschien dat ik deze keer gewoon de dag van de tp ga beginnen.... Niet eerder idd ivm bloedingsgevaar...

Ik heb trouwens niks genomen voor de gel-echo, was aan het werk en daarna gewoon weer verder gegaan met werken. Geeft hooguit een beetje kramp maar niks vergeleken met de HSG (waar ik ook een niet-doorgankelijke eileider had, waardoor het zo vreselijk pijnlijk was).

Je zou naar die arts in A.mstelveen kunnen gaan voor de Pipelle, maar haar voorwaarde was bij mij dat de fertiarts op de hoogte zou zijn. Dus ik heb netjes die weg bewandeld.... Maar ja, bij mij ontbrak dus die scepsis. Bij jou gaan ze natuurlijk die andere onderzoeken al doen... Ik denk dat je ook de keuze kunt maken om weer prednison te gaan gebruiken (en dan moet je de Pipelle juist achterwege laten) eventueel gecombineerd met intralipid. Je hebt gelukkig nog even tijd om alles op een rijtje te zetten!

Wat vervelend trouwens dat jullie zo verkouden zijn... Volgens mij heerst er een heleboel tegelijk (buikgriep, gewone griep...). Beterschap in ieder geval!

Melis, wat een ellende met je mannetje.... Misschien toch nog te vroeg begonnen? Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je mannetje snel weer beter is!

Wat een demprimerende dag vandaag.... Nou is het voor mij sowieso niet zo'n heel vrolijke dag, vandaag was nl de uitgerekende datum van mijn MA... Houdt me toch wel weer bezig.... Hoop dat we vanmiddag gewoon heel goed nieuws krijgen van onze Sproet, dat maakt weer veel goed!

Geplaatst

Sproet, wat een geweldige score, gefeliciteerd!! Haal je alvast granaatappelsap in huis? Schijnt goed te zijn voor de doorbloeding in de baarmoeder en dus de innesteling.

Wij zijn net terug van de kinderarts. Hij heeft V. helemaal onderzocht en kan de uitslag en overige vage niet specificeren, het kan gaan om een reactie op de koemelk of een van de vele heersende virussen. Wel hebben we gelukkig een nieuwe machtiging voor drie maanden gekregen voor de Neocate. Begin februari moeten we weer terug komen voor een open provocatietest.

Ben helemaal happy met onze afspraak voor een intakegesprek voor een cryo, die is al over een kleine 3 weken!

Geplaatst
6 bevruchtingen! 2 icsi (uit 4) en 4 ivf (uit 5). Zondag TP om 10:10u. Laat ik maar eens wat progesteron tot me gaan nemen. Haha!! Xx

Joehoe!!!!!! Ik doe een vreugdedansje! Wat grappig dat de score ICSI lager is dan IVF ;-) Hadden wij het nog over...

Xxx

Geplaatst

Melis! 10 december al! Wat een geweldig nieuws!!!!! Ben blij voor jullie, dikke knuf!

Nou, met die arts schiet je ook geen bal op, maar fijn van de N.eocate en verder maar gewoon in de gaten houden.

Hier echt heel verkouden.... Pfff, heb helemaal traanogen en het drukt op mijn traanbuis en jeukt in de buisjes van mijn keel naar mijn oren, voel me echt prut! Oh, wat zijn we weer zielig! ;-)))) Mini nog steeds een bikkel en fit, alleen Maxi en ik zijn echt een wrak!

Geplaatst

Sproet super zeg! Haal de vitamientjes maar vast in huis!

Floortje rotverkoudheid, bah niks aan he? Vorige week was ik de klos en dat is nog knap pittig met een kleintje in huis die verzorgd moet worden.

Melis wat sneu voor Vince! Even afwachten dus waar zijn uitslag vandaan komt.

Met Joël ging het vandaag gelukkig een stuk beter. Gisteren wilde hij het liefst alleen maar op schoot zitten. Zodra ik hem op de grond legde om te spelen was het mis. Wel sneu hoor want hij had behoorlijk last. Gisteravond was ik behoorlijk gesloopt. Gelukkig kon P de avondshift doen ;)

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! En wat snel al een gesprek! Kunnen jullie daarna direct beginnen met een cryo tp?

Geplaatst

Floor, wat ruk dat jij en Maxi zo beroerd zijn, bah! Wij hebben dit 1,5 week geleden gehad en het is heel vermoeiend. Net wat Ansje zegt, ziek zijn en een kleine moeten verzorgen is aanpoten, pfff. Ik neem aan dat de koffie dan morgen definitief niet doorgaat? Wel fijn dat Mini gespaard blijft, voor kindjes is het helemaal ellendig!

Ansje, wat fijn te lezen dat het vandaag beter met J. gaat. Die hangerige buien vreten energie he?! Op dat soort dagen ben ik ook altijd blij als manlief thuis komt en de zorg even kan overnemen. Dan peer ik 'm vaak naar het toilet of de douche, ff 10 minuten voor mezelf, haha. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat we zo snel op gesprek konden komen. De tp zal pas plaatsvinden na V. z'n 1e verjaardag, dat is het beleid van het zkh. Vinden we beide niet erg, we hebben geen haast. Ook deze keer staan we er redelijk nuchter in en we zien wel wat er op ons pad komt, of niet. Tevens zullen ze in het VU wel weer BMI-achtige opmerkingen maken, deden ze de vorige keer ook. Maar toen ben ik op eigen initiatief 15 kg afgevallen, maar of ik daar nu weer de spirit voor heb, geen idee. Wel aan mij de uitdagende taak om te stoppen met roken, maar dat was vorige keer appeltje eitje, dus daar heb ik alle vertrouwen in!!

Geplaatst

beanie is een fotomodel!! Altijd al geweten dat er hier mooie mensen rondhangen op het forum ;-))

Hoe is het in de mini, maxi, floortje ziekenboeg? Verkoudheid een beetje over lieffie?

Melis! Alles een beetje ok met V en met jou zelve natuurlijk..Cryo!! Wooohooo! Wat ontzettend gaaf joh!

Lieve Beanie, toch een beetje slikken moest ik wel van je berichtje...en ik hoop dat mijn nieuws een beetje vrolijk heeft gemaakt! Ik neem straks granaatappelsap, overweeg kinderasprinetjes ook hoor...;-)

Oh ja Floortje, fijn he...mijn lief vindt de hogere IVF score dus fijner..ivm natuurlijke selectie..vorige keer was het omgekeerd btw..hadden we een betere icsi score...hoe het er komt, maakt me geen hol uit...als het maar blijft zitten

Ansje...fijn dat het met J ietsje beter gaat!! Hoop dat je snel helemaal in orde bent!! (Of liever J natuurlijk hehe)

O en Melis, dat stoppen met roken! Dat kán jij...het is mij als verstokt roker ook gelukt..3,5 maand nu..na mijn eerste TP gestopt en niet meer begonnen....mis het nog iedere dag, dat dan weer wel, maar ik rook nu niet ;-)) Jij kan dat ook..slepen we je wel doorheen!! Kauwgum en water! En veel! :-))

Ik heb mijn eerste bollen naar binnen geschoven en heb besloten dat ik er niet depressief van ga worden...dat jullie het even weten. Ik heb wel wat roze urft, maar ik denk dat dat ook nog deels van de punctie komt? Toch? beetje bloederige shizzle? (lekker praatje....)

Morgen met vriendinnetje s.ushi eten en drankje doen, want ik wil tot augustus 2013 niet meer hoeven drinken als het enigszins kan ;-))

Kussen lieve vrouwen! Geniet van het weekend...en ik meld me weer op zondag!! :-) XXX

Geplaatst

PS...Floortje, hoe heette nou ook weer die docu waar wij het aan de telefoon over hadden, die jij op dvd hebt? Over het ontstaan van leven etc...

Was dat m.iracle of l.ife?

XX

Geplaatst

Nou zeg.... Net hele bericht weg! Grrrrrrrr......

Sproetje! Inderdaad 'H.et wonder van een nieuw leven'. Zo mooi! Hij was op enig moment niet meer leverbaar, maar misschien nu wel weer... Ik heb hem speciaal weer van mijn vriendinnetje meegenomen, dus als je wilt stuur ik 'm even op hoor!

Melis, meisie, nee helaas! We hadden zaterdag ook al een andere afspraak, die helaas al een paar keer eerder niet kon doorgaan, maar nu kan ik niet eens mijn bed uit! Ik baal dat ik steeds ziek ben! Onze vrienden waarmee we zondag hebben afgesproken moet ik nu al voor de derde keer ofzo afzeggen :-((( Zou wel eens een tijdje gewoon fit willen zijn en gewoon gezellig mensen kunnen zien... En kan nu ook niet naar mijn vriendin en de baby! Mok, mok, mokkerdemok!

Beanie, hoe gaat het met je? Hoe is het met spuiten gegaan?

Ansje, fijn dat J. er een beetje beter aan toe is! Knuffel hem maar lekker!

Pfff... Zit zo vol, kan er niet goed van slapen... Hoop echt dat Mini het niet krijgt ;-) Ga afhaken, nog een shot paracetamol nemen en dan hopelijk slapen.... Xxx

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Sproet, wat een mooie score! Ik werd er idd vrolijker van... Morgen tp! En vandaag nog wat wijntjes e.d., in de hoop dat dat vanaf nu 8,5 maand niet meer mag! Vergeet je de filet Americain vandaag niet?

Floortje, gaat het al weer wat beter? Vannacht nog een beetje kunnen slapen ondanks die verstopte neus?

Melis, wat gaat het dan opeens snel... Het komt dichterbij! 10 december is idd al snel en voor je het weet is het februari...

Nou de eerste spuiten zitten er weer in. Gisteren dus ook begonnen met de gonal/menopur. Fluitje van een cent, gelukkig. Had er van te voren niet over nagedacht dus hoefde me er ook niet zenuwachtig over te maken. Nu gaat om 18.45 uur de wekker van mijn telefoon en dan denk ik dat het tijd is om de spullen uit de koelkast te gaan halen... Nou ja. De neuzen staan weer op vooruit gericht, op naar donderdag, dan is de eerste FM!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Allemaal lekker kunnen slapen?

Sproet, hoe gaat het met je? Nog een nachtje slapen en dan krijg je jullie emmy aan boord, die daarna nog lekker 8,5 maand bij jou in je buik blijft zitten! Echt super dat er zoveel bevruchtingen zijn!! Veel plezier vanavond met je vriendin, geniet van de sushi en de drankjes!! Voorlopig de laatste keer ;-))

Floor, al een beetje opgeknapt na (hoop ik voor jullie) een goede nachtrust? Beterschap!!

Beanie, ook al lekker op weg met het spuiten, fijn dat het spuiten je zo goed afgaat! Ik hoop dat je een mooi aantal eicellen mag gaan kweken en net als Sproet op naar een mooi aantal eicellen en bevruchtingen!!

Hier weinig bijzonders te melden, behalve dat ik manlief zo ga aanvliegen!! Tijdens mijn ochtendritueel, een peukie en een R.ed B.ull op het bankje voor ons huis, kwam hij bij me zitten. Ik vroeg aan hem wanneer hij daadwerkelijk voor een tp wilde gaan als wij het voor het zeggen hebben, zegt die gladjakker november 2013. ARE U F*CKING KIDDING ME?!?!??!?!?!? Terwijl ik dit schrijf aan jullie zegt ie met puppy-ogen; " Melis, waarom doe je nou zo boos? " Ik hou heel verstandig even mijn brutale mond dicht, anders beledig ik hem van hier tot aan ergens waar de zon niet schijnt, grrrrr!!

Verder gaat alles goed, straks maar weer richting het centrum om die 108.284e namaak Sinterklaas te zien ;-))

Fijn weekend dames!!

P.S. Nadat ik dit heb geschreven zegt ik; " Zo".. Zegt ie; " Heb je ff lekker je hart gelucht? Wat heb je geschreven? " Toen werd ik gevorderd om de tekst voor te lezen, ahum, maar hij kon er gelukkig wel om lachen, hahahaha..

Geplaatst

Dankje Floortje!! Yep. Gewoon bij b.ol. Heb je een beetje geslapen mop? Dat zou zo fijn zijn!

Hè Bean, fijn dat het zo voorspoedig gaat joh! Op naar je echo!! Spannend.

Fijn dat we een fikkie na elkaar lopen. Kunnen we echt steunen. Vinnut fijn. Merk dat de wachtbankjes zo vluchtig zijn. Hier niet. Voel jullie steun zo!! En hoop dat jij dat ook voelt straks. Xxx

Melis! Haha was m'n eerste reactie. Mannen m'n tweede en m'n derde was go get him!! ;-)

Morgen onze tp! Ik heb er zin in! De napijn van de punctie neemt wat af nu. Wel nog een beetje menstruatie pijn. Kan ik me overigens niet herinneren van de vorige keer! Jullie daar nog herinneringen aan?

We gaan ff lekker naar de tuin zo en vanaaf sushi knagen. Wijn drinken. En ach. Gezelligheid. ;-)

Geniet lieve meiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden