Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dani, Daan en Chantal leuk dat jullie nog steeds hier actief zijn en zo met ons meeleven. Jullie weten natuurlijk goed wat wij nu meemaken. Dat we jullie voorbeeld maar snel mogen volgen!!

Groetjes Linda

Tuurlijk, jullie bij ons zo hard zitten duimen, dat wij dit nu bij jullie doen!!

Dat er maar veel zwangere bij mogen komen!!

Meiden heel veel succes. Voor een paar nog even en de andere zijn net met hun ww begonnen. Heel veel succes.

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbank!!

Krullie: testen 01-03 - 1 8-cellige emmy teruggeplaatst!

Henne: testen 04-03, 1 eigenwijs plakkertje

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Smile: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 7-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Sofie: testen 10-03 - 2 cuties 6 cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Hi Meiden,

Ik heb de lijst even aangepast, ik mag op 9 mrt testen. Ik was gisteren behoorlijk verdrietig van de uitslag ( 1 embryo bevrucht en maar een 6- cellen). Maar na de reacties en wat gegoogeld te hebben, ben ik weer wat hoopvoller. Tja, dat is het enigste wat je erdoorheen kan slepen, hoop! Dus dat wordt veel bidden, dat er toch een wonder kan gebeuren. Ik bid ook voor jullie, dat we allemaal zwanger zullen worden! Ik ben erg moe, herkennen jullie dit ook?

Veel Liefs!

Geplaatst

Hoi Luna,

Het is een beetje de trend deze maand: tegenvallende bevruchtingen en delingen. Laten we maar hopen dat we voor het eindresultaat een succesvollere trend zetten.

Moeheid is herkenbaar, de vorige ronde meer dan deze keer. Kan heel goed van de progesteron komen. Proberen maar aan toe te geven, lekker rustig aan doen en veel slapen.

Liefs,

Henne

Geplaatst

hai Luna, welkom op het bankje!

Ik ben alleen van de pregnyl al heel erg moe, het wordt wel met de dag minder, maar vooral de eerste dagen was het heel erg. dus kan me voorstellen dat je met al die hormonen in je lijf heel erg moe bent. gewoon aan toegeven voor zover dat kan.

en inderdaad Henne, de trend is duidelijk. maar een slechte generale staat gelijk aan een hele goede uitvoering. daar gaan we dus gewoon van uit!

Geplaatst

Hoi meiden!

Ook ik mag plaats nemen op het bankje!!! Van de 2 embryo's is er eentje goed ontdooit. Goede kwaliteit, dus we gaan er weer voor.. Kunnen we elkaar lekker gaan vasthouden!

Blijven zitten hoor meiden!! Maart wordt een supermaand!

Wachtbank!!

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

Geplaatst

Wat wordt het toch gezellig druk op de bank, zeg!

Schoot net door me heen: 'Hoeveel baby's zouden hiervan komen?'

Ik hoop héél veel...

Er zijn nog meer dames onderweg richting bank... 't Is goed dat het een héle stevige bank is (én één die héél lekker zit... niet van plan er af te vallen!).

Geplaatst

Hey Gerreber, goed zeg! Zit je een beetje lekker, of moeten we wat inschikken? :tongueP:

Ik ben er inmiddels maar bij gaan liggen, jeetje wat ben ik weer slaperig van die progesteron!

Henne

Geplaatst

Hallo!

Vandaag terugplaatsing gehad, 1 top embryo!! En ook nog een toppertje in de vriezer. 7 eitjes zijn ook bevrucht maar wordt nog gekeken of ze goed gaan delen voor invriezen.:angel8:

Ik mag dus 10 maart testen spannend! En oh wat zie ik op tegen die wacht weken.

Vanaf d epunctie heb ik al last van mn eierstokken en een gespannen buik. Gelukkig was het uiteindelijk geen overstimulatie maar was volgens bloed test wel op t randje.

Nog steeds veel drinken dus en rustig aan.

Ik ben tot maandag vrij, maar het liefst zou ik 2 weken thuis blijven en rustig aan doen. Rustig aan doen op mn werk kan bijna niet, ik werk met verstandelijk gehandicapten. Gelukkig zijn mn collega's wel heel begripvol! (had zelfs een bosje bloemen van de week).

Wat een lange bank trouwens, daar moet toch iets moois uit voortkomen!!

Liefs

Geplaatst

Wachtbank!!

Popje: testen 10-03 - embryo

Hallo Popje ik ben zo vrij geweest om je bij ons op het wchtbankje erbij te zetten. Als dit geen goede maand wordt weet ik het ook niet meer!

Ik moet testen via bloedprikken in het ziekenhuis, 's morgens doe ik dat en 's middags moet ik bellen voor de uitslag. Onpersoonlijker kan haast niet, op je werk en zonder man. Mijn man zou gaarg al eerder thuis willen testen, dus wie weet.

Krijgt iedereen de tijd een beetje om, wat doen jullie zola in de avonduren? Die tijd vind ik zelf nl het zwaarst omdat je dan meer tijd hebt om erover na te denken.

Groetjes Linda

Geplaatst

Hey hoi,

Popje ook welkom. Goed op jezelf passen hoor, echt veel drinken en veel rusten.

Luna ik vind de avonduren juist beter te doen. Maar dat komt denk ik omdat ik dan niet alleen ben. Ik zit nog thuis, werken gisteren viel erg tegen en ik lig dus de hele dag op de bank of in bed mezelf op te vreten (en te drinken hihi). 's Avonds is in ieder geval m'n vriend thuis en lig ik wat tv te kijken of te lezen. Of ik ga bellen, heb de hele familie al gehad haha.

Succes allemaal,

Henne

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gezellig hoor, zo'n volle bank. Als daar geen mooie zaken uit voort komen, weet ik het ook niet meer...

M'n emmy zit vandaag een week aan boord, ervan uitgaande dat het er nog zit.... Spannend hoor. Ik ben elke keer zo nerveus als ik naar de wc ga - en dan zo opgelucht als ik niets bijzonders zie....

Kon ik maar vast testen, maar ja, dat heeft nu echt nog helemaal geen zin... Maar toch...

Ik was vanmorgen trouwens bij mijn acupuncturist en die voelde de innesteling aan mijn energiestromen in mijn pols.... Ik kon nog net mijn lach inhouden, maar ik hoop natuurlijk wel dat hij gelijk heeft!!!!!

Hoe gaat het bij jullie? Symptomen?

Ik heb deze week expres heel veel gepland, ook in de avonduren. Hopelijk denk ik er dan niet continu aan. En dan kan ik ook niet te veel aan de vermoeidheid toegeven....

Groet, Michelle

Geplaatst

Hoi hoi!!

Gerreber en Popje, welkom op onze bank!!

Het is idd echt een record volgens mij.....jeetje al 14 !!!

Nummer 1 op de lijst....Krullie, voor jou duurt het niet lang meer!

Hou je het nog uit? De laatste loodjes zijn het zwaarst!

Alhoewel het nu ook al niet meevalt en ik moet nog meer dan een week!!!

Ik heb nog steeds pijn aan mijn borsten, zelfs al ik een beetje snel van de trap loop!! De steekjes aan mijn linkerkant zijn bijna weg, gelukkig!

Nog wel wat moe.....verder is alles oke!

Hoe is het met de andere bank-dames?

Doei!!

Geplaatst

Hi girls,

Hoe gaat t op de sofa? Zitten jullie allemaal nog comfortabel?

Ik voel me wel oke. Heb eigenlijk nergens last van, had vanaf mn TP tot en met dinsdag last van mn buik, maar nu niets meer! Is dat nu wel goed of niet goed????? Hoe onzeker kan een mens zijn!!!

Ben nog wel moe, helemaal na zo'n lange dag. Maar ga zo weer lekker naar mn bed en heb morgen avonddienst dus ik ga lekker relaxen morgen!

We moeten gewoon geduld hebben, pomtidomtidom!!!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Michelle wat spannend als de acupuncturist zoiets zegt. Die van mij doet niet echt van die uitspraken, die prikt gewoon haha. Hopen dat ie gelijk heeft natuurlijk!

Symptomen? Van alles, maar of dat ook wat zegt.... :rolleyes2:

Geplaatst

Oh, ik ben wel opvallend sjagrijning en kortaangebonden. Was gister op m'n werk al een beetje, maar vanavond ...pffff....zwaar ontevreden. M'n vriend moet me met rust laten, maar vooral wel aandacht geven. Van die hormonenlogica. Maar dat kan ook gewoon door de spanning komen. Nog een hele week!!! En dan mag ik zelfs nog heel vroeg testen ook vergeleken met de meesten hier.

Geplaatst

Hahahaha Henne,

Dat doet die van mij dan weer niet!! Van de 5 afspraken (intake, start hormonen, dag tp, dag na tp en week na tp) zijn er maar bij 2 naalden aan te pas gekomen (dag tp en dag er na). Volgens hem is mijn lichaam goed in balans (en zo voelt het eerlijk gezegd ook wel). Toch voelt het wel goed om hem te bezoeken, al moest ik om deze uitspraak wel lachen. Al hoop ik natuurlijk ook dat hij gelijk heeft!!

Groetjes, Michelle

Geplaatst

Popje: testen 10-03 - embryo

Hey meiden, jeetje, nog drukker geworden op de bank, super gezellig!!

Krullie, hoe gaat het? Jij nog maar 3 dagen...!

Kom straks nog ff terug...

Geplaatst

Weer een nachtje voorbij, weer een dagje dichterbij! Voel me net als een kind dat op d'r verjaardag aan het wachten is, heb nog net geen streepjes boven m'n bed staan (zo zonde van het behang).

Geplaatst

zo, de eerste week voorbij. nog een week en twee daagjes te gaan. als ik me in kan houden en stiekem niet donderdag of vrijdag al ga testen. hmmm, we shall see.

ik voel van alles, ben jankerig (ik huil niet, maar dat gevoel dat de tranen heel erg aan de oppervlakte zitten). echt om helemaal niets; de laatste single van the Kings of Leon (dat achtergrondkortje doet 't 'm dan) of nog erger: gisteren zag ik de eerste krokussen...

en belletjes in m'n buik (waarvan ik zeg dat 't gas is), een strak gevoel in mijn borsten (komt van de pregnyl), sjagerijnig (stress), het gevoel dat ik niet meer alleen ben in m'n lijf (ijdele hoop/wishfull thinking/psychosomatische reactie), moe (ook van de pregnyl) en ga zo maar door.

dussss, de eerste week ging wel goed, maar ik ben bang dat ik mezelf de komende week echt knettergek ga maken (en mijn omgeving ook).

tot nu toe leek mijn man trouwens nergens last van te hebben, tot ie gisteravond ineens heel zachtjes vroeg of ik al wat voelde. en toen ik 'm een beetje belazerd aankeek kwam er zo'n oerkreet dat ie er geen geduld voor heeft. vond het zo lief, mijn kleine (1m93 en over de 100 kilo) adhd-er...

Geplaatst

Goedemorgen!

Henne, Hoe is het vandaag? Beter met je humeur?? Wat kan deze hele toestand je aanvliegen he... Konden we allemaal maar vast in de glazen bol kijken, dan zou het zoveel beter te doen zijn...

Krullie, hoe is het bij jou? Dat wordt al wel echt spannend, die laatste dagen. Ik hoop op een positieve uitslag!! Moet je zondag zelf thuis testen of bloed laten prikken in het ziekenhuis??

Jane & Smile, morgen 1 week de emmy's aan boord, of niet?

Ik vond die eerste week nog best te doen, maar deze tweede week... Ik zie de minuten echt voorbij tikken. Officieel mag ik volgende week donderdag pas testen (bloedtest in het ziekenhuis). Maar ik denk toch echt dat ik er maandag al een thuistest tegenaan ga gooien (als er dan nog geen veranderingen zijn natuurlijk). Heb sinds gisteravond wel een beetje een spierpijn gevoel in mijn buik. Komt dit iemand bekend voor?

Succes allemaal verder. We moeten maar blij zijn dat er geen hittegolf is, met zo'n volle bank. Dan zouden we helemaal tegen elkaar aan plakken :-))) Maar met deze temperaturen is het wel lekker om zo tegen elkaar aan te zitten... Moeten we dus allemaal maar gewoon blijven doen!

Michelle

Geplaatst

Zo de eerste nacht met ons embryootje aan boord is voorbij :) ruim 12 uur geslapen. Ik ben zo ontzettend moe moet ik ook maar gewoon aan toe geven.

Verder behoorlijk last van mn eierstokken vooral met plassen kan bijna niet zitten dan.

Verder hebben we goede hoop meer en beter als de vorige poging.

Henne zit jij soms ook bij het erasmus en maasstad in Rotterdam?

Letten jullie nu allemaal al op je eten? Ik probeer het wel of het echt nodig is...

Sterkte allemaal met de dagen die zo langzaam voorbij gaan.

Liefs

Geplaatst

Popje ik zit inderdaad bij het Erasmus. Hoe vind jij ze daar?

Die buikpijn is vervelend he, veel drinken maar en rusten.

Ik voel me vandaag net of ik griep ga krijgen, koud, rillerig, zweterig, hoofdpijn, maar zonder koorst te hebben ofzo. Heb dit wel eens in mindere mate voor ik ongesteld word, dus word er nogal onzeker van. Blijf maar lekker in bed vandaag.

Geplaatst

Henne,

Ik ben wel blij met het Erasmus erg vriendelijk, duidelijk en je kunt er met al je vragen terecht.

Trouwens er heerst nog steeds griep hoor, dus ga er maar vanuit dat het dat is... Rustig aan he!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden