Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kim dikke knuffel voor jou! Heel logisch dat je verdrietig bent! De wil is er toch heel erg! Sterkte

Moes weet ja al iets???????

Wij vanochtend DD gebeld over hoe het met de 2 trage emmy's was ….. 2 BLASTO'S zijn het geworden en ingevroren! Ongelofelijk. Wij hebben gewoon een jackpot gewonnen!!!! Ze waren traag en de 2 mooiste zijn teruggeplaatst en deze keken ze nog aan wat ze gingen doen.. Nou dit dus.. Wij zijn blij blij blij!!

Onze dag kan niet meer stuk!

Geplaatst

Wouwww wat gewledig remmir!!! En twins ik ga duimen!!

Ik zie hier vooral goede berichten ik ga voor iedereen duimen

Kim shit zeg:( had zulke goede hoop voor je

Ik heb jullie vanaf een afstand wel gevolgd en meegeleefd.. heb niet zulke leuke dagen achter de rug omdat mijn vriendin der man bijna was doodgebloed.. heel eng maar gelukkig is hij nu weer stabiel

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Getsie Eslief! Blij dat het goed gaat. En Remmir gaat als een speer!! Superfijn.

Ik echo gehad en er zijn er nog steeds zeven in de race. Echt fijn. Nu van dd horen wanneer ik bij hen moet komen. En wanneer de punctie gaat worden.

Noes hoe ga jij met de prikken?? Valt het mee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Moes 7 is heel mooi ik ben benieuwd wanneer je voor de punctie mag.. wat verwacht je zelf?

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Moes goed zo 7 stuks laat ze maar lekker groeien zijn ze al redelijk groot? Hopelijk van het weekend de punctie..

Geplaatst

Ieks meiden, donderdag al de punctie!!!! Mij veel te vroeg! Dag 14 pas. Maar de arts schat het zo in... Ik dacht minstens vrijdag of zaterdag, dat zeiden ze in R.otterdam ook bij de echo vanmorgen. Zo raar al die ziekenhuizen... Ik moet vertrouwen hebben en deze dagen dus nog ff flink broeden!!! Zooooo spannend. Je bent zo overgeleverd aan alles. Dat is niet mijn ding.

Gelukkig al oppas geregeld. Check.

Als Remmir nog goeie tips heeft???? Of Meiske? Of Twinkl?

En ik speel alle goeie tips weer door aan Noes en Twinkl.

Geplaatst

Meiden bedankt voor alle lieve woorden. Het gaat vandaag met ups en downs. Ben vanmiddag naar mijn moeder gegaan voor wat afleiding.

Ik heb het zh gebeld en 26 februari kan ik terecht voor een evaluatiegesprek. Dat is standaard na een mislukte poging. Ik vind het een beetje onzin, maar ja.

@moes, wat goed 7 en donderdag al punctie, spannend.

@remmir, wat een goed nieuws, maar je gaat gewoon voor deze twee!

Geplaatst

Whahhaaa Moes wat ga je snel!!! Ik ben benieuwd wat de afmetingen zijn?? Van de pregnyl krijgen ze ook nog een scheut en nog spuiten dus ze groeien nog iets! Bloedonderzoek kan helaas niet meer dus loslaten! Hij gaat voor de beste eitjes en Miss niet voor allemaal dan, maar wel voor de beste! DHE.a doet ook z'n werk. Het gaat nu over op de arts! Je kunt nu zelf niets meer doen behalve alles regelen er rond om heen! Succes!!!

Geplaatst

Jeetje Moes, het gaat daar wel snel! Maar er zit wel een visie achter, dat in ieder geval het eitje van de beste kwaliteit geoogst wordt! Het zal wel vreemd aanvoelen, wij zijn altijd gewend wat langer door te spuiten.

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat, spannend hoor! Dus morgen al de pregnyl? Hoe groot waren de eitjes?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Kim goed dat je wat afleiding hebt gezocht! Bij ons doen ze dat ook altijd een evaluatie gesprek! Mag je eventueel zo weer door? Sterkte!

Eslief wat hebben jullie voor een heftige situatie mee gemaakt! Doodeng lijkt mij zoiets.. Was je erbij toen het gebeurde? Succes en sterkte daar!

De Vries ik doe granaatappelsap en aspirine en verder mijn lichaam op elk verdacht steekje controleren.. Heb geïrriteerde eierstokken verder niets! Morgen alweer wd 3.. Eerste week vind ik nog niet zo erg. Maar na dit weekend begint het toch wel spannend te worden! Hoe ben jij eronder?

Noessss hoe is het met jou?? Heb je gister nog gewandeld met je paardje? Woensdag heb jij de eerste check toch?

Geplaatst

Hoi, ja gister ging ik wandelen met mijn paard, maar hij was zo druk dat ik er maar op ben gaan zitten...en dan in vlotte dribbelgang terug naar stal!! Net nog geweest en vandaag was hij weer lekker rustig! Wat voor paard heb jij?

Woensdag heb ik mijn eerste follikelmeting in Leiderdorp om 10 voor 10, ben benieuwd.

Ik ben ook van plan (mocht het zover komen) na de terugplaatsing granaatappelsap, kinderaspirine en utro-bollen te gebruiken Maar vanavond aan de taart! Vriend heeft een heerlijk kokos-ananastaart gebakken! (bodem van amandel met cocos, vulling is een cremeux met verse ananas en afgewerkt met merengue schuim) mmm!!!

Jij lekker verder broeden op je twins!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes je was jarig of niet?? Gefeliciteerd!!! Helemaal vergeten 😔. Een fijne avond vanavond! Maar dat gaat lukken met zo'n heerlijke taart! Lief dat hij dat gedaan heeft!

Ik heb een springpaard. Maar ik ben zelf niet meer zo'n springer. Dus dressuur ik ermee maar puur voor de fun! Probeer 3x per week en zij is 7 jaar. Wat is dat oudje dan een grappig en pittig paardje! Leuk en grappig zo'n karakter!

Ik heb ook die bollen trouwens!

Fijne avond vanavond!

Liefs

Geplaatst

Hi Noessie!!! Gefeliciteerd!! Dat dit levensjaar maar een mooi extraatje gaat opleveren.

Klinkt heerlijk die taart zeg, jammie!

Mijn follikels zijn tussen 12 en 20 nu. Erg veel variatie dus. Ik hoop dat ze nog wat nader tot elkaar komen zegmaar. Die van 12 wordt vast niks dan. Maar wie weet! Vanavond maar bijtijds lekker in bed kruipen.

Tot horens, veel plezier vanavond!

Geplaatst

Dank jullie wel, was idd vandaag jarig en omdat ik ben gaan terugtellen, ben ik nu 38 geworden! haha!

Remmir, wat goed dat de andere 2 ingevroren zijn, dat wordt gezinsuitbreiding voor over 2 jaar... Mijn paard is af en toe inderdaad een portret, echt de mascotte van stal! Zo jij een springpaard, ook mooi hoor en nog een jonkie! Ik heb vroeger wel wat wedstrijdjes gereden, maar nooit echt intensief, ik ben meer een recreatie-rijder.

Moes, in Nederland zouden ze dat nog wel even laten groeien, maar we gaan nu voor de beste! En nu ineens alles in een stroomversnelling!

Eslief, sterkte!

En Kim ook heel veel sterkte, echt balen meid, dikke digitale knuffel!!

Zo, was gezellig hier, maar nu lekker slapen, (en een snuif...)

Liefs,

Noes

Geplaatst

Moes, Wat snel, de punctie! :laugh:

Kim, goed dat je wat afleiding hebt gezocht. Hopelijk kunnen jullie snel verder met jullie cryo's.

Jemig Eslief, wat heftig. Bah, daar wil je niet aan denken. Sterkte!

Remmir, dag 3! Hoe voel je je? Ik wil vanalles voelen, maar ik voel niets.

Noes, gefeliciteerd!

Haalt iedereen Moes en Noes door elkaar? Of ben ik de enige? ;)

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben. Dikke knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken.

Geplaatst

Noes nog gefeliciteerd!

Kim sterkte... Hoe gaat het nu met je?

Remmir wat goed zeg! Lekker broeden nu op je twins.

Noes dat is inderdaad al snel. Succes alvast donderdag.

Sorry als ik nog iemand vergeet, teruglezen op de de telefoon is lastig.

Hier nog weinig nieuws. Dag 5 van de gonal f vandaag. Ik merk nog niks, hooguit af en toe hoofdpijn als ik te weinig drink. Vrijdag de eerste fm, misschien.wordt het dan allemaal wat echter.

Geplaatst

Het gaat wel redelijk hier. Heb wel mijn baalmomenten nog natuurlijk. Vandaag op mijn werk kon ik me alleen niet zo goed concentreren. Ga zo lekker een wedstrijd volleyballen, even lekker iets anders.

Ga morgen wel even bellen met het zh of ik die evaluatie niet telefonisch kan doen. Vind het een beetje onzin om voor 5 minuten 2 keer een uur in de auto te zitten. Waarschijnlijk ga ik de volgende menstruatie weer verder met een cryo.

@jessi, succes vrijdag met de eerste fm

@noes, nog gefeliciteerd!

Geplaatst

Haha, we worden nog steeds door elkaar gehaald... Moes heeft donderdag de punctie en ik waarschijnlijk volgende week. Morgen heb ik mijn eerste follikelmeting, spannend.

Moes vanavond pregnyl spuiten? Weet je al wat meer over hoe laat de punctie is? Dan moet je zeker ook al die formulieren ingevuld meenemen? Wel fijn dat je nu in ieder geval de fakturen snel kan indienen!

Remmir, hoe gaat het met jou?

Kim, fijn dat je je iets beter voelt, maar het is gewoon flink balen! Ik begrijp ook dat je je moeilijk kan concentreren op je werk, je hoofd zit gewoon even vol met andere dingen, sterkte!

Jessi79, wij lopen denk ik gelijk op, ik zit vandaag ook op de 5e stimulatiedag. Jij hebt vrijdag pas de 1e follikelmeting? Ik begin de eierstokken toch al een beetje te voelen, het zal wel door de hogere dosis medicijnen komen.

Lisselotje, ik zag een hele mooie test van MvM langskomen, gefeliciteerd!! (ons ultieme doel... 10 weken mogen plassen in een kannetje) :goodnews:

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hoi jessie79.

Ik zit nu ook op dag 5 met de menopur.

Ik voel ook nog helemaal niks,en heb vrij ook FM.

Ben benieuwd want moet deze poging veel meer spuiten.

Succes !!

Geplaatst

Noes succes met de fm!! Hopelijk groeien ze mooi! Ik ben benieuwd!

moes morgen rustdag!! Raar om ineens te stoppen met alles hè? Ga jij nog iets extra's doen met de tp zoals granaatappelsap ofzo? Helaas komen die rot bollen er ook weer aan!

De meiden die aan het spuiten zijn succes!!

de Vries bijna wd 4 tja ik weet niet zo goed. Heb af en toe steekjes in lies en heel laag onderin mijn buik/schaamstreek, maar ook weer niet vaak. Soms ongie krampen en soms helemaal niets! Lijk wel al 9maanden zwanger in de avond.... Pfff die verdomde wachtweken ook!!

morgen nog een druk dagje en dan dag vrij!

Truste allemaal

Geplaatst

Heerlijk morgen ff geen prikken of snuiven!! En dan hopelijk binnenkort weer de utro bollen, want dat betekent een terugplaatsing! Wat een smurrie is dat.

WD vier alweer Remmir! Nog een paar en dan kun je met je vroegtest-hobby gaan beginnen. Kunnen wij met je mee gluren op de test.

Ik drink dan inderdaad granaatappelsap en verder deed ik vorige keer aspirine, zal ik nu ook voorstellen in DD. En warme voetjes, niet met nat haar slapen.....poeh, of het helpt, vast niet.

Slaap lekker iedereen, geen idee waarom ik ineens schuin type....tijd voor bedje.

Geplaatst

Dames het klinkt bij jullie allemaal goed...

Moes succes met punctie donderdag...

Noes succes met fm vrijdag...

Remmir en Mrs de vries hoe voelen jullie je?

Hier gaat het goed.. Nog 5 dagen en dan eindelijk de eerste echo...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden