Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marianne,

de dromen waren ook niet echt geweldig hoor! (En nog niet......normaal zijn ze al erg, maar nu zijn ze erger, en enger......werd er wel bang van...)

De pijn in mn boobs is nu totaal verdwenen, hoewel ik wel denk dat ze nog groeien (en dat zal best!) voel ik ze niet meer.

De krampen waren bij mij vrijwel alleen 's nachts, maar met een leuke droom erbij, genoeg om me te laten besluiten te testen.

Rugpijn, ja.....ook last van gehad. Hoofdpijn, niet.

Maar wat ik hiermee wil zeggen: je kan er niks van zeggen. Bij mij zijn het kwaaltjes geweest. Bij een ander zijn het de aankondigingen van een ongi.

Lieve Marianne, zeker de laatste keer, zou ik hoop proberen te houden. Het kán nog. Zoals je al zegt, nog een week verwijderd van testen.

Mocht het nu écht niet zo zijn, dan is er over een week ook nog wel tijd en ruimte om er over te treuren en verdrietig te zijn. Waarom zou je nu al verdrietig zijn als er een kansje inzit dat je het mooiste kadoo van de wereld in handen (of buik) hebt?

Ik snap je wel hoor! Wij zijn nu ook klaar. Voor ons is het geëindigd met een feestje , althans, daar hoop ik op. Maar het had net zo goed het einde kunnen zijn.

Voor ons zou het nieuwe avontuur, zonder ziekenhuisbezoeken voor IVF/ICSI, beginnen. Mannie had er geen vertrouwen in, hoe kunnen cryo's nu wel blijven zitten als verse het niet doen? Ik was klaar voor het nieuwe avontuur. En dat is voor ons gunstig uitgepakt. Maar ik was ook klaar voor het grote verdriet.

Ik was er klaar mee. Net als Joske, berustend en rustig. Het is zoals het is, we kunnen er toch niks aan veranderen. Moeder natuur doet wat ze wil. Ik heb het vechten opgegeven, en het meebuigen met de wind geleerd. Het scheelt een hoop energie, en je gaat er niet zo van kapot.

Zooo.....een heel verhaal, maar waar het op neer komt is dit:

Lieverd, hou moed, geef niet op, het kan alle kanten op. Ik hoop dat je de moed en energie vind om nog even door te gaan.

Dikke knuffel voor jou!

:hugg:

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tool: fijn dat je weer een regelmatige cyclus hebt. Dat scheelt toch enorm met rekenen. Altijd goed om te weten wanneer jullie weer kunnen beginnen. Geen idee van die neusspray.......maar even navragen.

Sas,

Goed nieuws hoor! Kan me voorstellen dat mannie wit weg trok. Die van mij vind alles interessant, dus het zou hem niet zo veel uitmaken (en hij heeft al eens een operatie aan zn pum gehad...). Maar wel moedig. Kan me goed voorstellen dat dát nu precies de mannelijkheid definieert. hahaha. Het plan van aanpak klinkt trouwens wel goed. Heel veel succes he!?!

Joske, voor jou: alles goed nog? Hou vol he?!

Dames, hier weinig nieuws. Het gaat goed, soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Is dat goed? haha Maakt het in ieder geval wel makkelijker het hier op het werk NIET te zeggen. Scheelt een hoop.

Tot zover!

Sterkte en succes iedereen!

Geplaatst

@marianne, meid ik snap zo goed hoe je je voelt. Het is er op of eronder he. Maar probeer positief te blijven. Je hebt nog een hele week en je lichaam kan soms zulke rare signalen afgeven die je erg in de war kunnen brengen. En die stomme opmerkingen over dat je al een kindje hebt, tja dat zijn domme mensen en domme opmerkingen en altijd van mensen die zelf zonder problemen kids hebben gekregen. Maar het doet wel pijn. Schouders optrekken en doorgaan hoor meis.

Ik zal zeker een fototoestel meenemen; leuk een groen apepakkie en een wit koppie erboven.

@ Lala ik wou dat ik zo'n man had, hihi. Fijn dat jij je goed voelt en zo knap zoals jij beschrijft met het meedeinen met de wind. Ik wil dat ook maar vindt dat heel moeilijk.

@Tool fijn dat jij er ook weer positief instaat. Maar inderdaad eerst lekker op vakantie!

Alle anderen, veel succes

Liefs

Geplaatst

Lala: Ik weet niet of ik jou al had gefeliciteerd? Zo niet van harte het is hier iedereen van harte gegund!!

Noor: Jammer dat ze deze poging hebben afgebroken. Je klinkt er best cool onder.Ook ik gebruik sinds een maand tarwekiemolie weet niet of het werkt onze poging is half september pas. Maar volgens mij was mijn BMS altijd wel goed. In ieder geval uit voorzorg ben ik er mee begonnen.

Marianne: Pff de beruchte wachtweken. Doe mij 2x een icsi behandeling maar dan zonder een wachtweek!! Echt killing en dan vaak ook die mutsenbollen die je het idee geven dat je zwanger bent

Sas: Fijn dat je mannetje ondertussen in Nederland is. Kan mijn voorstellen dat hij het niet echt prettig vindt om een ingreep te moeten ondergaan. Maar als het een mooie baby kan opleveren......

Joske: Nog even door broeden en dan hopelijk een mega positieve test. Houd nog even vol.

Tool: Lekker aan de Bongi. En binnenkort lekker op vakantie. Neus spray heb ik nog geen ervaring mee. Niet zo stressen joh komt vast goed.

Vorige week ben ik gebeld door onze uber S. uit DD. Hij gaf aan dat mijn AMH waarde dus te laag was. Ehh ja dat wisten we al maar ik had daar in tegen wel weer "veel"follikels. Affijn zijn advies was zsm beginnen met ICSI 4. Volgende week heeft manlief nog een spermiogram of zoiets en dan gaan we plannen voor in September.

Dames nog een fijne dag allemaal.

Geplaatst

Tool, ik zou alvast de afspraak maken hoor. Dan staat het tenminste. En ik denk dat je suprefact echt pas op de dag van de ongesteldheid moet nemen. Doe je het er voor, dan breekt geheid de ongesteldheid niet door omdat het je cyclus platlegt. Maar ik ben geen arts dus zou het zeker vragen.

Lala die dromen…. Pfff worden nog wel erger. Gek is het he? Maar wel goed, je bent heerlijk zwanger! Wat een geluk!

Joske gaat het nog? Ben zooooo benieuwd!

Sas, is je man al weer een beetje bijgeslapen? Of slapen jullie niet na al die tijd afwezigheid… hihi

Gabrie wanneer ga je precies aan ICSI 4 beginnen? Begin of eind september?

Marianne hoe gaat het? Al iets positiever vrouwke?

Hier niets bijzonders, nog anderhalve dag Provera slikken, dan bongi afwachten en dan 14 dagen Progynova. Op dag 14 de echo en als alles goed is de TP op dag 16.

Ik heb ook nog nooit een te dun BMS gehad hoor, maar ik denk dat door de heftige hoeveelheid menopur, te samen met suprefact de boel toch echt een beetje ontregeld is geweest. Mijn bms is altijd 1,2 centimeter ofzo en nu maar 5 mm. Tarwekiemolie had ik ook gebruikt, net als alle andere keren. Dus gewoon een gevalletje helaas.

Fijne dag allemaal

Liefs

Noor

Geplaatst

Noor: Het is even afwachten. Manlief heeft eerst nog een semenanalyse, dan nog op de uitslag wachten. Slik momenteel de pil zodat eea in te plannen is. Ben namelijk onregelmatig ongi. Denk eerder half september.

Ach we zien het wel. Laat alles een beetje op mij afkomen. Heb al teveel stress meegemaakt.

Dames een knuffel voor jullie allemaal en voor de dame(s) in de wachtweken houd nog ff vol!

Liefs,

Geplaatst

@Raba,

nee de tese wordt gedaan in de kliniek in mulheim, dat is 30 minuten vanaf DD, Vanuit NL maakt voor ons de reistijd niet uit. Het ligt wat noordelijker dan DD

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even een kort berichtje, gisteren de hele dag op pad geweest naar een orchideënboerderij in Luttelgeest met familie (ben toch zo blij met mijn Tommie, had het anders nooit gevonden) en het vandaag megadruk gehad. Probeer echt positief te blijven, heb mijzelf een schop onder mijn kont gegeven. Maar vannavond wel wat bruine prut met afvegen. Hoeft nog niets te betekenen, kan oud spul zijn. Morgen staat een bruiloft op de planning, dus om 10 uur al weg. En dan waarschijnlijk heel laat thuis. Heb nu het probleem, wat ga ik aantrekken .... weer is niet supergoed en de hele ochtend/middag/avond is buiten, welliswaar met partytenten, maar toch. Denk dat ik mijn open schoentjes maar thuis laat en een paar laarzen onder een rokje aantrek. Pfff, had gehoopt op supermooi weer. Nu misschien ook vest/jas meenemen. Als het lieve bruidje maar droog blijft, tot de foto's gemaakt zijn.

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes, werd er gewoon blij van en zaterdag reageer ik even meer.

Liefs,

Marianne

Geplaatst

eventjes weer hier bijgelezen..... was een tijdje niet geweest. wat gebeurd er toch veel zeg!!

Wij mogen over 12 daagjes ook op intake in dusseldorf. Echter we hebben nu al besloten voorlopig geen IVF meer te doen. We zijn er gewoon een beetje klaar mee

en we zitten ook nog eens in de adoptie-procedure.

Dus aan het twijfelen of we niet beter de afspraak kunnen afzeggen.... Maar aan de andere kant ben ik wel weer benieuwd wat ze daar te zeggen hebben over onze situatie. En of er misschien nog iets gevonden kan worden.... Wat betreft leeftijd(nu 29)zou ik mogelijk wel nog na onze adoptie-procedure(weten alleen niet hoe lang die duurt) het een keertje kunnen proberen. Maar we willen nu gewoon eerst onze energie en tijd in de adoptie-procedure steken. Het klinkt misschien gek, maar na 5 jaar in onze kinderwens nog net zo groot, maar onze biologische kinderwens wordt steeds ietsjes minder groot.

Geplaatst

Hoi Gabrie en andere meiden,

Gabrie, ik lees dat je er al een lang traject op hebt zitten, zoals veel mensen hier. Ook bij mij is POF geconstateerd. We wachten op uitslagen van Gent en het VU. Deze onderzoeken hebben we laten doen als second opinion.

Vandaag hebben we gehoord dat we zijn uitbehandeld. Tijdens voorgaande gesprekken was ik altijd goed voorbereid en hadden we veel vragen en zo kwamen we veel te weten. Deze keer waren we vrij stil. Nu heb ik veel vragen. Ik heb elke keer heel weinig follikels en blijkbaar was de kwaliteit van de laatste poging ook niet goed. We hadden alleen niet verwacht dat het maar bij een ICSI zou blijven. We hebben zelf om ICSI gevraagd in plaats van IVF, omdat in Gent werd verteld dat dit de beste optie was. Ik heb daar nu af en toe spijt van want anders hadden we misschien eerst IVF gedaan en dan pas ICSI. Dus meer pogingen.

Ik kan me er nog niet bij neerleggen uitbehandeld te zijn.

Weet iemand of je dit nog kunt aanvechten? Ik wil in ieder geval nog een gesprek om een en ander helderder te krijgen.

Wat nu werd gezegd, is dat het risico van een behandeling niet meer opweegt tegen de kans dat het lukt. De kans om zwanger te worden is volgens hen even klein als de natuurlijke weg.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Eind augustus volgen er evaluaties van onderzoek in t VU en in Gent. We willen nog heel graag verder behandelen...

Veel sterkte allemaal!

Geplaatst

Beste Sunlight,

Wij waren in Nederland ook uitbehandeld. De laatste keer helemaal geen bevruchting. Maar we hebben wel onze 3e vergoede pogingen gedaan. In Nederland gaven ze dan ook aan....wij stoppen er mee MAAR ga vooral naar het buitenland omdat ze daar geen "last"hebben van protocollen die wij hier moeten hanteren.

We zijn vervolgens in DD geweest en daar kwam mijn lage eicelvoorraad aan het ligt. Alleen die waarde kwam weer niet overeen met het aantal follikels wat ik steeds weet aan te maken.

In het kort. We gaan voor een 4e poging maar dan in DD. En daar lopen meerdere dames die maar 2/3/ of 4 follikels aanmaken. Ik zou zeggen maak een afspraak voor een intake en kijk of ze daar wat voor je kunnen betekenen.

Geef de moed niet op!

Liefs,

Geplaatst

Sas, is je man al weer een beetje bijgeslapen? Of slapen jullie niet na al die tijd afwezigheid… hihi

Hoi Noor, hij is inmiddels redelijk bij geslapen ondanks andere activiteiten:-)

Geplaatst

@ Sunlight,

Ook hier iemand die in NL niet eens aan een behandeling mocht beginnen ivm al 42 zijn en te weinig follikels hebben. Ben nu bijna 44 en we gaan voor onze 3de ICSI naar DD. Ik heb steeds maar 1 eitje,maar desondanks is het niet onmogelijk. Ik sluit mij aan bij Gabrie, maak een afspraak in DD voor een intake. Baat het niet dan schaadt het ook niet denk ik dan.

Succes!!

Geplaatst

Joske gaat het nog? Ben zooooo benieuwd!

Noor

Hey Noor, ja het gaat hier wel goed hoor. Maar voel helemaal niets maar dan ook helemaal niets.

Ik zit op wd 13. Ik mag morgen testen, maar weet dat deze niet positief zal zijn. En na 8 keer een positieve test te hebben gehad, zou ik dat toch wel moeten weten.

Ik kreeg 2 dagen terug wel weer hoop, omdat ik nog steeds niet ongi ben. Maar ik gebruik suprefact in combi met de bollen, dus zoals ik al eens eerder schreef, denk ik dat ik pas ongi wordt als ik daar mee stop. ben wel een keer ongi geworden toen ik alleen de bollen gebruikte, maar ik denk dat die suprefact meer tegen houd, dan je zou denken.

Daarom ga ik als deze poging mislukt, ook een maand rust nemen, ik geloof nl echt dat door de suprefact je cyclus wat langer van slag is. Dat blijkt ook wel een beetje bij jou.

liefs joske

Geplaatst

Marianne meis gaat het nog een beetje?

p.s zijn er meer meiden die na de TP ook suprefact gebruikten? zoja, is het zo dat je dan niet ongi wordt?

Wat ik hierboven schreef is gewoon mijn eigen logica, maar zou wel het fijn wezen als ik van iemand anders hoor wat haar ervaring met suprefact is.

Geplaatst

hoi Sunlight, ik zou ook een gesprek aanvragen in DD. Zet al je vragen op papier en kijk/luister wat je te horen krijgt nav je gestelde vragen. Wie weet krijg je wel hele andere antwoorden dan je zou verwachten en weet je alweer meer wat je zou kunnen gaan doen.

Probeer de moed in elk geval niet op te geven.

Joske, spannend. Morgen T-day. Ik duim voor je !!!

Met de suprefact heb ik helaas geen ervaring. Heb in Maastricht altijd de bollen gebruikt. Eerste keer op de testdag zelf ongi geworden en de tweede keer een dag eerder, dus ondanks het gebruik van de bollen. 3e keer geen bevruchting en dus geen bollen hoeven te gebruiken. klinkt wel logisch wat je schrijft!

Sas, je man alweer bijgekomen, hihihi. gelukkig maar, ook ondanks de andere activiteiten, hihihi. Blij dat je mannetje er weer is, kan ik me voorstellen! geniet weer even van jullie samenzijn!

Noor, hoe gaat ie met jou?

Wannabemom, spannend, over een paar dagen intakegesprek. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.

En ook met adoptie bezig. net zo spannend.

Dat de kinderwens blijft is begrijpelijk. Dat de biologische kinderwens iets minder is, is ook begrijpelijk. Zeker als je al meer teleurstellingen achter de rug hebt en je mss niet meer zoveel hoop hebt op/vertrouwen hebt in een goeie afloop.

Hoop dat jullie een mooie weg gaan bewandelen!

Bongi is alweer bijna voorbij. nog wat spotting. Helemaal niet erg. Hoop dat mijn cyclus zo blijft.

Verder niet veel te melden. Morgen naar Scheveningen voor een lunch met forummeiden. heb er zin in. Hoop dat het weer toch een beetje gaat meevallen, droog is al prima, zon zou nog beter zijn.

fijne dag allemaal!

liefs,

Tool

Geplaatst

Heel erg bedankt voor de reacties! Wij willen zeker nog niet de moed opgeven, hoewel dit wel erg lastig is. Uitbehandeld zijn hadden we in deze fase niet verwacht, ook al was de situatie slecht.

We wachten nog op AMH-waarden getest door Gent en door het Vu, in Gent wordt ook genetisch onderzoek gedaan.

Weet iemand van jullie wat het verschil in behandeling is tussen Dusseldorf en Gent? Als DD beter is in geval van POF, kiezen we daar graag voor.

Fijne dag en sterkte gewenst!

Geplaatst

Hoi Sunlight,

Ik had voor volgende week ook een intake staan in Gent. Deze heb ik afgezegd. Niet omdat ze slechter zijn. Maar ik ga eerst een behandeling in DD proberen en dan verder zien.

Het voordeel volgens mij in DD is dat er geen lange wacht tijden zijn.

Ik hoor goede verhalen over Gent met name over Prof. Sutter.

Succes!

Geplaatst

Hoi meiden, ik zie dat er veel geschreven is de laatste tijd. Ik ben er even tussenuit geweest ivm met vakantie naar italie. Nu weer een beetje aan het bijlezen.

Heeft iemand van jullie ervaring met extra middelen die gebruikt worden bij een cryo-tp? De vorige keer had ik een tp in natuurlijke cyclus. Maandag heb ik een telefonisch consult met dr. S. Over wat we verder nog kunnen doen om de innesteling te bevorderen. Ik ben benieuwd wat hij verder gaat zeggen van de situatie.

Sas, zie dat jullie de intake gehad hebben. Wanneer zou de tese gaan plaatsvinden? Hopelijk kan je man in de tussentijd een beetje aan het idee wennen.

Joske, succes met de wachtweken! Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Twinkel,

had je AH erbij?

Heb ik wel gehad, en dr.Kissler vond Utro ook nodig. Dr.S en dr.M vonden dat allebei niet nodig. Ik wel (voor mn eigen gemoedsrust).

Ik denk dat die combi (ism een goede instelling) tot dit kleine wonder geleid heeft

Geplaatst

Lala, gefeliciteerd! Wat leuk. Heb je al een afspraak staan voor de echo? En doe je die in dusseldorf of nederland?

Ik had geen ah. Dit was niet mogelijk omdat de embryo's 5 dagen in de embryoscope waren geweest. Dan is de schil schijnbaar al dunner... Maar utro wil ik inderdaad wel vragen. Had jij ook nog neusspray? Ik moet wel zeggen dat ik echt een hekel heb aan utro. Gedoe (zeker op werk) , vies en ik word er heel moe van. Maar als het kan helpen doe ik het graag!

Ik heb nog niet alles terug gelezen maar is babeth nu bevallen?

Geplaatst

Ja, hun meisje heet Imke ;)

Utro, is inderdaad heel smerig, maar het schijnt te helpen. Het is gelukkig maar 1x gedoe op t werk, scheelt een hoop. Had geen neusspray. Maar je kan het navragen?

Onze eerste echo staat op de 30ste gepland in DD inderdaad. Van daar zien we wel weer verder.

Succes weer!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden