Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ach Beau, dat meen je niet, wat rot zeg!! Heel heel veel beterschap voor ze.

Geef ze maar een digitale knuffel van Len! Knappen ze vast van op hihi.

Jaaa.. gister ging het weer een beetje beter. Het gaat langzaam, maar wel goed!

Ik ben na een uurtje er naartoe gegaan, toen was hij niet meer aan het huilen. Huilde wel even toen ik binnen kwam..

Daarna ben ik gebleven, en zelfs toen ik naar de wc ging heeft hij me niet gemist.

Hij vind het zó leuk daar!! Echt mooi om te zien.

Dit keer gaat het (gelukkig!) lukken.

Fijn weekend!!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou ik zal de digitale knuffel geven hoor, zal vast helpen :-)!

Fijn dat het weer een beetje beter ging Amanda op de psz!

Prettig weekend allemaal!

Geplaatst

amanda, wat super dat t steeds beter gaat. wat is het leuk om te zien hoe hij dan geniet he?

beau, arghhhhh! wat een ellende, sterkte meis!

sab! gezellig dat je er weer bent! en gelukkig weer beter! hoe gaat t met de verhuizing, zijn jullie al over? wij hebben nog niet eens een huis en ik zie er al tegenop...

josé, hoe is t daar? geen virusje opgepakt hoop ik?

hier alles ok. ik merk dat ik wat last van de hormonen heb; beetje uit mn humeur en snel prikkelbaar. belachelijk he, ik heb er geen reden voor, maar ja, hormonen...

verder alles goed. Ik had foto's van mn buik gemaakt, maar nu is ie alweer een stukje groter dus ik moet nieuwe maken! duh!!!

komt snel...

Liefs,

Lis

Geplaatst

hoi meiden! nou heb net even bijgelezen en gekeken, maar van de "oude" garde heb ik weinig foto's van de dreumessen gezien! jammerrrrrrr. Ook niet al te veel berichten trouwens ;-)

Lis, fijn om te horen dat het met je beeb goed gaat, met jou even wat minder maar ach je mag best eens een mindere periode hebben niet? ook al ben je zwanger, klagen mag gewoon hoor hihi.

Amanda, fijn dat het met Len beter gaat op de psz dan op het kdv.Opluchting niet?

Lieve foto's ook trouwens van jullie mannen, Lis en Aman.

Boke, je meiden alweer ziekjes, hoe is het vandaag met ze? Alweer wat beter?

Waar is de rest eigenlijk? Ook druk?

Vanmiddag ben ik vrij ivm de verhuizing, vrijdag gaat het gebeuren en donderdag komen ze inpakken, spannend!!

Nou meiden, ik ga snel Carolijn haar kleren uitzoeken voordat ik straks alleen nog maar kleine kleertjes kan vinden in de verhuisdozen!

Hilde!! nog niks trouwens???? Heb met je te doen hoor....nog even volhouden hoor!!

Tot snel,

kus Sab xx

Geplaatst

Neej Sab, nog steeds niets! Ach, het zit me ook nog niet in de weg. Hoewel mijn bloeddruk wel begint te stijgen.... Daar vandaag nog voor naar het ziekenhuis geweest, alles gechecked. Het lijkt erop dat het bij de bevalling hoort, want verder is alles helemaal oke!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Ik logde ook even in om te kijken hoe het met je is Hilde, maar nog geen nieuws...

Je zal zien dat jij straks echt op je uitgerekende datum bevalt! :-)

Nog ff meis dan ben je echt mama; spannend hoor en natuurlijk ook helemaal te gek!!!

Sab; succes morgen met inpakken en vrijdag met verhuizen!!

Lis; lekker dat je buik zo aan het groeien is!En ja die hormonen en buien, het hoort er bij. Kun je niks aan doen hoor!

Hier gaat het met de meiden alweer de goede kant op, ze zijn al weer aardig aan de betere hand gelukkig!!!!!!!!!!! Want op een gegeven moment word je het wel een beetje zat hahaha dat ziek zijn!!!!!!!

Geplaatst

Fijn dat je meiden weer beter zijn Beau!!!

En Sab, succes inderdaad... Verhuizen is toch altijd ook stress!

En hier gaat het inderdaad nog door... Hahaha, en het kan ook nog makkelijk na de uitgerekende datum....

Ach, we zien het wel!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Is er al wat Hilde?? hahahha, enne word je al gek van het gevraag??????? kan me voorstellen, hmm nee eigenlijk niet omdat Carolijn veel te vroeg was hahaha.

Hier een drukte van belang, ga dan ook weer snel verder.

toedels xx

Geplaatst

haaai

allereerst excuses voor het veel te lang wegblijven , thanx voor de herrinneringen Joos!

Hier helaas veel te druk maar ook veel te ziek geweets, zelf 1 week griep, Faas enLieve ook + longontsteking Lieve dus niet echt leuk meer.

Het gaat weer, ze zijn groot ik snor ook effe een fotootje op. Ze praten al, faas een echte jongen(lees stout, Lieve een echt meisje, lees hittepetitje)

Hilde heel spannend hoor, bijna!!!!!!!!!!!

Ik ga eerst bijlezen en kom snel terug..beloofd!

xxx cyn

Geplaatst

Lis een jongen...super!!

Joos en Jheroen...te gekke lay out!

En idd , snel eens meeten, lijkt me leu zo na 1 jaar weer eens te zien!

Sab verhuizen..succes!

Vonnie, gefeliciteerd met je kroos, de 1ste van ons of niet!

beau, ook teveel tv (bumba e, micky mouse enz gezien hier...

Lau, hier ook nog aan de flesje 's avondseen flesje mo(is chocomel volgens faas)

Ik ga weer verder lezen!

Cyn

Geplaatst

en Roos, ik had het al gezien op hyves idd prachtig!

Amnada, len gewend maar mama niet hahahaha

hier gaan ze sinds januari ook op de vrijdag naar het kdv(joolje=schooltje), ze vinden het super en spelen de hele dag, mama hier ook blij!

Bijna carnaval weer, hier al de pakjes aan het maken..

cyn

Geplaatst

Hey Cynthia...

Zo, de ziektekiemetjes hebben goed om zich heen gegrepen dus! Mooi dat iedereen er nu weer bovenop is!

Hahahah, Sab, vind het wel leuk om te merken dat er zoveel mensen met je meeleven. Op Hyves zijn er ook elke dag wel 1 of 2 die weer even vragen. Mijn mannetje kent dit niet van zijn dochter, want die was 3 weken te vroeg. Hij begint het wachten langzamerhand wel een beetje moe te worden geloof ik. Hihihi. Tja, de kleine vindt het gewoon nog veel te gezellig bij mij!!!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hilde, het wordt echt spannend nu hé....

Sab, succes met verhuizen, bléh, lijkt me vreselijk....

Cynthia, fijn weer wat van je te horen!!! Ook al ziek geweest allemaal.. bah!!

Wat ben je aan het maken voor carnaval? Len heeft een piratenpak, hebben opa en oma meegebracht uit euro disney.

Bo, je meiden opgeknapt?

José, hoe is het eigenlijk met jullie?

En Laura, Roos, vonnie..?

Len is ook wat grieperig, koorts... bah, niks aan..

fijn weeekend alvast

Geplaatst

Cyn, wat vervelend zeg dat jullie zo ziek waren!! Hopenlijk zijn jullie nu allemaal weer beter! Leuk hoor dat ze zo aan het praten zijn! Wat ben je aan het maken voor de carnaval voor pakjes, ben benieuwd!

Amanda; beterschap voor Len!

Hilde; meis, ik zie dat je er nog bent, succes nog ff met de laatste loodjes!

Sab; sterkte meis en succes met verhuizen!

Meiden zijn beter (ik durf het niet te hard te zeggen)... we zijn al met al toch bijna een maand al in de weer nu. Maar goed, vanmiddag gaan we er weer voor het eerst ff op uit.

Eten bij opa en oma! Nu al helemaal zin in, gewoon weer ff wat leuks doen!!!

Nou, ik kon uitslapen tot half 8 wat een luxe!

Tot later!

Geplaatst

Dag dames, hier ben ik ook nog een keertje.....

't Is hier (zoals eigenlijk altijd) een gekkenhuis. Gelukkig geen zieken (meer; AFKLOPPEN). Vandaag gaan we de nieuwe bedden van de meiden halen. Ja, we gaan ze al overleggen op een groot (lees 1-persoons) bed. Ik hoop dat ze dan wat rustiger zullen slapen. Niet dat ze elke nacht de boel afbreken, maar Roos ligt nog regelmatig te bonken met haar hoofd tegen het hoofd- of voeteneind van haar ledikant. En Kim, tjsa, die begint midden in de nacht "BOB DE BOUWER" te zingen ................... :sneaky:

We hopen dat ze in een groot bed met meer ruimte om te rollen en zo wat lekkerder zullen slapen, ..... en wij dus ook! Afwachten, ik houd jullie op de hoogte.

De kinderkamer is zo goed als verkocht, morgen komen de kopers kijken, en dan kunnen ze het komende week gelijk komen halen, zijn we dat ook weer kwijt!

En verder hebben we ook al de zomervakantie geboekt. Na twee jaar niet op vakantie dachten we: "zorgen dat we er op tijd bij zijn!". We gaan deze zomer twee weken in een huisje naar Duitsland en nemen de oppas (lees: opa en oma) mee.... :angel1:

Nou, dat wat tie weer. Ik ga weer wat doen, straks komen de bedden en dan moeten we aan de slag!! LEUK!!!!!!!!!

Geplaatst

Vonnie ik ben heel benieuwd zeg hoe dat gaat in 1 bed.

Ik hoor het graag van je!!!

Lekker dat je het kamertje al hebt verkocht!

En heerlijk van de zomer op vakantie.

Handig dat opa en oma meegaan en nog wel gezellig ook!

Geplaatst

Klinkt goed Vonnie! Die vakantie!!

En kan me voorstellen dat je s nachts niet op het zangtalent van je dochter zit te wachten. Spannend vannacht, hoe het gaat... Ik ben benieuwd!

Hé Sab, hoe is het in jullie nieuwe huis???

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Vonnie, ikben ook benieuwd, hoe het gaat in een groot bed! Hier ging het meteen heel goed. Ik vind ook dat Len veel rustiger slaapt nu!

Fijn vooruitzicht, vakantie!!

Hilde... of je moet nu bezig zijn, of heel erg moeten gaan opschieten.. want je hebt nog maar een paar uurtjes... hihihi..

Mocht ik je niet meer "spreken" : ZET HEM OP!!! Heel veel succes met de bevalling, en geniet van jullie ... zoon.. haha denk ik...

Maar ik denk dat je nog wel even rust hebt en het van de week ergens gaat gebeuren.

Len blijft koorts houden, maar is verder fit..? hij heeft er weinig last van.. we houden ons maar een beetje rustig dus.

Geplaatst

Hela hola,

Even een kort bericht.

Ben afgelopen week ziek geweest. Geen griep denk ik, maar erge nekpijn, oorpijn en vanaf donderdag geen stem meer. Zie je het al voor je, met 2 belhamels in huis....

Maar goed, ben weer bijna mezelf, op een zere keel na.

Hilde, ik voel echt met je mee hoor, deze laatste loodjes zijn niet echt leuk, dus kom op met die beeb! Enne, ik denk een meisje....

Cynth, fijn dat je er weer bent!!! Mistte je al en dacht dat jullie ook ziek waren en erg druk met je nieuwe baan? Hoe gaat het daar eigeniljk mee?

Vonnie, goh Roos en Kim al in een groot bed! Ik kan dat niet eens kwijt haha. Misschien wel 2 meegroeibedden, maar als het goed is, gaan we binnenkort verbouwen en kan het kantoor naar de (nieuwe) kelder en heb ik een grote slaapkamer over. Dan kunne ze daar evt. samen heen. Maar voorlopig liggen ze nog lekker in ledikantjes.

Beau, gelukkig is alles weer beter bij jullie!

Lis, hoe gaat het nu met je zwangerschap? Hopelijk worden de kwaaltjes minder?

Amanda, vreemd dat Len koorts heeft, maar verder normaal oogt? Misschien maar beter ook. Hopelijk is het snel voorbij. Hoe ging het van de week op de psz?

Wij gaan vanavond heerlijk pannenkoeken eten met mijn moeder. Zin in!

Liefs

Geplaatst

... was ik zaterdag nog zo enthousiast dat de meiden over zouden gaan naar een groot bed. Komt hubbie thuis met de boodschap: "de spullen zijn er nog niet...". Je kunt wel raden wat ik toen dacht :flame::evil1::evil2::twisted:

Nu duurt het nog drie (:gatekeeper:) weken ...... dus ik kan jullie nog niet zeggen hoe het is gegaan.

Maar het goede nieuws is wel dat de kinderkamer definitief verkocht is en de kopers hebben wellicht ook interesse in wat andere spulletjes die we "over" hebben..... dus dat zou een mooie opruiming hier kunnen worden!!

Nou, verder zijn we hier lekker bezig met de voorbereidingen voor het grote feest komend weekeinde. TWEE JAAR alweer, wat vliegt die tijd!! "Hieperdepiep hoera" zit er al goed in bij de dames, we zijn nu begonnen aan "Lang zullen ze leven!". Leuk hoor, dat zingen, maar niet midden in de nacht.....

Geplaatst

hé wat balen Vonnie!

Maar wilden die mensen de kinderkamer nog wel 3 weken laten staan bij jullie dan? hihihi, anders wordt het cramperen op de grond voor die meiden.....

Nou, hier ook tegenslag vandaag... Mag niet thuis bevallen. Vandaag weer voor controle in het ziekenhuis geweest en mijn bloeddruk is nog hoog en het eiwit in de urine neemt ook toe. Moet nu 2 keer in de week voor controle komen in het ziekenhuis... Nou, kleintje... komen maar....

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hé Vonnie, valt dat ff tegen zeg!!

Wel balen hoor. Maar goed 3 weekjes is te overzien hihi.

Worden je meiden zaterdag 2? Ons overbuurmeisje ook! Toevallig zeg.

Leuk hoor, alweer voor de tweede keer hun verjaardag vieren, een fijne dag gewenst!

Hilde, ik had het al gelezen op je hyves.. valt tegen he.. maar in het ziekenhuis vond ik het best fijn hoor. "t is natuurlijk niet als thuis maar als alles goed gaat, mag je toch snel weer naar huis.

Geplaatst

Is ook zo, Amanda.... Ben nu ook al wel een beetje aan het idee gewend.

Maar had me er gewoon niet op ingesteld... Hahaha, had ook zoiets van: als in het ziekenhuis vanochtend de vliezen gebroken waren, was ik gauw naar huis gegaan (toen was me nog niet gezegd dat ik in het ziekenhuis moest bevallen.

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hilde: Dat is natuurlijk wel ff een tegenvaller voor jullie. Maar ik ben het met Amanda eens, als alles verloopt zoals het hoort in het ziekenhuis sturen ze je heel snel naar huis hoor! En zo is het wel weer een geruststelling dat als er onverhoopt iets niet zou lopen zoals het hoort, alles bij de hand is. Sterkte met die allerlaatste loodjes!! Enne... gelukkig wilden de kopers van de kinderkamer wel wachten. Ze zijn nog niet zover in de zwangerschap gelukkig (klein buikje). En zojuist heb ik zelfs een mail van ze gehad dat ze de andere spullen ook allemaal overnemen, dus onze zolder gaat leeg worden!!! JOEPIE, een heeeele vroege voorjaarsopruiming....

Amanda: Jaha, de dametjes worden zaterdag alweer 2 jaar. We vieren het zondag want zaterdag is ook opa jarig (ja, ze zijn geboren op dezelfde dag als opa).

Geplaatst

Hilde dat is wel even een tegenvaller voor je, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ik het prettig vond hoor om in het zh te bevallen.

Je bent in goede handen daar en er wordt goed voor je gezorgd.

En als het meezit kan je ook zo weer naar huis.

Lau; vervelend dat je ziek was zeg! En dan nog 2 moppies rondlopen in je huis......

Lang leve de tv :-) Hielp bij mij wel goed toen ik ziek was.

Hoe waren de pannenkoeken? Het schiet al lekker op zeg voor hun 2e verjaardag.

Weet je al wanneer je het gaat vieren?

Vonnie; even een tegenvaller van het bed maar lekker zeg dat je koper alles overneemt en nog even wachten wil! Heel veel plezier alvast dit weekend!!!!!!!!!!!!!

Amanda; hoe is het nu met Len??

Hoe is het met de rest??

Hier vandaag heerlijk in de sneeuw gespeeld! Ze vonden het leuk.

Lekker op de slee gereden. Ze vonden het super!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden