Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een leuke foto van de pretecho. Ik ben ook zo benieuwd de 29ste.

MijnBaby: welkom terug van vakantie!!! Klinkt allemaal goed hoor die vakantie. Heerlijk dat jullie nog lekker met zn 2en nog even genieten. Jaja, buik kan ineens heel hard gaan he. Merk het zelf ook wel, in 6wk tijd is mn buik wel 7cm in omvang gegroeid.

We hebben een vloer uitgekozen, is helemaal gelukt. Het is een soort marmer/ ecru kleur geworden. Volgende week dinsdag komen ze het leggen en ook meteen voor op de overloop. Zijn we daar tenminste helemaal vanaf.

Zal kijken of ik volgende week een foto kan maken van de kamer, moeten alleen nog tot einde van de maand voor de meubels. Ben benieuw hoe het dan allemaal staat.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja inderdaad echt uit het niks tot aan week 20 had ik echt een heeeeel klein buikje,

maar nu is me buik echt groot geworden, me zus schrok er van hahahah.....

En wat helemaal leuk is is dat we ons kleine ventje de hele dag door voelen, zelfs mijn man voeld de schopjes van ons kleine kickbox vechtertje nu erg goed....

7 aug hebben we weer een afspraak bij de VK.... en 13 Aug de pretecho!!!

Geplaatst

Augustus

03: Michelle VK

04: Tammy VK

06: Lucky-t controle ZH

07: Mijnbaby VK

10: Dani controle.

13: Mijnbaby pretecho ( 25,5 week)

17: Ange VK

18: Chantal VK

18: Daan VK

29: Tammy pretecho (27.2 wk)

Uitgerekende datum

27 augustus: Dani

7 september: Abc

22 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

07 november: Krullie

08 november: Michelle

09 november: Jane

11 november: Ange

15 november: Popje

21 november: Snoeske

23 november: mijnbaby

23 november: Lucky-t

26 november: Tammy

Zo even het afsprakenlijstje bijgewerkt, sommige waren eraf gevallen....

Geplaatst

Hey Daan, wat een mooie echo-foto. Wordt zo wel heel echt, toch...

Hier ook een megabuik inmiddels hoor. Groeit echt hard nu. Als ik 's avonds in bed lig, en de kleine is heel druk, zie je de buik ook alle kanten op golven. Echt grappig om te zien!

Ben net weer bij de vk geweest, alles is weer prima. Ik moet vanaf nu om de 3 weken. Gister ook de 26 weken grens gepasseerd, dus in principe is de kleine nu levensvatbaar. Zo'n vroeggeboorte is natuurlijk absoluut niet wenselijk, maar ik vind het wel een fijn idee dat er nu alles aan gedaan wordt om de kleine te redden mocht die nu al ter wereld komen.

Hier gaan we donderdag de kamer van Jasmijn verven/behangen. Schijnt het alleen 30 graden te worden, de mooiste dag van de week.... Hahaha, ik voorzie veel pauzes op het aangrenzende dakterras. Ik koop me ook helemaal suf op marktplaats momenteel. Heb al een superleuke kledingkast voor op de babykamer gekocht (2 strandhuisjes naast elkaar), een halve hoogslaper met glijbaan voor Jasmijn en nu ook een houten keukentje voor onder het bed (echt zo leuk, een klein houten oventje met kookplaat erop, een open keukenkastje ernaast - compleet met serviesje, bestekje, etc - en daarnaast een houten wasmachine. Ze krijgt echt een meiden speelkamer, ben heel benieuwd hoe ze het straks allemaal vindt...

Zal ook - proberen - een foto in te voegen als het klaar is.

Fijne dag allemaal.

Michelle

Geplaatst

Wij zijn ook lekker bezig op marktplaats, gisteren een badje, standaard, tummytub en nog wat spulletjes gekocht. Die gaan we donderdagavond ophalen.

We hebben ook maandag het geboortekaartje uitgezocht, ging een stuk sneller als de trouwkaart haha. Dus de boeken kunnen weer terug naar de drukker en dan moeten we alleen nog even de namen gaan verzinnen.

Ben nu echt zo blij dat het gaat opschieten, nu lekker snuffelen voor leuke dingetjes voor op de kamer enzo. Eerst van het weekend nog even bij mn schoonzus gaan kijken wat we van haar kunnen overnemen. Heerlijk gewoon.

Straks naar de vk, laat wel weten hoe het gegaan is.

Geplaatst

Handig hè, marktplaats! :)

We hebben daar ook de ledikantjes gekocht. Echt supermooie, voor een heel mooi prijsje :D.

De afgelopen dagen heb ik flink op internet gekeken naar leuke geboortekaartjes. Ik vind het echt supermoeilijk! Misschien moet ik idd ook maar boeken gaan halen.

Wij zijn ook druk bezig met de namen. We hebben er al één...

Dus...nog even verder zoeken/denken/etc.

Eigenlijk wil ik 'alles' met de 30 weken klaar/geregeld hebben...we hebben dus nog even!

We gaan lekkere warme dagen tegemoet, dames! Heerlijk!! (tenzij we er last van krijgen...hahaha)

Geplaatst

Dames,

Ik heb nu in mijnalbum een mapje aangemaakt met foto's van mijn zwangere buik.

Nu wil ik deze hier plaatsten, met kopie / plakken, maar dat doe hij niet.

Kunnen jullie mij svp helpen???

Geplaatst

Chantal,

Ik denk hier een nieuw berichtje aanmaken, dan rechtmuis op je gewenste foto in je "mijn album" map, eigenschappen, link bij adres kopieren, op "afbeelding invoegen" klikken hierboven, en het adres kopieren in je URL balk.

Dan moet ie het volgens mij doen....

Groetjes van Daan

Geplaatst

Chantal, ik heb het denk ik gevonden..

-even op wijzigen klikken van je berichtje met de gewenste foto

-de 1e HTTP:// weghalen... dat staat er dubbel...

Dan moet ie het doen!

Geplaatst

Foto-X7YAZROQ.jpg

Jaja, eindelijk gelukt...........

Hierbij dus een foto van mijn buik met 28 weken en 2 dagen.

Ik zal even op het onderwerp buik en kamers wat foto's zetten.....

Helemaal bedankt Daan!!!

Geplaatst

idd al een aardige buik, wel super om te zien!

Ik stond gisteren nog even op de schaal en ik woog bijna 71 kilo.. start gewicht van deze poging was ongeveer 50 kilo...

Enne, stoere muur!

Geplaatst

Zozo, dat zijn toch aardig wat kilootjes........ach als het er straks allemaal vanaf is, dan is het toch prima...

Ik ben door een jaar lang hormonen spuiten 10 kilo aangekomen, dus de VK denkt ook dat dat er nu een beetje vanaf gaat allemaal.....en de baby gebruikt toch al mijn reserves.

Ik zeg ook tegen iedereen dat als ik straks bevallen ben, ik door kan gaan voor fotomodel ofzo...........LOL

Geplaatst

hahaha houden we je aan!!

Van mij mag er wel wat blijven hangen na de bevalling. 50 kilo is een beetje weinig en ik zou best wat zwaarder willen zijn.

Denk ook dat er wat kilo's bij zijn door het stoppen met roken, wat doe je dan, lekker eten!

Nou, ga hier ff wat actie ondernemen in het huishouden... moet om 11:45 bij het UWV zijn, omdat ik nog verplicht ben om te solliciteren, en heb dan een gesprek met een werk coach die mij nog aan het werk moet gaan krijgen voor de laatste weken.. ben benieuwd naar het gezicht van die persoon als ik binnen kom waggelen.....

Fijne dag vandaag, rustig aan met dit warme weer....

Geplaatst

Hier dan ook nog maar een keer Chantal, mooie buik en weinig kilo's nog.....

Gisteren bij het sporten weer even gewogen en de meter stond op 67.9kg, dus ben nu al bijna 6kg aangekomen. Maar moet wel zeggen dat ik heel heel veel vocht vast houdt. Dikke enkels en vingers.

Nou Daan, succes bij het uwv. Wel eens gehoord dat het niet de leukste en makkelijste mensen zijn.

Geplaatst

Augustus

03: Michelle VK

04: Tammy VK

06: Lucky-t controle ZH

07: Mijnbaby VK

10: Dani controle.

13: Mijnbaby pretecho ( 25,5 week)

17: Ange VK

18: Chantal VK

18: Daan VK

29: Tammy pretecho (27.2 wk)

September:

01: Tammy VK

Uitgerekende datum

27 augustus: Dani

7 september: Abc

22 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

07 november: Krullie

08 november: Michelle

09 november: Jane

11 november: Ange

15 november: Popje

21 november: Snoeske

23 november: mijnbaby

23 november: Lucky-t

26 november: Tammy

Zo nieuwe afspraak bij de vk staat er weer bij. Moet nu om de 4wk terug komen.

Alles was goed, hartje klonk goed 145-150 bpm. Het was alleen een beetje boos volgens mij..ze was aan het voelen en daarna hartje luisteren. Begon er eentje te schoppen ineens, zelf zij voelde het haha

Geplaatst

hier ook alles prima. Geen klachten. Babykamer is zo goed als klaar wat betreft behangen en verven. Maandag komt het kamertje al, 2 weken eerder dan verwacht.

Maar nu nog even afwachten of hij wel geleverd word want ik heb rare berichten gehoord van Babydump. Hun zouden niet leveren aan mensen die in een woonwagen wonen. Laat ik daar nou net bij horen zeg! Maar ik heb 2 weken geleden al betaald dus waarom zouden ze niet leveren??????? We wachten in spanning af tot maandag, maar als het zo blijkt te zijn heb ik dus een groot probleem. Ik snap het niet hoor, wat is mijn geld nu anders dan van een ander, ik werk er toch ook voor.

Morgen weer op controle bij de gynaecoloog, eindelijk want vond deze keer de 4 weken lang duren. Of ben ik gewoon ongeduldig, haahah

Geplaatst

Tammy, goed om te lezen dat bij de VK alles goed was...

Lucky, zou wel heel raar zijn als ze niet uitleveren aan jullie.. Er is toch al betaald? ff goed in de gaten houden en anders gaan we wel met z'n allen bij de babydump langs!

Ben weer terug van het UWV, had een gesprek met een werkcoach, nou, dat hoofd van die mevrouw!

Ze zou in ieder geval mijn CV op werk.nl zetten zodat werkgevers kunnen reageren als ze willen, mmmm zie het nog niet gebeuren, maar ja. Nu wel verplicht wekelijks een sollicitatie de deur uit doen, maar ben benieuwd wat ze terug sturen als ze lezen dat ik zwanger ben en officieel 16 september met verlof zou gaan...

Maar ff afwachten dus allemaal.

Geplaatst

Lucky, dat zou echt belachelijk zijn........Je hebt toch gewoon betaald.

Als dit echt waar is, dan zou ik gelijk bij elke instantie dat maar zou kunnen een klacht indienen.

Daan, wie weet wilt iemand je nog hebben voor vijf weken. Zou echt raar zijn.......

Ik snap best dat er sollicitatieplicht is, maar dit kunnen ze toch niet doen.

Nou, hou ons op de hoogte!!

Geplaatst

Wat raar Lucky, je hebt toch betaalt, dus moeten ze het gewoon leveren.

Anders gaan we met zn allen die zaak boyckotten haha. En als ze niet willen leveren bij iemand in een woonwagen hadden ze dat toch meteen moeten zeggen voordat jullie de spullen bestelden.

Daan, zal wat worden zeg. Straks moet je nog voor 5wk gaan werken. Alleen is volgens mij die kans heel heel klein. Niemand wil toch een zwangere vrouw nu nog aannemen, we blijven een risicofactor op sneller ziek en steeds afspraken met vk of gyn. Lekker elke week een briefje sturen en lekker van het mooie weer gaan genieten.

Ik heb iig nog even lekker week 39 vrij!!!! Als ik dan weer ga werken is het maar voor 3wk!!!! Daarbij laatste dienst is voor mij weekend van 3/4 okt. Heerlijk heb er nu al zin in haha.

Geplaatst

hallo dames,

Lucky ik zou maar niet bang zijn hoor je heb betaald dus ze MOETEN je spullen leveren!!!!

zo niet kun je ze aanklagen, maar ik denk niet dat het zover gaat komen hoor...

Daan: mooie buik.... Mijn buik is ook groter geworden wel leuk!!

Verder ben ik al 8 kilo aangekomen, ik vindt het best ik woog 52 en weeg nu 60 kilo,

ik woog niet veel toen ik begon ik kan het dus prima hebben...

Dames waar kan je leuke baby behang halen?? Praxis en Gamma enzo hebben allemaal NIKS!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden