Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben stil van je verhaal Bianca...heel veel sterkte. Ik wil je graag meegeven dat er een stichting bestaat

'Make a memory' die op een zeer respectvolle manier prachtige herinneringsfoto's kan maken (professioneel, kostenloos en vanaf 24 wkn zwangerschap).

Vanuit vrienden/kennissenkring ken ik 3 ouderparen die dit hebben laten doen en die hier hele dierbare foto's aan overgehouden hebben...

Ik vind het altijd moeilijk om op te schrijven, zeker omdat ik je niet ken, maar wil je dit niet onthouden...

Geplaatst

Bianca, vandaag precies 24 weken zwanger, de magische grens waar je zo naar uit hebt gekeken. Het is jullie dochter gelukt om tot vandaag bij jullie te blijven, maar spijtig genoeg slechts tot vandaag. Een onwijs moeilijke, maar dappere beslissing uit liefde voor jullie dochter. Diep respect!

Heel veel sterkte voor de komende uren, de bevalling/geboorte. Ik hoop voor jullie dat ze even bij jullie kan zijn!

Sterkte meis, we zijn onwijs trots op je!

Geplaatst

Lieve Bianca en partner,

Wat zijn jullie moedig, en wat het ik een respect voor jullie! Ik wens jullie enorm veel sterkte en kracht toe. Ik denk aan jullie,

Liefs Annemarie

Geplaatst

Lieve Bianca,

Tranen in mijn ogen na je laatste bericht. Ik ken je niet, maar kwam de laatste week regelmatig even kijken hoe het met jullie ging. Wat een ongelofelijk dapper besluit. Het bewijs van de enorme liefde voor jullie meisje.

Ik wens jullie heel veel kracht in alles wat nog komen gaat. Hou elkaar stevig vast!

Liefs, Pip

Geplaatst

Lieve Bianca en R. we hebben al ge-apt vanmorgen, maar ik wil je ook nog even via deze weg heel veel sterkte wensen op deze moeilijke, zware dag. Eindelijk komt er een einde aan al deze spanningen en het wachten van de afgelopen 11 dagen. En wat een moeilijke tijd gaan jullie nog tegemoet.

Heel veel kracht en steun gewenst bij dit onmenselijke verdriet.

Liefs en een dikke knuffel voor jullie 3en

Geplaatst

Lieve Bianca & man,

Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen op deze zware, verdrietige maar ik hoop toch ook mooie dag... Dat jullie ook nog even kunnen genieten van jullie prachtige, zo gewenste en zo sterke meisje. Er brandt een kaarsje voor jullie drietjes...

Geplaatst

Woorden schieten echt te kort. Het enige wat ik kan wensen is dat jullie veel sterkte en kracht voor vandaag en de aankomende periode mogen ontvangen!

Geplaatst

Vanmorgen wederom een kaarsje aangestoken, om jullie alle kracht en steun te geven die jullie hard nodig zullen hebben.

Geplaatst

Heel veel sterkte Bianca en partner,

woorden schieten me te kort, de tranen komen in de plaats.

'laat ik maar gauw iets anders doen dan eraan te denken', probeer ik dan. Het is nu eenmaal menselijk om zo te redeneren. Maar zoiets telt nu niet, zeker niet voor jullie. Want jullie hebben een onmenselijk moeilijke tijd doorgemaakt met een hartverscheurende keuze, die hoewel het juist is, toch zo oneerlijk voelt. Al ken ik je niet heel goed (een keer bij een forumdag ontmoet), de voorbije 11 dagen heb ik zo erg met jullie mee geleefd, al is het een fractie van wat jullie moeten doormaken. En nog lang zullen doormaken.

Ik wil jullie onwijs veel moed en energie toewensen om dit ooit verwerkt te krijgen.

Je meisje mag trots op jullie zijn. Terecht.

liefs

Ellen

Geplaatst

Lieve Bianca, wat oneerlijk dat jullie prinsesje al na zo'n korte tijd afscheid van haar papa en mama heeft moeten nemen.

Gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte voor de komende tijd!

De kaarsjes branden voor jullie!

Geplaatst
Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine prinsesje Bianca! Dikke knuffel

Heb jij contact via de WA gehad met Bianca? Héél veel sterkte Bianca en familie!!!!!!!!

Geplaatst

Lieve meiden.

Gisteren om 11.36 is ons super mooi meisje L-ente L-oïse geboren. Ze heeft1x een beweging gemaakt en een zucht op t moment van de bevalling. Helaas hebben wij dit niet gezien. Ze dachten ook dat ze overleden was alleen zag r toen hij de vast had dat haar hartje Nog klopte! Wonderbaarlijk heeft haar hartje Nog 2 uur geklopt! Hoe bedoel je het is een vechtertje! Ze is zo mooi zo compleet zo af. Ze waren in t ziekenhuis ook allemaal zo lief. Toen we gisterenavond thuis gekomen kwam de begravennis onder neemster een mooie mand brengen. Daarna zijn ze foto s komen maken. Super dat er zo'n stichting is die dit doen.

Maar ze was al zoveel veranderd en verkleurd dat t best eng werd. Ze zou tot dinsdag thuis blijven en zouden haar mee nemen vanuit huis naar de begrafenis alleen is t zo warm dat we haar niet goed gekoeld kunnen houden. Dus hebben we het moeilijke besluit genomen haar gister avond naar t uitvaart centrum te brengen. Daar ligt ze nu alleen met haar muis in dr mandje op een koel plaat. T wad een onwijs moelijk besluit ze was altijdbij me een nu zover weg als of je dr in de steek laat maar konden niet anders helaas. Straks allemaal afspraken om de begravennis te regelen etc merk dat we de laatste 11 dagen keihard gevochten hebben met zn drietjes er sterker van zijn geworden dan ooit maar dat we nu breken.

Lieve meiden super dank jullie wel voor jullie steun ook namens R

Geplaatst

Lieve lieve lieve Bianca en R.

Gecondoleerd met dit vreselijke verlies.

Wat moet dit verschrikkelijk moeilijk zijn.

Heel veel sterkte lieve dappere mensen

xxx

Geplaatst

Lieve Bianca en partner,

Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat fijn dat jullie nog 2 uur jullie meisje bij jullie kunnen hebben! Jullie hebben haar een prachtige naam gegeven!

Ze zal als een mooi sterretje de hemel voor jullie verlichten met al haar sterke krachten!

Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd....

Liefs en een dikke knuffel

Geplaatst

Tranen in mijn ogen. Wat een verschrikkelijke gebeurtenis om mee te moeten maken :( Onbeschrijfelijk waar jullie doorheen moeten.

Ik wens jullie alle kracht en liefde van de wereld toe om hier mee om te kunnen gaan.

Geplaatst

Wat moeilijk om ze dan achter te moeten laten, je hart breekt, je wilt ze nog zo graag dicht bij je houden.

Lieverd, voor vandaag ook weer veel sterkte en kracht gewenst.

Knuffels

Geplaatst

Je kent mij niet , maar net als vele heb ik je verhaal gevolgd en gehoopt dat het allemaal goed zou aflopen. Lieve Bianca ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijk tijd.

Lfz Ig

Geplaatst

Heel erg veel sterkte Bianca en partner, wat een vreselijk verlies van jullie dochtertje met haar prachtige naam. Heel veel liefde en kracht gewenst samen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden