Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wat een gezellige drukte hier *not*

Vanmorgen ben ik weer bij de verloskundige geweest, controle. Het kindje ligt al ingedaald, dus het waren idd.

Indalings weeën vorige week zondag.

bloeddruk prima, 120/60. gewicht 74kg.al 15 kg. aangekomen dus :(

Sinds gisteren houd ik ook ineens vocht vast, k zag m'n benen gewoon dik worden ' s middags.

volgende week donderdag heb ik weer controle en gelijk de liggings echo, officieel was het pas over 2 weken, maar omdat

ze het laat vond om pas met 36,4 weken een echo te doen heb ik die dus volgende week.

Gelijk ook controle op GBS (Groep B Streptokok) in urine.

Hoe is t verder met iedereen?

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tweety,

Fijn dat alles zo goed was!! Wij lopen qua termijn gelijk en ik heb dus ook de hele zaterdag buikpijn gehad. Zo erg dat ik twijfelde of ik weeën zou hebben. Aangezien ik meer lucht in longen voel en meer druk onder in de buik denk ik dat hij bij mij zaterdag ook is ingedaald maar morgen even checken als ik bij gyn op controle ga.

Ik heb voor zondag enorme pijnlijke harde buiken gehad en echt ik zag het af en toe niet meer zitten terwijl ik altijd positief ingesteld ben maar het was zo zwaar.... Nu sinds zondag dus weer energieker en oké!

Vrijdagochtend laatste werkdag en dan hopelijk nog minimaal 1-2 weken genieten van verlof en zoonlief.

Geplaatst

Heftig Yolande, dat je er zo'n last van hebt gehad. Het is ook niet fijn, maar idd. doordat het

wat meer gezakt is, is het wel meteen een stuk minder benauwd!

Wat ik nu wel voel, nu het ingedaald is,is een enorme druk op m'n schaambeen en m'n banden die daar aan vast zitten, ik moet wel echt opletten dat ik niet ga waggelen :)

Heerlijk dat je vrijdag je laatste werkdag hebt, dan kun je ook echt af gaan tellen hè?!

Ik zit hier echt zò wakker te wezen, heb al wel wat geslapen, maar werd tot 3 x toe wakker van een mug zzzzzzzzzzzzzzz

zo tè irritant gewoon :p vervolgens pies ik me het ongans s nachts, waardoor ik haast ga denken om niet meer te drinken s avonds, afain..... ik was klaar wakker en had dorst ;) dus eerst maar even een bakje vla en een glas melk naar binnen gewerkt.

Zo, nu ga k een nieuwe slaap -poging ondernemen...... truste.

Geplaatst

Hihi, ik heb vannacht 4.5 uur geslapen :P

Eigen schuld hoor, vriendlief kwam erg laat thuis en ik was lekker aan het borduren en kon niet stoppen...

Toen hij thuis was nog even een tijdje gezellig zitten kletsen en toen was het half 3 dat ik lag...Oeps..

En om 7 uur was zoonlief klaarwakker...

Tweety wordt er bij jullie standaard op GBS gecontroleerd? Hier niet. Omdat ik klachten had ben ik naar de ha geweest en zo zijn we erachter gekomen.

Yolande heftig, die indalingsweeën! Ik heb soms ook van die harde buiken die alles afsnoeren tot aan mijn keel. Moet ze echt weg puffen.... Alleen indalen kan hier niet met die placenta onderin....

Gister echo gehad. Kindje wordt op 1900 gram geschat wat iets onder het gemiddelde is. Wel apart aangezien ze 3 weken geleden nog een week vooruit zou lopen.... Zo zie je maar dat die metingen ook enorm kunnen verschillen...

Maar ze doet het gelukkig erg goed! Haar gezichtje zag er zo tevreden uit!!

Het vruchtwater is ook weer iets toegenomen gelukkig! Het zat onder de benedenlijn maar nu inmiddels onder de gemiddelde lijn dus boven de onderlijn.

Donderdag weer naar het ziekenhuis voor controle en dan over 2 weken weer een groeiecho.

Geplaatst

Nanny, fijn van het toegenomen vruchtwater! En het tevreden gezichtje!!

Hier even snel een update van m'n controle bij gyn: kindje is volledig ingedaald! Met hoofdje naar beneden dus ik ga voor de eerste keer normaal bevallen, Brrr ( zoontje wa via keizersnede vanwege stuitligging). Ik heb dus nog nooit weeën gevoeld dus extra spannend!

Bloeddruk is 135/75 dus nog oké genoeg. Na m'n laatste werkdag gaan we vrijdagavond een weekend naar Zeeland naar vrienden die daar 2 weken met hun kindje een huis hebben gehuurd op een vakantiepark.

Even een vraag aan jullie; hebben jullie al ervaring met pijnstilling tijdens de bevalling? Zoals ruggenprik of een pompje? Ik heb me er eigenlijk niet zo in verdiept maar krijg opeens de zenuwen nu ik normaal ga bevallen;-)

Geplaatst

Nanny,

Ik bekijk vanuit m'n bed ook wel eens wat via mijn mobiel. Maar ik wil een Ipad of Tablet.

Wil geen luxe apparaat, zo goedkoop mogelijk. Het is maar dat ik op internet kan via dat ding.

Nu kijkt onze dochter in de ochtend wel eens op ons bed naar een filmpje op mijn telefoon, maar wil haar dit via een Ipad ofzo laten doen.

Dan heb ik straks ook mijn handen (hopelijk) wat vrij als ik de kleine ga verzorgen. Dan kan onze dochter een filmpje bekijken. Hihi

De kaartjes zijn dus bijna klaar. Ik heb mezelf hier van de week wat in verdiept. Vind het lastig een om een keuze te maken.

Weet wel dat ik geen foto van de baby op het kaartje wil, dus dat is alvast iets.

Fijn dat het vruchtwater is toegenomen.

En wat betreft die metingen.... Als ze iets anders meten dan een vorige keer kan het zeker wel verschil uitmaken met de uitkomst.

Ligt er maar net aan wie er meet, eigenlijk zou dezelfde persoon dit altijd moeten doen. (of was dit bij jou dezelfde persoon)?

Tweety,

Super dat hij/zij ingedaald ligt. Merk je nu dat je iets meer conditie hebt omdat je longen wat minder in de verdrukking zitten?

Een perfecte bloeddruk zeg! 15 kg aangekomen, dat is toch wel gemiddeld.

Bij onze dochter was ik in totaal 18kg aangekomen en jij bij A?

Yolande,

Jullie kindje ook al de juiste positie ingenomen om geboren te gaan worden.

Kan me je gevoel wel voorstellen dat je het spannend vindt omdat je de vorige keer een ks hebt gehad.

Mbt pijnstilling, dit kun je met de vk bespreken wat de mogelijkheden zijn. Via internet kun je ook het één en ander opzoeken.

Onze dochter is in 6 uur tijd geboren, van eerste wee t/m uitdrijving. Ben zelf ontzettend benieuwd hoe het deze keer zal gaan lopen.

Ervaring met pijnstilling heb ik niet, dus ik kan je geen tips/adviezen geven.

Ik mag dinsdag naar de vk. Dan nemen we mijn/onze wensen mbt de bevalling door.

Wil graag als dit mogelijk is, ons kindje zelf aanpakken. Verder laat ik het weer op me af komen en geef op het moment van bevallen (als er iets aan te geven is) wat ik graag zou willen.

Ik ben nu 7kg aangekomen. Mijn buikomvang is nu 105cm, dit is hetzelfde dan bij de vorige zwangerschap rond deze termijn.

Ben wel bijna 4kg lichter dan de vorige keer.

Geplaatst

Tweety en Yolande, jullie kindjes al ingedaald. Zijn er dus al bijna klaar voor! Nog wel even volhouden hoor (tot in ieder geval 37 weken ofzo....)

Nanny, heb hier vorige keer een ruggenprik gehad. Maar kan je niet echt vertellen of dit helpt. Hij is bij mij toen gezet, maar de pijnlijke weeën namen niet af (ik had een weeënstorm doordat ik ben ingeleid). Ze begrepen niet hoe dit kon, dus nog een keer gekeken en toen bleek ik ineens 10 cm ontsluiting te hebben en waren het dus gewoon al persweeën die ik voelde en die blijk je dus gewoon door de ruggenprik heen te voelen. Toen is de toevoer van de verdoving direct weer stopgezet (dit schijnt te moeten tijdens het persen). Kortom, hij is wel gezet. Dit voelde ik nauwelijks (waarschijnlijk omdat ik alleen maar de pijn van de weeën voelde), maar ik heb er verder weinig aan gehad.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ik deze keer wat eerder een ruggenprik kan krijgen, want die weeën vond ik dus echt vreselijk. Maar ze zeiden dat ze dit pas doen vanaf 5 cm ontsluiting en tja bij mij ging nou juist het begin heel langzaam en daarna opeens heel snel. We zien het wel, ik heb het de eerste keer ook overleefd dus dat zal nu ook wel weer lukken.... (zeg ik nu heel stoer, maar ondertussen poep ik alweer in mijn broekie zeg maar...)

Geplaatst

Ik zou zo graag weer een natuurlijke bevalling willen, zonder pijnstilling! Volgens mij ben ik dan de enige :P

Mijn bevalling ging erg snel. Van het verlies van de slijmprop met het eerste lichte minikrampje tot aan de geboorte duurde 6 uur.

Flinke weeën storm gehad dus. Deed vreselijk zeer hoor, maar ik ben toch zo trots op mijn lichaam dat ik dat puur natuur heb gedaan!

Vind het nu daarom wel moeilijk om een ks te moeten ondergaan. Maargoed, dat is geen keus en gelukkig wist ik het met 16 weken al dus heb me inmiddels wel kunnen voorbereiden in mijn hoofd.

Vanmiddag weer controle in het zh. Ben benieuwd of het alleen bloeddruk meten is en buik voelen of dat ik ook wat meer info over de keizersnede krijg...

Merk aan mezelf dat het psychisch flink zwaarder begint te worden nu ik in de gevaren zone zit qua bloedingen. Vanaf 16 weken al die onzekerheid. Ze gaan zonder problemen pas bij 39 weken het kindje halen maar ik woon 30 minuten rijden (zonder file) van het zh vandaan dus ben zo bang dat ik dan op het laatst nog in een noodsituatie terecht kom en het zh niet haal en naar de dichtsbijzijnde perifeer wordt gebracht :(

Doe me dan alstublieft een geplande tussen de 37 en 38 weken.....

Kortom, ik heb wat zorgjes aan mijn hoofd :(

Geplaatst

Ik breek even in

Ik heb vorig ja na 30 uur weeen ook een ruggeprik gekregen en het was een verademing ik had alleen nog maar weeenstormen in de rug en zat nog steeds aar op 4cm na 30 uur dus toch uiteindelijk besloten voor een ruggeprik.

Ik heb daarna niks meer gevoeld alleen dat de buik hard werd bij elke wee verder niks totdat de persdrang kwam die voel je wel door de prik heen maar ach dan is het ook zover dat je mag persen.

De verpleegkundige zei al tegen mijn man toen ik weg gereden werd om de prik te laten zetten 'ze gaat huilend van de pijn weg maar straks komt ze lachend weer terug' en dat was ook echt zo.

Daarna is de ontsluiting helemaal volgens het boekje gegaan doordat ik zo ontspannen was.

Succes allemaal dames vorig jaar ben ik in oktober bevallen en nu zijn we al aan het denken hoe we de verjaardag gaan vieren haha het gaat echt zo snel dus geniet van elke seconde

Geplaatst

Nanny, ik heb geen idee of het bij ons een standaard check is op de GBS, bij A.ron heb ik het ook gehad,

maar toen had ik 3x blaasontsteking achter elkaar, nu heb ik het in het ziekenhuis ook gehad hoor, deze

zwangerschap, de controle op GBS, alleen hebben ze die gegevens niet door gegeven aan de verloskundige,

zodat hun het liever voor de zekerheid ook willen controleren.

Fijn dat het vruchtwater wat is toegenomen, wat apart dat het gewicht nu weer net onder de lijn zit, maar

ach.... het is nog steeds goed toch?!!

Ik kan het me voorstellen dat het psychisch zwaar wordt, je leeft al zo lang met de spanning, en in tegenstelling

tot mijn zwangerschap, waar het juist steeds minder spannend wordt om te vroeg te bevallen, wordt het voor jouw

steeds enger. Ik ben wel heel benieuwd wat ze er in het ziekenhuis van gezegd hebben vanmiddag.

Als ik eerlijk ben lijkt een keizersnee me ook wel erg spannend!! Zeker als je al een keer 'gewoon' bevallen bent.

Yolande; Bij jouw dus ook al ingedaald, vandaar ook de harde buiken en 'gerommel' of niet?

Voor jouw een andersom verhaal dus, als Nanny.

Ook spannend om nu dus voor het eerst weeén te gaan voelen. Ik kan je ook niet helpen w.b. pijnbestrijding. Ook ik ben

erg van het 'natuurlijk' bevallen, maar dan heb ik ook wel makkelijk te praten, want nadat ze me bij A.ron ingeleid hadden

(matig CTG) ben ik 3 uur later bevallen. Ik had wel een weeén storm, van 4-9 cm. in een klein uurtje. Tegen die tijd dat ik

dacht dat ik het té heftig ging vinden, mocht ik al persen.

Beval je net als Mari-83 dan ben je vreselijk dankbaar dat er een ruggenprik bestaat, als je uren lang weeén hebt, en er gebeurt

verder weinig, raakt je lichaam ook uitgeput, en heb je amper de kracht meer om het laatste stukje aan te kunnen.

Mari-83 en ik zijn dus 2 uitersten..... het kan ook er tussen in gaan ;)

Als alles 'normaal' gaat, regelt je lichaam zelf een hoop, het gaat dan stap voor stap en als het té heftig wordt kun je kiezen voor

pijn bestrijding, maar het ligt er dus echt aan hoe snel het gaat, en dat is dus nooit te voorspellen.

Overleg met je gyn. wat er mogelijk is, en wat zelf je voorkeur zou hebben (schrik niet als je tijdens de bevalling totaal anders

'denkt' dan ervoor hoor, je kan echt door de pijn en het in jezelf zijn anders tegen dingen aan kijken).

Eef; Heftig dat je hoopt op pijnbestrijding en ze dan alsnog de pomp uit moeten gooien. Dat moet idd. met persen, heb je lang over

het persen gedaan toen?

Nu nog niet in je broekje poepen hoor, als je aan je bevalling denkt.... (komt wel als t zover is.... dat poepen dan :D )

Wish; Ja ik merk het zeker aan m'n conditie dat het kindje is ingedaald, ik hoef niet meer zo veel te 'zuchten' om zuurstof

zeg maar. Wel voel ik een grote druk op m'n schaambeen en banden onderin (heb ik dit niet al gezegd hier? Sorry.... ietwat vergeetachtig).

Bij A.ron was ik ook 18 KG. aangekomen en ook nog eens 6 hormoonkilo's waar ik de zwangerschap mee startte toen.... de laatste dag woog

ik 84KG. en was ik dus 24 KG. totaal aangekomen :(

Gelukkig is dat er (vanzelf) ook allemaal weer afgegaan, nu startte ik deze zwangerschap met 59kg. dus wel een stuk lager dan de vorige keer.

Ik ga zo ook nog ff m'n buikomvang meten, goeie tip :)

Bij 28 weken zat ik op 98 cm.

Leuk dat je kaartjes al een eindje op weg zijn. Altijd moeilijk om weer te moeten kiezen he?! Ik vond nu wel dat het makkelijker kiezen was,

nu we het geslacht wel weten, bij A.ron vond ik het ook moeilijker, omdat je dan toch wat neutraler kiest, of heb jij dat niet?

Mari-83; Leuk dat je ff reageert. Bedankt voor het delen van je ervaring. Het gaat alweer zo snel he?!! Ik weet nog dat je bevallen bent,

en dat A.ron toen richting het jaar ging, zo mooi allemaal, die eerste verjaardag is echt heel speciaal ook hoor, al die herinneringen komen

terug, en je gevoel.

Geniet ervan hoor, je hebt zo'n prachtig meisje

Geplaatst

Meiden, even kort: gisteravond de slijmprop verloren met oud bloed. Moest toen naar het zkh, bleek godzijdank nog geen weeën en ontsluiting te hebben. Kindje doet het goed dus mag rustig thuis wachten wat er gebeurt. Bij m'n zoontje begon het ook met verlies van de slijmprop en binnen een twee dagen begon de bevalling. Ik hoop erg dat het dit keer langer duurt want 5 weken te vroeg is niet de bedoeling. Gyn zei dat het ook zomaar nog twee weken kan duren... Ik ga snel verder slapen na een halve nacht zkh.

Ciao

Geplaatst

*Breek even in*

Hi Yolande, dat is toch wel even schrikken! En dat op je eerste dag verlof? Hopelijk blijft jullie kleine wonder nog even zitten! Mocht het toch doorzetten, wens ik je veel succes! 35 weken is vroeg, maar in het zh in goede handen, maar nogmaals ik duim dat hij nog even lekker in je buik blijft! Liefs

*breek weer uit*

Geplaatst

Oh, Yolande, dat is schrikken. Gelukkig dat alles goed was, zou inderdaad wel fijn zijn als het nog 2 weekjes blijft zitten.

Poeh, de duimen draaien voor jouw.

Geplaatst

THx all! Lig nu weer in zkh nadat vanmorgen weer slijm met dit keer rood bloed kwam. Nog geen weeën en geen ontsluiting maar ze verwachten wel dat het niet nog een week duurt dus ik blij hier ter observatie. Kindje doet het prima en ik lig hier in een eenpersoonskamer om even goed tot rust te komen. Misschien horen jullie dus even niet van me, hangt er vanaf hoe het loopt! Jullie ook succes!

Liefs

Geplaatst

Daar ligt ze dan.... pfffft, spannend hoor, je had ook al zoveel pijnlijke harde buiken de

afgelopen tijd, dat t ergens misschien ook niet helemaal verwonderlijk is, of niet? En bij je zoon ook

al eerder bevallen. Spannend hoor meid, hopelijk blijft de baby nog wel eventjes binnen, iedere dag is

meegenomen. Hopelijk kun je nog wat tot rust komen voor die tijd, maar o, wat vervelend....net je eerste

verlofdag en dan dit.

Sterkte en we horen wel van je...

knuffel

Geplaatst

Yolande ben erg benieuwd hoe het met je gaat!!!

Hier alles rustig. Kraamzorg is langs geweest en nu maar afwachten. Alles is klaar voor de komst van de baby.

Over een paar dagen de 34 weken grens voorbij. Ook altijd weer een mijlpaaltje vind ik :P

Harde buiken zijn nog vaak aanwezig maar hoort een beetje bij de periode geloof ik.

Hoe is het met jullie??

Geplaatst

Wie is wie

Eef78 - zwanger van de 2e - verrassing (ook voor onszelf)

Lisa1805 – zwanger van de 1e en 2e – 2 jongens

N@nny - zwanger van de 2e - meisje

Tweety - zwanger van de 2e - verrassing (wij weten het wel)

Wish - zwanger van de 2e - verrassing

Yolande - zwanger van de 2e - jongen

Wanneer uitgerekend

Yolande - 3 oktober 2013

Tweety - 4 oktober 2013

N@nny - 17 oktober 2013

Wish - 14 november 2013

Eef78 - 16 november 2013

Lisa1805 - 30 november 2013

Afspraken/echo's.

N@nny - 12 september groeiecho + controle gyn + gesprek verpleegkundige over keizersnede

Geplaatst

Nanny, ja de harde buiken horen er nu wel bij! Die 34 weken grens, is toch wel fijn om over te gaan hè?! Ik ervaren dat wel als een mijlpaal.

Hier gaat alles nog z'n gangetje, heb enorme nesteldrang, de meest gekke klusjes moeten gedaan worden :)

Maar wel met resultaat dat m'n 'nestel-drang-lijst' zo goed als allemaal afgestreept is. Vanmiddag nog zakjes snoep zitten maken met zakjes van blauwe of roze tule, en gelijk de krans voor aan de voordeur, die zit nu, versierd en wel in een vuilniszak, wachtend om opgehangen te worden.

m'n allerlaatste klusje is nog J. z'n haar knippen en ons bed moet nog omhoog, en dan zijn we er langzaam maar zeker

echt hartstikke klaar voor :D

( het liefst wel pas na volgende week vrijdag, want dan ben ik 37 weken).

Donderdag heb ik de liggingsecho.

Geplaatst

Jeetje Yolande, je ligt in het ziekenhuis lees ik! Nog even volhouden hoor!

Hier een weekendje weg geweest met familie naar de Efteling. Mocht helaas niet in veel attracties, maar ach de rest heeft flink genoten.

Vrijdag nog naar de vk geweest. Alles lijkt gewoon in orde te zijn. 9 september krijgen we wel een groeiecho omdat de baby toch wel wat voor op groei lijkt te lopen.

Wie is wie

Wanneer uitgerekend

Yolande - 3 oktober 2013

Tweety - 4 oktober 2013

N@nny - 17 oktober 2013

Wish - 14 november 2013

Eef78 - 16 november 2013

Afspraken/echo's.

Eef78 - 9 september groeiecho

N@nny - 12 september groeiecho + controle gyn + gesprek verpleegkundige over keizersnede

Eef78 - 13 september controle vk

Geplaatst

Ph wat leuk zeg, de efteling! Als onze 2 kindjes wat groter zijn hoop ik dat we er ook eens naar toe gaan :P

Heeft nu nog weinig zin...

Hebben jullie overnacht in die leuke huisjes?

Spannend, een groeiecho!

Tweety lekker dat je zo'n beetje klaar bent met alles! Geeft toch een rustig gevoel!

Heb je een idee over de liggingsecho? Bij mijn zoontje snapte ik het doel niet want ze voelde het hoofdje iedere controle netjes onderin liggen :P

Geplaatst

Wie is wie

Wanneer uitgerekend

Yolande - 3 oktober 2013

Tweety - 4 oktober 2013

N@nny - 17 oktober 2013

Wish - 14 november 2013

Eef78 - 16 november 2013

Afspraken/echo's.

Tweety - 5 september liggingsecho

Eef78 - 9 september groeiecho

Eef78 - 13 september controle vk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden