Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

FF snel hoor meiden, heb niet zo veel tijd.....

Ik wilde ff weten Joos hoe het nu met je is?!

Wanneer ga je naar de cardioloog?

Kus van mij

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo ben ik weer terug van de sauna, voor de eerste keer naar de naakte sauna, was wel even gek maar absoluut wel heerlijk om te doen en ik ga zeker nog een keer, nu Luc nog overhalen om mee te gaan. Morgen naar Wolfsheze dus ik zal vrijdag wel weer even hier kijken.

Groetjes

Geplaatst

hoi meiden,

1 september kan ik pas terecht bij de cardioloog, dus we wachten nog ff.

Heb hele erge pijn in mijn maag...daarom ga ik er ook niet vanuit dat het me hart is, en het me slokdarm is.

Maar we laten alles maar ff nakijken want ik wil er wel vanaf.

Laura wat heerlijk geniet van je vakantie meis.

Corine van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis:occasion1:

Cynthia heerlijk in de sauna geweest...lekker hoor!

Hilde een 3d echo hebben wij gedaan en zou het zo weer doen.

we hebben het op dvd en is zo mooi om je kindje nu weer te zien bewegen in je buik.

lis hoe is het meis, morgen of vandaag testen toch????????????????????????????

Kus allemaal,

Geplaatst

Jeetje Joos wat vervelend dat je zo lang nog moet wachten zeg!

En die pijn in je maag lijkt me echt waardeloos. Kun je wel eten, echt trek zal je ook niet hebben denk ik.

Lukt het dan wel allemaal met Anne-Meya en met je werk?

Sterkte!

Ik vind het echt heel vervelend voor je!

Geplaatst

Joos, wat moet je lang wachten.. pfff... kunnen ze er geen spoed van maken??

sterkte meid!!

Geplaatst

Ja, Joos, kan je niet de zorgverzekeraar erachteraan zetten om eerder aan de beurt te zijn? Hoor tegenwoordig nog wel eens dat dat werkt... Want die maagpijn lijkt me helemaal waardeloos!

En logisch dat je het toch effe laat checken, je hart! Lijkt me wel erg belangrijk!!!

Pas goed op jezelf!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

josé, heel veel sterkte meis!

Ik heb ook wel ns nagebeld bij wat verschillende ziekenhuizen en kwam op verschillende wachttijden. Maar dat ging om een simpel kno-probleempje, ik weet niet hoe dat zit met cardiologie, hoeveel ziekenhuizen heb je in de buurt met een goeie afdeling?

Het is wel de moeite waard soms...

sterkte hoor!

voor een update, zie mn topic;)

Lis

(snel weer aan t werk;)

Geplaatst

Jose: Ik heb jaren geleden eens een MRI van mijn knie moeten laten maken en heb toen naar het ziekenfonds gebeld (op advies van mijn arboarts) en kreeg toen voorrang. Het enige nadeel was wel dat je dan ineens kunt worden opgeroepen in een heel ander ziekenhuis en door heel nederland... Ligt er maar net aan waar er nog een plaatsje vrij is.

Misschien kun je ff informeren bij je ziektekostenverzekeraar!Sterkte meid!

Liefs Bianca

Geplaatst

he Petra, gefeliciteerd met je nieuwe baan! leuk zeg een nieuwe uitdaging weer!!

Leuk te lezen van Marissa zeg.

Joos, balen van die pijn, ik wilde dat ik wat kon doen voor je hoor!

ik ben helaas niet naar de suana geweest hahahah maar het is hier wel een sauna...poeh heet.

De 2 liggen gelukkig op 1 oor...............

Ik ga weer een poetsen behbeh

Cynthia

Geplaatst

Ik moet nog steeds om jullie lachen hoor, jullie zijn echt nog niet gewend aan mijn echte naam he?

Even uitleg voor de meiden die het nog niet weten. Op een ander forum schreef ik heel veel met een aantal meiden die hier ook naar het forum zijn gekomen. Ik schreef daar onder de naam Petra, ik wou eerst wat anoniem blijven. Maar mijn echt naam is dus Bianca. Hier schrijf ik gewoon onder mijn eigen naam.

Leuk dat nog steeds niet iedereen er aan gewend is. hahahahahahahaha!

Liefs Bianca (ach, of Petra, maakt niet uit hoor!)

Geplaatst

ja meiden we hebben al een ander ziekenhuis genomen anders hadden we pas midden september gekunnen.

de meiden van de huisarts hebben al aangeboden om te bellen.

Maar ik wil eigenlijk eerst dat mijn maag rustig word, en daarbij heb ik niet het idee dat ik het aan mijn hart heb, plus dat de huisarts ook zegt dat het niet levensbedreigend is dus ik doe het er maar ff mee en hoop dat de pijn in mijn maag gauw minder word.

lis, dikke kus nog een keer meis.

Hoe is het met jullie kindjes, hier is het al echt een boef.

Vanmorgen werd ik wakker met de de tekst honger, hahahahah, moest zo om jhaar lachen.

En wat praten ze al veel zo die kleintjes, echt lachen.

Wat ik ook zo leuk vind is dat ze al echt reageerd op de t.v bijv tellen dan telt ze mee.

als ze in de handjes klappen doet ze mee...zo leuk om te zien hoe ze dan aan het lachen is.

En dan gauw weglopen als ze iets doet wat niet mag....hahahahahahah

Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ik ga nog ff wat drinken, Helaas geen koffie, dus wakker worden doe ik niet meer vandaag hahahahahha

Kus allemaal.

Geplaatst

Vervelend dat je maag ook nog steeds niet wil José!

Hebben ze daar al wel eens verder onderzoek naar gedaan wat dat is???

Geloof dat ik dat toch wel zou willen weten.

Hihihihi, ik drink eigenlijk niet zoveel koffie... vandaar dat ik nooit zo wakker ben!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hoi Hoi, ben ik weer terug van 3 heerlijke dagen Arnhem en Wolfheze, lekker gewinkeld, Luc is vooral geslaagd ik niet helaas wel 2 leuke bedels aan mij armband erbij. Vnadaag ook npg naar de Apenheul leuk al die aapjes over het pad. Heerlijk om even 3 dgn niet aan IVF te denken of in ieder geval heel weinig is mezelf opgevallen.

Seetje, heel vervelend om te horen dat je zo een last hebt van je maag, heb je al een maagtablet gehad? Nexium of zo kan daar heel goed bij helpen. Tja en anders helaas afwachten tot je in het ziekenhuis bent geweest. Je hoort wel eesn dat het dan van het hart is maar dat komt gelukkig niet vaak voor, sterkte ermee.

Morgen heb ik nog een bruiloft ook weer leuk om naar uit te kijken.

Ga nu maar eens lekker bij mijn mannetje op de bank zitten. haha.

Groetjes

Geplaatst

Lekker Cindy! Uitwaaien in Arnhem!

Wij gaan dit weekend mijn schoonouders nog even bezoeken. Ze zitten in een huisje in Brabant.

Maar eerst morgen weer met mijn mannetje naar het Radbout.... Hihihi, ik weet wel dat ik met een ms-patient getrouwd ben hoor... Sinds onze vakantie nu wekelijks in Nijmegen geweest. Ga de waalbrug strakkies nog missen als wel een keer een week niet hoeven!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Hilde, geniet er maar lekker van, wij gaan zometeen weer op weg met mijn schoonouders naar Sauerland tot maandag.

Tja die brug die mis je dan inderdaad misschien nog een keer, wel vervelend voor jullie dat hij MS heeft. Veel Sterkte ermee.

Groetjessss en tot maandag

Geplaatst

Jij ook veel plezier, Cindy!

Nou, wij staan op het punt om te vertrekken! Bleeeeeeeeeh, wat een weer! Maar goed... het is ook toeval dat we nu naar brabant gaan. We hadden eigenlijk gebeld om te vragen of het goed was dat we vandaag en morgen gezellig naar hen toe zouden komen. In onze veronderstelling waren ze thuis. Bleken ze in brabant te zitten. Maar... daar waren we natuurlijk ook welkom.!

Onze spullen zijn gepakt. Nu nog effe de spullen voor de honden, en dan gaan we!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Dankje Lis en Hilde,

Het was een gezellig weekend alleen hebben we zondag de hele dag regen gehad, maar ja dat mag de pret niet drukken met wat spelletjes en kaarten zijn we de dag ook voorbij gegaan.

Groetjes

Oh jah begin vanavond met sporten, fitness samen met mijn mannetje. Gezellig hoef ik tenminste niet alleen te gaan. Was na de ICSI poging en vakanties 2600 gram aangekomen gisteren. Dus vanaf vandaag gaan we er weer goed tegenaan. Luc doet dus ook mee omdat hij zwaarder is geworden dan dat hij ooit is geweest, hij heeft ook echt een buikje haha.

Geplaatst

Het was bij ons ook gezellig. En alleen zondag, toen we naar mijn schoonouders reden, hebben we regen gehad. Dus dat viel wel mee. Nog even een rondje met mijn schoonmoeder gewandeld (en de honden). Mijn schoonvader is vorige week aan zijn miniscus geopereerd, en mocht dus niet zoveel...

En toen ik thuis kwam kon ik niet meer op internet... Mijn computer had internet explorer eraf gegooid. Maar gisteravond kwam de 1e laptop: het begin van de ontruiming van de studeerkamer voor de kleine... dus toen deze geinstalleerd was.. kon ik internet weer op... Nu dus!!!

Het is hier verder erg rustig... Geen nieuwtjes? Iedereen op vakantie???

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Ik ben er weer!

Afgelopen dinsdagmiddag om 14uur geland. Na 9,5uur vliegen en 3,5uur vertraging.

Ik was zo slim om woensdag alweer te willen werken (hoezo zelfstandig ondernemer), dus ben nog gaar.Maar goed. Alles goed gegaan, leuke vakantie, bruiloft en ontspanning gehad.

Heb wel af en toe even ingelogd om bij te lezen, maar niet actief gedaan.

Nu moet ik alles een beetje bijlezen, dus sorry dat ik er uit ben.

Iedereen die nog op vakantie mag, GENIETEN!!!!!

Ik ben nu druk bezeg met wintersport, joepieieieieie!

Iemand nog tips over wintersport met 2 tweelingen? Tegen die tijd ruim 1 en 2 jaar.

Kus Laura

Geplaatst

Hahahah, dat klinkt goed Laura, net terug zijn van vakantie en al weer druk zijn met de volgende!!! Mooi dat het goed is geweest en dat je ervan hebt genoten!!!

Dit jaar gaan we misschien nog naar Wales, Egyptische vrienden bezoeken, die 1 mei zijn getrouwd. We hadden daar eigenlijk naar toe gewild, maar omdat ik toen aan het spuiten was met hormonen en omdat we ze eigenlijk amper zouden zien/spreken, hebben we er toch maar vanaf gezien. Wrs. komen ze nu van september tot en met december naar Wales, en zoeken we ze daar op. En anders gaan we wrs. naar Cairo.

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

zo lau,

leuk dat je weer terug bent joh!

en meteen alweer druk, jaja, maar gelukkig vind je je werk leuk...

en alweer een vakantie aan het plannen. tja, wintersport is al niet mijn ding, laat staan met 2 2-lingen, haha. maar jullie komen er vast wel uit!

wij gaan over een weekje (as zaterdag) naar frankrijk.

we hebben 2 comfortabele huisjes gehuurd, ieder een week en daarna naar huis omdat ik een zoladexprik moet hebben. en omdat we t ook fijn vinden thuis te zijn nog een weekje hoor. kunnen we de opa's en oma's gaan bezoeken. die vinden dat super en wij ook, ik vind t jammer dat ik niet dichterbij woon, dus we gaan lekker nog even naar allemaal toe.

nog 3 dagen werken dus, zal wel druk worden, maar komt goed.

oh ja, ik ga dit ook nog wel in een ander topic doen, maar: iemand nog een tip voor een goede babyfoon voor op vakantie? (wij hadden er thuis 1 van de hema, maar alleen geruis en andere mensen... thuis hadden we t eigenlijk niet nodig, maar zo op vakantie is t wel handig)

groetjes,

Lis

Geplaatst

Lau, welkom terug meis, zo te horen hebben jullie het geweldig gehad! heerlijk joh.

Lis: nog een weekje en dan leker niks 3 weken lang, hmmmmmm doe je goed hihi.

Wat betreft die babyfoon, je moet eens kijken op internet voor een soort van portofoon....die werken wel geod in het buitenland. Met grote afstanden en dikke muren...

Goh, ik heb eigenlijk helemaal niets gelezen, behalve de 2 bovenste berichtjes, sorry meiden....

hoe is het met iedereen verder?

Het is best rustig hier de laatste weken. De kindjes worden groot en eisen meer tijd en dat is te merken ook hier hahaha.

Nou meiden, ik ga aan de strijk, moet tenslotte ook gewoon gebeuren, bah!!!

tot snel xx

Geplaatst

nou ja zeg, mn hele berichtje weg!

had van alles geschreven...

nou ja, nu wat korter dan:

lau: lekker dat je een mooie vakantie hebt gehad allemaal!

en alweer aan de voglende denken, toe maar! ik kan je daar niet mee helpen...

josé: t schiet al op he, naar 1 september. Spannend hoor, bahbah. hoe gaat t? al minder maagpijn? ik hoop t, en ik zal aan je denken. ik ben 1 sept op vakantie, dus moet het zonder jou bericht doen... heel veel sterkte met wachten en succes, ik duim voor een goeie uitslag!

wat klinkt anne-meya lekker boevig, hier ook hoor! en ook wat jij zegt: handjes klappen en meedoen met de tv (niet tellen hoor...) steeds omkijken en oooooh en oehhhhhhh zeggen. zo leuk, we liggen soms in een deuk om die kleine clown.

op straat gaat t redelijk. hij heeft soms de neiging niet meer te willen lopen (nee niet omdat ie moe is, net buiten de deur namelijk...) grapjas. hij laat zn willetje goed gelden met dat soort dingen en met eten ook. maar goed, als ik er soms gek van word houd ik mezelf voor dat hij nou eenmaal zo is, en t ook leuke en goeie kanten heeft dat ie zo 'temperamentvol' is. en dat t natuurlijk een enorm schatje is!

wij hebben trouwens zo'n tuigje gekocht voor in de kinderstoel en die hebben we gisteren gebruikt om buiten met m te lopen. hij vond het niet erg en het gaf ons veel rust (we waren in dordrecht met aan de ene kant water en aan de andere kant een drukke weg...) echt heel fijn, maar t ziet er niet uit natuurlijk. zag ik hub met m lopen, haha net een hondje, maar wel een superuitvinding hoor. ik denk dat ik me maar niks aan ga trekken van wat iedereen zegt...

verder moet hij natuurlijk wel leren te luisteren met oversteken en dat soort dingen, daarmoet je dan misschien wel meer op letten, dat t niet t luisteren gaat vervangen. maar even naar de supermarkt gebruik ik t niet.

goh, t wordt toch nog een lang bericht!

het lijkt me heel leuk om al jullie kindjes weer ns te zien!

mochten jullie het ook leuk vinden kunnen we misschien na de zomer een meeting doen? lijkt me nu weer heel anders, met lopende kiindjes... moeten we wel goed kijken waar we heengaan... is niet meer zo makkelijk he...? kan ook later hoor, einde jaar ofzo.

wij gaan zaterdag 2 weken weg, lekker naar 2 verschillende huisjes in frankrijk. jihoe!!!!

ik kom vrijdag nog gedag zeggen hoor!

Groetjes,

Lis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden