Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lisa, ik denk dat jij je niet moet vergelijken met ons hoor, jij bent zwanger van een tweeling,

dat is toch wel ff anders dan wanneer je zwanger bent van 1.

Voor sporten zul je straks wel tijd moeten nemen, dat gaat niet zo snel meer even tussen door,

maar k zou het je zeker te weten aanraden, je bent er even uit, en het is goed voor je lichaam.

Netjes hoor Eef, je gewicht. Is het er ook allemaal weer afgegaan erna? Ik was met ruim 4 maanden weer

op m'n 'eigen' gewicht, dus ook de hormoon kilo's er weer af, en de maanden erna viel ik nog meer af, zodat

ik uiteindelijk 3/4 kg. minder woog dan voor de zwangerschap/IVF.

Nanny, weet jij nu al wanneer ze je in gaan plannen voor de keizersnee?

Hier vandaag weer een hoop gerommel in de buik. Gisteren ochtend ook behoorlijk,

lik word er wel wat nerveus van, meer in de zin van;wanneer gaat t doorzetten? Als het weer het zelfde zou

lopen als de vorige keer, dan vind ik dat best spannend, toen ik nl. jet idee had dat ik toch echt ging bevallen (dat ik moest gaan puffen bij de weeën zeg maar, zat ik al op 6 cm. dus als dat nu ook zo is, wanneer ga ik dan Aron wegbrengen en de verloskundige bellen?

ik maak me er druk om, terwijl ik weet dat het uiteindelijk altijd wel weer goed komt. Het is meer; dè controle freak moet het weer even uit handen geven, en dat vind ik best moeilijk.

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey tweety, hoe gaat het nu? Zet het rommelen door of is het nog rustig?

En Yolande, hoe is het bij jou? Hopelijk gaat alles goed,

Hier is gisteren de kinderkamer gebracht en ben ik druk bezig een geboortekaartje uit te zoeken. Heb inmiddels wel al duizenden kaartjes gezien. Maar ik denk dat we er wel al uit zijn. Nu alleen de namen nog... Hihi, we hebben 1 naam en de andere twijfelen we nog over.

Geplaatst

Ha Lisa, hier rommelt net nog steeds, werd zelfs vannacht wakker, omdat ik in m'n slaap dus om de zoveel tijd kramp

had, maar toen ik eenmaal (klaar) wakker was, zakte het weer af. dus het zet nog niet echt door.

Iedere keer denk ik; nou, last dan rommelt, laat maar komen, terwijl ik ergens liever pas na de 37 weken beval, misschien

houd ik het dus (onbewust) ook wel tegen???

Wat gaaf dat je kamertje er is, staat het ook al in en op elkaar? en is het mooi geworden?

ben erg benieuwd, ik vind 2ling kamertjes en spullen altijd zò leuk. (voor ik Aron kreeg, wilde ik ook altijd heel

graag een tweeling).

Namen zijn ook best lastig. Jullie hadden toch dezelfde naam als vrienden ofzo?? (of haal ik iemand door de war?)

Kaartjes heb je zo vreselijk veel keus is, dat het amper leuk meer is omgeving kiezen, wel lekker als je dat ook geregeld hebt.

Weten jullie ongeveer al wanneer ze bij jullie de kindjes gaan halen? jij krijgt keizersnee toch?

Geplaatst

Nee, uiteindelijk is er na de vorige zwangerschap 1 kilootje aan blijven plakken. Hopelijk gaat dat er nu wel allemaal weer af....

Afgelopen maandag een groeiecho gehad. De kleine was 1676 gram en zit daarmee iets boven het gemiddelde. Maar geen schokkende afwijkingen om ons zorgen om te maken.

Ik ben benieuwd of het bij de geboorte inderdaad ook klopt. Ik hoor zo vaak dat bij de geboorte het kindje opeens toch veel lichter of zwaarder blijkt te zijn. Blijkbaar is het toch maar moeilijk te meten of is niet goed te voorspellen hoe een kindje de laatste weken nog groeit. We zullen het wel zien, ik kan er toch niets aan veranderen haha.

Lisa, jij kan ons natuurlijk niet vergelijken met ons. Je bent zwanger van een tweeling! Geen wonder dat jij meer aankomt.... Maar het valt bij jou dan toch ook allemaal wel mee qua kilo's?

Tweety, het komt uiteindelijk altijd vanzelf goed en op het moment zelf kun je je om dat soort dingen niet echt druk maken waarschijnlijk. En misschien moet je regelen dat je Aron niet hoeft weg te brengen, maar dat hij wordt opgehaald als het zover is. Dan hoef je in ieder geval de deur niet uit. Wilde jij thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Maar je bent alweer bijna 37 weken, dus het mag bijna hoor!

Hier moeten we nog steeds een dakkapel krijgen en daarna nog afwerken en opnieuw inrichten enzo. De dakkapel zou volgende week komen, maar helaas is het nu van dat rotweer dat de kans groot is dat het wordt uitgesteld (het dak kan niet open liggen met die regen natuurlijk). Het wordt dus allemaal wel erg krapjes qua tijd. Het is dus niet te hopen dat de baby besluit eerder te komen....

Geplaatst

Hey tweety, de spulletjes staan allemaal nog mooi in dozen. Ik heb aan m'n man moeten beloven dat ik er af blijf... Ik ben namelijk helemaal gek op dat soort bouwpakketten (ik word helemaal gelukkig van IKEA ☺), maar de meubels zijn behoorlijk zwaar dus ik mag het niet in m'n eentje doen helaas. Ik moet braaf wachten.

Wat betreft de naam heeft inderdaad een vriendin van mij een naam gekozen die wij ook heel leuk vonden, maar goed we gaan nu gewoon op zoek naar een andere naam.

Wat betreft de bevalling. Weet ik nog niet zoveel. Ik ben nu 28w4d en dus mogen de kindjes nog lekker blijven zitten wat mij betreft. Ik geloof ook dat ze de kindjes niet halen als dat niet nodig is, dus is het maar gewoon afwachten. Ik weet ook nog niet of het een keizersnede wordt. Dat is vooral afhankelijk van hoe het onderste kindje uiteindelijk komt te liggen. En op dit moment draaien ze allebei nog zoveel dat daar niet echt iets over te zeggen valt. Weten iemand eigenlijk tot wanneer kindjes nog draaien? En zou dat anders zijn voor een tweeling?

Eef, klinkt als een mooi gewicht toch? Jij bent nu 30weken toch? Wel spannend hoor met die dakkapel, maar ja anderzijds kan je er ook niet zoveel aan doen. Zit niks anders op dan wachten. Komt daar ook de babykamer?

Geplaatst

Nee, daar hoeft gelukkig niet de babykamer. De baby krijgt de huidige kamer van Yente, dus daar hoeft eigenlijk niets aan te gebeuren. Maar dan moet Yente wel een andere kamer. Dat is de kamer daarnaast. Maar die kamer staat nu dus helemaal vol met dozen en andere troep, omdat de zolder leeggehaald moest worden ivm de verbouwing. Dus eerst dakkapel erop, daar verven, laminaat leggen enzo. Alle spullen weer daarheen. Dan de nieuwe kamer van Yente afmaken en Yente naar haar nieuwe kamer overhevelen en dan is de kamer van de baby vrij.

Nu zal de baby wel de eerste weken in een wiegje bij ons op de slaapkamer liggen, maar wij slapen dus op zolder en dat wordt (en is eigenlijk nu al) dus een grote bende omdat daar een dakkapel gaat komen.....

Pfff, kleine logistieke uitdaging.....

Hopelijk wordt het volgende week een paar dagen droog, zodat de dakkapel geplaatst kan worden. Dan kunnen we tenminste weer verder. En ondertussen moet er natuurlijk gewoon overdag gewerkt worden. Ik ben blij als ik straks met baby en al vertroeteld kan worden door de kraamhulp haha.

Lisa, je moet je man gewoon aansporen om die meubeltjes in elkaar te gaan zetten hoor! Is toch veel te leuk of lekker mee te tutten. En bij 28 weken mag dat best!

Moeten er nog meer veel voorbereidingen treffen of ligt iedereen keurig op schema en kunnen de baby's al komen?

Geplaatst

Lieve dames,

Ik kom jullie melden dat ik bevallen ben van een gezonde zoon B.enjamin. Afgelopen maandagnacht om 1.30 uur braken m'n vliezen en heb ik tot 18 uur in zkh weeën gehad tot 10 cm ontsluiting. Toen bleek dat m'n bekken te smal zijn en kindje alsnog met keizersnede gehaald moest worden. Dus het was echt heel pittig en spannend omdat kindje ook wat dipte inmiddels qua hartslag. Uiteindelijk is hij prachtig gezond geboren, met een perfect startgelwicht van 3242 Gr. En 48 cm, met 36 weken en 2 dagen. Hij hoefde niet in de couveuse. Hij is zoooo schattig! We zijn weer helemaal in de wolken. Hopelijk mogen we vrijdag naar huis

Liefs!

Geplaatst

Hi Yolande,

Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd met jullie 2e wonder! Mooie naam! (Hier ook op lijstje ;-)). Gelukkig alles goed! Nu heerlijk genieten na deze heftige bevalling!! Heel blij voor jullie! Liefs F.

Geplaatst

Oh Yolande, wat een mooi nieuws, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van B.enjamin, erg mooie, stoere naam.

wat een spannende bevalling heb jij achter de rug zeg. Dat je alsnog een KS moest. zoo dat moment wil je graag 'verlost' worden, maar hoe kijk je daar nu op terug, jij hebt gewoon 2 bevallingen in 1 x meegemaakt. Heftig.

Wat een prachtig gewicht, voor 36 weken zeg.

Ik voel me gewoon ontroerd hoor, van je bericht. (en nu wil ik ook bevallen :) )

Geniet van je mannetjes.

Liefs en rust maar lekker uit.

Geplaatst

Lisa; en? heeft je man al wat in elkaar gezet van de baby kamer? ik moet wel lachen, dat je dat zo leuk vind...ik ben nl. vreselijk ongeduldig, en zou zoiets dus niet voor elkaar krijgen, of het al scheldend en mopperend doen.

Maar groot gelijk dat jij het nu niet mag hoor.... denk aan jezelf!!

Eef; word je er niet vreselijk zenuwachtig van? dat je die hele verbouwing nog moet gaan doen? respect hoor, dat je dat nog ziet zitten. weten ze (diegene die het gaan bouwen) ervan dat je hoogzwanger loopt? dan kunne ze er in hun planning rekening mee houden.

Hier zijn alle voorbereidingen klaar gelukkig, zeker nu, met alle voorweeën wil ik klaar en glad zitten.

Morgen 37 weken. Heerlijk idee..... hoop dat ik dan niet al te lang meer hoef te wachten op onze beeb.

Ik merk, sinds deze week dat ik helemaal 'op' ben, al 4 maanden harde buiken, en nu al 2 weken iedere dag, avond en nacht buikpijn en rommelen gaat een beetje opbreken. M'n energie is ineens echt helemaal op, ik voel me moe en erg labiel, m'n lichaam wil niet meer ofzo, bah, heb nu meteen weer tranen in m'n ogen.

Vandaag maar een dagje niets doen denk ik, gewoon lekker op de bank hangen.

Geplaatst

Yolande, gefeliciteerd! Een hele mooie stoere naam en wat goed dat jullie mannetje helemaal gezond is. Geniet van elkaar en ik zou met een ks wel rustig aan doen. Laat je maar goed verzorgen.

Geplaatst

Ahh tweety, ik kan me helemaal voorstellen dat je moe bent. Je hebt ook wel al een hele zware zwangerschap gehad. Gun jezelf inderdaad maar wat relax-tijd dat heb je zeker verdiend!! Ik heb wel echt met je te doen. Ik kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent voor jullie kleine om te komen. Zeker nu je morgen de 37weken gehaald hebt. Succes meis, komt goed.

Eef, even kort, maar respect hoor dat je die hele verbouwing aangaat!

Geplaatst

Ik heb weer een middagje zh controles erop zitten.

Eerst groeiecho. Alles helemaal goed gelukkig. Vruchtwater nog steeds onder gemiddeld maar wel stabiel dus geen zorgpunt.

Kindje wordt geschat op 2636 gram, iets boven gemiddeld. Heel erg fijn om te horen.

De keizersnede gaat met 39 weken plaatsvinden. Ik heb al een datum gehoord maar het moet eerst ook nog door de anesthesie worden goedgekeurd. Arts schreef dat het die dag het liefste moest, maar als het niet kon een dag eerder en zeker niet later.

Wel raar om de datum al zo'n beetje te weten. (tenzij ik toch ineens een bloeding krijg en daarbij een spoedks)

Over 2 weken weer terug. Wekelijks hoeft niet. De baby groeit namelijk erg goed, ligging maakt geen bal uit, het wordt toch een ks en indalen doet ze toch niet ivm de placenta previa dus er valt weinig te controleren.

Ik kan mijn eigen bloeddruk meten en de beweging in de gaten houden.

Als er iets niet goed voelt kan ik gewoon bellen.

Geplaatst

Tweety ik snap je gevoel ook helemaal! Ik heb het soms al terwijl ik nog helemaal niet zo ver ben als jou en ook geen grote verbouwing achter de rug heb!!

---------------------

Lieve dames,

Ik kom jullie melden dat ik bevallen ben van een gezonde zoon B.enjamin. Afgelopen maandagnacht om 1.30 uur braken m'n vliezen en heb ik tot 18 uur in zkh weeën gehad tot 10 cm ontsluiting. Toen bleek dat m'n bekken te smal zijn en kindje alsnog met keizersnede gehaald moest worden. Dus het was echt heel pittig en spannend omdat kindje ook wat dipte inmiddels qua hartslag. Uiteindelijk is hij prachtig gezond geboren, met een perfect startgelwicht van 3242 Gr. En 48 cm, met 36 weken en 2 dagen. Hij hoefde niet in de couveuse. Hij is zoooo schattig! We zijn weer helemaal in de wolken. Hopelijk mogen we vrijdag naar huis

Liefs!

Gefeliciteerd!!! Mooie naam! Fijn dat hij het zo goed doet!!! Geniet ervan!!!

-------------------------

Moeten er nog meer veel voorbereidingen treffen of ligt iedereen keurig op schema en kunnen de baby's al komen?

Hier alles helemaal op orde. Hou ervan om overal op tijd klaar mee te zijn ;)

Hopelijk komt bij jullie nu ook de vaart erin ;)

Geplaatst

Wie is wie

Eef78 - zwanger van de 2e -
verrassing (ook voor onszelf)

Lisa1805 – zwanger van de 1
e
en 2
e
– 2
jongens

N@nny - zwanger van de 2e -
meisje

Tweety - zwanger van de 2e -
verrassing (wij weten het wel)

Wish - zwanger van de 2e -
verrassing

Yolande - zwanger van de 2e -
jongen

Wanneer uitgerekend

Tweety - 4 oktober 2013

N@nny - 17 oktober 2013

Wish - 14 november 2013

Eef78 - 16 november 2013

Lisa1805 - 30 november 2013

Afspraken/echo's.

Eef78 - 13 september controle vk

Wish - 17 september groeiecho

Wish - 30 september groeiecho

Bevallen!

9 september: Yolande bevallen van een
ZOON
. (36.2)

Geplaatst

Nanny, wat fijn dat de echo goed was, en een lekker idee dat het kindje iets boven t gemiddeld is,

naar mijn idee zijn ze dan net iets sterker.

(geen idee of dat zo is trouwens)

Fijn dat je nu ongeveer een datum hebt, lijkt me idd. ook heel raar en onwerkelijk, anderzijds kun je daar dan wel naar toe gaan ' werken'.

Gaan ze het nog veel eerder halen bij jouw? of laten ze je zo lang mogelijk de 40 weken uitlopen?

Heb je zelf een bloeddruk meter?

Yes, hier vandaag de 37 weken gehaald.

Gisteren avond dacht ik even dat het ging beginnen, toen had ik zoveel pijnlijke harde buiken, om de 10

minuten, die ongeveer 1,5 min. aanhielden. Alleen werden ze niet pijnlijker, dus ben ik uiteindelijk toch

(heel onrustig) in slaap gevallen, ergens had ik er op gehoopt, maar nu kan ik het ook wel weer loslaten, in principe mag ik nu gewoon thuis bevallen, dat geeft me al veel rust en ik kan er toch niets aan veranderen.... het komt er toch geen minuut eerder of later van, als ik er mee bezig ben.

Afwachten dus maar (daar is deze ongeduldige mama echt zò slecht in )

Meiden, fijne dag vandaag.

Geplaatst

Yolande,

Wat een prachtig bericht!

Een gezonde zoon B.enjamin geboren.

Wel een pittige bevalling gehad.

Hoop dat je spoedig zal herstellen!

Een flink gewicht voor een kindje van 36 weken. Super dat het goed met hem gaat!

Als het goed is vandaag naar huis gegaan.

Daar kunnen jullie hopelijk verder gaan genieten van jullie gezin.

Van harte gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Yolande, gefeliciteerd met de geboorte van B.enjamin! Wat fijn dat hij bij 36 weken al zo'n startgewicht heeft zeg! (wat zou het dan geweest zijn bij 40 weken ga ik dan gelijk denken....)

Hopelijk mocht je inmiddels alweer naar huis. Je hebt er wel een zware bevallig opzitten zeg en dan uiteindelijk alsnog een ks.... Sterkte met herstellen en geniet lekker van je gezinnetje!

Geplaatst

** breek in... So wish jij gaat hard al weer 31 weken zwanger... geniet er nog maar even van.. voor je het weet is de kleine er al weer.. Knuf van mij! ** breek uit..

Geplaatst
Nanny, wat fijn dat de echo goed was, en een lekker idee dat het kindje iets boven t gemiddeld is,

naar mijn idee zijn ze dan net iets sterker.

(geen idee of dat zo is trouwens)

Fijn dat je nu ongeveer een datum hebt, lijkt me idd. ook heel raar en onwerkelijk, anderzijds kun je daar dan wel naar toe gaan ' werken'.

Gaan ze het nog veel eerder halen bij jouw? of laten ze je zo lang mogelijk de 40 weken uitlopen?

Heb je zelf een bloeddruk meter?

Yes, hier vandaag de 37 weken gehaald.

Ze laten me idd zo lang mogelijk doorlopen tot de 40 weken. Mijn zoontje kwam namelijk met 41.2 dus ze verwachten niet dat deze kleine zich meld voor de 40 weken.

Nog max 4 a 5 weken te gaan dus. Ben wel aan het aftellen hoor! (net als wij allemaal ;))

Ik heb idd een bloeddrukmeter thuis. Mijn vriend heeft een hoge bloeddruk en die heeft hem van zijn zorgverzekering gehad.

Dus ook makkelijk voor mij om even te meten ;)

Jij alweer 37 weken gepasseerd! Nu mag het kindje gewoon komen!!! Héél erg spannend hoor! Laat je het ons snel weten na de bevalling ;)

Ik ben nieuwsgierig naar alle babytjes!

Geplaatst

dan wordt het voor jouw ook al aftellen hoor Nanny, spannend zeg.

Fijn dat je zelf je bloeddruk in de gaten kan houden, altijd makkelijk, en

mocht het af gaan wijken kun je meteen aan de bel trekken.

Ja hoor, als het zover is, laat ik het jullie zsm weten :)

Nog steeds een hoop gerommel hier, de voorweeën worden steeds sterker, met name 's avonds,

soms moet ik gewoon opletten dat ik door blijf ademen. Er zit alleen nog totaal geen regelmaat in, het

is dan weer om t kwartier, dan weerom de 5 min. dan weer een half uur rust.

Het word wel iedere dag spannender vind ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden