Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lekker, Lis, vakantie! Geniet er maar even goed van!

Ja hoor, hier gaat het allemaal nog prima. Vannacht 2,5 uur wakker gelegen. Kleine was flink aan het bewegen, brandend maagzuur... Ging maar even rechtop zitten, hoopte dat het dan effe weer allemaal goed in mijn maag zakte, maar kon vervolgens doorrennen naar de wc. En toen was ik ook gelijk van het brandende maagzuur af.

Vorige week ook wel een paar slechte nachten gehad. Maar zolang dat het enige is....

Tja, lopen gaat niet meer zo snel, en de huishoudelijke taakjes moeten nog meer over de dag worden uitgesmeerd.... Maar ja, dat zal er allemaal wel bij horen!

We hebben van de WMO nou goedkeuring voor huishoudelijke ondersteuning. (30 oktober aangevraagd). Wrs. begin volgend jaar hebben we voor 3 mnd iemand die ons 3 uur in de week komt helpen. Tja.... we wachten af of dat ook daadwerkelijk gaat lukken. Want het antislip vloertje in de badkamer schrobben is niet echt meer een klusje wat plezierig is om te doen.

Er staan trouwens al wel trouwfoto's van Rosalie op haar hyves! Voor mensen die niet meer kunnen wachten!

Groetjessssssssssssssssssssssssss

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kan hyves van Roos niet vinden....

Hilde, ReglaPH was super tijdens mijn zuurbranden 's nachts. 1 eetlepel en ik kon heerlijk tukken.

Geplaatst

Dank voor de tip, Laura!

Afgelopen nacht gelukkig geen last gehad en als een roosje geslapen. Ik had de avond ervoor vrij laat nog chocola gegeten en had ergens gelezen dat dat misschien niet zo'n goed plan was... Ook veel koolzuurhoudende dranken gedronken... ook geen aanrader.... Dus eh, moet effe weer wat anders snaaien/drinken s avonds!

Eh, er is ooit een topic Hyves gemaakt, staat ze daar ook niet tussen, Laura?

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Meiden van de kletshoek, ik wil jullie alvast heel veel geluk wensen voor het nieuwe jaar, met veel gezondheid en wensen die uitkomen.

ik ben erg benieuwd naar jullie kindjes, wat worden ze allemaal groot he. dus veel leuke kerstfoto´s plaatsen!

roos, getrouwde vrouw, hoe gaat t met jou? ik ben niet zo'n hyver dus heb je foto's nog niet gezien.

Veel liefs allemaal!

Lis

Geplaatst

Hallo allemaal, ja ook van ons nog hele fijne feestdagen toegewenst... beetje laat... Maar druk druk druk... Heerlijk zo'n kleintje bij de kerst, maar daar weten jullie natuurlijk (bijna allemaal) alles van! groetjes, niki en charlotte

Geplaatst

Wauw Roos!!

Helemaal super, jullie zien er echt stralend uit!

En Milan, wat een scheetje!!!!

Geplaatst

Wauw Roos!!!!!

Wat zagen jullie er mooi uit zeg; geweldig!!!

Mooie jurk ook en Milan zijn pak; super!!!

Meiden voor jullie allemaal een hele leuke jaarwisseling toegewenst!!!

En dat het maar een super jaar voor jullie mag worden!

Kus, beau

Geplaatst

Voor jullie allemaal, de beste wensen voor 2009!!

Dat het een gezond, liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden!!

Jose, hoe is het met jullie?

x

Geplaatst

Lieve meiden,

vanuit Florida (we zijn 10 daagjes de kou in Cinci ontvlucht) wens ik iedereen een vrolijk, gezond en vruchtbaar 2009 toe! Het is weer even geleden dat ik online was, maar ik blijf terugkomen hoor! (ik kon wel lezen wat er gebeurde, maar ik kon geen berichtjes plaatsen. Met hulp van een vriendin is het probleem weer verholpen gelukkig)

Zodra we weer terug zijn zal ik weer eens wat foto's van Famke plaatsen en vertellen hoe het inmiddels met ons gaat. Voorals nog genieten we met volle teugen van het mooie weer hier. Nog een paar daagjes en we gaan weer terug naar de kou. Ik heb begrepen dat het in NL ook heerlijk koud is, wie weet komt er dit jaar wel een Elfstedentocht....

Liefs Corine en Famke

Geplaatst

he lieve meiden,

vanaf hier ook een super 2009 voor jullie allemaal!

leuk weer van je te horen corine! jaaaa, foto's van famke!

Hier meteen goed nieuws in 2009! We hebben de 20 weken echo gisteren gehad en alles zit erop en eraan en op de goeie plek. Dit is alvast een enorme opluchting! Natuurlijk kan er nog van alles zijn, maar het ziet er goed uit. Nou ja, het.....het babietje dat we zagen was inclusief balletjes en een klein plassertje! we krijgen dus weer een zoontje!

Ik vind het super leuk, vooral voor ebbe leuk om mee te spelen en een echt jongenshuis. alleen die lieve meisjes dingen... de gebloemde rompertjes etc, haha, daar had ik wel zin in, maar het maakt me natuurlijk helemaal niks uit, we zijn zo blij met ons wonder!

nu een naam verzinnen. als iemand nog iets leuks bij ebbe weet... ik vind weinig echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk, veel dingen een beetje...

tot snel weer!

Lis

Geplaatst

Hihihihi, ik zeg nog effe niks, Lis, anders weet ik het straks zelf niet meer!!! Maar gaaf dat alles oke is met de kleine. En weer een jongetje! Gaaf!!!

Nog effe wachten (maximaal 7 weken) en dan weten wij het ook!

Groetjesssssssssssssssssssssss

Geplaatst

groot gelijk hilde!

wouw al 36 weken, spannend joh! ik hoop dat hij/zij nog een paar weekjes wacht, hoe gaat t ermee?

Lis

Geplaatst

Het gaat goed. Wordt wel zwaarder... buik wordt dikker, brandend maagzuur, niet meer zo lekker slapen... Eigenlijk s middags toch toe aan een middagdutje, maar neem hier niet altijd de tijd voor... En hele einden achter elkaar lopen is ook niet zo geslaagd... En gaat ook niet meer zo snel. Maar goed, dat hoort er allemaal bij....

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Lis, heb toevallig nog aan je gedacht..

Wat leuk, een jongetje!!

Moeilijk hé, die naam.. gelukkig heb je nog eventjes!

Hilde.. het schiet op hé? nog eventjes, en jullie hebben een kindje!! Gek idee hé?

Geniet nog eventjes van je buik, en dat getrappel!

Enne, lekker van nemen nu het nog kan, dus goed uitrusten hoor!

Geplaatst

Lis; wat geweldig weer een jongen!!!!!!!!!!! Super zeg!!!

Ja moeilijk hoor een naam.....ik kan je niet zo 1 2 3 helpen.

Ben meer van de meidennamen hahahaha.

Maar ik zal mijn ogen en oren goed openhouden mocht ik een naam tegenkomen.

Hilde; het schiet echt al lekker op voor je!

Spannend hoor meis!

Corine; leuk dat je er weer bent!!

Hier gaat alles prima.

Meiden allebei ziek geweest van de week, maar ze krabbelen er nu weer bovenop gelukkig. Morgen weer back to business en weer lekker aan het werk.

Ach, ook wel weer leuk. Dat gezuip en gevreet heb ik eigenlijk wel gehad hahahahaha.

Joos; hoe gaat het bij jullie thuis?

Hoe is het met de rest??

Geplaatst

Fijn, Beau, dat de meiden weer opkrabbelen. Lijkt me niks an, van die kleine hangerige zielige meiden!!! Zielig!!!

En Amanda, hoop dan wel weer een paar nachtjes goed te slapen. Is de laatste nachten elke keer mis met lekker slapen..... Tja.... hoort erbij he?

En Corine, ben benieuwd naar je verhalen!!!

Groetjesssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden