Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Floor succes vandaag

En bedankt breek liever niks haha

Beanie je gaat de goeie kant op

You go die it

Ik ben aan het strijken bah haha

Fijne dag meiden x

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sproet, ik sluit me helemaal bij Floortje aan. Spui zoveel als je maar wil. En voel je daar vooral niet schuldig over! Het kan niet altijd alleen maar goed met je gaan. Dat is gewoon niet zo. Daarom is er ook dit fijne forum waar iedereen je begrijpt en er eigenlijk niet veel woorden nodig zijn om elkaar te begrijpen.

Floortje heel veel sterkte voor straks. Probeer je wat te ontspannen (makkelijk gezegd ik weet 't) Ik hoop dat het snel achter de rug is voor je en vooral dat het meevalt. Denk aan je!

Jessica strijken bah, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Eigenlijk aan het hele huishouden overigens. Je hebt ook niet zo lang eer van je werk omdat het toch al snel weer vies wordt.

Ik heb net even weer gekookt voor ons ventje uit het opperdepop boek. Leuke recepten staan daar in. Joël vind alles lekker wat ik daaruit maak. Kijk dáár heb ik dan wel weer eer van haha.

Geplaatst

Ik zou naar mijn vriendin en de baby, Sint helpen met cadeautjes kopen en werken, maar lig huilend in bed. Het was geen pretje maar te doen, maar toen het klaar was en ik stapte in de lift deed het zo'n pijn. Echt hele erge krampen, als weeën. En misselijk, ineens heel erg, alsof de grond onder mijn voeten vandaan geslagen werd. Ik moest rijden en ben maar gaan puffen, twee keer bijna de auto stil gezet, zweet stroomde over mijn lijf en thuis in bed gekropen met 1000 mg paracetamol en nu is het over... Beetje kramp nog, maar prima. Ik ben bekaf van de schrik en de pijn, maar het is nu goed. Moet alleen even zo huilen. Waarom wil ik dit allemaal ook alweer? Oh, ik weet niet meer wat ik wil. Ik wil gewoon vrijen met mijn man en dan zwanger raken, zonder pijn, zonder punctie, zonder hormonen, zonder tig keer je broek uittrekken voor een vreemde. Sorry, zelfmedelijden...

Geplaatst

Oh lieve Floor, ik voel me helemaal schuldig omdat ik had gezegd dat het allemaal wel mee zou vallen... En nu helemaal, was ik maar meegegaan om je hand vast te houden! Het scheelt naar mijn gevoel echt, als je ondertussen iemands hand kunt fijnknijpen... Op de een of andere manier leidt je dan de aandacht af van wat er verder gebeurd...

Lieverd, het klinkt als een reactie op de echo, wij hebben daar in medisch wonderland een mooie naam voor: v.aso v.agale reactie... Kan makkelijk voorkomen bij alles wat er in de baarmoeder en omstreken wordt gerommeld... Maar wat ontzettend k*t dat je dit had en vooral dat Maxi er dan ook nog eens niet bij was!

Waarom je het allemaal doet? Dat weet je natuurlijk heel goed! Je gunt Mini een brusje... En dat doel moet je je ook voor ogen houden! Nu lekker in je bedje met paracetamolletjes, even slapen en je voelt je hopelijk weer een stuk beter (durf niks meer te beweren na mijn eerdere 'aanmoediging'). Is er trouwens nog wat uit gekomen?

Btw, vwb de pijngrens.... Ik dacht altijd dat ik een behoorlijk hoge pijngrens had maar sinds de eerste miskraam/MA ben ik echt een doetje geworden, kan niks meer hebben... Kennelijk zitten er gewoon grenzen aan wat wij kunnen hebben aan ellende en pijn! Dus lieverd, geef er even aan toe, dat mag best!

Beterschap meis, en een hele grote knuffel voor jou!

Geplaatst

Oh, Maxi schrok zich net rot toen hij thuis kwam en belde de poli, dus ik zei: 'ik kom wel naar beneden, dan kan ik haar zelf even spreken'. Dus ik klom uit bed en werd weer licht in mijn hoofd en slap en haalde dus niet het eind van de trap, dus donderde gewoon van de trap. Voel me zo rottig. Arts denkt inderdaad aan een v.asco v.agale reactie... Weer een nieuwe term geleerd vandaag. Ga maar bedje in. Xxx

Geplaatst

Potverdosie floor. Het zal je eens gegunt zijn zeg :(

Lekker in je bedje blijven liggen.

Dikke knuffel!!

Sproet 2 x 4cellig is mooi hoor meis. Gaat helemaal goedkomen!!

Hier m.ies weer geveld door de buikgriep, sterre draait zich sinds vandaag om en ik ga zo naar de voorlichtingsavond mediawijsheid van school.

Ben ook druk aan de haak. Een bestelling voor muts en sjaal voor sint. Moet erg mijn best doen hahaha

Geplaatst

Ach Floortje toch....ik voel met je mee. Bah bah bah, wat naar nou toch dat je er toch last van had en vooral achteraf. Daar reken je niet echt op, want je denkt het ergste achter de rug te hebben. Het voelt ook af en toe niet eerlijk, dat je er zo veel moeite voor moet doen en we het allemaal het liefst lekker met zijn tweetjes zouden willen fiksen, maar helaas. Het enige wat ik er voor mezelf voor positiefs uithaal is dat ik extra geniet van ons ventje en alles heel bewust mee maak van hem. En dat ik dankbaar ben, elke dag weer.

Maar af en toe is het gewoon moeilijk om positief te zijn, zeker als je pijn hebt door alle nare dingen die je moet ondergaan. Sterkte en dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve Ansje, inderdaad, op dit soort dagen ben ik nog dankbaarder dan alle andere dagen dat ik zo'n prachtig lief kereltje heb rondlopen en dat ik zijn moeder mag zijn. Dat geeft me steeds weer kracht. Toen ik thuis kwam en naar boven kroop met tranen in mijn ogen had hij het meteen door en kwam de trap op en zei: 'mama au, mama kus!' en gaf me een dikke kus terwijl hij zijn armen om me heen sloeg. Zo vreselijk lief! J. kan dat nog niet, maar wacht maar, dan smelt echt je hart!!! Mini zou echt de allertofste, liefste, leukste, stoerste, empathische grote broer zijn die een broertje of zusje zich zou kunnen wensen, dat weet ik zeker! Ik weet alleen niet zeker of het gaat lukken hem grote broer te maken :-(((

San, heb je mijn pakje niet ontvangen? Wat jammer! Is het zeker vertraagd! Arme M.ies, beterschap voor hem en hoera voor S.terre, wat knap!

xxx

Geplaatst

Floor, dikke knuffel!!

Sometimes, super te horen dat je niet bloed. Hopelijk blijft dit zo!

Sproet, hoe gaat het?

Hier alles ok, ik ga douchen en naar bed, trusten meiden!!

Geplaatst

Floor sterkte meid hele dikke digi knuffel

Mellis slaap lekker

Hier super nieuws mijn vader zijn hart is gewoon storing kan geen kwaad nu zijn lever nog of dat slecht of goed ia horen we nog donderdag ziekenhuis ben zo blij heb vannacht zo raar gedroomd dat doe dood ging enzo werd huilend wakker gelukkig is alles goed huil van blijdschap sorry van ego bericht

Vanaf vergadering gehad van intocht Sinterklaas ben piet zo leuk

Zondag vieren wij het vandaag kado's gekocht doen spel zo leuk

Oja ben ook heel stout rook weer na een jaar voelde me zo ellendig en ging eten nu rook ik week weer en ben 4 kilo kwijt in het nieuwe jaar kijk ik wel weer iedereen rookt zit aldoor alleen ook niet zo gezellig nu zit ik er bij in de schuur haha

Liefs x

Geplaatst

Sandra och meid sterkte met je buik griep niks aan

Sometimes meid joehoe geen bloed goed zeg dikke toet

Geplaatst

Dames! Wat een rust weer hier!

Jessica, wat een goed nieuws! Het blijft dus nog wel even spannend, voor de lever, maar wat zul je opgelucht zijn! En dan mag je best een beetje huilen toch?

Sometimes, wat een super goed nieuws! Geen bloed, geen pijn, wat zul jij je een heel stuk beter voelen! En ja, misschien idd iets simpels als een blaasontsteking? Waarom hadden ze daar dan toch niet eerder aan gedacht? Maar gelukkig, nu wat meer ontspannen en kun je gaan genieten! Ben je wel weer aan het werk of dat nog niet?

Floortje, hoe is het met je? Voel je je wel weer beter na die 'fijne' ervaring van gisteren? Wat lief zeg, van Mini... Hoe kan het toch dat kindjes dat zo feilloos aanvoelen?

Sandra, het houdt bij jullie maar niet op hè! De een na de ander geveld door de buikgriep... Is het bij jou wel helemaal over? En nu lekker aan het haken, ik zag hele leuke dingen voorbij komen op FB!

Ansje, lekker aan het koken uit Oppderdepop... Heb daar goede verhalen over gehoord! En jij ook al aan het haken.... Hoe is het met de U.WV ellende? En met je plannen voor kinderopvang?

Sproet, hoe is het met jou? Beetje bekomen van de teleurstelling? Wel goed aan het ontspannen/wandelen/granaatappelsap drinken nu? Ik hoop zo dat de wachtweken een beetje snel om gaan voor je... en natuurlijk een positief resultaat!

Hier nu 4 dagen geprikt... Overmorgen de eerste FM. Vind ik wel weer errug spannend.... Vorige ronde dacht ik dat het allemaal goed ging en toen had ik bij de eerste FM maar 3 follikels.... Wat was ik toen teleurgesteld. Uiteindelijk werden het er 7, waarvan 5 echt meededen, maar toch. Hoop en duim zo dat het overmorgen er iets beter uit ziet... Heb wel een wat 'gevoelige' buik en onderrug, alsof mijn menstruatie er aan zit te komen. En een beetje een opgezette buik (dat herken ik niet van mijn menstruatie). Nou ja, nog even afwachten maar....

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Nou van het positieve nieuws gaan we weer na negatieve nieuws grrr

Mijn vader heeft zenuw spierziekte en nu zijn zijn zenuwen aan het dood gaan hij moet drastisch afvallen anders zit hij snel in rolstoel en zijn longen gaan ze scan van maken pffff

Beanie meid schiet alweer op voor jouw op naar veel eitje ;-)

Geplaatst

Jeetje wat heftig Jessica.... Je valt echt van het ene in het andere... Wanneer is de scan van zijn longen? En dan om zo'n reden afvallen, ook niet echt fijn... Maar ja het vooruitzicht van een rolstoel en alle ellende erbij (alles aanpassen, huis, auto, hele leven) is ook niet echt prettig. In ieder geval hoop ik dat hij de motivatie kan opbrengen om af te vallen!

Geplaatst

Jessica, jeetje meid, dit was niet jouw jaar, he. Behalve de geboorte van je super meissie!! Nou beterschap en sterkte met je vader en pas goed op jezelf hoor. Niet teveel roken, he.. ;)

Geplaatst

Beanie, hoe gaat t met het spuiten? Morgen hb je een FM toch?

Ik hoop zo dat je een goeie start hebt. Ik duim voor je.

Hoe gaat het met de kindjes? Ansje, melis, san??

Floor, al weer een beetje boven Jan?

En natuurlijk lieve Sproet?? Meissie, al weer een beetje bijgekomen van de schrik?

Geplaatst

Lieve Jessica, het is toch allemaal wat, je hebt het wel te verduren zeg! Veel sterkte!

Lieve Beanie, hoe is het? Hoe voel je je? Ben je zenuwachtig voor morgen? Ik duim voor je, ik hoop echt op een mooie opbrengst en veel effect van de Pipelle! Hoe laat moet je? Laat je wat weten?

Lieve Melis, hoe is het? V.ince een beetje aan de beterende hand voor wat betreft de uitslag? Ik hoop het! En hoe gaat het verder? Marc kreeg net bericht van Sint dat hij zondagmiddag hier voorbij komt (wat de enige mogelijkheid die Marc kon plannen), dus we moeten even andere koffiedate doen... Sorry! Vrijdag kon jij niet hè? Nou, ik app zo wel even, waarom zit ik dit eigenlijk hier te schrijven?

Lieve San, lekker ideeën aan het opdoen in de boeken? Ik hoop het! En GEFELICITEERD! Een dikke verjaardagszoen voor jou!

Sometimes, lieve dame, is het nog steeds rustig? Wat vreselijk fijn voor je zeg! En hoe is het verder? Schiet het op met de huizenjacht?

Lieve Ansje, hoe is het bij jou? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar inderdaad: hoe staat het met de plannen voor het thuishuis?

Sproetje, liefje, ik vind het zo rot dat je je zo rot voelt, want je hebt het zo goed gedaan en ik ben juist trots op je!

We zijn nog met een klein clubje die hard's over hè? Een heel stel dames zie ik hier niet meer voorbij komen (Misa, Blondine, Soentje, Tina?) Nou ja, misschien zijn ze even druk :-)

Ehhhh.... Tja, ik ben heel druk. Maandag was echt een hel. Heb ik verteld dat ik 's middags van de pijn letterlijk niet meer op mijn benen kon staan en van de trap viel? Nou, ik heb nu alleen nog napijn, maar heb maandag niks kunnen doen en gisteren ook niet alles wat ik wilde, dus ik loop een beetje over. Maxi zit met een belangrijke deadline, dus die komt net binnen wandelen en daar heb ik dus ook niet veel aan. Vanmorgen Mini voor het eerst alleen gelaten op de psz en mijn nieuwe bril gaan ophalen en even gaan shoppen en een tas vol kleding gekocht (met de creditcard van Maxi, hihi :-) Ik ben zo aangekomen van alle behandelingen (en het door de vermoeidheid minder bewegen en waarschijnlijk dus ook meer eten) dat niks me meer past. Ik heb vorige week een crosstrainer gekregen en daar sta ik nu iedere dag een half uur op en ik let op mijn eten... Er moet 10 kilo af, dan pas ik bijna al mijn kleding weer :-) Nou ja, ik klets maar wat, lekker interessant! Mini heeft het zo goed gedaan op de psz, hij moest wel steeds huilen, maar liet zich goed troosten door de juf, dus ik ben vreselijk trots!

Beanie, succes! Andere dames, fijne avond,

Xxx

Geplaatst

Hey lieve dames,

Is idd wel rustig geworden hier.... Trekt vast wel weer aan en zo niet, dan is het ook prima! Maar moet ook weer niet te stil worden....

Jeetje, klinkt druk Floor! Maar gaat het nu wel weer beter met je? Afgezien van dat gezeur in de buik? En hoe gaat het er nu verder uit zien, heb je al enig idee?

Jullie hebben gelijk, morgen FM. Om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet zo erg mee bezig... Behalve 's avonds als ik er aan moet denken de meds uit de koelkast te halen, een half uurtje voor ik moet spuiten (dat denk ik dan, alleen ik spuit altijd wat eerder dan de planning, aangezien ik heel snel klaar ben met de menopur optrekken... Lees hier op het forum soms verhalen van 20 minuten bezig zijn, ik denk dat ik in een minuutje klaar ben. Tja, dat krijg je als je normaal gif mengt voor je werk). Dus eigenlijk gaan de meds een minuutje of 20 voor het prikken uit de koelkast...

Maar... Het prikken gaat prima. Nog altijd niet mijn hobby, zal het ook nooit worden (okay, zelfs dat is niet waar, ik vind het leuk om anderen te prikken maar ben er niet dol op om mezelf te prikken). Heb wel sinds gisteren zo'n beetje een wat opgezette buik en buikpijn, zeurend gevoel. Kan ik me van de vorige keer niet herinneren! Nou ja, we gaan het morgen wel zien.... Moet morgenochtend, halverwege de morgen. Uiteraard laat ik het jullie weten. Hoop dat ik minder teleurgesteld ben dan de vorige ronde, toen waren er bij de eerste FM maar 3 follikels... Maar nu heb ik de Mega-super Mix!

Volgens mij is het bedtijd... Vannacht echt zo slecht geslapen, kon niet slapen door buikpijn (ben een buikslaper en dat is dan best lastig). Uiteindelijk na een kopje sleepy-tea om 1.30 uur pas in slaap gevallen...

Geplaatst

Hey dames

Ja is heel rustig hier komt wel weer

Floor gaat het nu wat beter met de pijn? Kloten dat je zo voelt och en die 10 kilo gaat er wel af ;-) hier moet ook 15

Beanie nog even en dan kan je weer lekker slapen hopelijk slaap je vannacht beter dikke knuf

Ilana had het op de heupen vanmorgen om 6 uur wakker gelukkig later nog wel in slaap gevallen

En lekker na de kapper geweest haar eraf ook lekker zo leuk geworden gister gesport morgen Fysio

Geplaatst

Mellis hoest net v en jou? Knapt die al wat op?

Sometimes nee niet echt maar ondanks alles kan ons jaar niet meer stuk door ons meisje dat maakt alles goed

Hoest net jou?

Sproet schat hoest met jou

Liefs

Geplaatst

Hi dames,

Hoe is het met iedereen? Jessica, Sandra, Sproet, Floor, Sometimes, Melis, Ansje en iedereen die ik nu nog vergeet?

Ego: vandaag dus de eerste FM. Op rechts 3 serieuze kandidaten, op links 2. Maandag terugkomen... Dan kunnen ze misschien ook wel aangeven wanneer de punctie is. Ik ben redelijk tevreden over de score deze keer, er zijn misschien nog een paar kleintjes die ook nog mee kunnen gaan doen. Het is in ieder geval minder dramatisch dan de vorige keer... BMS was al 7 mm en bestond uit 2 laagjes, dus dat gaat de goede kant op!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Mooie score beanie!!!

Meiden ik schaam me echt dat ik hier zo weinig kom. Ik ben morgenochtend vrij dan ga ik even ervoor zitten. Maar heb het behoorlijk druk gehad.

Maar ik denk wel aan jullie hoor!! Dikke kus!!

Floor nogmaals thx voor de boeken. Ze zijn echt zoooo geweldig!! Jamey heeft al tot aan zijn 36ste verjaardag zijn keuze door gegeven hihi

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden