Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve vrouwen....!! Wat een gezellige drukte zo ineens hier op de bank! Even in z'n algemeen. Spannende verhalen zo allemaal!! Puncties!! Stapels follikels!! Kortom. Fijn bankje!

Op m'n mobiel dus slecht in staat alles te beantwoorden....

Ego. Blijf me raar voelen. In m'n onderbuik laag wat zeurende pijn met 'uitstraling' naar m'n schede. Ken dit niet. Maar heb rond m'n menstruatie er ook nooit zó naar geluisterd. Kortom ik ben ontzettend zwanger. Of.... Ik word ontzettend ongesteld. :-)) zucht. Pokkewachtweken!

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog even een kort berichtje zit ook op mijn mobiel dus kan ook niet reageren op iedereen

Ben net gebeld door Gent, zondag ochtend wordt ik verwacht omdat ze het niet vertouwen en zelf willen kijken en bloed prikken, ze denken weer aan overstimulatie.

Ik zit er dus even helemaal door heen. Dit wordt dus de 4 de keer dat ik zou moeten stoppen....... (dat wil ik niet)

Geplaatst

Lkkr druk en spannend op het bankie

Moedeloos: NEEEE

Sproet: die onzekerheid, om gek van te worden. Kan me in jou herkennen. Zelf heb ik last van mijn onderrug en mijn borsten zijn gevoelig. Lees me suf over welke kwaaltjes innesteling met zich mee brengt, maar probeer ook reeël te zijn, en weet dat er niet meer dan 10-16% kans is. Daarbij, het zaad van mijn partner deze keer erg onder de maat. 96% slechter dan de x ervoor. Maar het hoeft er maar 1 te zijn.....jullie voelen hem, ik slinger ook lekker tussen hoop en vrees.

Anne82: bij ons weet alleen mijn schoonszus en broer het van de familie en een paar vriendinnen en een enkele collega. Merk zelf dat ik het fijn vind om het verhaal bij me te houden. Ben de vragen zo zat, hoe gaat het, hoe ver zijn jullie. Het is echt goed bedoelt, maar het is altijd oververwacht en ook op momenten dat je er niet mee bezig bent of wilt zijn. Op mijn werk heb ik een functie die ook goed in te plannen is met thuiswerken, waardoor ik veel vrijheid heb en niemand weet dat ik naar het zk ben of ga. De uren compenseer ik dan weer met andere dagen.

Succes allemaal!

Geplaatst

@Moedeloos; wat een k-bericht zeg! Ik hoop dat het meevalt voor je, zal duimen. Ik neem aan dat je steeds een lagere dosering gekregen het na de eerdere overstimulaties? Hoeveel moet je spuiten? Frustrerend lijkt me, steeds zo dichtbij en dan wordt het weer afgeblazen... Kop op, houd vertrouwen!

@Happinez; wat fijn! Maandag punctie en een mooie oogst, lekker om zo het weekend in te gaan! Ik duim voor je dat de punctie meevalt!

@Sproet; ooohh, die onzekerheid is echt vreselijk! Daar zie ik wel weer tegenop, die wachtweken. Kruipen voorbij en inderdaad bij elk pijntje (of het ontbreken ervan) internet afstruinen naar symptomen die duiden op... Eind deze week testen toch?

@Emsie; dat heb ik ook wel ja, al dat vragen is soms een beetje teveel. Heel goed bedoeld inderdaad maar soms wil je even niet met de behandeling bezig zijn in je hoofd. Wel ideaal dat je ook kunt thuiswerken, maakt het wel wat gemakkelijker.

Geplaatst

Hallo meiden,

Is er nog plek op het bankje? Dan wil ik hier ook graag komen zitten :happy:

Vandaag heb ik een cryo tp in natuurlijke cyclus gehad. Onze enige cryo die we hebben vd ivf in 2010, waar we ons mooie zoontje aan te danken hebben :clap2:

En nu....is het lange wachten opnieuw begonnen... Hopelijk werkt dit, anders moeten we goed gaan bedenken of we in januari nog met een ivf poging willen starten...

Geplaatst

Misa wwelkom! Natuurlijk, voor iedereen is plaats!

Moedeloos, nee toch! Wat een ontzettend vervelend bericht. Ik kan me voorstellen dat je in alle staten bent! Ik hoop dat de punctie toch kan doorgaan, want het zou vreselijk zijn als je weer moet afbreken!

Tina, dat klinkt goed! Ben blij voor je!

Sproet, verdorie, niet de moed laten zakken hè? Deze keer gaat het gewoon lukken bij jou! Kom op! Wanneer ga je testen? Ik vanaf dag 5, want vanaf dag 5 kan een cryo positief geven. Not dat ik er veel vertrouwen in heb, maar toch.

Anne en Emsie, soms is het ook wel dubbel hè? Vind ik in ieder geval. Want aan de ene kant is het ook weer niet leuk als mensen er niet naar vragen terwijl het aan de andere kant soms ook heel irritant is.

Hier zit WD 1 er op. Ik heb het spelletje H.ay D.ay ontdekt en dat leidt me enorm af. Steeds als ik er aan denk, ga ik even dat stomme spelletje doen en dan ben ik er even niet mee bezig.

Geplaatst

@tess: welkom. Jeetje, je hebt ook wat te verwerken gehad! Heel veel succes voor deze poging en hopelijk kunnen jullie eilkaar straks met ze vieren vergezellen:-)!

@ricklover:Welkom! Ja r... hormonen zijn dat! Hopelijk lukt het je met gonal wat beter! Succes.

@Anne82: Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind het stil te houden. Bij onze eerste poging hebben we het alleen 2 goede vriendinnen en na de tp aan mijn schoonouders verteld. Ik vond het verschrikkelijk om met niemand erover praten te kunnen daarom heb ik voor deze keer besloten dat ik het wel met wat meer mensen om ons heen deel. Ik vind die steun wel erg fijn. Ik ben zelfstandig - ZZP - dus ik heb geen collega's, daarmee dus geen ervaringen. Wel met studiecollega's - had afgelopen weekend een weekendtraining en vond het wel moeilijk om niets te vertellen, maar wel met mijn koelbox (spuiten) rond te lopen:-))

@Megan80: Welkom - ja idd we zijn een mooi grote groep:-) Heel veel succes voor de komende week(n)!!

@moedeloos: 22!! Wat een mooi score! Gefeliciteerd. Wanneer heb je je punctie? Lekker weekend alvast:-) - nee toch - lees nu net je nieuwste bericht. Ik duim voor je dat het geen overstimulatie is en je gewoon mag doorgaan. Heel veel sterkte meid!

@floortje: gefeliciteerd!!! Broeden meid en goed vasthouden!

@ciline: Welkom en gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat het deze keer ook 100% worden! Sterkte voor zondag!

@saskia81: Hopelijk wordt uit de kijker een koper:)! En wat fijn dat jullie nu een start voor jullie traject hebben!!

@Sproet: Niet ego, hoor:-) Het zijn gewoon vervelende dagen / weken!!! Ik blijf hier toch echt erg positief van en ben ervaan overtuigt dat we een groen bankje produceren, dus ik ga voor "ontzettend zwanger";-)

@Emsie: Heel begrijpelijk meid. Hope en vrees liggen hier echt zoooo dicht bij elkaar en die rot tekentjes - geen peil op te trekken

@ Misa: Welkom, leuk dat je komt mee-wachten, lezen en schrijven. Nu lekker broeden!!

Jeetje, wat een lange lijst:), zullen we het lijstje weer eens naar voren halen?

Mij hebben inmiddels de kribbels/zenuwen te pakken. Ik ben altijd wat benauwd voor de pregnyl-spuit, weet eigenlijk niet waarom.....misschien omdat je die zelf aanmengen moet...

Morgen belt het ziekenhuis hoe laat we de spuit moeten zetten - spannend...

Ik wens jullie allen een goed weekend - sterkte met wachten en nieuws en punctie, tp etc.....

Geplaatst

Echo's en FM

Floortje, 1e meting BMS 30 september

Tina (Happinez), 1e meting 25/9, 2e 2/10; 3e 5/10

Moedeloos, 1e meting 5 okt

Pinklady, 1e meting 24/9, 2e 27/9, 3e 30/9

Sproet, bloed en metingen 20/9, 22/9, 23/9, 24/9, 25/9 en 26/9 lol

Anne82; 1e meting 3 oktober

Punctie:

Tina (Happinez), 8/10

Moedeloos, weekend van 12 okt

Pinklady, 2 okt: 20 eicellen

Terugplaatsing

Floortje, hopelijk eerste week oktober

Tina (Happinez), 10/10

Saskia, hopelijk derde week oktober

Moedeloos, waarschijnlijk 18 okt

Pinklady, hopelijk 4 of 5 okt

Sproet, 1 oktober

Anne82; waarschijnlijk rond 10 oktober

Testen:

Sproet, uiterlijk 12 oktober als ik niet ga menstrueren

Tina (Happinez); ca. 24 /10

Geplaatst
Misa wwelkom! Natuurlijk, voor iedereen is plaats!Moedeloos, nee toch! Wat een ontzettend vervelend bericht. Ik kan me voorstellen dat je in alle staten bent! Ik hoop dat de punctie toch kan doorgaan, want het zou vreselijk zijn als je weer moet afbreken!Tina, dat klinkt goed! Ben blij voor je!Sproet, verdorie, niet de moed laten zakken hè? Deze keer gaat het gewoon lukken bij jou! Kom op! Wanneer ga je testen? Ik vanaf dag 5, want vanaf dag 5 kan een cryo positief geven. Not dat ik er veel vertrouwen in heb, maar toch.Anne en Emsie, soms is het ook wel dubbel hè? Vind ik in ieder geval. Want aan de ene kant is het ook weer niet leuk als mensen er niet naar vragen terwijl het aan de andere kant soms ook heel irritant is. Hier zit WD 1 er op. Ik heb het spelletje H.ay D.ay ontdekt en dat leidt me enorm af. Steeds als ik er aan denk, ga ik even dat stomme spelletje doen en dan ben ik er even niet mee bezig.
Serieus. Test jij al dag 5? Ik zit nu op 4. Maandag tp gehad. Dus ja. Dit is wd4. Plus dat ie blasto was. Zou ik dan al kunnen testen? Then again. Anders word ik dit weekend ongesteld. H.ayD.ay. Hier nog een!! Superleuk echt!!! Ik zou zo graag op iedereen willen reageren maar overzie het niet op m. iPhone. Moet echt morgen effies mijn laptop aanknallen!!Dus dikke knuf voor nu!! X
Geplaatst

Jemig er is veel geschreven, ik ben even heel druk geweest deze week zal vanmiddag even rustig bijlezen.

Ik zag wel een aantal met een tp, fingers crossed voor jullie.

Hier ongesteld geworden mag zo om 10:55 voor echo en dan hopelijk vandaag of morgen starten spannend..

Geplaatst

Sproet, ik had bij mijn miskraam op WD 6 positief, was een 10-cellige en morula. Sterker nog Melis vertelde mij gisteren dat ze een positieve test had op WD 6 na een verse 8-cellige. Ik heb het hele internet afgestruind en het vroegste moment dat vrouwen een eerste positeve test hadden was WD 5 (TP dag 0, dag na TP WD 1, voor de dames die het niet weten). Ik ga dus dinsdag testen en jij kan vandaag wel een testje wagen, want het is nu WD 5 toch? Morgen heb je zelfs al echt goede kans dat ie al positief kan zijn, want dat is niet superraar voor een cryo, zeker niet die turboblastoraket van jou. Houd wel in gedachten dat het de tweede week nog vaak fout gaat, vandaar dat ze je meestal pas op WD 14 laten komen voor een bloedtest. Laat je wat weten als je gaat testen?? Deze keer gaat het namelijk lukken!! Xxx moet gauw gaan, want mijn eieren moeten opgehaald en mijn popcornmachine is klaar!

Serieus. Test jij al dag 5? Ik zit nu op 4. Maandag tp gehad. Dus ja. Dit is wd4. Plus dat ie blasto was. Zou ik dan al kunnen testen? Then again. Anders word ik dit weekend ongesteld. H.ayD.ay. Hier nog een!! Superleuk echt!!! Ik zou zo graag op iedereen willen reageren maar overzie het niet op m. iPhone. Moet echt morgen effies mijn laptop aanknallen!!Dus dikke knuf voor nu!! X
Geplaatst

je eieren moeten worden opgehaald................................................

je begrijpt wel dat mijn associatie daarmee nu echt heul anders is he....;-)) Ik ga als ik niet ongesteld word vandaag (heb toch een zeurende buikpijn die erger wordt) morgen eens testen.....

Ik heb echt van die 50/50 klachtjes....de zeurende buikpijn is niet een normale menstruatiepijn, maar iets dat doorzeurt naar mijn schede lijkt wel....een soort blaasontstekingpijn...nuja....zolang er nog geen bloed is, ben ik blij....in principe volgens mijn eigen berekening zou ik namelijk vandaag ongesteld moeten worden...normaal kan ik daar mijn klok op gelijk zetten. Maar ik was zo in de war van de LH piek.

Vind het sowieso allemaal opmerkelijk. Ik heb een cyclus van een dag of 26. Ik werd 11 september ongesteld, moest op 20 september voor mijn eerste FM komen. Kreeg op woensdag 26 september mijn LH piek go...op maandag 1 mijn TP en daar zeiden ze dat ik over een dag of tien wel zou weten of....maar zo lang is mijn cyclus helemaal niet! Dat zei ik ook dat ik die 10 dagen niet ging redden.....Is mijn luteale fase nou zo kort?

Ik ben daar het meest onzeker over, vanaf het begin al...

blegh....

*Sorry even ego, ik zie het effies niet zitten...

Geplaatst
Succes, M.aaike!

Ps. Nee, ik heb geen aandelen CB, was het maar waar! X

word hier meteen weer vrolijker van hahaa....zie overigens nu pas je profiel foto! Zie ik op mobiel niet hehehe...geweldig! :-) xx

Geplaatst

Zo...mijn ego knopje uitgezet...en eventjes op iedereen reageren!

@ happinez Nou meid spannend maandag! Maar komt goed he, dat weet je....het is even doorbijten, maar het is zoooooooo voorbij! En dan duimen voor mooie bevruchtingen!xxx

@ moedeloos, weet jij al iets meer meis? k denk aan je! xxx

@ Anne82 bij mij weten mijn collegas het bijna allemaal. Ik zit in het onderwijs en kan niet een halfuurtje later komen. of een uurtje vrij nemen. Ik sta van 8.30 tot 15.15 voor de klas. Ik moest het wel bij mijn leidinggevenden (van beide scholen) aangeven (ik heb twee banen, ben vakleerkracht op het basisonderwijs) ook omdat ik wist dat bijna alles onder schooltijd zou vallen. En dat is ook zo. Zelfs het bloedprikken begint pas om 08.00 u :-)

Ik moet zeggen dat het ergens prettig is dat iedereen ervan af weet, het vervelende is dat ze er veel naar vragen (dat is uiteraard bezorgdheid, interesse en vast ook nieuwsgierigheid (is mij ook niet vreemd) maar toch) en dat er de laatste maanden ongeveer 60 mensen op de hoogte zijn van mijn cyclus hehehe...

@ Misa, lekker broeden op je cryootje...hier ook een cryo zonder hormonen in eigen cyclus...hou ze lekker warm! :-) x

@ Tess, Welkom en ik duim ontzettend met je mee, na zo'n lang verdrietig verhaal ook...! xx

@Ricklover, welkom natuurlijk en waardeloos dat je zo'n last van de hormonen had / hebt....en wat dapper dat je het toch nog een keertje wilt gaan proberen! Succes komende week! XX

@Megan, had hetzelfde, wow, wat een groep geworden hehe...en lees nu alles eigenlijk pas op mijn gemak terug! Bijna starten met de deca! Sterkte!! Xx

@ Celine, spannend! Succes morgen!! xxx

@Saskia, hopelijk gaan mensen je huisje kopen!! :-) jij ook een hoop sterkte de komende dagen met ziekenhuis, bloed, echo en dan de hele riedel nog een keer ;-)) Maar....het komt goed! xx

Hoop dat ik niemand vergeten ben!! Zo ja.....ik denk hoe dan ook aan jullie en dit prachtige wachtbankje...

Kussen

Geplaatst

Hey meiden bedankt dat jullie allemaal zo lief reageren, heb echt steun aan jullie THANKS

Nee ik weet nog niet meer, ik ben heel bang voor morgen, k ben zo bang dat ze zeggen sorry mevrouw maar we kunnen zo niet door gaan.

Maar ik begrijp het niet er zijn vrouwen die wel eens 30 eicellen hebben die komen toch ook gewoon tot een punctie?

We moeten aan komende morgen al om 5 uur s morgens de auto in we moeten er om half 9 zijn en is 3 uur rijden...

Duim voor ons!

Hoe is het met de rest van de dames, wordt nu allemaal lekker spannend hopelijk wordt het een lekker groen bankje

Fijne weekend meiden

Geplaatst

Sproet, gebruik je ook geen bollen? Of dat wel? Die ondersteunen je luttele fase... Weet je, vandaag/morgen (dus ergens deze uren) begint de aanmaak van hcg en die houdt gewoon een eventuele opkomende menstruatie tegen!!! Maak je geen zorgen, en als je je er echt zorgen om maakt, dan doen je de volgende poging, nadat je kleine is geboren, gewoon mét hormonen ;-)

Meiden, ik lees wel mee, maar excuses dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Eerst zat ik zelf enorm in een dip en nu is mijn zoontje niet lekker, dus ik moet steeds even snel tussendoor tikken. En ondertussen zit ik ook nog in het Bomen-topic te kletsen...

Hé Sproet, je weet dat hcg moodswings geeft hè... (eerst het niet zien zitten en dan weer helemaal vrolijk ;-)))) Gaat de goede kant op!!!

XXX

je eieren moeten worden opgehaald................................................

je begrijpt wel dat mijn associatie daarmee nu echt heul anders is he....;-)) Ik ga als ik niet ongesteld word vandaag (heb toch een zeurende buikpijn die erger wordt) morgen eens testen.....

Ik heb echt van die 50/50 klachtjes....de zeurende buikpijn is niet een normale menstruatiepijn, maar iets dat doorzeurt naar mijn schede lijkt wel....een soort blaasontstekingpijn...nuja....zolang er nog geen bloed is, ben ik blij....in principe volgens mijn eigen berekening zou ik namelijk vandaag ongesteld moeten worden...normaal kan ik daar mijn klok op gelijk zetten. Maar ik was zo in de war van de LH piek.

Vind het sowieso allemaal opmerkelijk. Ik heb een cyclus van een dag of 26. Ik werd 11 september ongesteld, moest op 20 september voor mijn eerste FM komen. Kreeg op woensdag 26 september mijn LH piek go...op maandag 1 mijn TP en daar zeiden ze dat ik over een dag of tien wel zou weten of....maar zo lang is mijn cyclus helemaal niet! Dat zei ik ook dat ik die 10 dagen niet ging redden.....Is mijn luteale fase nou zo kort?

Ik ben daar het meest onzeker over, vanaf het begin al...

blegh....

*Sorry even ego, ik zie het effies niet zitten...

Geplaatst

Zo ben weer terug.

Volgens fa een mooi uitgangspunt, op dit moment telde hij 27 follikels 13 rechts en 14 links.

Maandag starten, ik doe mee aan de optimist studie en dan moet er voor de eerste spuit bloed afgenomen worden.

Dat kan niet in het weekend....

Start Gonal-F 150 eh.

Geplaatst

Woohooo Celine! Gaaf! Gefeliciteerd! En waanzinnig Ekiaam!

Ik dacht dat de optimist was dat ze persoonlijk gaan afstemmen op follikels etc?

Geplaatst

@EkiaaM, wow super ik spuit nu ook 150 gonal-f en heb 22 follikels en moet morgen om een extra echo omdat ze bang zijn voor overstimulatie. Zijn ze daar bij jou niet bang voor?

@Celine, Super goed nieuws succes morgen met de tp. En hopelijk gaan de slopende wachtweken heeeel snel voor jullie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden