Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb pas ergens gelezen dat als je zwanger bent van een tweeling, je met verlof mag gaan tussen de 10 / 12 weken.

Dit zou beter zijn en de kans dat de tweeling langer in je buik blijft zitten, dus meer richting de 40 weken.

Verder mij er niet echt in verdiept, maar Jane, ik zou het toch eens nakijken.

Geplaatst

Krullie, heerlijk dat je al verlof hebt!!

Geniet er lekker van meis...

Ik moet nog een week doorbuffelen en dan ben ik ook thuis...

Zal een zware week worden...

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Jeetje wat ben jij nieuwgierig Vanessa..................hihihi.

Nee joh, tuurlijk mag je dat vragen.

Ik ben boekhouder, bij een bedrijf dat premiums verkoopt.(premium zijn cadeaus die je krijgt als je iets koopt, zoals b.v. de Heineken toeterhoed)

Wij zijn het laatste jaar zo gegroeit dat het echt heel druk is. (alle bedrijven storten in, maar wij worden alsmaar groter)

Wij maken op dit moment alles voor grote bedrijven in Europa, maar sinds januari maken wij alles voor de Rabobank. Dus overal waar je maar Rabobank op ziet staan maken wij. Ook alle kleding e.d., dus als je naar de tour kijkt en je ziet daar de mensen van de rabo-ploeg in hun wielerkleding rijden, dan hebben wij dat gemaakt.

Ik ben de enige op de afd. boekhouding en het is gewoon mega veel. Ik heb het er al over gehad met de bazen, want ik kom straks terug voor drie dagen (ipv vijf) en misschien dat we iemand extra gaan aannemen voor een paar dagen, maar dat moeten we nog even aankijken. Sommige dingen ga ik zowiezo overdragen voor altijd.......

Geplaatst

Jeetje Chantal, kan me voorstellen dat je het dan idd echt mega druk hebt.

En dan ook nog alleen alles doen....pffhhhh nou ja vervelen is ook niet alles hoor. Heb het liever een beetje druk dan de tijd weg kijken. Want die gaat echt mega langzaam dan.

Geplaatst
Jeetje wat ben jij nieuwgierig Vanessa..................hihihi.

Nee joh, tuurlijk mag je dat vragen.

En ik hou mij nog wel zo in hier op het forum.....hahaha

Een toeterhoed, tja die had altijd al graag willen hebben!

Pieptieten die heb ik wel. Mijn hobby is het trainen van (mijn) honden. Voor de wedstrijden etc. dragen wij speciale hesjes waar we met het trainen van alles in kwijt kunnen, iets lekkers als beloning voor de hond, speeltjes etc.

En vlak in de buurt van onze borsten hebben wij meestal een piepspeeltje, door onze arm op een bepaalde manier te bewegen kunnen wij de honden attent houden. En zo is in een melige bui samen met mijn hondenvriendinnen het begrip pieptieten geboren. Sorry, dat was een kleine anekdote.

Maar alle gekheid op een stokje, fijn dat je het zo druk hebt op je werk. Dan bestaat er voor jou niet het risico dat je op een korte termijn je baan zou kunnen kwijtraken.

Geplaatst

@ Krullie, echt idd dat het zo verschillend is. Wel fijn zo'n lange vakantie..... Ik heb al wel besloten dat als het niet meer gaat ik er ook mee gaat stoppen. Mn buik begint erg te groeien. Heb verder nog steeds weinig last van kwaaltjes. Ben de afgelopen 2 weken toch bijna 2 kilo aangekomen, dus dat gaat wel snel ineens. Hoe gaat t met jou? Is je buik ook lekker aan t groeien? Geniet er iig geval van. Fijn hoor dat je niets meer hoeft.

Vandaag laatste werkdag gehad en ben nu heerlijk 2 weken vrij. We gaan as vrijdag voor een weekje naar Texel. Even heerlijk uitwaaien. Vanavond heerlijk met vriendlief uit eten geweest. We hebben lekker op het terras gezeten aan het water en in het avondzonnetje.

Liefs, Jane

Geplaatst

Juli

28: Champietal VK

28: Daan VK

30: Ange VK

Augustus

01: Daan 4d pretecho (27 wk)

03: Michelle VK

04: Tammy VK

06: Lucky-t controle ZH

07: Mijnbaby VK

13: Mijnbaby pretecho ( 25,5 week)

17: Ange VK

Uitgerekende datum

27 augustus: Dani

7 september: Abc

22 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

07 november: Krullie

08 november: Michelle

09 november: Jane

11 november: Ange

15 november: Popje

21 november: Snoeske

23 november: mijnbaby

23 november: Lucky-t

26 november: Tammy

Hey meiden, wat een rust hier....

Hoe gaat het met iedereen???

Popje, Ange, Lucky, Mijn baby, ABC tijdje niet gezien.... misschien op vakantie???

Vanmiddag om 15:00 uur weer controle bij de VK.

Chantal, jij ook vandaag naar de VK, veel plezier!

Verder gaat alles hier goed..

Druk bezig met de kamer, mannetje wil hem afhebben binnen nu en 3 weekjes. We zijn van het weekend begonnen met sjabloneren, zal snel ff een foto plaatsen als we klaar zijn.

Verder van het weekend nog wat dingen gekocht zoals eetstoel, babyfoon met camera, matrasje voor op het waterbed voor als hij ff tussenin komt liggen, matras voor ledikant en eindelijk de groen/blauwe ollily tas die ik zo graag wilde hebben....

Van het weekend kijken of we een proefdruk van het geboortekaartje kunnen bestellen... hebben jullie al een proefdruk besteld?

Groetjes van Daan

Geplaatst

HI,

Ja ik mag vanavond weer naar de VK, jij ook heel veel plezier weer vandaag bij de VK.

Wij zijn ook druk bezig met het kamertje.

Hij is al klaar qua verven e.d. en over twee weken komen de meubeltjes, dan kunnen we hem verder inrichten.

Over een week of drie gaan we de rust van de spullen halen, zoals een box e.d.

Die willen we dan gelijk neerzetten, want dan kunnen de katten er aan wennen dat ze er NIET inmogen.....

Toevallig dit weekend het digitale bestand gekregen van het kaartje.

Ik had nl. drie kaartjes gevonden bij dezelfde uitgeverij en die hebben we met elkaar gemengd met onze eigen kleuren. Ik moet nog twee dingen wijzigen en dan is hij eigenlijk klaar om over een kleine drie maanden te laten drukken.....

Groetjes,

Chantal

Geplaatst

Ik reageer weinig, maar lees vaak wel mee. Hier gaat alles prima, al weer 34 weken zwanger, wat gaat het toch hard. Ik voel me uitstekend, al wordt mijn buik natuurlijk steeds groter en zwaarder. We zijn nu druk bezig met de babykamer, er moet nog aardig wat gebeuren. We willen ook gelijk de hele verdieping doen, verven en laminaat leggen. Wat aan de late kant, maar als het goed is zijn we over uiterlijk 2 weken klaar. Daarna snel het huis poetsen :quiltbeat2:

En dan heb ik hopelijk nog even tijd om te relaxen. :av-31:

Kortom zijn we nog erg druk bezig, maar het komt allemaal in orde.

Volgende week gaat mijn verlof in, raar idee hoor. Het einde van de zwangerschap komt echt in zicht. Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar de baby, maar denk dat ik het zwanger zijn echt ga missen. Hebben jullie dat ook?

Zo te lezen gaat het gelukkig ook goed met iedereen hier. Zijn jullie er al uit wat betreft de naam? We hebben wel een meisjesnaam, maar een jongensnaam is echt een probleem (zoals mijn man zegt is het wel een van de mooiste problemen die je kan hebben...). Ook hierin zijn we dus een beetje traag, maar ik struin het hele internet af en vind gewoon geen leuke jongensnaam. Krijg het er wel eens benauwd van, volgens mij heb ik alle mogelijke namen gezien, maar vind ik er geen een leuk. Nou ja, hopelijk krijgen we nog een ingeving.

Fijne dag allemaal!

Groetjes,

Abc

Geplaatst

Oooooo ABC, ik zou het echt op mijn heupen krijgen als ik nog geen jongensnaam zou hebben.

Bij ons was de meisjesnaam er al voordat we zwanger werden en de jongensnaam na een paar maanden. We hadden wel diverse jongensnamen, maar we wilden ze allebei op een andere manier geschreven hebben. Nu hebben we een jongensnaam die ik al een paar jaar onwijs leuk vind en gelukkig vindt mijn man deze ook heel erg leuk en schrijf je hem maar op één manier....

Geplaatst

De namen hadden wij ook al verzonnen, daar hebben we 5 jaar de tijd voor gehad hahahaha

Gelukkig waren we het er snel over eens.

Ik heb wel eerst in de top 50 namenlijstjes van 2007 & 2008 gekeken of hij daar niet bij stond, gelukkig geen "bekende" naam.....

ABC: Lekker dat je verlof volgende week al in gaat. Kan me voorstellen dat het een raar idee is.

Ik moet nog 4 daagjes en dan heb ik het ook gehad.

En het zwanger zijn missen, geen idee eigenlijk...

Ik zei wel tegen mijn man dat het volgens mij met een 2e zwangerschap heel anders is als een 1e.

De 1e keer ben je voorzichtig en weet je niet goed wat je kan verwachten en hoe het voelt.

Jammer genoeg blijft het bij deze kleine vent en komt er geen broertje of zusje meer achteraan.

Zijn jullie niet nieuwschierig naar het moment dat je vliezen breken? Het idee dat het gaat gebeuren? Welk gevoel is dat? Zo raar als je erover nadenkt....

Maar ja, ik denk weer teveel door....

Geplaatst

Wat een heerlijke vooruitzichten, de ene met verlof/ vakantie enzo.

Qua kamer schiet het bij ons wel op, zaterdag voor een vloer kijken/ uitzoeken en dan wachten op de meubles.

Verder namen.....tja, dat is nog een probleem hahaha. Ben de hele dag door aan het verzinnen, maar kom echt op niks leuks. En mn man heeft ook nog totaal geen idee. We weten wel al dat het international namen worden, maar ja dan heb je nog miljoenen namen. We moeten ook nog steeds de boeken bij de drukkerij ophalen, maar vergeet het steeds. Heb me ook nog nooit verdiept in geboortekaartjes, dus we weten ook totaal niet welke richting het wordt of welke kleuren.

Daan: over het moment dat je bijna moet bevallen hebben we het toevallig gisteren overgehad met zn 2en. We kwamen erachter dat een cursus of dagje uitleg mss toch geen overbodige luxe is. We hebben beiden geen idee wat er dan gaat gebeuren of wat het moment is om de vk te bellen, en noem maar op.

Via de kraamzorg hebben ze een dagcursus, dus denk dat ik ons daar zo voor ga opgeven en ook voor yoga.

Geplaatst

Tammy,

Wat grappig dat jullie hier ook zo mee bezig mee saampjes...

Wij hebben een informatie avond gehad via de kraamzorg (thebe) genaamd aanstaande ouderbijeenkomst.

Dit duurde 2 uurtjes en hier konden we informatie krijgen over de zwangerschap en bevalling.

Heel erg leuk en nuttig vonden we.

Mannetje is toch maar mee gegaan ondanks dat hij al 2 bevallingen heeft meegemaakt van zijn zoons, maar omdat dit inmiddels alweer 14 jaar geleden is, wilde hij toch even een opfriscursus doen.

Groetjes van Daan

Geplaatst

Hai dames,

ook ik ben nog niet met vakantie, maar wel erg druk met de verbouwing van onze slaapkamer. Vandaag en morgen nog en dan zijn we klaar. Ook de bbaykamer is zogoed als klaar. Over 2 weken komt de babykamer en de spulletjes al, veel eerder als verwacht maar ja het is toch klaar dus zei dat het wel mocht. Kan ik alvast mooi gaan tuttelen in mn vakantie. Je kent het wel,waar zet je wat enzo

Nog even over de namen gesproken, wij hadden ook al jaren namen uitgekozen. Maar nu we zover zijn gaan we toch wisselen, hahah, toch grappig

Geplaatst

Chantal, wij weten het geslacht niet, dus dat maakt het wat lastiger naar mijn idee. Maar ja, het zal allemaal wel goedkomen.

We hebben ook al jarenlang namen in gedachten, maar nu het eenmaal zover is worden het sowieso níet de naam waar we jaren van gedroomd hebben. Normaal gesproken kan ik heel makkelijk keuzes maken, maar de laatste maanden kan ik over alles twijfelen. Hoort er ook bij waarschijnlijk. De meisjesnaam staat wel vast en ben ik (ondanks veel getwijfel) wel zeker over dat dat het wordt. Maar als het nou een jongen is...zucht...Er is eigenlijk maar 1 naam een optie voor mij, maar dat vindt mijn man niks, dus die valt ook af. Nou goed, ik zeg gewoon nog een keer dat het vast goed komt, wie weet ga ik er in geloven!

Het bevallen zie ik dan weer helemaal niet tegenop. Ik heb geen gym of yoga o.i.d. gedaan. Daar voel ik me niet thuis, ben bang dat het zo'n klaaguurtje wordt van vrouwen met dikke enkels, hormonen en domme, ongenuanceerde uitspraken ("als ik dat van te voren had geweten, was ik er nooit aan begonnen" bijvoorbeeld). Wat dat betreft voel ik me als "niet vanzelfsprekende-zwangere" echt een buitenstaander. Als je het geluk hebt zwanger te zijn, hoor je gewoon niet te klagen, want je bent tenminste zwanger!! Dat is waarschijnlijk wat 5 jaar onvervulde kinderwens met je doet, met mij in ieder geval. Ik geniet gewoon van elke dag dat ik zwanger ben, mij hoor je niet klagen...(oke, alleen over een jongensnaam dan...)

Geplaatst

Ik ben blij dat jij hetzelfde denkt over de pufcursus o.i.d.

Ik heb er ook geen zin in dat mensen gaan lopen klagen. Wees blij dat je zwanger bent....

Ik kom net bij de VK vandaan. Alles is weer helemaal goed.

Ik moet over twee weken weer bloedprikken. Dit is wat elke zwangere vrouw moet doen en ik extra voor mijn antistof in mijn bloed.

Over drie weken moet ik weer terugkomen bij de VK en dan krijg ik ook ook een Rhesusfactor prik van de VK.

Ze wil wel dat ik bij de 32 weken een groeiecho ga doen. Hier is geen medische reden voor, maar ze vindt dat wij zoveel moeite hebben moeten doen om zwanger te worden, dat ze het voor ons prettig vindt dat wij even kunnen kijken naar de baby en of we weten dat de groei helemaal goed gaat. Wel heel lief van haar.....

Daan, ook alles goed gegaan vandaag bij de VK?

Geplaatst

Juli

Augustus

18: Chantal VK

Uitgerekende datum

Geplaatst

Juli

Augustus

10: Dani controle.

18: Chantal VK

Uitgerekende datum

Geplaatst

Ik ben vanmiddag even aan het zoeken gegaan voor een cursus waarbij ook de man aan bod komt. Wel zo makkelijk dat hij ook weet wat er gaat gebeuren enzo. Heb iets gevonden dat wordt elke 3 maanden gegeven, begon dus 8 juli al, oeps.

Nu je het zegt denk ik dat er veel mensen zullen zijn die klagen enzo, maar daar trek ik me weinig van aan. Ik zit daar voor mezelf, ik wil zelf graag meer info over wat er allemaal gaat komen en wat je moet doen.

Heb echt totaal geen idee, ook niet over wat weeen zijn eigenlijk of hoe je ze moet opvangen of wanneer je de vk moet gaan bellen. Nou en noem al die dingen maar op. Ik wil ook thuis bevallen, dus mss daarom ook wel dat ik meer info wil hebben. Weet wel dat als je in het zh wilt bevallen wordt je nog wel eens weggestuurd als de weeen niet snel genoeg komen of niet voldoende ontsluiting is.

Morgen eens een afspraak maken voor de pretecho!!! Wilde vandaag doen, maar was nummer vergeten...oeps.

Geplaatst

Hoi Hoi!

Chantal, goed te lezen dat alles goed was bij de VK! En wat heerlijk dat er een groeiecho aan komt!!

Tammy, ben benieuwd wanneer de pretecho is!!!

Dani, jeetje meissie, al bijna 36 weken!! Hoe gaat het net jullie?

Mijn VK bezoek was ook weer goed. Ze heeft mijn bloeddruk opgemeten, helaas wel aan de lage kant en even gevoeld waar mijn BM nu zit. Ook wilde ze voelen hoe de kleine lag, maar die liet dat niet toe en ging flink schoppen en slaan. Verder nog even het hartje gehoord, dus daantje weer helemaal happy de peppy...

Qua klaaguurtje van de vrouwen, daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar dat is iedereens eigen mening.

Ik vindt het heerlijk om een uurtje bij te kletsen met 6 andere meiden over het zwanger zijn, ideeen uit te wisselen en wat informatie te krijgen. Misschien moet je echt geluk hebben met een leuke kleine ploeg.

1 vrouw uit de groep is na 3 jaar zwanger geworden d.m.v. IUI en een andere vrouw heeft er 5 jaar over gedaan, maar is nu spontaan zwanger.

Gelukkig heb ik het getroffen met een leuke ploeg en doen we ook na de pufles gezamelijke dingen zoals zwemmen en uit eten.

Ik heb verder niemand in mijn omgeving die zwanger is of kindjes heeft, dus voor mij is het een uitlaatklep.

En dat klagen, ik klaag ook wel eens over kuitkramp, pijn in mijn ribben, misselijkheid en zo.

Ik vind mijn IVF/ICSI zwangerschap geen reden om helemaal niet te mogen klagen, en dit betekent niet dat ik niet blij ben dat ik zwanger ben!

En zoals Tammy al aangeeft, je komt voor jezelf.

8 september is de partner les en mijn man wil heel graag mee!

Geplaatst

Ik denk dat daar een verschil ligt. Je hebt vrouwen die gezellig kunnen keuvelen over hun zwangerschap, maar je hebt ze ook die maar blijven klagen. Ik heb ook zo iemand in mijn omgeving. Voor de 2e keer zwanger zonder slag of stoot en maar blijven zaniken. Dat gaat op je zenuwen werken. Ik vind zelf het praten over mijn zwanger zijn ook erg leuk maar met die persoon kap ik het gesprek altijd snel af want het komt toch weer op hetzelfde neer: ooh ooh ooh wat is het toch zwaar om zwanger te zijn.

En ik vind juist van niet, ik geniet van elke dag, ook van de pijntjes en ook van de mindere leuke dingen, ben blij dat ik het meemaken mag!!!

Geplaatst

Haha lucky, bekend verhaal hoor.

Ik heb ook van die meiden in onze vroegere vrienden groep gehad die al een pijntje hadden zodra ze vroegen hoe het met de zwangerschap ging.

Iedereen stond er dan omheen en zielig mee te doen.

Mijn man zegt altijd, je bent zwanger, niet ziek, dus niet klagen

Dat zeg ik nou ook tegen hem als ik met een loodzware natte was loopt te zeulen of een stofzuiger mee te trap op sleep en hij zegt dat ik dat niet mag doen.

Dan zeg ik: Nee niet klagen (gewoon met harde buik doorlopen omdat we niet mogen klagen en half de trap af vallen), nergens last van, kan ik echt wel zelf hoor! Ik ben zwanger, niet ziek hahaha

Voor ons vrouwen draait het huishouden ook gewoon door, zelf in onze verlof periode en dan moeten we het ook helemaal alleen doen (we klagen niet)

Dan kan ik het bloed onder zijn nagels vandaag halen hahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden