Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jij ook sterkte sab! en je hub natuurlijjk vooral...

weet je t zeker dat ie niet en ziek en zielig is, kan ook hoor, haha (jij ook t stukje in t nrc gelezen?)

Lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joos; jeetje meis wat een schrik zeg van die pillen.....

En gatsie 1 boterham eten schiet niet echt op. Natuurlijk wel lekker voor de lijn :-) maar een gewone maaltijd is wel net zo lekker.

Wat vervelend van Jheroen zijn vader en zijn vriend.

Ik ben het met Sab eens, wanneer houdt het eens op zeg?

Sterkte met alles!!

Sab; sterkte met je hubbie. Was hij vandaag alweer beter?

Lis; heb het artikel niet gelezen maar kan wel raden naar de inhoud hahahha.

Zeker over mannen die 100x zieliger zijn dan wanneer een vrouw ziek is?

Hier gaat alles zijn gangetje!

De meiden doen het super. Het worden al echte min-peuters hoor.....

Wijs doen en ze beginnen nu een beetje te praten.

Begrijpen ook onwijs veel.

Heerlijk; lekker genieten!

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Hoi meiden,

nou mijn nieuwe laptop doet raar maarja..

Joos , wat een verhaal van die pillen, wat eng zeg. Gelukkig loopt het goed af maar dat is niet fijn(op t afvallen na dan)

En rotte berichten van jheroen, ook heel vervelend en verdrietig hoor. Heel veel sterkte!

Ik denk dat hier ook kiesjes komen Vonnie aangezien Faas niet meer slaapt..

ooh ophangen wat er huilt er weer een..tot later cynthia

Geplaatst

Hallo!

Ik kom ook nog eens langs..

José wat een rotnieuws allemaal zeg! Sterkte ermee.

Ik las net op hyvs bij Bianca, dat Marissa in het ziekenhuis ligt.. het arme meisje is uitgedroogd.

Bianca, heel veel sterkte en beterschap meid!!

Sab hebben jullie al een nieuw huis?

En vonnie bijna klaar, heerlijk zeg!!

Verder ben ik het kwijt...

Hier alles goed, vorige week Len's tweede verjaardag gevierd.. jeetje wat gaat het toch snel..

Dacht ik dat hij me een paar maanden geleden uitprobeerde, nu is het nóg erger hahaha... hou jullie maar vast ;))

Zal er wat foto's opzetten van zijn verjaardag.

Geplaatst

Amanda nog gefeliciteerd met Len!!!! Jeetje 2 alweer, de tijd gaat echt snel!

Ik weet nog dat je zwanger was met de meeting!

Hoe was jullie dag? Is hij erg verwend nog?

Bianca, wat erg van Marissa zeg! Hoe is het nu met haar? Hoe is het met jou?

Sterkte!

Geplaatst

He amanda, van harte gefeliciteerd! Joh, alweer 2 jaar, wat een bink! ja als ik ebbe zo zie dan denk ik ook, dat kan nog wat worden, haha, dus t wordt nog wat erger... dat zien we dan wel weer. je hebt vast je handen vol aan dat boefje van 2.

Bianca, jee, wat lees ik nou. Dat is schrikken zeg? Heeft marissa een heftig buikvirus? Oh wat zal je je ellendig voelen, weer in t ziekenhuis. ik hoop dat ze snel weer thuis mag komen.

veel sterkte en dikke knuffel voor marissa!

lis

Geplaatst

Amanda, gefeliciteerd met je kleine grote man!!!

Bianca, wat een schrikbericht over Marissa zeg! Heel veel sterkte en ik denk aan jullie!!!

Hier weinig nieuws. Gaat erg goed.

Ik heb de nieuwste Sony digitale camcorder gekocht. Wat een super ding zeg! Het gaat allemaal zo snel met de kinderen, dat ik het wel vast wil leggen voor later.

Prettig weekend!

Geplaatst

dankjewel voor jullie felicitaties!

We hebben een hele mooie dag gehad, vond hem uiteraard heel bijzonder maar niet zo bijzonder als die eerste verjaardag.

Uiteraard is Len verschrikkelijk verwend!

Ja Bo, ik weet het ook nog, met de meeting was ik 21 weken zwanger!!

niet te geloven hé? Dat lijkt nog zo kort geleden!!

Toen was jij nog niet eens zwanger..(of wel?)! En kijk ons nu...

Geplaatst

jeetje amanda

is len alweer 2 jaar???gefeliciteerd zeg

kan me de meeting in hilversum nog heel goed

voor de geest halen,wat is er in die tijd toch veel

gebeurd en beau was nog niet zwanger nee

steph

Geplaatst

Hoi Wat lees ik nu Bianca, sterkte hoor met Marissa!

Amanda, nog gefeliciteerd met len! Leuk hoor al 2, gaat t toch snel zeg!

Cynthia

Geplaatst

Hey meiden,,

Allereerst Joos,

Wat een ellende zeg!!

Hoop dat jij je snel beter voelt en jheroen natuurlijk ook met zijn vader

En dan ook nog zijn vriend,pffffff

Zwaar hoor!!

heel veel sterkte

Sappie,ik kan echt niet blij daar van worden ik had er al zoveel aangepast

Je kon me bijna wegdragen,ahahha

lis, hoe is het met je zwanger buikje?

En Marissa in het ziekenhuis?

Ik dacht dat alles weer een beetje redelijk met haar ging?

Heel veel sterkte meis!!

Amanda,

hoe was de verjaardag van Len?

Ik had hem al gefelciteerd toch?(hyves)

En wanneer komt de meeting?

Geplaatst

ik heb een stukje gemist over Marissa denk ik. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles snel weer beter gaat hoor.

Ja Lis hoe is het met jou???

Aman: gefeliciteerd nog met Len hihi, beter laat dan nooit he? Maar dat t snel gaat, daar sluit ik me helemaal bij aan. Wijhebben alleen al aan Carolijn onze handen vol en de tijd vliegt hier voorbij.

MEt de wintertijd ben ik helemaaaaaaal niet happie de peppei omdat madam nu al om 5 uur wakker is!! GRRRRRR.

Amanda, wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en dat is eind volgend jaar klaar als eht mee zit dus weverhuizen per 1 feb naar een huurwoning, hier ergens in de buurt, weet nog niet waar en wanneer precies en wat voor huis....

Roos, kan me voorstellen hoor met al dat gepas, maar volgende keer wel lachen he? Hahahaha.

Binnenkort lekker een paardagen met z'n 2en weg, verheug me er erg op.

Morgen zijn we 8 jaar getrouwd, Joos en Jheroen jullie 7 jaar morgen toch???

Vandaag zijn we 19!!!! jaar samen, woehooeeee.

Heb een mooi kadootje gekregen van Sander, had ik wel verdiend zei hij :-)))) veel te gek natuurlijk, maar ik ben er wel blij mee haha.

Ik ga een poging doen wat bij te lezen en foto's te kijken.

dag dag meiden, kus en liefs van ons uit Den Haag xxx

Geplaatst

Sab, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Enne, wat is dat kadootje dan?

Geplaatst

Gefeliciteerd Sab en José!

Wouw, dat zijn nog ns jaren, 19 jaar samen... gaan jullie de 20 uitgebreid vieren? Nog meer kado's haha. En lekker weg, heerlijk.

Ja die wintertijd, ik had er nog niet eens echt bij stil gestaan. Jemig, 5 uur, is t zo dat ze anders altijd om 6 uur wakker wordt? Elke dag? Waaah... arme jij.

Ik was die avond heel laat thuis en werd om half 9 wakker in heen stil huis. Dan maak ik me dus wel een beetje zorgen! maar ebbe sliep nog, die moest even ergens doorheen ofzo, was daarna ook veel beter te spreken...

Geen last gehad dus... Maar soms is t wel ns 6 uur hier ook, maar gelukkig niet altijd. 7 uur half 8, zoiets. en af en toe snachts nog wakker.

Hebben jullie kindjes ook zo'n last van verlatingsangst, of wat zal het zijn? Ik kan echt niet koken of iets anders in de keuken doen langer dan 10 minuten. ook als er een leuke dvd op staat kan ik niet de kamer uitlopen zonder dat ebbe achter me aan komt. Hij heeft heeeeel veel aandacht nodig, speelt ook niet meer echt alleen. Poe, moeilijk hoor!

Verder alles hier ok. Over 2 weken afspraak bij de vk en dan hopelijk het hartje horen. ik heb geen afspraak voor een echo meer gemaakt. Ik zag t daar even niet meer zitten wat dat betreft en t hartje horen kloppen is nu wat mij betreft ook helemaal goed.

Groetjes iedereen!

Lis

Geplaatst

hoi meiden,

SAB en JOOS, van harte!!!!!! alweer heel wat jaren samen zeg..geniet er maar van!

Lis, wat goed te lezen dat het allemaal volgens plan loopt, hoe voel je je??

Hier ook weer van die rare claimbuien hoor, vooral Faas hangt heel veel aan me..

Sab , en ook hier om 5 uur 's morgens lekker wakker na het uurtje wintertijd..jippie not...we zijn moe...:cry2:

Hoe is het bij de rest, Laura, beau enz....

Ik ga nog effe genieten van de stilte voor de storm!

Groeten Cynthia

Geplaatst

Zo, hier ben ik ook weer eens een keertje!

Tjonge.... lang geleden... Tussendoor alles wel gelezen... maar eigenlijk effe niet gereageerd.

Excuses!

We zijn hier errug druk. We wonen ongeveer 2 a 3 dagen in de week bij mijn schoonouders omdat die een zaak met een vervelend staartje hebben nadat ze hun zaak hebben verkocht. Mijn mannetje probeert ze bij te staan bij de advocaten en acountants. En tussendoor werken we aan de kinderkamer en kamer van mijn lieve stievie en proberen in huis een beetje de puntjes op de i te zetten. En dat lukt steeds minder. Mijn buikie en inwoner protesteren af en toe. Mijn looptempo moet ook aangepast worden... En dat is ook effe wennen!

We hebben vandaag dan ook papieren ingeleverd bij de WMO voor huishoudelijke ondersteuning omdat mijn mannetje wat dat betreft ook niet kan bij springen. Ach... het gaat allemaal weer goed komen.

Er zijn ook leuke dingen hoor... Heb vorige week een buikband gewonnen op de site beschuit met muisjes... Nou, altijd leuk! Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

De dame van de kraamzorg is geweest... Dus eh, begin langzaam al uit te kijken naar de bevalling.

En de kleine danst en draait gezellig in mijn buik en wordt steeds beter voelbaar. Ook kan je het nu aan de buitenkant van de buik soms gewoon zien. Leuk!!!

Nou, was wel effe weer een updateje van hier!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Zo meiden, eindelijk weer een berichtje van mij... Ik mis gewoonweg de tijd om hier alles bij te lezen en bij te pennen/typen... Heb nu even de tijd en zie dat ik echt heel veel moet bijlezen. Ga ik dan ook maar ff snel doen.

Hier gaat alles weer z'n gangetje. Marissa heeft vorige week twee keer in het zh gelegen, maar dat hadden jullie dus al gemerkt via Amanda, toch fijn die Hyves! Onze kleine meid had de buikgriep en was uitgedroogd. Twee dagen aan het infuus gelegen en knapte zienderogen weer op. Donderdagmiddag thuis gekomen, maar vrijdagochtend at en dronk ze nog niet weer. Dus weer voor 24 uur opgenomen geweest. Zaterdag begon ze weer lekker te eten en te drinken en kon weer fijn met ons mee naar huis. Oost west thuis best! Het gaat nu allemaal weer prima. Gisteren voor controle bij de kinderarts geweest en die was weer zeer tevreden! Ze weegt nu bijna 10 kilo (met kleren aan) en is 81 cm. De kinderarts heeft ons nog wel even doorgestuurd naar de dietiste omdat Marissa een trage groei heeft vanaf haar geboorte tot nu toe. Maar goed, ze heeft natuurlijk ook een verleden maar al die voedingsproblemen. En ik was zelf vroeger ook maar heel tenger, op mijn tweede verjaardag woog ik ook nog geen tien kilo. Volgende week moeten we met haar naar de dietiste. Maar zoals ze nu eet en drinkt, (echt heel goed!) dan zou ik niet weten wat we er nog aan kunnen doen... En ze is enorm levendig en actief, maar volgt gewoon haar eigen lijntje met de groei.

De kinderarts stelde eerst voor om weer allerlei onderzoeken te gaan doen, naar o.a. glutenallergie, CF (taaislijmziekte) etc, maar daar hebben we een goed gesprek over gehad en hebben besloten om die onderzoeken niet te gaan doen. Het kind is verder kerngezond en we zijn echt niet bang dat ze een allergie of ziekte heeft, dan hadden we dat wel aan haar gemerkt. Gisteren zei de kinderarts zelf ook dat ze wat te voorbarig waren geweest met dat voorstel.

Nou meiden, ik ga snel bijlezen. Oja, nog vergeten te vertellen. Per 1 december heb ik een nieuwe baan! Als kraamverzorgende. Heb er enorm veel zin in!!!!

Dikke knuffel en veel liefs,

Bianca

Geplaatst

Ik lees nu pas al jullie lieve, meelevende berichtjes over het ziekenhuisgebeuren met Marissa... Wat lief dat jullie allemaal zo mee leefden. Sorry voor mijn late reactie, maar allemaal ontzettend bedankt!

Liefs Bianca

Geplaatst

Sab en Joos nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!

Bianca; fijn dat het beter gaat met Marissa en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Cyn: hoe laat waren je moppies wakker vanmorgen? Hopenlijk slapen ze wat langer, als het aldoor zo vroeg is schiet dat niet echt op meis.

Lau; helemaal in je sas met je camrecorder? Het gaat hard nu he? Vinden wij ook.

Lekker een heleboel vastleggen, doe je goed!

Lis; hoe gaat het met je? Hoe gaat het met je buik(je)?

Hilde; hoe is het met jouw buik? Jij schiet alweer op zeg! Leuk die ticker onderaan je berichtjes. Kunnen we het een beetje bijhouden hoe ver je bent.

Roos; hoe gaat het met de wedding-voorbereiding??

Sorry voor als ik iemand vergeten ben!

Hier gaat het lekker. Druk. Maar ach wie niet??

De meiden doen het prima. Lekker genieten!

Nou ik ga me installeren voor de tv straks.

Prettig weekend!!!!

Geplaatst

oh hilde, de weken beginnen te tellen! ik hoop dat je snel wat hulp krijgt!

bianca, fijn van je te horen. van harte met je nieuwe baan, kraamhulp leuk! Zeker niet in rotterdam haha. gelukkig alles weer goed met marissa. wat fijn dat ze zo goed eet. tja, bij sommigen werkt t systeem anders dan bij de volgende. ebbe eet eigenlijk helemaal niet zo heel goed (nou ja, overdag wel maar savonds niet) en is best een heel stevig jongetje. Klinkt alsof je je geen zorgen hoeft te maken nee. lekker hoor. was zeker wel even schrikken weer in t ziekenhuis...

cynthia, bij jullie ook al 5 uur, is t ondertussen weer bijgesteld?

faasje dus ook erg aanhankelijk... ebbe pakt steeds mn hand en sleurt me mee en als ik bij het aanrecht sta wurmt ie zich al huilend voor me of tussen mn benen, of zet t gewoon op een schreeuwen. en t is echt niet dat ik m erg verwen, maar ja, steeds maar nee zeggen is ook geen doen op zon dag... moeilijk hoor, maar t gaat wel weer over hoop ik. pff soms maak ik me wel zorgen of ik t allemaal wel goed doe en ik m niet toch verwen...

groetjes,

lis

Geplaatst

Bianca, ik hoop dat je het niet erg vind, dat ik het hier heb neergezet..?

Geplaatst

He hoi,

Ja, het begint langzamerhand snel te gaan. Nog maar een dikke 12 weken! Wat gaan die weken snel, vergeleken met die eerste weken. Mijn man had me er al wel voor gewaarschuwd...

M´n buik(je) groeit lekker door. Volgende week zullen we weer eens foto´s maken.

Gisteren alvast 2 stelletjes kleding en 2 rompertjes gehaald in maatje 50. Als de kleinde geboren is kan mijn man snel genoeg even wat gaan bijhalen. Wel leuk hoor, dat kleine spul aan de waslijn!

De vorige keer dat we bij de verloskundige waren hebben we te horen gekregen dat de verloskundigenpraktijk gaat splitsen. Er werken nu 4 verloskundigen. 2 Stappen eruit en gaan in een andere wijk verder. Wij zijn nu bij hun ingedeeld (in overleg zijn de patienten verdeeld), kregen we te lezen in een keurige brief die door alle 4 werd ondertekend. De ingangsdatum is 1 januari.

Kregen we vorige week nog een brief van de andere 2 die eigenlijk de mensen die eruit stapten er eigenlijk van beschuldigden dat de praktijk al jaren niet lekker liep, en dat de samenwerking niet goed was etc.... Pfffft....

Raar hoor, we hadden echt zo iets van ´vecht dat lekker samen uit en val ons daar niet mee lastig´. Door deze actie van hun, willen wij nu wel de afspraken alleen nog met de 2 die bij de bevalling kunnen zijn. Ons vertrouwen in een redelijke overdracht is minder groot geworden. En dat voor dat laatste maandje....

Ja, Lis, hoe gaat het met jou. Ben je er nu al helemaal relaxed onder je zwangerschap.

Het lijkt me bere lastig dat dat mannetje inderdaad zo aanhankelijk is op het moment. Wanneer geef je voldoende veiligheid en wanneer mag je de boot ook een beetje afhouden... Veel wijsheid toegewenst!

Fijn dat het met marissa beter gaat, Bianca! Kan je tenminste relaxed weer aan het werk!

En José, al gevlucht naar het andere huisje. Hoe is het met jezelf, je schoonvader en de vriend van Jheroen. Pffft, jullie hebben wel alles tegelijk zeg!

En eh, fijn dat alles zo lekker loopt thuis, Beau! Fijn van genieten!!!

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hey Amanda, Ik vind het juist prettig dat je het hier hebt neer gezet! Nog Bedankt! Het was voor ons ook onmogelijk om zelf iedereen op de hoogte te brengen. Dus, bij deze nogmaals bedankt. Waarom zou ik het erg vinden... Heb het toch ook op Hyves gezet om iedereen op de hoogte te brengen.

Liefs Bianca

Geplaatst

Dacht ik wel, bianca dat je het niet erg zou vinden.

Hilde, wat een gek verhaal over je verloskundigen..? Ik zou er idd ook geen vertrouwen meer in hebben.

vreemd hoor..

Ik zou me ook lekker bij die 2 houden die waarschijnlijk bij je bevalling aanwezig zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden