Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hihi, we kunnen t topic wel anders gaan noemen; al die drukke moeders zijn niet zo kletserig, logisch natuurlijk.

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het met alle kindjes gaat hoor. Ik zal binnenkort echt foto's van ebbe plaatsen, is zooooo lang geleden!

Ebbe is een enorme kletskous aan t worden en t begint nu ook te komen dat er 2 woorden achter elkaar komen! Goed he? Mama titten (bij mama zitten) bv. is een erg favoriete. (ja maar ebbe, puzzelen kan je toch beter zelf op de grond doen? Neeeeeeeee!)

goh hilde, da's inderdaad een raar verhaal... jammer dat t zo gaat.

hoe is t nu?

hier alles ok verder. Morgen vk, brrr spannend!

Lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lis, succes morgen meid! Spannend he?

Leuk dat de kleintjes echt beginnen te kletsen he? Marissa heeft ook heeeeeele verhalen, maar we begrijpen er soms niets van en dan wordt ze me toch boos.

En hier ook hoor: Ben nog geen twee, maar zeg NEE NEE NEE. Hihihihihi.

Liefs Bianca

Geplaatst

Gisteren even een hele slechte dag gehad. Tja, logisch, want het was allemaal veel te veel geweest: 3 nachten slecht geslapen vorige week, zaterdag een hele intensieve dag overdag, nog eten bij vrienden, veel te laat thuis, en s ochtends er wel weer op tijd uit. Was gisteren gewoon ziek van vermoeidheid: overgeven, hoofdpijn... Ben in totaal denk ik 6 uur op geweest gisteren. De rest van de dag in bed gelegen en geslapen. Nu gaat het wel weer goed.

Het is en blijft leuk om de verhalen van jullie hummels te lezen. Mee blijven komen hoor!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

oh hilde, beetje rustig aan hoor! hou je taai he!?

Hier heel erg supernieuws: ik heb vanmiddag het hartje van ons kleine wonder horen kloppen. Ben zo ontzettend gelukkig! ik merk dat ik het toch wel pas nu echt echt echt geloof!

Oh wat heerlijk, we krijgen echt een kindje in mei, zomaar, jongens, wat een mazzel.

:wav:

Lis

Geplaatst

Nu gaat dat wel weer goed. Moest gisteren wel mijn voedingsstoffengehalte wat bijwerken geloof ik!

Maar gaaf Lis!!!! Het wordt nu echt echt!!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

hey,

Joos en Sab,

nog gefelicteerd met jullie trouwdag!!

nog iets leuks gedaan?

hier is alles zo'n beetje geregeld.

nog een paar kleine dingetjes,geloof ik..

milan zegt steeds dezelfde woorden achter elkaar

maar echt praten is het nog niet..

hoe is het met de rest?

Geplaatst

Lis; helemaal geweldig zeg dat je het hartje hebt horen kloppen.......

Wat ben ik blij voor je meis!!

Hilde; denk goed om jezelf hoor! Neem lekker je rust waar het kan, nu kan het nog......

Inderdaad kan de naam van het topic wel aangepast worden hahahaha.

We worden allemaal drukker hè? Ik merk het wel hoor, minder tijd voor jezelf overdag en

de meiden die lekker hun gang gaan maar je bent er wel druk mee bezig.

Hier is het trouwens ook NEE hoor op alles wat ik vraag!

Moet er wel om lachen.......

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Lis, geweldig meid!! Ik ben echt blij voor je. Hoeveel weken ben je nu?

Vanmiddag op kraamvisite geweest bij een kindje van 1 week oud...... ooooooo wat klein!!!! Is onze Len ook zo klein geweest...???? hihi

Ja Lis, ik ben benieuwd, naar Ebbe!! En ook naar de rest trouwens!!

Geplaatst

Jaaaaaaaaaa daar ben ik ook weer even!!!!!!!!!!!!

Erg maar ook hier zo fruk.

Lis wat geweldig meis, kan me voorstellen dat het nu echt is voor je!

Hilde rustig aan meis!

Hoe is het met de rest, ook allemaal druk natuurlijk!

Gisteren met anne-meya naar het cb geweest en alles is weer goed gelukkig.

Ze is lang , maar goed dat wisten we al

Kletsen als de beste, een echte kletsbep.

De vrouw van het cb stond er van te kijken wat ze al zei en dat ze al zinnen maakt van 5 woorden, ja voor ons heel normaal maar is toch bijzonder heb ik begrepen.

Verder is het geen pretje meer om haar mee te nemen naar een verjaardag, ze zit echt overal aan , gewoon niet gezellig hahahahhaha

De verbouwing gaat heel goed en de bungalow is heerlijk, zo in het bos is wel lekker hoor.

De hond is nog het meest blij hahahahahah

Ik mis alleen de tv op de slaapkamer.

Vind het altijd heerlijk om lekker vroeg het bed in te gaan en dan nog even wat kijken op de tv maar dat gaat niet, merk nu pas dat ik dat mis.

Hie een link van de verbouwingsite, is wat eenvoudiger zo kan ook de fam meteen meekijken.

http://www.joomlapartner.nl/verbouwing/

Oh en de trouwdag roos, hahahahah zijn we maar ff vergeten!

Groetjes José

Geplaatst

Hey meisjes,

Lis, wat ontzettend goed en heerlijk zeg, een mooi kloppend hartje!!!!!

Hilde, gelukkig zijn wat voedingsstoffen de oplossing geweest, maar let goed op jezelf hoor! Klinkontzettend moederlijk, maar dan heeft jullie kindje het het allerbeste, als jij ook je rust pakt. Ik moest van de VK verplicht 2 uur naar bed 's middags.

Beau, fijn dat het goed gaat met je meiden!

Roos, heerlijk dat alles bijna geregeld is. Wordt vast een super dag!

Sab, ook nog gefeliciteerd met je trouwdag. Is al even gelden, maar ik vind het een superprestatie.

Joos, klinkt heerlijk, een bungalow in het bos. Ik denk dat mijn hondje vreselijk jaloers is op jullie hond. Gaat het verder naar wens met de verbouwing? Ik zal eens op je link spieken. Ene, 5 woorden achter elkaar is vreselijk goed voor zo'n klein meisje hoor! Leuk!

Nou, hier eigenlijk weinig verandering. Thomas kletst alles na en Iris begint ook wat herkenbare klanken te brabbelen. Beiden geaboneerd op papieren zakdoekjes, ontzettend verkouden. Verder wat ook erg leuk is, ze gaan elkaar zomaar knuffelen of vast pakken, zoooo schattig haha.

Cynth, hoest daar in het zuiden? Ook al knuffelen die 2 van jou? Was je nou al begonnen met je nieuwe baan eigenlijk?

Ga nu lekker verder "ik hou van Holland" kijken.

Kus

Geplaatst

José, ik heb de foto's bekeken van jullie verbouwing!

Jeetje, maar goed dat jullie even lekker in het bos zitten nu!!

Maar wat wordt het mooi zeg!!! Echt super, wat een ruimte!

Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt! Wij zaten voorheen nooit aan de eetkamertafel (wel met eten, maar verder niet). Nu zitten we alleen op de bank als we tv kijken s'avonds. Voor de rest zitten we alleen nog maar in de serre, echt heerlijk!!

Ze zijn al een heel eind hé?

Ga je tegels op de vloer doen?

En Anne-Meya, wat een lekker wijffie!! Leuk hoe ze alles bekijkt! Hoe reageerde ze, toen die muur eruit was?

Len heeft toen echt heel verbaasd staan kijken!

Wanneer denken jullie dat het klaar is?

Nog even volhouden, en straks lekker genieten!!

Geplaatst

Hallooooooooooooooo

Amanda 28 nov hopen we weer ons huis in te kunnen, ben het nu al zat hier hahahahahahha

Ja we gaan tegels leggen, van die grote 60 x 60 dacht ik dat de afmeting was.

De vloerverwarming ligt er nu in en de vloeren zijn weer glad, het schiet dus op.

Alleen gingen we gisteren kijken en nu zagen we dat ze de tegels van de w.c aan de onderkant kapot zijn chipssssssssssss.

Nu ben ik zo`n zuurdoos dat ik dan ook maar nieuwe tegels in de w.c wil.

Ga niet met die kapotte dingen zitten.

We moeten er zo weer heen om de kleuren van het schilderwerk uit te zoeken en maken weer wat foto`s dus die zal jheroen er vanavond wel weer opzetten.

lau ik zou zeggen kom lang, hahahahahahahah

Voor de hond is het hier heerlijk voor anne-meya ook wel maar alles is zo nat.

Lis hoe is het meis, lekker aan het genieten van je opkomende buikje of heb je al een buiik weer?

Dat gaat wat sneller nu toch?

Hilde alles goed meis, druk bijtje!

Sab hoe is het meis, wanneer gaan jullie in jullie nieuwe huis?

wat een leuke foto van carolijn met die staartjes, scheetje!

Zijn jullie nog naar de intocht geweest?

Wij wel was zo leuk hahahahahaha

Heerlijk weer, allemaal blije kindersnoetjes, wat wil je nog meer!

Anne-meya heeft het alleen nog maar over piet hahahahaha

Zo ik ga samen met onze troela douche en aankleden.

Fijne dag allemaal

xxx

Geplaatst

Amanda, nog gefeliciteerd met len meis!!!!!!!!!!!!!!!

Alweer 2 jaar!

:sofa:ik ga me schamen was het helemaal vergeten.

:circle2:maar alsnog :birthday:

Geplaatst

wat gezellig hier!

Met mij is alles geod en inderdaad José het buikje komt eraan!

Ik moet je foto's nog even kijken, maar wat lekker dat t opschiet! Ja in de bossen lijkt mij ook heerlijk, maar wat je zegt, alles is wel erg nat enzo. t jaargetijde werkt niet helemaal mee zeg maar.

Anne-meya is dus echt een kletstante. Dat is echt knap hoor, dat ze al zoveel praat. Ebbe doet nu geregeld 2 woorden achter elkaar en heel soms 3 (maar dat zijn dan meestal dingen die hij zelf nog niet zo begrijpt. dan zegt ie waarbenje na, maar dan echt zo ongeveeer...)

En ja, meenemen is niet altijd even makkelijk. Dit weekend hebben wij gezien dat ebbe zn speelgoed niet meer wil delen en zelf een sla-beweging maakte naar ons kleine bezoek... ohjee, krijgen we dat. Verder wil hij echt niet zo goed zelf spelen, en probeert hij iedereen mee te krijgen, wat ook soms wel moeilijk is (driftbui als t niet lukt) en wat je zegt, overal aanzitten. gelukkig luistert hij dan wel redelijk goed vind ik.

groetjes allemaal weer, ik ga ns wat koken want dat is een drama om uur...

Lis

Geplaatst

Hey hoi.....

Nou José, jullie pakken het gelijk helemaal grondig aan.... coniferen eruit... straatwerk helemaal weg..... Maar ik denk inderdaad ook dat het heel mooi gaat worden. Hoe is het ondertussen met je maag???

En ik blijf het leuk vinden om al die verhalen van jullie hummels weer te lezen!

Hier is het vorige week op zich prima gegaan... Alleen heeft mannetje een flinke verkoudheid met voorhoofdsholteontsteking en koorts gehad. De koorts en verhoging is gelukkig weer over, en ook het hoesten gaat al weer beter. Alleen heeft ie mij ook wel aangestoken, dus ik blaf gezellig met de hondjes mee! Verder schijn ik s nachts enorm te snurken nu. Hihihi wist niet eens dat ik dat kon!

En rustig aan doe ik ook wel. Vandaag komen ze van de WMO om te kijken of ik recht heb op huishoudelijke ondersteuning ivm een chronisch zieke man en zwangerschap. Ben benieuwd!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hallo Iedereen

Zo joos,jullie zijn goed bezig ! wauw wat een ruimte krijg je terug ! mooi hoor.

A-m is echt een meid ! en wat herken ik veel van haar in Kiki,lachen !!

Hier gaat het ook heel goed,Sem en Sophie groeien als kool en zijn lekker lief ! maar wel kattig,Sophie weet donders goed wanneer ze haar keeltje moet smeren,als ze moe is en Kiki komt bij haar in de buurt maar doet niets dan begint ze te krijsen alsof Kiki haar ik weet niet wat heeft aangedaan !!!! ooooo die moet ik echt in de gaten houden.

Sinterklaas was hier geslaagt,helemaal niet bang.De piet kreeg wel een hand maar de sint niet.

Groetjes Manuela

Geplaatst

lieve meiden

een aantal van jullie heb ik ontmoet op de meeting in hilversum!!!

ik dacht dat we nooit geen eigen kindje zouden kunnen krijgen

maar eind augustus 2007 is ons wereldwonder geboren,na 2 icsi behandelingen!

nu 1e icsi behandeling gehad voor een brusje 30 okt,tp van 2 emmy,s

als alles goed gaat krijgt tim een brusje,kan het bijna niet geloven maar we zijn nu 5 weken

zwanger,vind het wel heel spannend tot de 1e echo op 4 december

groetjes steph

ps op mijn hyves weet niemand er nog van!!!

Geplaatst

Steph..!!!!

Gefeliciteeeerd!! Wat gaaf zeg!

Ik kan me nog goed herinneren dat je eerste poging mislukte.. zaten we nog op de andere site.

En nu, Tim krijgt een brusje!! Te gek!

Geplaatst

Hoi Steph,

Wat geweldig! Gefeliciteerd meid! Kan me nog zo goed herinneren dat jullie bezig waren met de behandelingen voor een eerste kindje, en nu zwanger van de tweede!

Geniet er lekker van!

Groetjes Bianca (ik schreef onder de naam Petra op het vorige forum, en volgens mij ben jij toen voor mij in de plaats gekomen een keer met een meeting!)

Geplaatst

sorry meiden dit is dus spam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb het verwijderd maar deze site is nogal in trek de laaste tijd voor dit soort onzin!

Dagelijks zijn we namen aan het verwijderen van dit soort idioten.

Vandaar ook de vraag of er miss meiden zijn die willen helpen en moderator willen worden.

Lis Laura Amanda Hilde jullie zijn veel online zouden jullie er zin in hebben?

Of iemand anders die er zin in heeft?

Ik hoor het wel!!!!!!!!

Hilde mijn maag is heel slecht, word nu toch wel heel erg vervelend!

heb verschillende medicijnen en inmiddels een echo gehad en wat onderzoekjes.

volgende week krijg ik daar de uitslag van.

Tijdens de echo zagen ze een verdikking in de 12 vingerige darm dus miss wel een ontsteking of zo, ik zal het weten volgende week hoop ik.

Stephhhhhhhhhhhhhh geweldig meis van harte gefeliciteerd

Lis wat leuk al een buikje, fotooooooooooooooooooooooo hahahahahaha

Wat goed dat ebbe al zo goed luistert naar nee, hier niet hoor, of ik moet echt heel hard gillen hahahahahah

Die dame hier die kan echt niet van nieuwe dingen afblijven en ja als je bij een ander in huis komt dan is alles nieuw :icon_monkey: hahahahah

Mevrouw van het cb zei dat ze met 2 jaar beter gaan luisteren.

Zo we gaan zo weer even naar het huis kijken.

Fijne dag meiden!!!!!!!

Geplaatst

Wat enorm vervelend met je maag José! Hopen dat ze het dan nu eindelijk gevonden hebben zeg!!!

En eh, hoe was het in het nieuwe huis? Kon die mooie meid van jullie de handen een beetje thuis houden? Hihihihihi

Wat dat moderator zijn.... wat houdt dat precies in??? Ben hier inderdaad op het moment wel erg veel. Maar weet niet zo goed hoe dat in de toekomst zal zijn. Maar zolang ik hier veel rondhang en ik kan wat doen... je zegt het maar! Dan kijk ik of het me lukt!

En heerlijk weer, al die verhalen over de kinderen!!! Blijven schrijven... hahaha, kan er nu nog om lachen... straks moet ik zelf hard aan het werk!

En Steph, gefeliciteerd meid!!! Gaaf, een brusje!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

hahaha Jose, zei ze dat, dat ze met 2 jaar beter gaanluisteren?? nog niks van gemerkt hahahahahaha.............................

Wat dat moderator betreft.. ik ben er wel geregeld weer, en wat ik kan doen, wil ik best doen! Maar ik weet niet of ik dat kan? Heb niet echt verstand van computers... maar als ik jullie kan helpen doe ik het graag.

Spannend met je darm... je loopt er echt al lang mee zeg..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden