Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

leuk Hilde, ben benieuwd welke het wordt!

Beau, lekker zo'n meidendingen, even geen mamma! genieten hé? En daarna weer snel naar huis, omdat je ze mist haha.

Laura, morgen komen ze alweer terug! Is het een beetje meegevallen?

Joos, hoe is het met je meis?

Wanneer beginnen ze bij jullie met verbouwen, over 1 of 2 weekjes?

Wat een heeeeeerlijk weer hé? :sunny:

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is zeker heerlijk weer Amanda!! Genieten zo!!!

Hilde; heb je de babykamer gekocht die je hebt bekeken?

Geplaatst

Ehm, we zijn uiteindelijk toch niet gegaan. We hadden op marktplaats ook nog weer een hele mooie gezien. Bovendien was die blankhouten pas weer op marktplaats gezet, dus wrs. nog in produktie.... We gaan eerst even de marktplaats afwachten.

Wel vandaag een wandelwagen/buggie/maxicosi rijder gekocht via marktplaats. Zag er nog netjes uit. Alleen het dekbedje mist... maar dat gaat wel goedkomen. Netjes de adapters erbij. Een universele en 1 voor de officiele maxicosi geloof ik....

Ach.... daar gaan we ons nog wel verder in verdiepen.

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Leuk dat je alvast wat spulletjes hebt gekocht!

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer meiden?

Hier spelen de meiden heerlijk in de tuin, onder de parasol.

Lekker glijden, in de zandbak. Ze hebben het er druk van.

(enne....mochten jullie denken wat doet Beau dan achter haar pc?? hubbie is vrij vandaag dus die let even op :-)

Geplaatst

Dan moet je het er lekker van nemen, Beau!

Nou, de kinderkamer is ook rond.... kunnen we volgende week ophalen in Almere...

Het gaat mooi zo!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

hahaha die Beau. Heerlijk hé, hier genieten we ook volop, lekker spelen met zand en water, heb je geen kind aan!

Wat voor wandelwagen heb je gekocht Hilde, welke kleur?

Leuk hoor, al die spulletjes uitzoeken en kopen!

Geplaatst

Lekker hoor Beau...dat je meiden zich lekker hebben vermaakt in de tuin....

En als hubby dan ook nog eens vrij is op zo,n mooie dag....dan kun je zelf ook van de zon genieten en heb je af en toe je handen ook ff vrij...

Wat leuk he Hildever...al die babyspulletjes kopen....had al bij een ander topic gereageerd...maar hier dan nog een keer...

Zo reageer ik maanden niet, en nu dus dubbelop...haha...

Wauw Laura...een bruiloft op Aruba???

Dat lijkt mij nou ook nog eens leuk om mee te maken....

Is er enige kans dat ik misschien mee kan gaan??????....haha...

Hoe gaat het bij Roos???

Er is het een en ander aan me voorbij gegaan...sorry!!

Maar denk wel geregeld aan je hoor....

Sab een leuke nieuwe baan...van harte hoor...

Ik wens je bij deze een hele fijne tijd toe bij je nieuwe werkgever....

Hee Angela...misschien een beetje rotvraag...maar goed bedoeld uiteraard....: hoe gaat het met de kilootjes???

Wat een ellende he, als er wat af moet....

Hopelijk lukt het je om die laatse paar ervan af te krijgen....

En hoe gaat het bij Joos???...ik las iets over een verbouwing???...tsjaa...ik weet het...je hoeft het hele verhaal niet weer opnieuw te vertellen...dan moet ik maar weer meer hier gaan lezen om op de hoogte te blijven....hihi...

Meiden...ik doe echt m,n best om zoveel mogelijk bij te lezen hoor....maar nu Dayenna weer ziek..(zie topic: Dayenna is ziek)...dus de wil is er wel, alleen het ontbreekt te vaak aan tijd....

Wat heerlijk trouwens ook om te lezen dat er zoveel meiden zwanger zijn!!!

Dat zijn nou eens leuke dingen die ik graag lees!!!

De rest vindt ik uiteraard ook heel interressant hoor...maar ik vindt het gewoon geweldig als er zich weer iemand meldt die ook zwanger is geworden...

Dus voor alle zwangere huismusjes: geniet ervan en veel plezier met alle echo,s die nog komen...het kopen van babyspulletjes...het bedenken van een naam...(als je die nog niet hebt bedacht)...en alles wat er verder nog bij komt kijken...hopelijk heeft iedereen een onbezorgde en fijne zwangerschap met niet al te veel van die vervelende kwaaltjes....

Verder wil ik bij deze alle mooie kindjes die er wel al zijn een hele dikke kus geven van Dayenna....

Hopelijk houdt het mooie weer voorlopig nog even aan, zodat groot en klein heerlijk van de zon kunnen genieten...

Nou...ik heb m,n plicht hier weer gedaan...toch???...hihi....

Geplaatst

Hey Amanda,

Het is een X3 traveler sports geloof ik. Zwart met wat lichtblauw. De binnenkant van de wandelwagen is licht beige.

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

leuk Hilde!!!

Liesbeth, Dayenna ziek? zielig voor d'r!! beterschap!

Geplaatst

he meiden, rustig hier! logisch, zulk lekker weer...

liesbeth, hebben jullie ook een beetje kunnen genieten van t lekkere weer? ik zal straks even kijken ik je topic. ik hoop dat de kleine meid weer wat beter is!

hier alles zn gangetje... zie t andere topic, daar staat mn hoofd nu natuurlijk erg naar.

Sab, was t deze maandag dat jij naar blijdorp wilde? ik ben wel in rotterdam, maar ebbe is bij mn schoonouders! dat is dus wel erg ongezellig... we kunnen beter een volgende keer gaan, wat mij betreft gewoon een maandag later?

groetjes,

Lis

Geplaatst

Tja.... Lis, het is nog wel even wachten he? Spannend weer!

We hadden hier een leuke verrassing dit weekend. De dochter van mijn man smste of ze dit weekend met haar vriend mocht komen. Dat is nog nooit gebeurd, dat ze buiten de afgesproken weekenden om spontaan vraagt om te mogen komen. Nou, dat vonden wij natuurlijk helemaal leuk en gezellig!

Jammer genoeg zat mijn mannetje wel zwaar onder de medicijnen omdat het effe niet zo lekker gaat met de ms... maar hij heeft er ondanks dat wel van genoten.

De komende dagen worden voor hem helemaal zwaar... hij heeft gisteren de laatste tablet gehad en moet echt afkicken van die zooi. Maar we zijn ook wel weer heel dankbaar voor die zooi... zonder die zooi zou het toch een heel eind minder met hem gesteld zijn!

Ach... het leven van een ms patient (en partner) gaat niet altijd over rozen! Maar welk leven wel????

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hé Hilde, ik vind het knap dat je zo positief bent, ik bedoel,het is toch niet niks, dat je hubbie ms heeft..

Zeker als hij dan een wat slechtere periode heeft, valt het niet mee. Het is zoals je zegt, overal is wat, maar sommige kniezen over.. een zere teen ofzo, ik zeg maar wat, en andere, die eigenlijk best een mogen klagen, hoor je niet.

Petje af!!

Maarre, hoe was het vriendje? :icon_rr:

Geplaatst

Ik heb gewoon mazzel dat hij er zelf meestal vrij positief over blijft.

In onze vakantie ging het al niet goed met hem. Hij bleef vrolijk en probeerde zoveel mogelijk mee te doen, ondanks een zere rug, zere heupen en zere knieen. Hij ging wel vaker naar bed en we waren dus meer in het huisje dan anders... Maar ach, het was gezellig.

Daar heb ik hem ook nog wel van gezegd dat ik het knap vond dat ie ondanks de pijn toch zo gezellig was. Ik weet niet of ik dat had gekund.

Hij heeft een enorme drive om zo normaal mogelijk mee te doen aan het leven. Soms moet ik wel eens op de rem trappen hoor.... Gisteren moesten we naar het ziekenhuis, was ie aan het afkicken van de tabletten en toen bedacht ie dat ie s avonds nog voor 4 extra eters wilde koken. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet zo'n goed idee vond. Toen ik dat zei had ie het zelf ook in de gaten dat dat misschien niet zo handig was.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Ow ja, haar vriendje (zou het bijna vergeten).

We hadden hem al een keertje eerder meegemaakt... Hij is mee geweest naar de 40 jarige bruiloft van mijn schoonouders. Hij heeft toen ook (met ons) daar geslapen.

Het is een heel leuk jong. Mijn schoonouders hebben sinds hun 14 al verkering met elkaar. We hebben tegen Eelco's dochter gezegd dat ze maar het voorbeeld van haar opa en oma moet volgen, niet van haar ouders. Wat ons betreft mag ie blijven. En dat hebben we hen ook verteld.

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

knap hoor hilde, jou vent!

dat is inderdaad niet voor iedereen weggelegd volgens mij.

Maar ik hoop dat t snel beter met m gaat!

Liesbeth, hoe is t met de kleine? al wat beter?

Hier gaat t zn gangetje. ik voel me ongedurig en bang dat t mislukt:( Verder veel te druk op t werk ivm ziektes en vakanties van collega's...

positief blijven lis!!!!

groetjes,

lis

Geplaatst

he ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeer eens effe......ik heb zelf ook 1 week de griep gehad en een kuurtje ..

nu gaat het weer maar ben zooooooooooooo druk krijg het NIET geregeld allemaal..

Ik ga helaas niet alles bijlzen dat lukt me niet maar kom snel terug!

Liefs Cynthia

Geplaatst

heeeeeeeeeeee, hier ben ik ook weer ff.

druk druk druk, en natuurlijk het mooie weer.

wat is er veel geschreven weer.

het gaat wel lekker hier, loop de hele dag achter ons meisje aan, hahahahaahah

rugpijn word er niet beter op maar mijn fysio is op vakantie dus kan er ff niet heen.

Lau mijn maag blijft lastig, heb nieuwe tabletten en die helpen goed.

De vader van jheroen ligt inmiddels niet meer in nederland in het ziekenhuis maar ligt nu in belgie en daar hebben ze heb heel goed geholpen.

Tis een lang verhaal maar die klungels hier in nederland kosten alleen maar veel geld en verder niks.

Maar goed daar hebben ze hem geholpen gelukkig en er bleek een bloeding van de operatie in nederland nog steeds aan de gang te zijn vandaar dat ie zoveel pijn bleef houden en zijn been steeds minder kon gaan gebruiken.

Met ons meisje gaat het heerlijk, ze kwebbelt de hele dag door.

Ze zit nu ff voor de t.v en sesamstraat begint, vind ze helemaal geweldig en roept dan ook meteen ernie elmo...zo lief.

De verbouwing, ja ik weet nog niet precies wanneer ze gaan beginnen, het is wachten wanneer het kozijn klaar is en de construtor(schrijf ik dit goed hahaha) groen licht geeft.

Maar we gaan nog wel even kijken of we hier in de buurt een huisje kunnen huren.

Kan ik daar met de kleine en de hond gaan zitten en jheroen kan dan savonds komen of zo.

zo ik ga even bijlezen zolang als ons wijfie voor de t.v blijft zitten...hahahahah

En straks een zandbak kopen, blijft ze tenminste uit de tuin...hahahahahah

Kus voor allemaal meiden,

fijne dag weer vandaag.

Geplaatst

Hoi hoi, hier ben ik dan ook nog ff vlug. Ook hier druk druk druk... Ikzelf heb vakantie, manlief werkt deze week nog en zoonlief is ook vrij. Die is nu lekker bij oma aan het spelen en de meiden liggen nog op bed (zijn volgens mij wel wakker want ik hoor het muziekdoosje :lac: ga dus zo maar ff kijken) dus ff tijd om hier te buurten. Er is weer veeel te veeeel gebept, hihihihi

Ik kan het niet bijhouden allemaal :crybaby2: zal de leeftijd wel zijn.

De bouwvakkers zijn ons huis uit, ik heb ze er vorige week uitgezet, hihi :blood_ish: nee hoor, bouwvakvakantie. Na de bouwvak komen ze nog een dag of twee terug om wat dingetjes af te maken. Dan komt ook de stucadoor de boel afsmeren en zit voor de vaklui het werk erop. Dan mogen wij prutsers aan de slag, schilderen, schilderen, schilderen en oh ja, SCHILDEREN! Maar het wordt/is mooi!!!!!

Nou, ik ga maar weer ff wat nuttigs met mijn vrije tijd doen.

Geniet van het mooie weer!

Geplaatst

he genieten allemaal in dit mooie weer...

Vonnnie balen van die bouwvak, heheheh maar zoals je zegt het is al mooi!

Joos, in Belgie ben ikzelf ook al 2 keer geopereerd(en zwanger geraakt!)...vaak gat t daar een stuk sneller.

Hopelijk helpen die neiuwe tabletten.

Ik had een kuurtje , na 1 week kreeg ik daarweer een schimmelinfectie van...lekker hoor..

Hier zijn ze wat hangerig, nu slapen ze...............volhouden..

groeten Cynthia

Joos, heb je de zandbak, leuk he!!!

Geplaatst

ja de zandbak staat er....helemaal geweldig

Wat een ramp is dat toch met die schimmels van ons hè...bah bah bah.

Ja in belgie gaat ze ook net even anders met mensen om heb ik het idee.

Vonnie dus je bent nog steeds niet klaar..............ohhhhhhh wat erg.

wij laten alles lekker doen...ook het schilderen erna...hahahhahaha...erg hè zijn wij.

heb me voorgenomen om eens lekker niks te doen en met een beetje mazzel zit ik ergens in een huisje:icon_albino:

Hoe is het met onze zwangere hilde?

En lis meis hou je het vol?

Hoe slapen jullie kindjes, hebben ze nog een zak aan?

hier laat ik de zak maar voor wat ie is....ze klimt en loopt en doet er alles mee.

en snachts is ie te warm, moet zeggen dat ze nu zonder zak ook wat beter doorslaapt.

Heb gisteren een haak voor aan de fiets gehaald voor de buggy.

Heb gisteren voor het eerst me dochter bijna een draai om haar oren gegeven...hahahahahha:violent1:

Oh wat erg naar de winkels zonder buggy....is niet te doen.

rukt alle kleding van de rekken en dat met dit warme weer...:eekout:

moet er zelf wel om lachen als ik er aan terug denk maar ik had het me toch wam...hahahah

niet doen meiden..zorg dat je de buggy bij je hebt.

:glasses9:zo we gaan weer genieten van het mooie weer.

Zo ff mijn mail nakijken nog en dan naar buiten.

kus allemaal

Geplaatst

Joos; leuk hè een zandbak!

Ze vinden het hier ook leuk, behalve met hun voeten in het zand.

Dat vinden ze niks. Hahaha moet er wel om lachen.

Dapper hoor zonder buggy de stad in.

Was eens maar nooit meer denk ik hahaha.

Cyn; hoe is het met jou? Ben je al wat opgeknapt?

Vonnie; lekker dat het zo mooi wordt in huis!

Lis; hoe is het met je? Tel je de dagen af of gaan ze redelijk snel voorbij?

Sab; hoe is het met jou? Druk aan het werk?

En hoe is het met de rest?

Joos; ik heb ze nu wel even in een dunne slaapzak gelegd, anders slapen ze helemaal niet volgens mij tussen de middag. En klimt dochterlief bij haar zus in bed :-) (echt waar, is een boef hoor!). Vannacht had ik ze in een romper met korte mouwen en een dun pyjamabroekje gelegd. Zonder zak. Het was nog zo warm.

Wordt ik midden in de nacht wakker van een hard gehuil. Zat ze met haar benen vast tussen de spijlen, dat heb je met een slaapzakje natuurlijk niet!

Verder genieten we hier nog volop van het mooie weer.

De glijbaan hebben ze helemaal ontdekt en we liggen 's middags lekker in het badje.

Super toch zo???

Nu lekker even een broodje eten en genieten van het (hopenlijk lang durende!!!) rustmomentje voor mezelf!

Tot later!

Geplaatst

ohoh ik zie het helemaal voor me josé, jij durft wel hoor. zou ik met ebbe niet aandurven, haha. ja,zo'n rek hebben wij ook sinds kort, fijn hoor. kom ik ns wat verder dan de AH.

ebbe heeft alleen een luier en dunne slaapzak, ik ben bang dat ie anders uit bed klimt en we h ebben nog geen rekje voor het dakterras... maar t is ook wel ok denk ik, lekker dun.

vanavond heb ik m op t terras in bad gedaan, lekker geplonst en weer vies geworden. uiteindelijk nog even onder de douche en naar bed. ik heb de ventilator er maar even naast gezet. en straks krijgen wij die!

meiden hoe doen jullie het met lopen op straat? ebbe worstelde eerst zn handje los, maar nu heb ik m zover dat ie me een hand geeft (behalve als er een trap is, dan wil hij daar op) maar t gaat allemaal wel moeizaam en soms gaat ie niet meer verder, drammenen liggen. ik moet er wel een beetje om lachen, maar vinden jullie ook niet dat hij echt aan de h and moet, o f ben ik te streng?

groetjes,

Lis

Geplaatst

Hoi.....

Warm he???

Pfffffffffffft, had er vandaag echt last van geloof ik. Het ontbijt belandde vanmorgen meteen weer in het toilet en ik heb de hele dag hoofdpijn gehad...of eh, nog eigenlijk...

José, wat fijn dat het beter gaat met je schoonvader! Maar wel weer vervelend van je rug!

Cynhia, beterschap verder....

En dames, wat een enge klauterverhalen allemaal!

Verder gaat het met mij prima José... Buikje groeit nu heel langzaam een klein beetje en de babykamer is al aangeschaft via marktplaats en staat in de schuur. Maandag weer naar de verloskundige... weer wat om naar uit te kijken!

Met mn mannetje gaat het ook langzaam aan weer beter... Da's dus ook weer mooi meegenomen!

Groetjessssssssssssssssssssss

Geplaatst

Lis; bij mij willen ze ook niet altijd een hand.

En reageren ze hetzelfde als Ebbe doet.

Als ik langs een weg loop of als er auto's rijden in de buurt, dan moeten ze me ook een hand geven, maar op rustigere stukken lopen ze vaak los.

(en dan gaan ze inderdaad ook wel eens ieder een andere kant op :-)

Maar dat doe ik dan vaak als mijn man of vriendin of wie dan ook er is, alleen durf ik het niet aan met 2 loslopende meiden!

Geplaatst

hoi hoi

ja dat is wat minder beau als ze dan vast zitten met hun beentjes.

heerlijk hè zo bezig zijn met je kindjes.

Hilde wat heerlijk dat alles goed gaat meis...en watleuk al die spulletjes aanschaffen.

Lis hier word de hand ook losgeworsteld hoor...hahahahhaha

Hier afgelopen avond een spannende avond gehad

Mijn aanval van maagklachten die ik al een keer eerder heb gehad kwam gistren in alle hevigheid terug.

Liep de trap op en weer af en kreeg weer zo`n enorme druk op mijn borst en geen adem en me hart ging heel onregel;matig kloppen..zelfs jheroen kon het voelen.

Er ging dus ff iets helemaal niet goed en deze keer ging het ook niet snel over.

huisartsen post gebeld en er kwam meteen iemand

Hartfilmpje gemaakt en moest naar het ziekenhuis om er toch maar even een arts na te laten kijken.

mR goed om een lang verhaal kort te maken....heb nu pilletjes voor onder mijn tong en moet zo om 10 over 10 bij de huisarts zijn om te gaan overleggen wat er moet gebeuren, want dat het me maag niet is daar zijn ze het nu wel overeens.

pfffffffff.....ben er echt heel erg van geschrokken.

3 opties zijn er.

hartritmestornis of angina prec nog wat of me slokdarm.

Ik hoop het laatste.

Meiden wat kan je schrikken en beseffen dat wat je hebt zo mooi is.

Dikke kus allemaal,

en sorry moest even me verhaal kwijt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden