Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey was ik weer,

Zeg, ik wil toch een volgende meeting aankaarten hoor.

Het is inmiddels 7 maanden geleden en ik heb eigenlijk wel weer zin in jullie gezichtjes en mooie kindjes!

Hilde, 10 zaterdag is inderdaad niet veel, als het je een leuke baan oplevert? Op een KDV werken lijkt mij ook best leuk. Weet alleen niet of ik voldoende geduld zou hebben om al die kindjes blij te houden etc.

Sab, hopelijk is het snel 3 nov en heb je je huis definitief verkocht. Enne, ik zou niet zo snel iets boeken via een vage internet site... Cynt kan je vast verder helpen...

Joos, hoest?

Roos, al gepast? Ben benieuwd hoor!

Beau, alles goed met jullie?

Lis, nog steeds een goed gevoel, of is de stress weer aan nhet toeslaan? Kan me voorstellen hoor. Wanneer heb je weer een echo?

Cynt, wanneer begint jouw nieuwe uitdaging eigenlijk? Kan je de kinderen wel een dag extra kwijt, of gaat je man iets minder werken?

Nou, hier gaat het prima. Thomasheeft 2 dagen koorts gehad, maar is nu weer zijn blije ikje. Iris heeft ook 1 dag koorts gehad (vóór hem), maar gaat ook prima. 21 okt naar het CB. Ben benieuwd. Verder ga ik straks een digitale filmcamera kopen. Heb een mooi bedrag van mijn moeder gehad (klein voorschot op erfenis) dus dat ga ik mooi besteden aan filmpjes van de kindjes.

Ik ga genieten van het mooie weer!

Kus Laura

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik wil jullie ook zien!!

ben zo benieuwd!!

heb trouwens mn fototoestel al klaar liggen

moet er om 16.00 uur zijn!!

hahahhaa

hoe is het verder met iedereen?

Geplaatst

WOUW ROOS wat een super gafe jurk

en nu op naar jullie trouwdag

trouwen jullie in helmond???????

groetjes steph

Geplaatst

Super Roos,

Ik vind m erg mooi en ik weet nog hoe heerlijk ik het vond m zo de hele dag (ahum ikke 2 dagen haha) aan te hebben!

Ik hoop dat t een superdag wordt! Jij wordt in ieder geval een mooie bruid. Weet je al wat je met je haar doet? Los, of iets erin? (nee hoor, ik wil je niet stressen...)

Lis

Geplaatst

roos hij is mooi en staat je prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sab, mail me eens de naam va het hotel dan kijk ik eens bij de buren(belgen, duitsers) in het programma..

Cynthia

Geplaatst

Ik trouw op 2 locatie's!!

(gemeente en kerk)

en mij haren doe ik denk ik los met een grove krul ofzo

omdat ik zo'n maria sluier langs mijn gezicht heb vallen!!

Geplaatst

he meiden,

de jurk van roos heeft me erg afgeleid... maar ik vind het plan van lau erg leuk! Weer een meeting lijkt me heel gezellig.

voor mij komen de drukke dagen (qua verjaardagen in de fam) wel weer in zicht, maar we moeten natuurlijk sowieso weer ns flink uitzoeken wanneer iedereen kan.

Maar eerst maar ns kijken wie er zin heeft!

lau, ik heb geen nieuwe afspraak in het ziekenhuis, mag naar de vk en vergeet die steeds te bellen voor een afspraak. een intake heb ik per abuis al gehad toen ik daar voor een 6 weken echo kwam... (mutsen) en die echo heb ik dus ook al 'verbruikt'. Misschien kan ik nog een echo vragen met 12 weken en die zelf betalen, maar ik hoop datik dan een andere echoscopiste heb... (ze maakte ons erg kriebelig met hoe ze omging met t feit dat t misschien een mk zou worden... 'hebben jullie al een foldertje over een mk?' bah en dat terwijl ik had verteld dat ik er al 1 had gehad en sowieso zo stom om te vragen. wie heeft er dan behoefte aan een foldertje? als ik wat wil weten bel ik wel of zoek t op, bah, foldertje...)

we zien dus nog wel...

Groetjes,

Lis

Geplaatst

Nou Lis, niet echt een fijne behandeling zeg bij die VK bij die echoscopiste.

Is er geen andere VK in je buurt waar je heen kan? Dan weet je zeker dat je haar niet meer hebt.

Ik ben ook wel in voor een meeting hoor.

Kan in principe eigenlijk wel elk weekend.

Nou klinkt het net of ik geen sociaal leven heb hahahaha maar dat valt reuze mee.

Liever niet in december want dat vind ik niet zo handig.

Dus wat mij betreft of in november en anders misschien over het jaar heentillen?

Ik hoor het wel wanneer jullie kunnen.

Door de weeks mag ook hoor, alleen dan op wo-do-vr.

En ja, ik neem nu beide meiden mee :-)

Geplaatst

He Roos, wat een fantastische jurk!! Jij ziet er straks enorm mooi uit !! Doet me terugdenken aan mijn eigen trouwdag, morgen negen jaar geleden alweer!

Lis, wat vervelend van die echoscopiste bij je vk. Is er inderdaad geen andere te vinden bij jou in de buurt? Kan me voorstellen dat je daar niet meer op je gemak naar toe gaat, ik zou me alleen maar weer zitten opvreten ....

Ladies, wat betreft een meeting, ik meld me net als de voorgaande keer/keren af. Ik ben niet zo van de "meetings" maar dat hadden jullie natuurlijk al lang in de gaten.

Hier gaat alles verder zijn gangetje. De verbouwing nadert zijn einde (natuurlijk nog veel af te werken, maar ja, met een eigen huis ben je altijd bezig) en we zijn enorm blij met en trots op het resultaat. Hubbie heeft heel veel zelf gedaan en het ziet er heel mooi uit. Ruim 24 m2 woonkamer erbij, een nieuwe keuken, een bijna helemaal nieuwe badkamer en een nieuwe slaapkamer erbij! Poeh, het was met het jaartje wel (ja, een jaar bezig geweest!)....

Verder zijn we vorige week vrijdag naar het eerste Wit Licht-concert van Marco Borsato geweest. Gaaf hoor, 31.000 man bij elkaar, één groot feest!!

De kinders doen het ook goed, alleen zijn de meiden volgens mij met de laatste kiezen begonnen. Dunne broeken, rode wangen, aanhankelijk, 's nachts huilbuien, klinkt het bekend?

De oudste heeft deze week herfstvakantie, eens zien hoe we die deze week bezig gaan houden!

Geplaatst

Schitterend!

Wat een heerlijk gevoel om zo'n jurk aan te mogen hebben.

Succes en veel plezier met de rest van de voorbereidingen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

vonnie, lekker dat die verbouwing bijna af is! en t klinkt echt super!

die symptomen van de 2-ling klinken mij ook bekend. Jou span en ebbe zijn ook een beetje de oudsten niet? Kan dus wel. Ik doe af en toe van die druppels achterin smeren (is de enige manier om te voelen in zn mond zonder dat ik alleen maar tandafdrukken in mn vingers oploop) maar dan voel ik dus niks achterin dat op kiezen duidt. Kan dat dan wel dat ze een beetje aan t drukken zijn?

Groetjes!

Lis

Geplaatst

wauw Roos, wat een supermooie jurk!

Ben ook benieuwd naar je haar.

Staat je echt kei mooi!!

Geplaatst
vonnie, lekker dat die verbouwing bijna af is! en t klinkt echt super!

die symptomen van de 2-ling klinken mij ook bekend. Jou span en ebbe zijn ook een beetje de oudsten niet? Kan dus wel. Ik doe af en toe van die druppels achterin smeren (is de enige manier om te voelen in zn mond zonder dat ik alleen maar tandafdrukken in mn vingers oploop) maar dan voel ik dus niks achterin dat op kiezen duidt. Kan dat dan wel dat ze een beetje aan t drukken zijn?

Groetjes!

Lis

Ik weet het niet Lis, hier houden ze de kaken stijf op elkaar. Inmiddels heeft Roos alweer twee dagen koorts (varieert tussen 38,7 en 39,3) en Kim sinds vanmiddag. Kim reageert goed en snel op paracetamol (had 39 en na de zetpil 37,8), Roos wat minder. Die slaapt veel. Nog maar ff in de gaten houden. Verder zijn ze niet echt ziek (geen spugen of zo). Wel minder eetlust en Roos wil absoluut geen tanden poetsen. Vandaar dat ik toch aan kiezen denk.

Verder zijn we vanmiddag naar de kapper geweest. Alle :triplets:, dus ik had oma maar ff geregeld ter assistentie. Wonder boven wonder geen huil- of driftbuien bij de meiden. Was voor hun de eerste keer namelijk. Ze wilden niet in de stoel maar bij mama op schoot ging het prima. En ze zien er prachtig uit, vlechtjes in (helaas er alweer snel eruit want ze liggen alweer op bed) e.d..

Geplaatst

Rooooooooooos, wat een koele jurk zeg!! Ik hou echt heel erg van dat zonder fratsen en lekker glad haha. Echt super super mooi! Wat zal het mooi worden zeg, pffff

Weet Nemanja wat je aan doet?

De Rest komt morgen, maar kan natuurlijk niet even lezen en spieken en de jurk van Roos negeren haha , mijn eten is klaar, shoot! Oh ja Roos, wel wat blijer kijken volgende keer he ;-)

Fijne avond.

dag dag

Geplaatst

Ha die sab, lekker gegeten?

Vonnie, haha, dus jij kan t helemaal niet voelen. Wel naar dat de meiden koorts hebben, maar dus misschien van de tandjes? je weet t niet he...

Vlechtjes, oh wat leuk! hebben ze al zulk lang haar? Goed zeg, dat ze netjes bleven zitten.

Ik heb t laatst zelf geknipt, maar t moet eigenlijk alweer gebeuren. Doe t weer zelf, ik ga voorlopig niet met ebbe naar de kapper hoor, haha.

lis

Geplaatst

Heeeeeeeeeee halloootjes allemaal,

Roos wat een super jurk, helemaal te gek meis!

ik moet echt veel bijlezen en ga ik ook doen , maar we zijn zo druk hier.

Vandaag zijn ze begonnen met graven.

Ik zal van de week een topic openen met als onderwerp verbouwing anne-meya.

Doe ik er meteen foto`s bij.

Sorry meiden maar ik ben er echt heel weinig hier!

Als we eind van deze maand voor 4 weken naar een bungalow gaan heb ik meer tijd en ga ik bijlezen.

Ok even snel kort over mijn zieknhuis bezoek.

Ben geweest en de arts dacht te weten wat ik mankeerde, heb pillen gekregen maar dat ging helemaal fout.

een half uur nadat ik die pil had ingenomen ging mijn lichaam gloeien en zweten, pijn in de maag en geen adem meer.

Was heel fijn maar niet dus!

Arts meteen gebeld en wat blijkt, ik kan niet tegen die pillen, eerst riep de vervangende huisarts nog of ik geen hyperventilatie had, nou jaaaaaaaaaaaaa

Toen het zieknhuis gebeld en moest meteen stoppen met die pillen en water gaan drinken.

2 uur later voelde ik me weer een beetje normaal.

Maar door die rotpillen heb ik nu helemaal geen maag meer over en kan ik hooguit 1 boterham steeds eten omdat ik het anders heel benauwd krijg.(val wel lekker af zo)

Volgende week gaat de arts verder kijken wat ie gaat doen, nu moet eerst mijn maag weer rustig worden.

verder met de vader van jheroen gaat het ook nog niet zo.

en de vriend van jheroen heeft te horen gekregen dat ie een zeer agressieve hersentumor heeft, dus het gaat lekker hier, NOT!

Leuk een meeting, alleen dit jaar gaat dat nog in november lukken denk ik!

Daarna zeker niet meer!

ik ga nog even kralen rijgen met anne-meya, ze wil een ketting....hahahahah

kus allemaal en tot gauwwwwwwww

xxxxx

Geplaatst

Jee José, wat een ellende allemaal zeg!

Maar hopelijk kn je in de bungalow iets bijkomenv en genieten van je meisje.

Ook balen dat het niet zo goed gaat met je schoonvader.....

Sterkte meisje!!!

Knuffel!

Geplaatst

he josé,

ik was al benieuwd hoe het ging. wat balen joh, van die pillen, van de regen in de drup, of eigenlijk van de regen in een hoosbui. ik hoop dat je maag snel wat tot rust komt, want dit is niks zo. Je wordt er natuurlijk ook de hele dag mee geconfronteerd met eten enzo. je zal wel slapjes worden ook.

En verder dus ook malaise, jeetje, klinkt allemaal heftig. Schrikken hoor, van de vriend van jheroen, wens je mannetje ook maar sterkte. Die heeft t ook niet makkelijk zeg.

Ik hoop dat de verbouwing voorspoedig zal gaan.

De naam 'verbouwing anne-meya' vind ik een beetje raar hoor, aan zo'n lief meiske ga je toch niks verbouwen?...;)

Sterkte!

Lis

Geplaatst

Jeetje Joos, wat een ellende allemaal zeg. Houdt het nog een keertje op bij jullie??

En dan nog de verbouwing, pfff, ik ben het trouwens wel eens met Lis, beetje gekke topic naam: verbouwing Anne-Meya...heeft ze toch niet nodig?:doh:

Ik heb ook WEER niet veel tijd want ik heb een zieke man. Zouden eigenlijk naar de verjaardag van mijn schoonmoeder vandaag dus dat is dan een meevaller hahaha.

Maar wel druk met een hyper kind en een zieke man....En nee mijn man is echt ziek en niet alleen maar zielig haha...

Goed weekend meiden en tot later

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden