Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sab, hoe is t met jou??????

tijdje niet gehoord... druk zeker?

in de winter is die zoo niet zoooo... jemig erg zijn wij he, weer een zomer voorbij!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjonge José, het zit ook echt niet mee bij jullie he? Wat vervelend dat het allemaal net rond de kerst gepland is. Hoe is de verwachting over het weer naar huis mogen? Moeten jullie kerst in het ziekenhuis vieren of ben je verpleegster met kerst?

Hoop dat je zelf weer wat beter in je velletje zit rond die tijd en dat je positief nieuws hebt over je maag/darm onderzoek!

En dan denk je dat je je huis mooi voor elkaar hebt...... Hopelijk kunnen ze het snel oplossen!

Gelukkie dat die kleine grote meid van jullie het dan nog zo goed doet! Heb je op dat front tenminste een beetje rust!

Lis, beterschap met je verkoudheid... 't Zou eens een paar dagen flink moeten gaan vriezen. Blijven die ziektekiemen hopelijk een poosje weg!

En Amanda, gelukkig heeft ze na die zwangerschap wel 3 gezonde kinderen gekregen. Hoewel hun eerste kindje natuurlijk altijd nog in hun gedachten is. Maar de zwangerschappen waren niet meer onbezorgd! Vooral in het begin natuurlijk! Na de echo kwam dan langzaam aan weer wat meer rust.

Hier verder geen bijzonderheden!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hilde, wat fijn dat ze toch nog 3 kindjes heeft gekregen. Ik denk ze heel blij was dat ze haar kindjes veilig in haar armen had na de bevalling.

Mijn vriendin is ook met icsi zwanger (moeten) worden. Ze hebben 1 zoontje van een jaar.

Dat maakt het allemaal nog moeilijker... niet alleen wat geweest is, ook of ze nog een kindje willen, durven ze het hele icsi proces ook nog eens aan?

Geplaatst

lieve meiden

vandaag eerste echo gehad

we krijgen een TWEELING!!!!

nu maar hopen dat alles goed

blijft gaan

groetjes steph

Geplaatst

Steph,

echt waar?? Wat geweldig!!

gefeliciteerd.

Geplaatst

hai..

goed en slecht nieuws hier zeg..

Bianca, gefeliciteerd met je baan en steph met jullie tweeling!!! hier spreekt de ervaring hahaha..

joos, bah bah, echt NOT de tijd voor jullie zeg..een dikke digiknuffel voor jullie allemaal, gelukkig gaat AM goed.

Amnada, ik herken je verhaal maar al te goed, mijn zus heeft hetzelfde meegmaakt..zwaar en erg verdrietig. sterkte.

Lis, hoe is het met jou? groei je al gooed?

Hier al weken een NEE fase, alles is vooral NEE alleen als ik het heel vrolijk en gezellig breng dan is het soms JA..

Lieve praat nu de oren van ons hoofd echt leuk, kan al heel veel benoemen en praat alles na. Kan al 3 woorden achter elkaar..faasje ook al maar beperkter..dag mama papa,aan bob bouwer(wat zal dat zijn...hahaha)dat zegt Faas..Lieve mama mee boven, mama tillen trap ..opeens hebben ze het te pakken ..

\Verzinnen ook eigen woordjes ...poppo is olifant en hoompetje=snoepje hahaha

Verder morgen sinterklaas hier met 10 man. netnog gekookt(pasteitjes met ragout, saldae en uitgebriede kaasplank...kids pizza..)

veel plezier aan iedereen morgen en tot snel,

Kus Cynthia

Geplaatst

Je bent er maar druk mee, Cynthia!

Wat gezellig dat die twee van jullie zo beginnen te keuvelen... Maar het woord voor snoepje... hoe ze dat toch hebben bedacht? Prachtig!

En 2 tegelijk in de NEE fase lijkt me toch vrij heftig!!!! Succes ermee!

En natuurlijk fijne Sinterklaas vandaag!!!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Meiden sorry voor mijn lange afwezigheid....

Beetje druk hier.

Ik heb ook niks gelezen, doe ik van de week ff.

Ik wilde jullie alleen heel veel plezier toewensen vanavond!

Geniet er van. Dikke kus1223048744-460.gif

Geplaatst

Hoi hoi,

Het is weer veel te lang geleden dat ik hier rondgesnuffeld heb, volgens mij heb ik enorm veel gemist. Ik hoop dat het in ieder geval met jullie allemaal goed gaat!!

Wat ik wel gelezen heb is dat Steph zwanger is van een tweeling!! Proficiat meis, heeeel bijzonder mag ik wel zeggen. Geniet er van!

Hier gaat alles zijn gangetje. Sinterklaas hebben we afgelopen weekeinde al gevierd, dus dat hebben we zo'n beetje achter de rug. Was heel gezellig en de kinderen zijn schandalig verwend, maar dat mag op zo'n dag.

Nu op naar de Kerst!! Ben benieuwd of ze dan de ballen in de boom laten hangen..... :devil2:

Geplaatst

fijne sinterklaas allemaal!!!!!

Bo, wat een leuk plaatje heb je weer!!

Geplaatst

Hey meiden

Het is teveel om bij te lezen

Maar wilde Steph even feliciteren met je kindjes,super meis!!

En jose sterkte deze tijd,dikke kus van mij

En hoe is het met Lis?

Wat gaat het snel he!!

in mei alweer uitgerekend,pfffff

Ik ga mn best doen om na de bruiloft weer wat meer hier te zijn

dikke kus aan iedereen,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geplaatst

ha, hallo alle drukke moekes.

hier alles prima. verkouden maar happy...

2 januari hebben we de 20 weken echo!

José, morgen de 11e. moet jij dan niet weer naar t ziekenhuis of haal ik iets door elkaar?

Veel sterkte en succes!

Lis

Geplaatst

Ja, dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo zenuwachtig, maar kan nooit erger zijn dan de punctie hou ik me maar voor!

Kom morgen ff vertellen hoe het is geweest!

Verder gaat het redelijk goed hier, hahahahahaha

Anne-meya verkouden jheroen in de stress voor de operatie maar verder alles goed. hahahah

Meiden heeft er iemand nog wat van sab gehoord, anders ga ik haar een gewone mail sturen om te vragen of alles goed gaat!

En bianca, djw voor de leuke kaart meis, kan je je adres ff in mijn msg gooien dan krijg je er 1 terug.

Kus allemaal.

Geplaatst

Ja , het is allemaal meegevallen gelukkig, heb wel erg veel last van me keel nu en ben zo duf als een konijn.

Op naar de uitslag 24 dec.

Zo nu ff wat eten, tot gauw weer!

Oh dus sab leeft nog roos, hahahahaha gelukkig dan maar.

Geplaatst

José, gelukkig is het meegevallen! Hopelijk valt de uitslag ook mee..

Ja idd, waar is Sab??

Ze is toch niet al aan het verhuizen?

Roos, nogmaals, een hele mooie dag gewenst morgen!!!

Bianca, hoe bevalt je nieuwe baan?

Lis, al bijna 20 weken, wauw, het schiet op zeg!!

Voel je je goed?

Geplaatst

Gelukkig dat het is meegevallen, José! Wel vervelend lijkt me, zo net voor kerst de uitslag. Is Jheroen dan niet al net in het ziekenhuis? Jullie weten het wel te plannen hoor :tard:!

Ja, Bianca, is het leuk? En hoe is het ondertussen met je moeder?????

Roos, gauw vertellen hoe je trouwdag was hoor!!!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Ja hilde als jheroen in het ziekenhuis ligt krijg ik smorgens de uitslag.

We plannen het heerlijk, hahahahahahha

Ach joh komt allemaal wel goed (hoop ik)

Nog 51 dagen zie ik meis wat gaat het snel!

Roos spannendddddddddddddddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Lis alweer op de helft , jeeeeeeeeeeee meis, krijg je een 20 weken echo?

Oh daar zijn de jongens van de tuin, bijna klaar alles hier pfffffffffffffff, ben het zat mannen in huis!

kus kus kus

Geplaatst

jaa weg met die mannen in huis, bah!

goed dat t meeviel josé! en nu nog de uitslag, spannend wat moet je weer lang wachten.

Ja dan hebben jullie alles tegelijk... nou ja, is t maar achter de rug he straks!

Tatatata!!!! vandaag de dag! ik las gisteren dat t best mooi weer zou worden met zon, maar ik heb er nog niks van gezien. Hopelijk komt dat nog, precies met de foto's!

fijne dag roos!

ja, nou de 20 weken echo is in jan he, nu 17w2d. is ook al heel wat hoor.

en die buikfoto vergeet ik steeds te maken! Ga er echt aan denken maar we hebben hier een druk weekend voor de boeg met een 40 jarige bruiloft van schoonouders (we vieren het zaterdag klein en dan groter in de zomer) en zondag verjaardag neefje. Dan ben ik maandag zelf jarig maar daar doe ik dan niet zo veel aan... t is een rottijd om jarig te zijn!

weer geen tijd om een kerstbooom te kopen en te versieren dus... hebben jullie er al een?

Groetjes,

Lis

Geplaatst

Tjonge Lis, wat een toestanden weer in het weekend. Allemaal gezellig, maar ook allemaal weer verplichtingen!

Ach, we blijven gewoon uitkijken naar de buikfoto!

Hier geen kerstboom. We geven er niet zo heel erg veel om, en eh, ik zou niet zo goed weten waar die zou moeten staan. Wie weet, over 2 jaar, als de kleine dan wat groter is.....Hihihi, nu moet ie eerst nog komen!!!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Joos; gelukkig dat het meeviel. Hopenlijk heb je een goede uitslag.

Wat vervelend zeg dat Jheroen moet worden geopereerd.

Ik hoop echt dat het gezondheidsgebied 2009 een goed jaar voor jullie wordt!

Jullie hebben al veel ellende gehad dit jaar meis!

Wat ziet het forum er trouwens weer onwijs leuk uit zo in de kerstsferen!!

Lis; je schiet alweer lekker op met je 17 weken!

Super hoor meis! Nog ff en de 20 weken. Willen jullie weten wat het wordt trouwens?

Of niet? Of heb ik dat al gevraagd....weet het niet meer.

Steph: wat super een tweeling!!! Van harte!!!

Amanda; jij hebt ook alweer een leuk plaatje van de kerst!

Roos; bedankt voor je kerstkaart!! Kun je nog ff je adres mailen??

En degenen die van mij een kaart willen hebben ook??

Sorry meiden, ik ben jullie adressen kwijt van vorig jaar!

Ik heb Sab nog gesproken via de mail.

Ze is ziek vandaar dat ze al ff niet geweest is hier.

Hoe is het met de andere meiden??

Hier is het (voor de verandering :-) weer ff druk.

Drukke tijd op school en de meiden zijn lekker boevig.

Vandaag was een erg lange dag, ben blij dat ze nu in bed liggen hahahahha.

Niet ondankbaar bedoeld hoor, maar de dag duurde best lang hahahah.

Nu maar weer ff lekker wat doen en dan straks popstars joehoe.

Prettig weekend! Kus!

Geplaatst

Hey allemaal,

Ik ben blij dat er niet ontzettend veel geschreven is, maar er is wel een hoop gebeurd zeg!

Joos; Gelukkig viel jouw onderzoek mee. Wel balen dat die uitslag pas aan het einde van de maand komt. Hebben ze tijdens het onderzoek niets losgelaten? En dan die operatie van Jheroen! Ik begrijp dat de planning van operaties gewoon doorgaat, maar wel een lullige tijd hoor. Mag ie dan wel weer snel naar huis? Al heb je maar 1 dag samen, die eerste kerstdag kan je altijd in het ziekenhuis vieren, toch? Sterkte met je schoonvader. Er is een hoop te doen de laatste tijd over ziekenhuisbacteriën zeg!

Jheroen; Wat heb je een mooi forum gebouwd zeg! Ik ben helemaal in kerstsferen.

Lis; Ruim 17 weken alweer. Fijn dat het zo goed gaat. De volgende echo staat alweer over 3 weekjes! Spannend. Wil je het geslacht weten / vertellen? Of bewaar je dat lekker als troost na de bevalling?

Steph: Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Ik weet uit ervaring hoe leuk het is!!!

Roos; Heb je een mooie bruiloft gehad? Het weer was volgens mij koud, maar redelijk zonnig? Ook bedankt voor je kerstkaart. Ook ik heb geen adressen meer van jullie, aangezien die in de mailbox van een gecrashte laptop staan.... Dus wie een kaartje wil ontvangen, stuur me even een mail met je adres.

Vonnie, leuk weer iets van je te horen.

Sab ziek in bed, beterschap!!!

Cynth, heerlijk hè, al dat geklets om je heen. Ik merk wel dat ik op mijn woorden moet letten waar vooral Thomas bij is..... Bij het uitspreken van de D van GVD, zei hij die vrolijk na..... Oeps! Ik vloek niet veel, maar die D spreek ik misschien wel te vaak uit?

Beau, met jullie gaat het ook goed. Wat vinden de meiden van de kerstversiering? Of hebben jullie dat nog niet? Jij zal op school ook wel razend druk zijn met kerst en de afsluiting voor de vakantie?

Nou, hier weinig nieuws. Iris is een week ziek geweest, en ik merk dat dat erin hakt met 2 kinderen. Moet ik toegeven dat ik ontzettend druk ben met werk en de adm van beide bedrijven (ook van Robbert). Maar gewlukkig nog 1 week werken en dan heerlijk 2 weken vrij!

Dikke knuffel, Laura

Geplaatst

ja lau, hier ook opletten met wat we zeggen!

als ik in de auto zit kan ik af en toe best iets onaardigs zeggen (lekker) maar nu kan dat eigenlijk echt niet meer...

ook op de fiets trouwens, want ik heb t gevoel dat er steeds meer mensen uitparkeren zonder te kijken etc... maar dat zal wel zijn omdat ik nu zo'n kostbaar mannetje op mn fiets heb zitten...

Ik heb vakantie!

pas 6 januari ga ik weer aan het werk. fijn hoor. ik werk maar 3 dagen en als ik dus een vrije dag opneem dan is de week helemaal zo voorbij. aangezien het erg druk is meestal komt dat er dus niet van. ik heb alleen mn zomervakantie gehad en een paar vrije dagen voor punctie/ tp... nu dus even 2 weken eruit, heerlijk.

Verder alles goed?

sab, gaat t alweer een beetje? we missen je hoor.

roos, hoe was het???? foto's!!!

hilde, gaat t nog een beetje?

en ik heb nog steeds geen buikfoto... foei!

alle anderen ook liefs,

lis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden