Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh wat fijn voor je Sas dat je m weer thuis hebt! Jammer dat t morgen meteen zo druk is, maar misschien is het zelfs wel beter voor hem dan ineens van heel druk naar totale ontspanning. Ha! Ik probeer altijd maar t positieve ergens van in te zien. En je kunt gezellig even bijkletsen tijdens de rit!!Heel veel succes alvast. Ben heel benieuwd.grnoor

Geplaatst

Dank je meiden! Komt wel goed one way or the other...!

Lala het gaat lekker met jou he? Goed de bollen gebruiken, fijn dat je ze hebt.

Ik verwacht nu elk moment een babytje hier... oeh dat speciale luchtje... dat hebben ze maar een week. Goed opsnuiven Babeth! Heel gek, na een week ofzo is het weg.

Misschien morgen...!

Nogmaals succes Sas

Fijna avond allemaal

Geplaatst

Sas, wat fijn dat je mannetje weer thuis is. Morgen een drukke dag, succes!

Noor, succes morgen met de echo!

we hebben vandaag lekker gewandeld met vrienden, zo'n 3-3,5 uur lang heerlijk door het limburgse heuvellandschap.

Lala, hoe is het? bollen op tijd bij de apotheek kunnen afhalen?

marianne, hoe voel je je ? Zal nog wel kort zijn om nu al echt iets te voelen.

Fijne avond allemaal!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hoi Meiden,

Voor de 2e keer maar opnieuw proberen een bericht te plaatsen. Was weer weg, ineens. De volgende keer maak ik er eerst een kopie van, hahaha.

Hoe gaat het met jullie? Hier al wat minder, erg last van emoties en huilbuien. Gisteren voelden mijn boobs al minder gespannen en vanmorgen waren het net blubberpuddings. Word er erg onzeker door, maar moet denk ik van het ergste uitgaan. Heb deze keer niet getemperatuurd, dus dat heeft nu ook geen zin meer. Hoewel de vorige keren bleven ze pijnlijk en gevoelig en was het ook niet raak. Geloof dat manlief blij was om vanavond te gaan werken en hij was echt superlief dit weekend, .... achhh, maak het een andere keer wel goed met hem.

@ Lala, ben je al een beetje gewend? Fijn, dat je de bollen mag gebruiken tot 12 weken. Ik ben ze alweer zat, pfff. Het is voor het goede doel, laat ik maar zeggen. Hebben jullie Miep wel eens gezien? Echt een superlieve vrouw, die tegen mij Duits bleef praten, omdat mijn man een Duitse achternaam heeft en ik uiteindelijk ook, maar echt gewoon een pure hollander is. Niemand die misschien een vermoeden kan hebben, dat er gewoon een hollander in de wachtruimte zit.

@ Tool, zoals ik al schreef, hoop dat ie heel veel geluk brengt. Hoe ik me voel? Zie boven. Voor jullie nog maar een maandje. Gaat heel snel. Hoop dat alles meezit.

@ Noor, heel veel succes morgen. Keep on !!! Gaat helemaal goed komen.

@ Sas, fijn dat je ventje er weer is. En heel veel succes morgen in Mülheim. Dr. Schneider is een hele aardige man en als je iets niet begrijpt, gewoon nog een keer vragen. Mijn Duits is best wel goed, maar dit blijft toch een ander vakgebied en als je nog vragen hebt, dan stel je die maar. Rij in ieder geval voorzichtig en hoor wel wanneer de de Tese gepland wordt. Zal voor jullie duimen morgen.

@ Babeth, ben iedere keer zo benieuwd, of jullie meisje er al is. Maar iedere dag langer in je buikje zorgt wel voor een betere weerstand. Ben ook echt nieuwsgierig naar de naam. Ik wacht wel af .... In ieder geval heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Ik ga mijn bedje zo maar een opzoeken, neem gewoon de Utro iets eerder en hoop morgen wat beter op te staan.

Lfs,

Marianne

Geplaatst

@Marianne, dank je. We zulle voorzichtg rijden. Lief ziet er wel erg tegen op. Liefst zou hij niet gaan, :-). Redt jij het nog een beetje, nu jouw mannetje weer weg is?

Las net op andere forum dat babeth in de verloskamer is. Dus het gaat gebeuren voor haar!!!

We zullen laat terug zijn dus weet niet of ik mij nog meld vanavond.

Liefs

Geplaatst

ja klopt. Babeth ligt idd in het ziekenhuis. Heel erg spannend.

Sas, rij voorzichtig en kijk maar wanneer je je weer komt melden! heel veel succes in elk geval.

Marianne, balen zeg dat je je zo voelt, maar het kan alle kanten op, laten we hopen dat het bij jullie de goeie kant op gaat.

Ik heb bij mijn eerste ivf alles gevoeld en bij mijn 2e ivf totaal niets. Helaas beide keren niet gelukt, maar goed. Had ook toen ik zwanger was helemaal geen gevoelige of dikkere/grotere borsten, het kan echt alle kanten op. De dag voordat ik positief testte, had ik echt mega ongi-krampen. Duim voor je !!! Het is ook nog vroeg.

Nog 4 weken werken, dan lekker 3,5 week vakantie en dan, in de 4e week zal ik waarschijnlijk ongi worden. Dus in die week nog een uitgangsecho laten maken en de prikinstructie krijgen voor de menopur. aaaaahhh!!! Het schiet nu op, we blijven genieten echter!

liefs,

Tool

Geplaatst

Gisteren nog een berichtje getikt, maar die is verdwenen. Maakt niet uit!

Babeth in verloskamer! Joepie!!!! Meisje komt eraan!! Hoop dat t snel gaat!

Ik voel me eigenlijk prima. Weinig klachten, dus redelijk onwerkelijk. Ben nog steeds in de veronderstelling dat mn ongi wegblijft omdat ik de utro bollen gebruik. ;-) En dat alle klachten van de utro komen. Oftewel: ik heb de zwangerschapstesten nodig om te beseffen dat we zwanger zijn hahaha

Maaaaaar............ je hoort me niet klagen! Het enige dat minder is, is dat ik nu écht onderweg plaspauze moet pakken. 's nachts zonder plassen red ik nog net.

Bolletjes zijn opgehaald door een vriendin, wel zo handig, die woont er bijna naast ;-)

Marianne, ik ben zo ook weer zat hoor! Maar ze zorgen er in ieder geval voor dat ik me er "veilig" door voel als je snapt wat ik bedoel.

Al zit t maar goed in mn hoofd en doen ze verder niks, dan zijn ze t al waard hahaha

Tot zover!

GO BABETH!!

Geplaatst

Hoi Marianne, Ik hoop dat het niets is met je borsten. Spannend wordt het he.

Tool 3,5 uur gewandeld? You crazy woman! Voel je je voeten nog? Aftellen vanaf nu dan, nog 4 weken werken. Dat begint er op te lijken.

Hier minder nieuws: cryopoging in natuurlijke cyclus wordt waarschijnlijk afgebroken. De NL gyn vond dat beter, even kijken of Brussel het er mee eens is vanmiddag.

Zucht, in Brussel moet het volgens mij dan perse lang protocol zijn.... weer 5 weken circus dus. Van de NL gyn mocht ik meteen met progynova beginnen maar ik vrees dat ze daar niet mee akkoord gaan. Heb het wel gevraagd....... ben heel benieuwd naar het antwoord.

Heb zo geen zin in twee weken deca. Geheid goed om van lachebekje naar sacherijnige dorre plant te gaan in twee dagen. En een bijkomend libido van -100. Zucht......

Maar ja. Alles voor het goede doel he!

Ben benieuwd hoe lang het nog duurt bij Babeth. Normaal zou het 1 centimeter per uur zijn dan is ze vanmiddag moeder. Maar uitzonderingen genoeg dus het is gewoon wachten op een berichtje.

He, ondanks het minder leuke nieuws dat ik zelf had, ga ik toch heel blij zijn vanmiddag als ze bevallen is. Ik gun het haar zo ontzettend en ze is altijd zo aardig voor iedereen.

Tot later

groetjes

Noor

Geplaatst

Hee Noor? Waarom breken ze em af? Geen eisprong? (Ben gewoon nieuwsgierig hoor! .... ik vraag me af wat er voor een reden kan zijn om een cryo tp in eigen cyclus af te breken...)

Ik ben ook zo benieuwd naar Babeth!!! Hoop dat t snel en voorspoedig gaat daar!! :D

Geplaatst

Het groeide allemaal niet goed, en dan is met name het baarmoederslijmvlies belangrijk. Dat zat nog maar rond de 5 en ben al twee en halve week bezig.

Niet goed genoeg dus en daarom liever een poging met hormonen om het bms wat dikker te krijgen.

groetjes

Noor

PS JA SUPERNIEUWS VAN BABETH!! BEN HEEL BLIJ VOOR HAAR!!

Geplaatst

Okay, dat klinkt aannemelijk. ;-)

Jammer, maar ja, dan afbreken! Wel een dompertje hoor!

Hoop dat je er snel overheen bent en snel volgende ronde in kunt!! En dan je BMS super goed groeit, en veel follikels, en vele bevruchtingen, en goede innestelling en dat je dan over 9 maanden Babeth kunt nadoen! hihi

Babeth, ook hier: GEFELICITEERD!!!!!!

Geplaatst

Lieve meiden,

gisteren uitgangsecho in DD, 3 follikels waarvan 1 kleine die waarschijnlijk niet mee gaat doen, was alle andere keren zelfde aantal e uiteindelijk 2 follikels over en 1 eicel. had tegen beter weten in toch op meer gehoopd maar ja het is zoals het is.

Gesprek met de arts in Mulheim over de tese ging goed. Inderdaag marianne aardige vent ,legt alles goed uit. Met tekening en al en daar werd vriendlief nog witter van dan dat hij al was, hihi. Urologisch onderzoek en bloedafname.

Hij is er nog niet helemaal over uit of hij de ingreep wel wil doen, hij is doodsbang voor de narcose omdat dat bij zijn moeder verkeerd is gegaan.Maar risico is zo klein heeft ook de arts uitgelegd. Maar toch ik denk dat hij uiteindelijk wel gaat voor de ingreep en zal hij het doen voor mij.

Nu wachten op de ongi, medicijnen weer besteld en nu deed de apotheek eindelijk eens niet moeilijk over de hoeveelheden,maar moet er wel een stempel van mijn huisarts op het recept van DD....idioot maar waar dus rij ik straks maar weer even langs de huisarts....

Top dat Babeth bevallen is!!! Heb je al gefeliciteerd in het speciale topic maar nogmaals, goed gedaan meid!!

Geplaatst

Sas,

Wat er nu klaar ligt is toch niet wat je straks met meds gaat krijgen? Bij mij liggen er ook altijd zo'n drie "klaar" maar bij stimulatie zit ik altijd op veel meer.

Zeiden ze dat dan, dat je er maar 2 of 3 gaat krijgen?

Tjee wat moeilijk voor je vriend als hij zo bang is. Maar hij moet wel aan jullie toekomstige kleintje laten zien dat hij een dappere papa is hoor! Laat m maar even tot rust komen dan komt het vast wel goed. Is het fijn weer saampies? Of even beetje wennen aan het niet meer alleen zijn?

Marianne hoe gaat het?

Groetjes

Noor

Geplaatst

Babeth gefeliciteerd met jullie dochter Imke!!!!

Sas, spannend je gaat er weer voor! hi hi ik heb ook zon man die bij teveel uitleg (vooral met foto's erbij) helemaal wit wegtrekt en misselijk wordt met zweetdruppels op het voorhoofd.

Zie je het voor je....., ik in de toch af en toe wel pijnlijke punctie vragen of manlief het nog wel trekt :)

Hier alles nog rustig, heb geen tekenen dat het gelukt zou kunnen zijn. Wel een paar dagen geleden heel erg het gevoel dat ik ongi werd, maar dat is ook geen teken want dat heb ik elke maand, maar ook teon ik zwanger was. Nou ik kan alleen maar afwachten ik zit nu op wachtdag 10.

Ik denk eigenlijk dat ik nu ook nog niet ongi wordt, omdat ik bollen en suprefact gebruik. Zaterdag mag ik testen, voel me super rustig of moet ik zeggen berustend. Manlief is er veel meer mee bezig dan ik. Hij gelooft er in deze poging meer omdat er IMSI is toegepast.

Lala meid gefeliciteerd!!, ik zie dat jij wel eerder getest hebt, voelde je dat het raak was? ik voel namelijk helemaal niks noppes, en geloof er dus ook niet zo in.

Marianne, jemig meid wat een goeie embryo op dag 2! ik dacht dag 8 cellig pas op dag 3 was. toppie!

Ik heb er 2 teruggekregen in van kwaliteit 1 de andere 3. Je kon ook echt verschil zien op de foto's wat de kwaliteit betreft.

groetjes joske

Geplaatst

Noor ik zie in je handtekening dat ALS er nog een poging komt die in brussel zal zijn, omdat daar ook IMSI wordt toegepast. Wat fijn dat dit daar ook kan.

Wij gaan de laatste poging als die nodig mocht zijn, ook weer in Nederland doen.

Geplaatst

Joske,

Dit keer veeel meer kwaaltjes en ook andere kwaaltjes. De idioot rare dromen hebben ervoor gezorgd dat ik eerder ben gaan testen.

Ik had wel het idee dat het nu eens raak kon zijn.

Hou vol he? Nog maar een paar daagjes en dan weet je het zeker!

Lfs

Geplaatst

Nee in theorie kunnen er meer komen amar uit ervaring weet ik dat het er bij blijft....maar wie weet doet mijn lijf eens een keer extra zijn best.

Ja het is fjn dat hij er weer is,maar ook weer wennen. Hij heeft een totaal ander ritme dan ik en ik ben weer zo gewend aan het alleen zijn. Maar je hoort mij verder niet klagen hoor.

Sas,

Wat er nu klaar ligt is toch niet wat je straks met meds gaat krijgen? Bij mij liggen er ook altijd zo'n drie "klaar" maar bij stimulatie zit ik altijd op veel meer.

Zeiden ze dat dan, dat je er maar 2 of 3 gaat krijgen?

Tjee wat moeilijk voor je vriend als hij zo bang is. Maar hij moet wel aan jullie toekomstige kleintje laten zien dat hij een dappere papa is hoor! Laat m maar even tot rust komen dan komt het vast wel goed. Is het fijn weer saampies? Of even beetje wennen aan het niet meer alleen zijn?

Marianne hoe gaat het?

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hoi meisjes,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik zit er doorheen. Ben vrijwel voor 100 % overtuigd, dat deze beurt voorbij is. Pfff .... en het is nog te vroeg om te testen. Maar mijn gevoel laat me (vaak) niet in de steek. Heel veel buikpijn, hoofdpijn en rugpijn. Ben echt megasjaggie. En mijn boobs doen gewoon helemaal niets meer. Wou al een wijntje nemen vanavond, maar dat doe ik toch maar niet. Zowiezo niet tot de echte testdatum en daarna wrs ook niet, want ben niet zo'n drinker. Maar wat dan verder??? Dit is onze laatste keer .... Met alle andere keren gewoon ICSi, was het bevruchtingspercentage gewoon heel veel hoger (nu via DD 72% gefragmenteerd). En al die uitspraken over je het al een kindje (waar ik superdepuper gelukkig mee ben), die nemen gewoon het verlangen naar nog een beebje niet af. Maar moet nog minimaal een week wachten ... we zien het wel.

@ Sas, Ingreep van je mannetje duurt niet zolang en als ik het nu aan mijn mannetje zou vragen, zou ie het nog een keertje doen. Zorg wel voor ijs/koelcompressen. En er zijn lekkere broodjes/eten te halen in de kantine. Heb je ook tekeningen meegekregen?? Die moet je even niet meer laten zien voor de behandeling, hahaha. Maar alles voor het goede doel. Bij mij hebben ze ook altijd goed geschat hoeveel eitjes er mee gingen doen .... maar er is er maar eentje nodig, toch??? Hoop dat ze de goede nemen. Duim voor je en ben blij dat jullie weer goed thuisgekomen zijn. Weet je al wanneer de Tese ingepland wordt? Neem je fototoestel mee, ik heb een foto gemaakt toen manlief zich moest omkleden en in zo'n groen apenpakje stond, hij vond het niet leuk, maar later hebben we er dubbel om gelegen.

@ Noor, Echt heel vervelend, dat deze poging afgeblazen wordt, maar beter een goede, dan een mindere. En we hopen uiteindelijk maar op een ding ... Ga super voor je duimen.

@ Joske, Vorige keer was het een 3-cellige en nu een 8-cellige. Wat een verschil, echt niet normaal. Gezien de foto's. Maar het geeft geen zekerheid. Hoop voor je met heel mijn hart dat ze een lekker plekje gevonden hebben. Mijn dochter was een 8-tje op dag 3. Dacht ook altijd dat ze op dag 2, hooguit 4-cellig zouden zijn. Je mag in ieder geval eerder testen, dan mij.

@ Lala, ik droom ook heel veel, maar de laatste dagen worden het gewoon hele vervelende dromen .... heb testen in huis, maar daar voor is het nog te vroeg.

Ga lekker de bollen proppen (jakkus) en mijn bedje opzoeken.

Lieve meiden, slaap lekker en tot morgenavond.

Liefs,

Marianne

Geplaatst

Noor, jammer dat ze deze poging afblazen.

Ik gebruik overigens tarwekiemolie en mijn bms is tot nu toe altijd goed geweest. Misschien zou je dit ook kunnen gebruiken? Succes en sterkte in elk geval, want leuk is het natuurlijk niet!

En als je verder gaat, dan wordt het dus Brussel.

Marianne, meissie toch. Wat een ellende dat je je zo voelt. De wachtweken zijn gewoon heel erg killing en dan is het ook heel erg moeilijk om toch positief te blijven. Vaak weet je lichaam en je gevoel inderdaad al of het wel of niet gelukt is. Dat had ik met de eerste ivf ook. Toen wist ik halverwege ook al dat het niet gelukt was. Zo'n gevoel kreeg ik toen. Maar ik blijf bij jou toch nog het vertrouwen houden dat het wel goed zit!!! Over een weekje testen. En tuurlijk, ook al heb je al een mooie dochter, de wens en het verlangen naar een tweede hoeft daarom niet minder te zijn (of voor een derde of...). Dit verlangen is er en doet niets onder voor het verlangen naar een eerste kindje. Word er zelf een beetje kregelig van als mensen dat zeggen: ja maar je hebt toch al een kind. Ja, en??? mag ik daarom geen tweede??? (hoor ik vaker dat anderen dat te horen krijgen als ze proberen voor een tweede of derde kindje).

Knuffel voor jou!

Sas, wie weet heb je er nog een paar follikels bij. Je lichaam doet toch altijd net iets anders als dat jij denkt (dat is mijn ervaring tenminste). Fijn dat het gesprek voor de tese zo goed is gegaan. Kan me wel voorstellen dat je vriend even wit wegtrok. Lijkt me ook niet de meest aangename ingreep. Hoop dat het allemaal goed komt!

Joske, nog een paar daagjes en dan weet je ook meer. Hou dat gevoel (rustig en berustend) zolang mogelijk vast. Duim voor je!

hier gisteren ongi geworden. Cyclus is weer 26 dagen, dus toch weer enige regelmaat. Als ik deze lengte dus aanhou, dan kan het zomaar zijn dat ik vrijdag 30 september kan beginnen met de suprefact. Eerst nog in diezelfde week een startecho laten maken en de prikinstructie voor de menopur krijgen. Zal de afspraak maar maken voordat we met vakantie gaan. Staat ie tenminste vast en weet ik zeker dat we niet later gaan beginnen. Zal alleen nog vragen wanneer ik dan precies met de neusspray moet beginnen, want ik word meestal zo rond 9 uur, half 10 in de ochtend ongi. het breekt gewoon door (sorry voor de details) zonder enige aankondiging.

Moet ik dan al eerder beginnen met de neusspray of moet ik dan pas 's avonds de eerste pufjes 'nemen'?? Pfff, nu al aan de stress. nog niet aan denken. eerst vakantie vieren. hahahaha

lieve meiden, fijne dag vandaag. Sorry als ik iemand vergeten ben.

Knuffel,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden