Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eerst deze effies....dit gaat op mijn mobiel niet namelijk ;-))

Echo's en FM

Floortje, 1e meting BMS 30 september

Tina (Happinez), 1e meting 25/9, 2e 2/10; 3e 5/10

Moedeloos, 1e meting 5 okt

Pinklady, 1e meting 24/9, 2e 27/9, 3e 30/9

Sproet, bloed en metingen 20/9, 22/9, 23/9, 24/9, 25/9 en 26/9 lol

Anne82; 1e meting 3 oktober

Punctie:

Tina (Happinez), waarschijnlijk ergens tussen 7 - 10 okt

Moedeloos, weekend van 12 okt

Pinklady, 2 okt: 20 eicellen

Terugplaatsing

Floortje, hopelijk eerste week oktober

Tina (Happinez), waarschijnlijk ergens tussen 9 - 12 okt

Saskia, hopelijk derde week oktober

Moedeloos, waarschijnlijk 18 okt

Pinklady, hopelijk 4 of 5 okt

Sproet, 1 oktober

Anne82; waarschijnlijk rond 10 oktober

Testen:

Sproet, uiterlijk 12 oktober als ik niet ga menstrueren

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Pinklady, hoe is het met je meissie!? Pijn een beetje minder? Wat een geweldige score joh! Geweldig! Gefeliciteerd!

@Anne, he, das toch een teleurstelling, dat had ik ook...telkens denken dat het wel goed zou komen en dan toch nog even moeten wachten.....

Hier alles wel ok...ik heb wat rare klachtjes die te maken zouden kunnen hebben met een evt innesteling maar ook met een komende menstruatie. Ik merk dat waar ik dacht vrij koelbloedig te zijn door het nieuws dat ons vijfje een blasto was geworden de hoop omhoog schoot!! Ik heb wat last van afscheiding, een beetje misselijk en wat krampjes in mijn onderbuik..maarja..kan ook goed mijn darmen zijn, een beetje irritatie van al die echos en weet ik veel wat...ik weet het niet op het moment...ik wacht wel af...het bizarre is dat ik helemaal niet bezig ben met testen zoals met de ivf zelf. Het is fijn vanzelf wel of niet ongesteld te kunnen worden en niet tegengehouden te worden door de utrogestan...

Maar mocht ik willen testen wanneer zou dit dan kunnen....?

De terugplaatsing was op dag 5 en het was dus een blastocyste.....dit was op 1 oktober...wat denken jullie?

Kus

Geplaatst

@ pinklady: hoe is het met je meis? Is de pijn wat bijgetrokken? En natuurlijk gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch score! Mooi. Ik hoop voor jullie dat er 12 de vriezer in mogen van de 13:-) Suc6 morgen met de tp. Laat maar weten hoe het gegaan is.

@Sproet: lekker broeden:-) Even een vraagje - moet je bij een cryo tp geen ustrogestan gebruiken? Wat fijn!! R.. spul dat dat is, toch? Ik kijk er helemaal niet naar uit:( maar ja het is voor een goed doel...

@Anne: Jammer meid dat is vervelend. Ik snap je heel goed. Waar lopen jullie dat je bijna een hele dag kwijt bent?

@allen: weltrusten alvast en sterkte met wachten

Hier verder alles goed, alleen de druk in mijn onderbuik wordt steeds erger. Hoop vrijdag bij de echo een GO voor de punctie te krijgen.... En ik wil eindelijk weer eens een nacht doorslapen!!!! Kennen jullie dat? Deze keer heb ik ontzettend last van onrustig slaap. Sinds ik met prikken begonnen ben heb ik geen nacht meer door geslapen. Soms lig ik uren half wakker - erg vervelend. Over dag ben ik dan helemaal gesloopt...

Nu even lekker moe, dus ik doe een poging:) Weltrusten

Geplaatst

Nee. Volledig in eigen cyclus. Uitgaande van het gele lichaam en de aanwezige hormonen. (Zal mij benieuwen....)

Vandaag extra knuffels en sterkte en duimen draaien voor Floor! Dat je maar een prachtige ontdooiing krijgt!!! Xxx

Geplaatst

@happinez, gelukkig gaat het al een stuk beter. De hersteltijd is gewoon langer dan ik dacht. Wilde eigenlijk weer gaan werken vandaag, maar had gister al in de gaten dat dit niet gaat. Dus nog thuis vandaag. Vanmiddag tp.

@floor, hoop van harte dat de ontdooiing van jullie cryo goed gaat. Veel succes en sterkte!

Geplaatst

Pinklady, succes vandaag! Wat een gigantische score zeg! Jij bent voorlopig even klaar! Haha!

Sproet, bedankt! Je bent een schat! Hoe voel jij je nu? Lekker veel afleiding lees ik?

Ik zit nog steeds te wachten, echt slopend. Mijn man gaat zo even bellen om te vragen of ze al wat kunnen zeggen...

Geplaatst

@floor, en al iets gehoord? Heel veel succes hopelijk is het gelukt.

@Pinklady, wow 13 bevrucht das echt super.

@Sproet, ppff, laat het maar snel 12 okt zijn

@Happinez, ik slaap juist heel veel door al die hormonen

Morgen eerste echo, vind het zo spannend, want ik voel me eigelijk nog het zelfde. Ik hoop zo dat er folliks te zien zijn.

Fijne dag meiden.

Geplaatst

Hi dames, mijn man heeft gebeld en als we niet binnen een half uur zouden worden teruggebeld, dan zou het goed zijn. We zijn niet gebeld, dus het lijkt er op dat we zo naar het ziekenhuis mogen, om ons laatste wondertje op te halen...

Tina, ik slaap ook altijd heel slecht tijdens het spuiten. Ik denk dat het per persoon verschilt, zoals al blijkt uit de ervaring van Moedeloos... Maar goed, ik word ook altijd gek van die gebroken en onrustige nachten door de hormonen, sterkte!!!

Moedeloos, spannend, ik duim voor je!

ps. voor de dames die zich afvragen hoe veel het er zijn (op mijn profielafbeelding): het zijn er 51 en dat is zonder de CB's die ik heb gedaan, want die had ik al weggegooid... Ik had de foto aan San beloofd, dus heb er voor de grap even mijn schermafbeelding van gemaakt....

Geplaatst

ploft ook neer op bankje...

haaaj allemaal, we hebben vanmiddag een KID beetje zenuwachtig nu :) hopelijk over 2 weken een positieve test !!

Geplaatst

Hoi allemaal

@Floortje: Het is dus gelukt!!! Wat fijn. Wanneer moet je er zijn voor de tp - of miesschien ben je al terug? Hou de eskimootje maar lekker warm nu.

@moedeloos: Ja, laatste keer was ik ook alleen maar moe - r... hormonen , je kan er niet op rekenen:). Succes voor de echo morgen!!

@pinklady: Gelukkig dat het weer wat beter gaat. Neem maar nu rustig de tijd - het werk komt vanzelf weer, nu is er toch eventjes een ander prioriteit, toch:-)? Heb je het iekenhuis al achter je gelaten? lekker broeden nu:)

@Heidss : welkom op het wachtbankje en suc6!!!

Hoe is het met de andere dames? Sproet? Anne? Emsie? en alle die ik vergeten ben? Hier verder nog steeds alles goed. Mijn eierstokken maken zich nu echt bemerkbaar en mijn onderrug ook. Ben heel benieuwd wat bij het echo morgen te zien is:-0...

Geplaatst

Hi meiden, hij zit er in... Ben hyperemotioneel en bekaf...

Tina, spannend hoor! Als je zo'n last hebt zullen er wel behoorlijk wat follikels zitten!! Ik had dat ook toen ik 30+ had, echt alsof je op springen staat! Spannend, laat je wat weten?

Andere dames, vergeef me, ik meld me later, ben nu zo beroerd, moet echt even bedje in...

xxx

Geplaatst

Happiniz, en andere dames. Het gaat goed, wachten en gezond doen! Drinken jullie een wijntje in de wachtweken?

Floortje, rust lkkr uit het is achter de rug.

Heidss, succes met wachten!

Sproet, hoe ga jij vandaag? Nog vage klachten? Jij bent volgens mij nu de eerste op het bankje die kan testen, klopt toch?

Anne82, wanneer moet jij weer voor controle?

Pinklady, hoop dat je vannacht in 1 stuk door slaap!

Moedeloos, is het bloeden al over? Ik hoop met je mee voor morgen!

Fijne avond alvast!

Geplaatst

God. Ben ik serieus de eerste.... Welnee joh. Floor gaat veul eerder testen!!!! :-)) ik durf nooit niet eerder. Want yay

lieve Floor... Je ijsblokje is aan boord!! Lekker broeden meis!!

Spannend Happiness. Duim voor je!

Welkom Heidss!!

Een wijntje na terug plaatsing emsie? Nee! Zeker niet. Is me ernstig verboden in het zkh. Geen drank. Geen sigaretten.

Duim voor je moedeloos!! X

Lieve Pinklady! Valt dan toch weer tegen hè?? Blegh. Maar tp! En hopla. Op de bank. :-)

Iedereen die ik nu effe niet kan scrolling op m'n telefoon... Dikke knuffels!!!

Hier.... Rare ijzerige smaak in m'n mond. Nog steeds wat misselijk. Beetje krampjes. Tikje draaierig. Wat oud bloed afscheiding. Ik weet het niet. Kan allemaal van alles zijn maar ook een innesteling. Ik weet het niet. Pas donderdag. Maandag is ons blastootje teruggezet. Dus pas wd3. Ik kan nog niets.... Weet niet hoe het met blasto zit in dagen. Word vast gewoon ongesteld na het weekend....

Spannend!!

Liefs!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

In 2010 hebben we een IVF poging gedaan wat jammer genoeg mislukt is. Ik had erg veel last van de hormonen en we hebben toen besloten dat 1 poging genoeg was voor mij.. Wij hebben ondertussen een kindje geadopteerd en ik kreeg toch weer kriebels.. Het zou toch geweldig zijn om een kindje van jezelf te mogen krijgen.. Dus vandaar dat we weer een poging gaan doen! Spannend allemaal.. 10 oktober heb ik de eerste controle om te kijken of alles rustig is en of ik dan kan beginnnen met gonal. Benieuwd hoe de gonal aan slaat, had de vorige keer puregon.

Leuk om mee te lezen met jullie!

Geplaatst

Zo, weer aardig gekletst vandaag! Gezellig! :)

@Sproet; zeker een teleurstelling, stiekem reken je er toch een beetje op dat t allemaal vlot loopt. Verder ben ik redelijk relaxed merk ik, misschien nog de vakantieflow. Vind het eigelijk wel prettig dat relaxte, al denk ik dat zodra de ontdooiing en terugplaatsing naderen t vast wel weer anders zal zijn hihih! Het lijkt er idd op dat je de eerste tester gaat zijn , spannend!! En think positive, het komt goed dit keer! Voor jou ook de 2e poging toch? Ik heb bij onze topper voor t eerst na WD9 getest maar dat was nog heel vaag toen hor! Ik voelde me daar niet zekerder door? Bij WD12 was de streep overduidelijk.

@Happi; wij lopen in Maastricht, maar wonen bijna tegen Rotterdam aan. Iedere keer 200 km heen en 200 km terug, ook best vermoeiend. Gisteren waren we bijv. om 9 uur vertrokken, afspraak om 11 uur, half uurtje gesprek en weer om half 3 thuis. Met de punctie toen hebben we ook een hotelletje gepakt al proberen we zoveel mogelijk toch heen en weer ter rijden. Ach, t hoort erbij en we zijn maar al te blij dat we dit allemaal mogen doen! Ben heel benieuwd naar je echo morgen. Je 'klachten' klinken als een flinke buik vol! :)

@Pinklady; hoe voel je je en hoe was de terugplaatsing vanmiddag?

@Moedeloos; spannend voor de echo, ik hoop op goed nieuws!

@Floortje; wat super zeg, een terugplaatsing! Kan me voorstellen dat je nu even heel emotioneel bent, t was allemaal zo superspannend. Nu uitgaan van het positieve en je concentreren op dit kleine ding! Het komt goed dit keer, let maar op! Digiknuffel voor jou!

@Heidss; welkom en hoe is het gegaan vanmiddag?

@Emsie; hoe is t met jou? Wijntje na de terugplaatsing doe ik ook niet, zou me veel te schuldig voelen als het misgaat en het is sowieso niet goed lijkt me. Nu drink ik af en toe nog wel een glaasje hor! Met mate weliswaar maar kan geen kwaad is me verteld.

@Tess; welkom! Al een kleine geschiedenis achter de rug, wat ontzettend rot zeg. Kan me voorstellen dat je er behoorlijk zat van bent, dat hele ziekenhuisgebeuren. Ik heb nu soms al het gevoel geleefd te worden tijdens zo'n behandelingsperiode, voor jou moet dat helemaal zo zijn lijkt me!

@Ricklover; welkom! Bloed kruipt waar het niet gaan kan, spannend allemaal zeg. Waar had je precies last van als ik vragen mag? Ik hoop dat het dit keer beter gaat! Gezellig dat je komt meekletsen!

Met mij nog steeds alles ok, gelukkig weinig last van bijwerkingen. Vandaag weer mn eerste werkdag na mn vakantie, dat is wel weer even wennen... Was benieuwd of jullie er over praten op jullie werk, de behandelingen enzo? Zijn collega's en leidinggevenden op de hoogte? Ik probeer het deze keer stil te houden, als het lukt. Tot nu toe valt alles op mn vrije woensdag dus is dat wel goed te doen. Vorige keer wisten mn collega's er wel van. Wie hebben jullie nog meer op de hoogte gebracht van alles? Wij dit keer alleen ouders en onze zussen en een goede vriendin. Wel moeilijk om het voor me te houden maar vind het ook wel fijn om te kunnen delen al willen we het nu wel meer stil proberen te houden.

Geplaatst

Jemig we worden al een hele grote groep! Koste even wat tijd om alles terug te lezen. Felicitaties aan diegene die al een goede punctie, ontdooiing of terugplaatsing hebben gehad! Spannende tijd voor jullie die nu echt in de wachtweken zitten.

Ik herken Tess haar punt wel. Ik vind het wachten tussen de pogingen in ook erg naar, gevoel dat je "niks" aan het doen bent...

Gisteren had ik mijn uitgangsecho en we mogen gelukkig weer vooruit. Vanavond de laatste pil, vanaf 08/10 de deca en vanaf 10/10 de puregon. Hopelijk de week erna de punctie, we gaan het zien.

Qua alcohol ben ik ook heel voorzichtig. Is toch 1 van de weinige dingen die je zelf kan bijdragen. Kortom eigenlijk niks in het "aanmaak" traject en na de tp helemaal niet. Maar ach, bijna 1 jaar nauwelijks drinken, heeft ook niet het verschil gemaakt. Zal dus allemaal wel meevallen, maar dit voelt wel het best. Zeker na de tp.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Hallo meiden,

Onze 6-cellige emmy zit inmiddels veilig in zijn/haar nieuwe huisje. Nu hopen dat ie de komende negen maanden wil blijven zitten. De tp ging goed. Ik weet niet of het bij alle centra zo gaat, maar wij mochten onze emmy's even onder de microscoop bekijken. Dat vond ik wel bijzonder.

Fysiek gaat al weer een stuk beter gelukkig. Nog wel last, maar goed te doen.

@floortje, wat fijn dat de tp goed is gegaan. Kan me de emoties goed voorstellen. Nu lekker broeden en vasthouden. Spannend hoor

@happinez, klinkt als een buik vol follikels. Ik hoop op een mooi aantal voor jou. Niet te weinig en niet teveel. Veel succes met de echo morgen

@ moedeloos, succes met de echo morgen

@sproet, spannend hoor het wachten. Fijn dat je nu minder bezig bent met het testen. Hoop voor je dat het zo blijft en dat als je mag testen dat er een vette streep te zien is

@heidss, @tess, @ricklover welkom hier

@anne, op het werk weten een aantal collega's dat ik gestart met een icsi-traject. Een paar daarvan weten dat ik de punctie had deze week. Ik vond het wel lastig om te bepalen wat ik aan wie zou vertellen, zeker omdat ik zelf ook leidinggevende ben. Maar ik voel me hier wel prettig bij. Mijn eigen baas weet het ook, maar niet de details. Toen ik een tijdje geleden vertelde dat ik hiermee zou beginnen zei hij meteen dat ik alle ruimte zou krijgen hiervoor. Dat was fijn.

Naar familie en beste vrienden zijn we ook wel open. Ik heb nu niet heel erg behoefte aan veel contact, maar we houden ze wel op de hoogte.

Uiteraard ook sterkte voor de andere meiden

Geplaatst

Hallo allemaal.

Voor mij ook al even geleden, In zomer 2010 TP en maart 2011 moeder geworden van Pim na 2 de TP bij 1ste poging. Zijn nu gestart voor Brusje. Spuiten viel tegen want dosis hielden ze laag dit keer en hing erom of punctie zouden doen. Uiteindelijk vandaag punctie gehad en 7 blaasje en jammer maar 3 eitjes. Maar man is uitzonderlijk gezond en hadden in 2010 100% bevrucht dus duimen maar! Het hoeft er maar 1 te zijn die voldoet en blijft zitten zondag. Erg spannende dus. Groet, celine

Geplaatst

zo het is druk geworden op het bankje! :icon_smile:

Pinklady, wat een goede score! Nu lekker broeden en duimen!

Floortje, wat goed dat er een tp was! Ook lekker broeden en warm houden. succes!

Sproet, ook al op het bankje geploft! Succes en sterkte met het lange wachten!

Moedeloos, succes morgen!

Nieuwe meiden, welkom en succes! het wordt vast een heel groen bankje!

Hier, weer lekker druk geweest. We hadden vandaag weer een bezichteging in ons huis. Ben inmiddels ongesteld geworden dus onze cryo cyclus is ook gestart. Zaterdag 13 oktober een eerste echo. Ben benieuwd! Hopelijk gaat het allemaal goed dit keer!

Geplaatst

Hey meiden

Even een kort berichtje vanaf hier, net terug uit het ziekenhuis er waren er in totaal 22 eiblaasjes te zien van verschillende groten.

En de baarmoeder zag er erg goed uit. Nu kunnen we lekker weekend vieren.

Fijn weekend meiden.

Geplaatst

**break in**

Hoi allemaal,Even een heel korte terugmelding: yep, maandag is de punctie:() De ontwikkeling sinds dinsdag was goed - er zijn nu zo 14 - 16 grote follikels die meedoen, maar kunnen ook nog een of twee meer zijn. Dus een aardig opbrengst:). Ben zooooo gespannen nu voor maandag omdat laastse keer de opbrengst ook erg goed was maar helaas de bevruchting minder resultaat had. Maar goed eerst de vreselijke punctie maar:).

Meld me later weer uitgebreider, moet nu ff opbouwen voor ons groot feest morgen (waar ik nu toch nog aan mee kan doen hihihi) voor onze stichting...

Tot later

**break uit***

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden