Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sorry nog wat vergeten 😳.. Ik wijk af van jullie wat trage groei met follikels. De mijne hebben een mega sprong gemaakt. Die van 14 is 20mm die van 12 en 10 zijn rond de 16 à 17mm gegroeid!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè wat balen mirella! Totaal niet verwacht.

Sjoke, die hcg verklaart ook je gevoel, er was wel wat.

Hoe gaat het met Eslief?

In dd loop je financieel leeg!! Ik hoorde dat de narcose inderdaad 200 kost maar dus elke extra ademhaling moet je ook betalen...

Irri dat de arts zo vlugvlug was zeg. Ook daar betalen we flink voor... Waar letten ze op wat betreft progesteron? Op rijpheid en dicht bij eisprong?

Ik ga maar vol goeie moed weer starten, heb het idee dat ze in dd eerder punctie doen dan elders? Of zie ik dat verkeerd? Ik ben benieuwd wanneer je de punctie hebt. En hoeveel er nog bij komen.

Nou we houden elkaar op de hoogte! Wanneer kreeg je de contracten?

Liefs ook voor iedereen,

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Sjoke, dat zou ik zeer zeker doen!

Remmir, wauw wat zijn die eieren gaan groeien! Wat super irritant dat ze niet eens de tijd namen. Kijk wat een geld jullie neer leggen en dan zo snel!

Meiden ik vind dd net een plofkippen fabriek of hoe zeg je dat haha. Snel snel snel en wat een prijzen! Jullie snappen mij wel ;-)

Mirella, nee toch ik had serieus zon goede hoop t klonk zo goed allemaal. Krijgen jullie geen brief van de cryootjes?

Ik had t zo gehoopt!

Moes, wat een bedragen zeg die jullie maar ff voor moesten schieten. T is toch niet normaal meer!

Kim hoe is t met je buik vandaag?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Awhhh mirella:( nee toch.. hier zij de testen spierwit.. heb 2 andere gedaan.. het is ook hier mislukt.. maandagochtend gooi ik nog een laatste test ertegenaan en stop dan met de bollen en bel het ziekenhuis.. nu weet ik dus dat de bollen mijn ongi tegen houden.. voor mij 1 stopmaand en dan op naar icsi2.

@remmir jammer van dat gehaast!! Je betaald genoeg.. 7 is heel mooi.. wat zijn ze opeens vlot gegaan..spannend morgen..

Geplaatst

Ja wat een geld hè! Bianca.. Normaal gaat het rechtstreeks naar de verzekering en zie je de rekeningen ook niet!

Zolang we het maar terug krijgen van de verzekering! Dit is onze laatst vergoedde poging 😞 hierna zelf betalen.

Ja hij was snel! Heel vervelend dit x. En dat met al die hormonen, maar laat me niet zo snel afwimpelen. Zijn assistente keek me een beetje geschrokken aan .. Nou ja het zij zo😕

Wij hebben de contracten al getekend het gaat om cryo's enz. Zoveel info weer gehad.

Dat wat je zegt moes daar wordt het op getest! Als er

maar 2 rijp zijn zullen ze dat ook zien.

Wat betreft de punctie.. Ze doen niet op zondag dus kan goed dat hij het een dag eerder laat doen en hij zegt als 1 de hoofd follikel is dan gaat hij voor de beste kwaliteit zonder dat de rest er ook allemaal bij moet. Want dan verslechterd de beste..en dat snap ik ook. Daarom heb je vaker bij hem kans dat er ook een aantal net niet rijp zijn.

Geplaatst

@seef, en heb je een tp gehad?

@eslief en Mirella, wat ontzettend balen zeg voor jullie. Neem de tijd om het weer even te laten bezinken.

@moes, ook weer gestart zie ik

@sjoke, hoe gaat het nu met je?

@remmir, zo dat is inderdaad een groeispurt zeg. Wel erg balen dat de arts zich er zo snel vanaf maakt. En wat een geld zeg dat jullie daar moeten betalen.

Met mijn buik gaat het wat wisselend. Vanmiddag eigenlijk geen last, maar nu weer wel een beetje. Gelukkig heeft mijn moeder (oppas) vandaag al voor mij gepoetst, dus ik hoef dit weekend niks te doen. Zondag gaan we naar een voorstelling van Sesamstraat in het theater. Onze dochter weet dat nog niet, aar ze is helemaal fan van Sesamstraat dus komt wel goed denk ik.

Geplaatst

Ik heb er wel vrede mee:) de behandeling ging al bagger en de emmy was slecht dus had me al voorbereid:)

@kim doe maar rustig aan.. ik had ook wel een dag of 3 last van mijn buik.. wat leum sesamstraat!!! Wij zijn pas naar woezel en pip geweest.. was net te lang voor der;)

@seef ik ben ook niruwsgierig

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Hai meiden,

Ik had vanmiddag nog een mail gestuurd en toen kreeg ik een mail terug dat ze ons verwachten op het afgesproken tijdstip, 14.45u en dat er op het laatste moment altijd nog iets mis kon gaan met de cryo...

Affijn, vanmiddag de terugplaatsing gehad van 1 hele mooie cryo, een 7-cellige met een gelijkmatige celverdeling zoals de de verpleegster zei. Hij/zei ging dansend mijn baarmoeder in zei ze hihi dat vond ik wel heel fijn klinken. Nu wachten tot 21 februari, dan bloedprikken. Ik denk dat als ik voor die tijd nog niet ongesteld ben tenminste, dat we wel eerder gaan testen. Ik heb alleen 1x 5000 pregnyl gespoten, dus verder geen hormonen die iets beinvloeden. Vind het wel heel raar dat ik daarna weer gewoon weg mocht, hoefde niet eens te blijven liggen. Dochter nog steeds ziek, ze is elke keer zo overstuur en dan daarna lijkt er niks meer aan de hand te zijn...voor het eten even gebadderd en haar een zetpil gegeven, daar knapte ze van op. Nu ligt ze te slapen, ben benieuwd hoe lang dat duurt sssttt.

@eslief: jammer dat het niet gelukt is, ik denk zelf altijd: dan is de bevruchting niet goed gegaan en is het beter dat je dat nu al weet dan pas na een paar weken of paar maanden, sterkte...

@bianca1: wat super dat het vooralsnog gelukt is zeg, lekker blijven broeden. heb je verhaal al eerder gelezen, erg heftig...ik gun het jullie ontzettend. (wij hebben nu trouwens nog 3x 2 cryo's in de vriezer...)

@kim1980: jij ook rustig broeden, spannend he

@sjoke: jammer dat het niet gelukt is met de cryo, rustig aan naar de volgende stap

Geplaatst

Goedemorgen dames. Vandaag heeft de test het bevestigd. Niet zwanger helaas. Gisteren had ik het er moeilijk mee. Maar op de een of andere manier accepteer je het maar.

Geplaatst
Goedemorgen dames. Vandaag heeft de test het bevestigd. Niet zwanger helaas. Gisteren had ik het er moeilijk mee. Maar op de een of andere manier accepteer je het maar.

:( balen meid..

Fijn dat je het wat beter kunt accepteren als gisteren..

Ik heb dat ook vaak. Even een dagje of dagdeel onder een steentje en dan maar weer door. Hopelijk is het de volgende poging wel raak!

Geplaatst

Balen mirella.. hier is de ongi door de bollen heen gekomen.. ben er wel blij mee aangezien ik wist dat het fout was.. nu op naar icsi2

Geplaatst

Chips zeg ik op het forum voor mirella en Eslief, de Engelse versie van deze chips bedoel ik uiteraard... Sterkte meiden! Jullie gingen als een speer. Ga je in hetzelfde zkh blijven Eslief voor poging twee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@moes ja ik was de vorrige keer zeer tevreden.. deze keer liep bagger maar heb wel zelf besloten niet te stoppen.. ik neem aan dat de medicijnen hoger ingezet worden.. of neem aan.. ik eis:) hopelijk over 28 dagen weer aan de pil en dan maart/april poging 2

Geplaatst

Knap en fijn Eslief dat je er zo in kunt staan! Volgende x meer spuiten inderdaad en heb jij het korte protocol ook? Kan soms ook verschil uitmaken voor stimulatie. Buiten het feit om dat het ook erg prettig is!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden