Jump to content

Uitgerekend in oktober & november 2013

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik zag dat er nog geen uitgerekend in oktober 2013 topic is, dus bij deze open ik dit topic.

Ik heb afgelopen zondag postitief getest en ben op 26 oktober uitgerekend.

Hopelijk sluiten er zich hier meer dames aan. ZOu het leuk vinden om ervaringen te delen met dames die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.

Groetjes, Doortje

• Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Gefeliciteerd doortje geniet ervan

Een jaar verder alweer

ik was afgelopen oktober op de 25ste uitgerekend en ben de 13de bevallen van een geweldig mooie dochter

Posted

Hi Doortje! Gefeliciteerd! Ik ben ook uitgerekend in oktober, maar klets voorlopig nog op het 12-weken wachtbankje, omdat ik al eens een miskraam heb gehad. Ik heb al eens voortijdig afscheid moeten nemen van een 'Uitgerekend' topic, dus ik wacht nog even met hier schrijven. Misschien hebben andere meiden (Susan, Yolande?) wel al zin om hier te schrijven. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om ervaringen te delen op het 12-weken bankje, daar zitten al een paar oktober-dames. Groetjes, Floor

Posted

Hi Doortje,

gefeliciteerd! Graag schrijf ik mee! Ik ben 4 okt uitgerekend van ons 2de kindje. We zijn op 18.11.2011 al ouders geworden van een prachtige zoon en nu na de eerste cryo gelijk weer raak!

heb je last van moeheid en misselijk of hopelijk niet?

Posted

Hoi allemaal,

Na een lange afwezigheid op dit forum mag ik me ook op dit bankje komen melden. Het is niet te geloven, maar wij zijn in verwachting!!! Dinsdag hebben we de eerste echo gehad en we zijn begin oktober uitgerekend. Vanwege onze voorgeschiedenis mogen we aankomende donderdag weer voor een echo, dan kan de gyn misschien een duidelijker termijn aan de zwangerschap verbinden. Het zijn spannende tijden!

Lieve groetjes en tot schrijfs, Ancoliene

Posted

ANCOLIENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ................ wat goed zeg.. een echt WONDER.. spontaan zwanger! Ongelofelijk .. echt geen woorden voor!

Ben zooo zooo zoo blij voor jou en je man!!

Hebben ze echt helemaal geen idee hoe ver je bent of is er wel een gokje mogelijk?

Ohh heerlijk lekker genieten meis.. dit is gewoon jullie droombaby!!! Wat een sterke zwemmer!

Wat fijn zeg.. ben helemaal euforisch!!

Posted

wow, ancolien. ook voor jullie alsnog een wonder. wat een geweldig! we zaten het laatste jaar veel op hetzelfde wachtbankje! echt top! geniet ervan! we hopen dat alles goed mag gaan.

liefs

Posted

Wat leuk dat er meer oktober dames zijn. Gefeliciteerd allemaal.Ik voel me nog heel normaal. Beetje weeeig gevoel af en toe en sneller moe.Allemaal hetzelfde als bij de eerste.Ik zal ook eens komen kijken op het 12 weken bankje.

Posted

Grapppig Doortje, dat je nu weer in een uitgerekend in okotober topic zit, net zoals bij je eerste wondertje. Nu heb je het topic zelfs geopend! Zo bijzonder! Geniet ervan!

de andere dames ook van harte gefeliciteerd! Zet die onzekerheid zo goed en zo kwaad het kan opzij en GENIET!

liefs,

Ellentrik, ook een oktober uitgerekende mama (2011), al bleek onze zoon september uitgekozen te hebben :-)

Posted

Oh meiden, wat ontzettend lief dat jullie allemaal hebben gereageerd! Ik ben niet zo'n forumbeest kan het allemaal niet zo goed bijhouden eigenlijk, maar het is zo hartverwarmend dat jullie me allemaal nog volgen en dat hebben geschreven!!! Hoe is het met jullie allemaal? Lekker zwanger en aan het genieten!

Morgen mogen we voor de tweede echo. We hopen dan dat de dokter een duidelijke termijn aan de zwangerschap kan verbinden. Het is allemaal zo ongelooflijk, zo bijzonder! Vorige keer hebben we het hartje zien kloppen, nou de tranen rolde over mijn wangen.

Helaas gisteren wast bloedverlies gehad. Het is te verwaarlozen, maar het geeft wel weer spanning die ik liever niet heb. Dus ik doe het super rustig aan.

Nou Doortje, wat betreft de kwaaltjes val het hier heel erg mee dat is wel wat anders dan met al die hormonen, dan ben ik iedere keer de hele dag misselijk en nu helemaal niks, afgezien van de (.)(.) dan.

Ik ben benieuwd hoe ver we zijn en wat de dokter morgen zegt. Hopelijk betekent het bloedverlies niks ernstigs.

Groetjes en tot schrijfs! Ancoliene

Posted

Bijzonder he, zo'n kloppend hartje. Ik was bij Jorrit toen ook helemaal in tranen toen. Ik hoop over twee weken ook een mooi hartje gezien te hebben. Ik vind het tot die tijd nog best spannend moet ik zeggen.

Fijn dat je verder weinig klachten hebt. Alle dagen misselijk boven de plee lijkt me ook niks, maarja.. als het zo is.. dan is het zo. Ik heb alles over voor dit tweede wondertje.

Wanneer heb je weer een echo?

Posted
Bijzonder he, zo'n kloppend hartje. Ik was bij Jorrit toen ook helemaal in tranen toen. Ik hoop over twee weken ook een mooi hartje gezien te hebben. Ik vind het tot die tijd nog best spannend moet ik zeggen.

Fijn dat je verder weinig klachten hebt. Alle dagen misselijk boven de plee lijkt me ook niks, maarja.. als het zo is.. dan is het zo. Ik heb alles over voor dit tweede wondertje.

Hoi Doortje,

We hebben afgelopen donderdag een tweede echo gehad. En de termijn is duidelijker, we zijn zo'n 8 weken in verwachting. Was mooi om te zien dat ons humpie alweer zo veel gegroeid is. Ook weer een mooie sterke hartslag gezien. Zo heerlijk! Vanaf nu ga ik echt proberen te genieten. Ik zeg de hele tijd in mijn hoofd: 8 keer is scheepsrecht, nu komt het helemaal goed! Ik ben in de wolken. Hoe is het met jou? Hoe lang nog tot je echo? We hebben een afspraak gemaakt voor de termijnecho over twee weken, zo gaaf. Ik kan niet wachten om ons Humpie dan weer te bekijken!

Lieve groetjes en een fijn weekend! Ancoliene

Posted
Heerlijk Ancolien al weer 2 maanden onderweg nog maar 7 maanden te gaan.. lieverd geniet ervan!

O zo lief van je! Dankjewel! Iedere dag is er weer een. Tussen de zenuwen door probeer ik zeker te genieten, maar moeilijk is het wel hoor! X

Posted

Lieve ancolien, hier ook nog even hartelijke felecitaties met je zwangerschap. Ik bn zo blij voor je, wat een wonder!!

Ik duim en hoop dat dit een blijvertje is. Tis je zo erg gegund, meid!!

Ik zal niet zeggen geniet dr van, want de zenuwen zullen tocg de overhand hebben, maar heb vertrouwen. Deze heeft zo zijn best gedaan om bij jullie te komen.. Vertrouw op je lichaam en je kleintje en dan komt het vast goed.

Liefs xxxxxx

Posted
Lieve ancolien, hier ook nog even hartelijke felecitaties met je zwangerschap. Ik bn zo blij voor je, wat een wonder!!

Ik duim en hoop dat dit een blijvertje is. Tis je zo erg gegund, meid!!

Ik zal niet zeggen geniet dr van, want de zenuwen zullen tocg de overhand hebben, maar heb vertrouwen. Deze heeft zo zijn best gedaan om bij jullie te komen.. Vertrouw op je lichaam en je kleintje en dan komt het vast goed.

Liefs xxxxxx

Superlief, dankjewel!

Tot nu toe gaat alles prima!

Iedere dag geloof ik een beetje beter dat het deze keer echt gaat gebeuren!

Hoe is het met jou? Gaat je zwangerschap goed?

Groetjes Ancoliene

Posted

Hallo,

Mag ik mee komen kletsen? Ik ben zwanger na een ICSI poging.

Groetjes!

Oktober 2013 mama's

04 oktober: Yolande2009

04 oktober: Tweety83

07 oktober: Dromenvaneenwonder

17 oktober: N@nny

26 oktober: Doortje

31 oktober: Marianne69

Afspraken:

04-4: N@nny echo zh

25-4: Nanny controle vk

Posted

Okay, ik was het eigenlijk niet van plan...

om weer mee te gaan schrijven in een 'uitgerekend in...' topic, maar nu ik zie dat Doortje ook weer

begonnen is, kan ik het eigenlijk ook niet laten :)

Even in het kort m'n verhaal, daarna ga ik op jullie reageren.

In 2011 zwanger geraakt na onze 2de IVF en op 1-1-'11 bevallen van onze kleine boef.

En nu dus spontaan zwanger geraakt!

Wat een wonder, het was gewoon niet te bevatten. We hadden het juist weer over het ziekenhuis

gepraat, of we weer 'verder' wilden gaan, en zo ja wanneer. Waren we helemaal nog niet over

uit samen. Blijk ik gewoon zwanger te zijn. Het duurde ook even voor ik het besefte zeg maar :)

Inmiddels ben ik 10 weken zwanger, de eerste echo hebben we met 7,5 week gehad, de 2de

echo is a.s. dinsdag. Vind het wel weer spannend.

Het blijft heeel bijzonder, emotioneel en ontroerend, ook al is het m'n tweede zwangerschap,

ik beleef alles weer, alsof het voor het eerst is.

Al voel ik me wel minder onzeker, misschien doordat wij de spanning, stress en onzekerheid van

de MMM hier niet voor gehad hebben? En ook omdat ik nu meer gerust ben wat m'n lichaam 'kan doen'

als het zwanger is.

Het voelt aardig hetzelfde als bij m'n zoon, op de details na. Toen had ik enorm zere borsten, nu dus

helemaal niet (waardoor ik ook nooit had gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn).

Voor m'n gevoel wel iets meer misselijk als toen, vaker het gevoel alsof er een baksteen in m'n maag zit

na het eten :)

En moe, moe, moe, maar dat herken ik ook van de vorige keer. Dus ik ga zo lekker onderuit op de bank.

Ik ga even jullie verhalen lezen en daarop reageren.

Posted

nanny, welkom, Van harte gefeliciteerd. wanneer heb je positief getest? Hoe voel je je?

Ancolien; Ook jij spontaan zwanger, terwijl je dit totaal niet had verwacht! Wat een groot

wonder, en hoe bijzonder om dit mee te mogen maken! Van harte gefeliciteerd.

(we moeten een echo lijstje maken)

Doortje, Tja...wij hebben mekaar allang gefeliciteerd, we kennen mekaar inmiddels

ook al zo lang, en nu zijn we gewoon samen zwanger. Hoe leuk en hoe bijzonder.

Voor jouw nog extra omdat je weer in dezelfde maand zit. De vorige keer heb ik ook

bij jullie topic veel mee gelezen omdat jullie een maand voor 'ons' waren.

Yolande2009. Ook jij van harte. We lopen weer tegelijk zie ik :) vorige keer was jij ook in November.

Al moet ik zeggen dat ik me jouw niet meer zo goed kan herinneren hoor. Ach... al die namen ook :)

Posted

Yeahhhhhhh Tweety, wat goed jou hier te spotten haha. Ook al spreken we elkaar achter de schermen regelmatig.

En Doortje ook :) meiden, geniet ervan en wat fijn dat jullie hier je ervaring wederom kunnen delen met gelijkgestemden.

Had graag met jullie meegedaan ;)

Posted

Ja ja, Jose, ik was eigenlijk niet van plan om weer te gaan schrijven,

ik heb al zoveel mooie, lieve vriendinnetjes overgehouden aan de 'vorige keer' :)

Maar ach...ook deze zwangerschap is bijzonder, en de moeite waard om

bij te houden, toch?!! Had zeker heel speciaal geweest als we weer samen zwanger

waren geweest.

Liefs

Posted

Hoi n@nny en Tweety,

Gezellig dat het wat drukker wordt!

Tweety: wat bijzonder dat ook jij spontaan zwanger bent geworden. Ik snap het nog steeds niet in ons geval, maar ik probeer het ook niet meer te snappen. Het is allemaal zo wonderlijk.

En N@nny gefeliciteerd, leuk dat je ook mee komt kletsen!

Ondertussen doen we het hartstikke goed met elkaar! Vandaag tik ik vermoedelijk (de termijnecho is 20 maart dan weten we meer) week 9 aan. Zo spannend! Hier al de eerste positiebroek aangeschaft want die darmen zetten behoorlijk uit, het is al een heel bol... Dit zit in ieder geval heerlijk. Maar ik ben benieuwd of ik het nog wel een paar weken voor mijn collega's en omgeving kan stilhouden.

Verder vallen de kwaaltjes erg mee, vorig week een 'misselijke' week gehad en nog steeds wel eens vlagen maar nu hoef ik niet meer te spugen.

Aanstaande dinsdag heb ik de intake bij de vk. Nog geen echo, helaas, ik zou zo graag willen zien of ons wondertje al aan het bewegen is daarbinnen. Mijn man noemt mijn flinke buik een bedstee voor ons wondertje. Nou die kan ik in mn zak steken.

Doortje, hoe is het met jou?

Groetjes Ancoliene