Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dani, wat fijn dat Justin het zo goed doet!

Ben vandaag weer naar de gyn geweest. Het was een heel gedoe want er was een verkeerde afspraak gemaakt en nu stond ik er dus niet tussen. Toch wilde ik de gyn graag ff zien want het was inmiddels weer even geleden. En mn vriend had speciaal vrij geregeld. Dus ik mocht tussendoor, na een uur gewacht te hebben. Uiteindelijk hebben we weer even mogen kijken naar onze spruitjes en ze liggen nog steeds met de hoofdjes naar beneden. De gyn verwacht dat dit nu ook wel zo blijft. Ook is mn bloeddruk weer gecontroleerd en deze was goed gelukkig. A.s maandag heb ik weer een groeiecho!

Liefs, Jane

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

September:

23: Marjo controle

24: Mijnbaby VK

24: Chantal Joehoeeeee eerste verlofdag - 36 weken (eindelijk)

29: Daan VK

29: Chantal VK

30: Michelle start verlof met 34+3 weken (kunnen we eindelijk beginnen aan de babykamer ;-))

Oktober:

01: Michelle VK

08: Dees vk+ suikerprikken

14: Tammy controle VK

15: Lucky-t controle ZH

22: Chantal uitgerekend

28: Daan uitgerekend

November:

08: Michelle uitgerekend

09: Jane (2-ling) uitgerekend

11: Ange uitgerekend

15: Popje uitgerekend

16: Marjo (2-ling) uitgerekend

23: mijnbaby uitgerekend

23: Lucky-t uitgerekend

26: Tammy uitgerekend

Bevallen:

14-08: Snoeske, Rutger / was uitgerekend op 21 november

20-08: Dani, Justin / was uitgerekend op 27 augustus

06-09: Elke, Tess

15-09: Krullie, Julia & Katelijn / was uitgerekend op 7 november

18-09: ABC, Naam niet bekend/ was uitgerekend 7 september

Marjo, hoe is je controle geweest?

Chantal, ja ja, vandaag je laatste werkdag en je staat bovenaan de lijst hahahaha

Dani, wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie ventje!!

Popje, tijdje niets gehoord, hoe gaat het met jou?

Michelle, hoe is het met je mannetje??

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier gaat het slapen ook dramatisch.. val als een blok in slaap, voor 2 uurtjes en dan is het af en aan naar de WC, last van mijn heupen, krampen in mijn rug en onderbuik... lang leve de bank overdag hahahaha

Geplaatst

September:

23: Marjo controle

24: Mijnbaby VK

24: Chantal Joehoeeeee eerste verlofdag - 36 weken (eindelijk)

28: Jane groeiecho (34 wk)

30: Michelle start verlof met 34+3 weken (kunnen we eindelijk beginnen aan de babykamer ;-))

Oktober:

08: Jane afspraak gyn (35,3 wk)

November:

Bevallen:

14-08: Snoeske, Rutger / was uitgerekend op 21 november

Heb mn afspraken er ff bijgezet!

Liefs, Jane

Geplaatst

Wat een goed nieuws allemaal, Chantal lekker genieten van je verlof zou ik zeggen en Jane wat goed dat ze nog alletwee zo goed ervoor liggen altijd een hele geruststelling.

Wat fijn ook dat Justin zo goed gaat hé en dat ie lekker doorgroeit.

Hier de controle ook alles goed, moet over 3 weken terug komen op 14 oktober. Heb een uur aan de CTG gelegen voor contracties en hartmetingen en ziet er allemaal super uit. Wel gaf de gyno aan het wat rustiger aan te doen met alles omdat je je toch moet voorbereiden, maar daar was ik al mee bezig.

Op 14 oktober wordt ik doorverwezen van de prive naar private kliniek waar ik ga bevallen dus na die afspraak zal ik ook iets meer weten over het hoe en wat van de bevallingsdatum.

Meisje rechts vond het maar niets de CTG werd echt mega onrustig van die harde hart kloppingen en verplaatste zich continu.

Hier draaien ze nog zoveel dat ze nog niet met hun hoofdjes naar beneden liggen te wachten. Ach maar even afwachten hé.

Mijnbaby succes morgen bij de vk.

Geplaatst

Marjo Thnx, ik heb me vergist in de datum ik mag vrijdag de 25ste.....

Morgen komt me babykamer en box en kinderwagen binnen!! kamertje is al geschilderd... zaterdag nog ff behangen dan is het zaterdag avond helemaal klaar!!!

Ps vraagje een beetje genant vraag MAAAAAR ik heb sinds een paar dagen last van wit/licht gele slijm zo nu en dan...... wie ook? of wie weet wat het is?

Geplaatst

heej mijnbaby,

k heb ook last van gele/witte slijm(sorry het klinkt echt onsmakelijk)

Heb het nagevraagd maar het was niet erg.. is normaal bij de zwangerschap. de 1 heeft er last van en de ander niet. Ik heb dus ook constant inlegkruisjes nodig.

dus geen zorgen maken..:D

liefs

Desiree

Geplaatst

@Dees

hahahah ik durfte het ook bijna niet te vragen in deze topic maar ik dacht boeien we hebben allemaal wat.....

Gelukkig ben ik dus niet de enige, en ben blij te horen dat de VK tegen jou heeft gezegt dat het niet erg is.....

Geplaatst

Even een overloopster uit het topic van januari.

Ook ik heb last van afscheiding en heb daardoor inlegkuisjes nodig.

Het vervelende is dat ik niet zo goed tegen het continue gebruik van inlegkruisjes kan, is dus een probleem erbij.

Geplaatst

Ik heb er ook last van hoor. Mijn gynaecoloog zei dat het beter was wat vaker per dag een schone onderbroek aan te trekken dan inlegkruisjes te gebruiken. Dus je begrijpt dat de wasmachine hier overuren draait, nu al, hahah. En inderdaad is het de ene dag erger dan de andere dag.

Ik ben nu erg verkouden en moet dus veel niesen, dan heb ik wel eens het gevoel dat ik een druppeltje plas verlies, dat vind ik wel vervelend. Ik hoop dat mijn verkoudheid snel verdwenen is, want de druk op mijn blaas is zo al erg genoeg daar hoef ik geen dingen bij, haha

Geplaatst

Hier ook last van afscheiding hoor, maar ik had al op internet gelezen dat het heel normaal is.

@Lucky, als ik moet niezen hou ik al mijn benen gekruist......hihihihihi

@Vanessa, het is je vergeven dat je bent overgelopen voor een keertje ;-)

Zo, vanochtend voor het eerst dus niet naar kantoor.......wat ga ik doen. Ik wilde vandaag niets doen, maar daar ben ik nog te onrustig voor.

Prenatal heeft nu 20% korting op alles, dus ga ik toch zo even naar toe.

Ik moet gewoon nog even mijn draai vinden om thuis te zijn.

Ik merkte wel dat ik iets rustiger geslapen heb vannacht. Tuurlijk wakker worden om te plassen, maar verder was ik rustig.

Geplaatst

Hahah Chantal, je 1e dagje thuis!!!

Het went snel genoeg hoor...

Ik ga hier zo even naar Thebe Kraamzorg, even kijken of ik alvast wat dingen kan meenemen voor een eventuele thuisbevalling.

Je moet het maar in huis hebben....

enne, de libresse/always worden ook door mij gesponsord hoor!

Mijn baby, succes vandaag!

Geplaatst

Hey Chantal,

Geniet van je zwangerschapsverlof! Het is idd ff raar als niets hoeft maar geloof me, het went. Ben nu 4 weken thuis en vindt het heerlijk. Ook ik ben een type van steeds dingen doen enzo maar het went echt.

Liefs, Jane

Geplaatst

Hallo Allemaal

Hier weer een korte update vanuit t ziekenhuis.

We liggen er nu al 3 weken in en alles gaat nog redelijk goed.

Vandaag weer een doppler test gehad. Dit i.v.m de bloedtoevoer van de placenta naar de kleine, deze was gelukkig nog steeds niet achteruit gegaan. Alleen had ik ook gehoopt dat we ook de groeiecho kregen, komende week krijg ik die dus als t goed is.

Ja en de tijd ziekenhuis:

Vervelend je bent namelijk zelf niet ziek maar je mag niks. Dit is tot nu toe ook nog steeds moeilijk te accepteren hoor.En de heimwee, We gooien t maar gewoon op de hormonen mar huilen huilen :crybaby2:

We moeten er wel vanuit gaan dat de kleine eerder geboren word.

Geplaatst

Hai Ange,

Ja wel vervelend maar aan de andere kant je wordt wel goed in de gaten gehouden...

en je zit al weer bijna op 33 weken, hoop dat je groei echo vlg wk goed zit!!

Suc6 meid!

Geplaatst

Dames dames,

Dit heb ik weer....................... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...........

Vandaag is ons babykamer binnen gekomen, en de box en max, klamboe, en kinderwagen....

Kortom we hebben de kamer laten monteren door de winkel zelf..... Ik was helemaal vol van alle leuke baby spullen, aan het einde riepen de heren mij om de baby kamer te controleren, het zag er PRIMA uit dus ik moest tekenen voor de ontvangt van de spullen, dat heb ik netjes gedaan..... een uur later kwam mijn mannetje thuis en die liep alle spullen na... opeens zet die HUH waar is de kinderwagen?????? zijn ze die vergeten af te leveren en ik dacht dat die in de hal stond.... niet dus..... Het probleem is dat ik dus voor de ontvangst heb getekend, en ik de heren helaas niet meer kon bereiken ze kwam rond 18.00 dus de zaak was niet meer te bereiken...... Ik hoop dat ze morgen zeggen dat ze hem nog hebben staan anders wordt dit een dure grap... ( was het al daar niet van)

zucht.....

heb ik weer..

Geplaatst

Ange: kan me voorstellen dat het na 3wk ZH wel heel erg saai gaat worden, blijf goed in je achterhoofd houden dat het allemaal voor het goede doel is. Die kleine in je buik. Gelukkig gaat het met hem/haar wel goed. Veel sterkte nog.

Mijnbaby: jeetje zeg das balen dat ze de kinderwagen vergeten zijn. Mss zijn de heren er zelf later ook achtergekomen en wordt je morgen gewoon al gebeld door de winkel. Kan me haast niet voorstellen dat ze daarover moeilijk doen. Je betaalt er zoveel geld voor en vergissen in menselijk hoor. Laat je morgen even weten hoe het afloopt???

Dat slijm waar jullie het overhadden, ook last van hoor. Had het in het begin al nagevraagd en kon geen kwaad. Ik heb altijd al heel veel mn bekkenbodemspier getraind, dus heb er geen last van met lachen of niesen. Alleen dat slijm is echt vervelend af en toe.

Ik begin nu steeds meer last te krijgen van mn schaambeen.....kan me in bed haast niet meer omdraaien omdat het zeer doet met een bepaalde beweging met mn benen. Uit bed of van de bank afkomen is helemaal een drama, moet er meer uit/ af rollen.

Gelukkif Marjo dat bij jou alles nog steeds spoedig verloopt.

Geplaatst

Chantal: vergeet jou helemaal. Je echte eerste verlofdag zit er alweer op. Gelukkig heb je je goed kunnen vermaken. Maar moet zeggen dat ik daar de afgelopen week ook geen moeite mee had.

Baal er al enorm van dat ik nog 3wk moet werken, liever nu al verlof gehad, maar ja dat is wel weer erg vroeg en denk dat ik me dan wel ga vervelen. Toch ook weer overwerken, maar ja je wilt alles natuurlijk zo goed mogelijk achterlaten. Kan ik me bij indenken hoor, is altijd als je op vakantie wilt doe je dat ook altijd.

Geplaatst

Vandaag een aantal keer gebeld maar ze zijn behoorlijk laks, hoor als het goed is maandag meer....... Zo moeilijk is het toch niet lijkt mij? maar goed... hoop dat ik maandag goed nieuws heb!!!

PS vandaag afspraak bij de VK gehad alles was weer prima!!! moest bloed prikken voor ijzer, maar ze ging er van uit dat dat ook goed zat...

Geplaatst

September:

28: Jane groeiecho (34 wk)

Oktober:

08: Jane afspraak gyn (35,3 wk)

November:

Bevallen:

14-08: Snoeske, *Rutger* / was uitgerekend op 21 november

Als 1e wil ik Snoeske en haar partner onwijs veel steun en kracht wensen in deze moeilijke tijd. We denken aan jullie!

Mijn baby, gelijk weer aan de bel hangen hoor!!! Hoop dat je maandag meer weet..

Chantal, ben je je dagen doorgekomen met niet werken hahaha??

Tammy, bekende kwaal.. mijn VK zei dat het de kleine dan aan het indalen was.. dinsdag moet ik naar de VK en ik ben ondertussen benieuwd of hij al lekker op de juiste plek ligt.

Ange, wat fijn te horen dat de kleine nog lekker warm ligt in je buikje.. sterkte!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Mijnbaby, wat een gedoe weer! Maandag moet je meteen weer aan de bel trekken meis! Gelukkig was je controle bij de VK weer ok!

Hier gaan de dagen langzaam voorbij. Ben echt aan het aftellen nu. Ik kan bijna niets meer want ik krijg meteen harde buiken en ik waggel als een eend door het huis. Het slapen gaat iets beter, ik heb bij de Albert Heijn een heerlijke kruidenthee gevonden, Sleepytime van Celestial Seasonings, deze thee wordt je lekker slaperig van. Echt een aanrader!

Maandag 34 weken, op naar de groeiecho! Ben heel benieuwd hoeveel de twins nu wegen! Ik druf ook bijna niet meer alleen op pad te gaan. Dus voor een boodschapje neem ik altijd iemand mee. Gelukkig is het nu weekend, vriendlief is lekker vrij, wel zo gezellig!

Liefs, Jane

Geplaatst

Ja hoor, de dagen kom ik tot nu toe door, maar mannetje was gisteren heel toevallig vrij, dus zijn we lekker ergens gaan lunchen.

Ik zie het op dit moment nog als een lang weekend. Ga het denk ik volgende week ergens beseffen.

Heb wel al met een vriendin afgesproken om volgende week ook te gaan lunchen.

Ik kom uit Leiden, dus wij hebben volgende week 3 oktober feest (Leids ontzet) en daar ga ik mij even goed op voorbereiden. Dat ik goed ben uitgerust, want ik wil toch even 2/3 oktober de stad in. Als het niet gaat dan ben ik zo weer thuis, maar toch even die sfeer proeven.

Zal wel raar zijn dat ik na 16 jaar eindelijk eens ga weten hoe ik thuis ben gekomen (normaal vloeit er zoveel alcohol, dat dat nogal eens moeite kost hihihihihihi)

Morgen gaan we een fotoshoot doen van mijn buik, dus daar kijk ik ook erg naar uit!!

Geplaatst

Daan: afgelopen week zei de VK al dat de kleine aan het indalen was. Dus denk dat ik de komende weken er nog wel veel meer last van ga hebben. Als het te veel wordt, denk ik ook niet dat ik nog 3wk vol ga maken. Gelukkig wel alleen de middag werken, dus kan heerlijk uitslapen elke dag.

Denk trouwens dat iedereen wel bijna met verlof is??? Alleen Lucky en ik zijn nog aan het werk volgens mij. Heerlijk hoor, kunnen we straks met zn alleen hier de hele dag zitten kletsen haha. zo ik ga nog even snel laatste booschapjes doen....anders morgen geen eten haha.

Kuzzz

Geplaatst

Bij ons is de kleine ook aan het indalen.... gaat nu echt heel snel allemaal....

Gezien ik echt bijna nergens last van heb, en mijn bloeddruk streeds goed was, hoef ik pas over 3 weken weer terug te komen ipv over 2 weken..... en waarschijnlijk daarna pas elke 2 weken....

Geplaatst

Hi,

Ik moet volgende week nog een paar dagen werken en dan heb ik een aantal vakantiedagen opgenomen zodat ik na de geboorte zo lang mogelijk thuis kan blijven. Mijn verlof gaat dus officieel pas 12 oktober in, maar ik stop donderdag 1 oktober dus al met werken. Ik kijk er best naar uit, helemaal omdat ik best een heftige week voor de boeg heb; morgen hele drukke dag op het werk met 's avonds een bijeenkomst waarvoor ik eindverantwoordelijk ben. Als ik om middernacht thuis ben, ben ik blij... Dinsdag is dan mijn laatste dag op kantoor, en ik moet echt nog heeeeeeeel veel doen en dan krijgen we woensdag de uitslagen van de scans van Patrick. Ik krijg nu al een knoop in mijn buik als ik daar aan denk...

Vandaag al weer 34 weken zwanger. Nog 6 weken te gaan!

@ Chantal, hoe was de fotoshoot?

Knuf, Michelle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden