Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lucky,

Ik had zelf last van mijn onderrug en steken in mijn buik.

Dat is bij mij normaal gesproken altijd het begin van mijn menstruatie..

Gelukkig was het deze keer wel goed!

Verder nergens last van gehad, moeheid misschien, maar dat kan door de eventuele beginnende zwangerschap zijn of van de bolletjes..

Door de bolletjes is het zo moeilijk in te schatten wat er wel of niet op een beginnende zwangerschap of menstruatie lijkt..

Heb jij bolletjes?? of heb je pregnyl gespoten??

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Lucky-t,

Ik had ook een beetje last van vermoeidheid en gespannen borsten (maar zeker niet de hele tijd en ook niet heel erg). Maar dat kan allebei ook door de bolletjes gekomen zijn, al voel ik mijn borsten nu en dan nog steeds, maar wel minder dan in het begin.

Verder werd ik op dag 9 na de tp wakker met het gevoel dat mijn menstruatie door ging breken; hoofdpijn, zeurend gevoel in mijn buik. Terwijl ik normaal gesproken eigenlijk nooit voel wanneer ik ongesteld wordt. Needless to say dat ik enorm zat te balen. Ik durfde ook niet meer naar het toilet... Heb van pure ellende de middag maar vrij genomen en ben afleiding gaan zoeken. De hele dag verder niets, maar het voelde niet meer goef. Zaterdag was dat gevoel weg, maar bleef ik twijfelen. Kreeg wel weer een beetje hoop. Tot zondagavond. Toen had ik in eens hele roze afscheiding en ook een paar donkere plekjes in mijn inlegkruisje. Ik wist zeker dat de poging mislukt was en ging heel teleurgesteld naar bed. Ben 's nachts wel 20 keer naar de wc geweest, maar telkens niets. Heb uiteindelijk maandagochtend een test gedaan en zag een heeeeeeeeeeeeel licht streepje. Telde dat nou wel of niet? Heb de volgende dag een gevoeligere test gekocht en had dinsdag dus wel een iets donkerdere streep. Woensdag bewust niet getest (al had ik daar gelijk al weer spijt van) om donderdag het bloedprikken af te wachten. En dat was positief.

Ik had de donderdag en de zaterdag daarvoor trouwens ook al getest, maar die waren allebei negatief. Waardoor ik alleen maar onzekerder werd. Ik zou dus niet te vroeg testen, want je maakt jezelf helemaal gek...

In de richtlijnen van een ziekenhuis op internet staat trouwens dat als je op dag 11 en 12 na de tp nog niet menstrueert, je heel voorzichtig hoop mag gaan krijgen...

Succes!

Michelle

Geplaatst

Ja daar geloof ik ook niet meer in want ik mocht de vorige keer testen op dag 15, en toen was het negatief en op dag 16 werd ik ongi.

Ik vind dit geestelijk gewoon een hele moeilijke tijd, je wil van alles voelen en als je het dan niet voelt weet je niet wat je met jezelf aan moet. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat ik deze week nog door ga komen en zo positief mogelijk proberen te denken. Maar heb (zoals al eerder vertelt) al dagen het gevoel van ongi maar er komt niets en heb ook iedere keer last van onderin mn rug, nou maar hopen dat mn baarmoeder een mooi plekje aan het maken is voor ons Attje (zo noemen we ons A-embryotje dat is teruggeplaats) hahah.

Bedankt voor je reactie. Spannend voor jullie op naar de volgende echo !

Geplaatst

Hey Lucky,

Het IS geestelijk ook een heel zwaar proces. Door al het spuiten, inbrengen en de vele controles ben je er zo geforceerd mee bezig. En dan zorgen alle hormonen ook nog voor een hele batterij aan bijwerkingen waardoor je gewoon echt niet meer weet of je iets voelt. En als je iets voelt, of dat dan door de medicijnen komt of door de natuurlijke hormonen. Echt slopend.

Ik beleef deze zwangerschap - en de weg er naar toe - ook heel anders dan mijn vorige zwangerschap. De natuurlijke zwangerschap was echt een wondertje en een wandeling door de efteling. Nu is het veel meer een proces. Ik vind het heel moeiijk om het geforceerde nu los te laten en te genieten. Ondanks dat ik echt super blij ben met deze zwangerschap, merk ik dat ik steeds een slag om de arm blijf houden. Bang voor de mega teleurstelling als het anders loopt dan ik hoop....

Mijn duimen draaien in iedergeval volop voor je!

Groet, Michelle

Geplaatst

Meiden...wat mooi al jullie verhalen over de echo's!

Het lijkt me ook zo bijzonder!!

Gisteren is hier een consulente van moeders voor moeders geweest en zij heeft nog een HCG-test gedaan...en ja hoor...we zijn nog steeds hartstikke zwanger...een dikke streep!!! Gek hè, dat je toch nog twijfelt en zelf wil testen!

Lucky-T, vreselijk is die 2e ww hè! Ik had net als anderen beschrijven alleen last van mijn buik...echt menstruatiepijn. En mega-gevoelige tepels (nog steeds trouwens!).

Verder geen 'klachten' en nog steeds niet...klop, klop, klop!

Hoop voor je dat de 20e een mooie dag voor je wordt!!

Geplaatst

Ik had ook vrij weinig klachten, de eerste dagen deed mijn buik nog wat raar en voelde beurs aan, maar goed dat is niet gek nadat ze 21 eitjes hadden weg gehaald, verder ook een beetje hetzelfde verhaal, moe dat was ik wel maar of dat nu door de bolletjes kwam of door de zwangerschap weet ik niet.

Succes Lucky ik duim nog even heel gard verder voor je!

Geplaatst

Hi Meiden,

Ik ben blij om te lezen dat jullie echo's allemaal goed zijn verlopen.

Is toch wel weer een spannend moment. Wij zitten ook erg uit te kijken naar a.s. vrijdag. Dan gaat het bij ons weer een spannende echo worden.

De laatste paar dagen toch wel misselijk aan het zijn. Niet dat ik hoef te spugen, maar ik kan van bepaalde dingen misselijk worden.

Ik ben nog steeds heel erg moe. Ik zou wel de hele dag kunnen slapen......

Mijn borsten zijn inmiddels ook heel gevoelig geworden.

Ik moest vanochtend een stukje rennen en dat deed gewoon pijn!!

@ Lucky, ik was heel erg moe en had heel erg pijn in mijn buik.

Ik was er echt van overtuigd dat het weer niet goed was. Toen het ziekenhuis belde met een positieve uitslag kon ik het eerst ook niet geloven.

Ik dacht bij mezelf, maar ik heb toch zo'n een ongi gevoel, maar het zit toch echt helemaal goed. Ik denk dat iedereen een ander gevoel heeft en dat je eigenlijk nergens van op aan kan. Alleen het testen!!!

Succes nog even met wachten. Het is echt heel moeilijk en vooral onzeker!!

Geplaatst

Hey meiden,

Hoe gaat t met iedereen hier? Ik ben nog steeds onwijs moe. Ik vindt dat zo lastig. Ik maak allerlei plannen om te gaan doen maar het lukt gewoon niet. Na mn werk kom ik echt gesloopt thuis. 's Ochtends als ik wakker wordt heb ik een heel weeïg gevoel op de maag. Nadat ik een kopje thee en een beschuitje heb gegeten gaat het wel wat beter!

Verder weinig te melden eigenlijk. Vandaag een vrije dag gelukkig, kan ik me weer een beetje opladen voor een lange werkdg morgen!

Liefs, Jane

Geplaatst

Bij mij hetzelfde moe en een vaag gevoel van misselijkheid.. Vooral als ik net wakker ben.

Ik kan echt niet wachten op de echo..

Ik ben wel heel erg bezig met mijn eten op internet lees je zoveel tegenstrijdigheden wat je nu wel en niet mag. Vind ik erg lastig en maakt me ook best onzeker. Hebben jullie dat ook?

Liefs Popje

Geplaatst

Michelle, Krullie en Popje, misschien is het wel leuk als jullie ook een ticker hebben lopen in het zwangerschapsoverzicht, het is erg leuk om te zien hoe je langzaam aan steeds iets verder naar boven schuift hihi.

Verder alles goed met de dames hier? Chantal nog een paar dagen en dan is het gelukkig alweer vrijdag en krijg je waarschijnlijk iets meer zekerheid omtrent kleintje nummer twee, spannend meissie.

Geplaatst

Ja leuk zo een ticker maar die zet ik pas na de eerste echo neer. Dan heb ik toch meer zekerheid :)

Behalve dat ik moe ben gaat het verder goed!

:angel5:

Geplaatst

Hey Daan,

Ja het is zeker weer spannend. De dagen duren nu ook wel erg lang naar a.s. vrijdag toe.

Ik ben erg benieuwd of baby 2 het heeft geredt en zo ja, of de baby ook kan blijven zitten. Als hij echt te klein is, dan wil het ziekenhuis (en wij ook) alles afbreken voor baby 2, want anders kan er ook gevaar zijn voor baby 1.

Het is allemaal erg spannend.

Jij krijgt een zoon. Helemaal super.

Had je het een klein beetje gehoopt of maakt het je helemaal niets uit?

Vroeger (10 jaar geleden ofzo) zei ik altijd dat ik een zoon wilde hebben, maar tegenwoordig maakt het me echt helemaal noppes meer uit.

Het heeft beide de leuke dingen.

Geplaatst

Hey meiden hoe gaat het hier????

Ben alweer een paar dagen niet geweest, sorry... heb wel druk meegelezen hoor!

Hier gaat het wel redelijk.. heb zo mijn dagen.. als ik voordat ik mijn bed uit ga een koekje eet, dan kan ik er de hele dag tegenaan, maar vergeet ik dat, dan is het ellende en ben ik superberoerd...

Nog 2 daagjes en dan alweer de 2e echo.. ben benieuwd hoe de kleine gegroeid is...

En natuurlijk zijn we vandaag alweer 8 weekjes.... jeetje zeg....

Moeders voor moeders is ook nog geweest maandag middag... heb het boek uitgekozen en deze krijg ik volgende week als ze de kannen weer op komen halen... ik mag tot 19 mei meedoen, dus nog heel wat plasjes te gaan...

Oh ja, wilde ik nog vragen aan jullie.

Ons is gelijk met de 1e echo van alles voorgelegd over vlokkentest, combinatietest etc etc... hoe staan jullie hier tegenover?

Ik wil zelf (denk ik) alleen een 20 weken echo.. de andere zijn allemaal niet geheel zonder risico en niet 100% betrouwbaar. Dalijk krijg je "slecht" nieuws, heb je geen onbezorgde zwangerschap meer en blijkt het later toch allemaal goed te gaan...

Ben benieuwd of jullie hier al over nagedacht hebben..

@ Chantal, hoe was je shoppen?? Is het een beetje gegaan en ben je nog aan je boek toegekomen?? Nog een paar daagjes en dan weet je hoe het met baby 2 gaat..

@ Popje, nog spannend allemaal he! Nog eventjes en dan komt er een hele mooie ticker onder je naam te staan... Verder kijk ik niet naar het eten, ja de standaard dingen die je echt niet mag eten en wat kruiden, maar verder heb ik nog nergens naar gekeken.

@ Dani, hoe is het met je kleine mannetje????

@ Jane, we zijn weer een paar dagen verder, hoe gaat het nu met je..?? zie nu pas dat je 6 april pas mag voor een echo.. raar eigenlijk dat het per ziekenhuis zo verschillend is...

Geplaatst

Chantal nog twee nachtjes, wat zal de tijd lang duren nu. Ik zal aan je denken vrijdag.

Daan, wij hebben er ook voor gekozen om alle extra testen achterwege te laten en eigenlijk ook met dezelfde beredenering als jij, waarom zou ik me tijdens de zwangerschap al zorgen willen maken en risico's gaan nemen terwijl deze zwangerschap zo ontzettend gewenst is, na de moeite die wij ervoor hebben gedaan is ons mannetje zo vreselijk welkom. Tot nu toe gaat het ook ontzettend goed met de kleine man, hij groeit goed en bij de laatste echo liep zijn inwendige ontwikkeling ook heel goed. En wat ik super vind is het feit dat ik hem nu echt steeds iets meer begin te voelen, echt heel bijzonder dat ''gekriebel'' en de plopjes van binnen :D

De misselijkheid kun je inderdaad weinig tegen doen, iets eten voor het opstaan en wat ook schijnt te helpen bij mijn zwangere collega is een glaasje coca cola drinken, hier zit veel prik in en dat help haar schijnbaar behoorlijk goed, je zou het eens kunnen proberen.

Liefs Dani.

Geplaatst

Hey Meiden,

Hier gaat het eigenlijk best wel prima. Ben vrij moe, gevoelige borsten en merk dat mij smaak verandert. Ik nam net een kauwgompje, maar bleh, dat smaakt voor geen meter ;-)). Verder heb ik ook redelijk wat pukkeltjes, terwijl ik dat anders nooit heb! En ik zit er de hele tijd aan te plukken, wat natuurlijk ook niet helpt... Heel charmant allemaal :-(

En ik heb al het gevoel dat mijn buik wat dikker wordt. Maar dat zou al wel heel snel zijn!!!! Misschien toch al teveel paaseitjes gegeten (en is dat gelijk een verklaring voor de pukkeltjes)???

Hebben jullie ook al visioenen over hoe je er uitziet met een dikke buik?

Maatjes, 8 weekjes al weer. Gaat best snel!!

En Chantal, fijn dat je vrijdag zekerheid krijgt, ik hoop op goed nieuws voor beide beebs!!

Dani, ik wacht ook nog even met de ticker; eerst een hartje zien. Maar dan wil ik er ook een. Waar vind ik die?

Gaaf het dat Snoeske en Mijn Baby ook positief getest hebben. En nog 3 meiden op het wachtbankje, dus wie weet wordt het echt een hele goede maand!!

Ik wil wel graag een 12 weken echo met nekplooimeting. Bij mijn eerste zwangerschap hebben we dat ook laten doen, en toen hadden we hele positieve cijfers. Dat gaf mij wel rust. Ik weet niet wat ik gedaan had als het niet goed was, maar daar hoefde ik gelukkig niet over na te denken.

Ook weet ik dat onze thuissituatie al best onzeker is (door de terminale ziekte van mijn man) met heel veel ziekenhuisbezoeken. Ik weet niet of daar een kindje met zware geestelijke of lichamelijke afwijkingen bij zou passen, al weet ik wel hoe verschrikkelijk dat klinkt. Helemaal na alle moeite die we voor deze zwangerschap hebben moeten doen en hoe bewust die stap was. Ik wil dus wel graag de test doen, en moch daaruit blijken dat het niet goed is, dan ga ik/we bedenken wat daarvan de consequenties zijn. En ik hoop natuurlijk dat dat niet aan de orde gaat zijn... Maar een dilemma is en blijft het wel...

Fijne dag allemaal!

Michelle

Geplaatst

Hey meiden,

Nou, de misselijkheid is hier ook aangekomen. Ben echt de hele dag misselijk, ben eigenlijk de hele dag brak. s'Ochtends, net als jij Daan, is het nog het ergst. Heb echt tijd nodig om de dag te beginnen. Ik zet de wekker een half uur eerder opdat ik wat meer tijd heb. Ik klaag verder niet hoor want dat geeft mij wel het gevoel dat het goed zit.

En idd met ik lang wachten op mn eerste echo. Ben echt zó benieuwd. Ik heb mn eerste echo als ik 8 + 6 ben. Vindt het een moeilijke tijd nu! Ik wil ook graag meedoen met Moeders voor Moeders. Zolang ik nog geen echo heb gehad durf ik nog niets te regelen.

Ook wij hebben gehad over een evt nekplooimeting. Wij gaan dit onderzoek wel doen, ook gezien mn leeftijd (37). Ik heb een vriendin met een geestelijk en lichamelijk gehandicapt kindje. En dat is dus heel zwaar. Ik weet niet of wij dat zouden kunnen opbrengen. Ik weet dat het maar kansberekeningen zijn, en dat het misschien niet zo veel zegt. Ik denk echter wel (als het positief is) dat het ons meer rust geeft. En ja, wat doe als je een negatieve uitslag hebt.... Ik wil daar gewoon nog even niet aan denken. We zien het dan wel weer!

Nou Chantal, morgen dan je 2e echo. Kan met voorstellen dat je ernaar uitkijkt. Ik duim voor je morgen! Daan, jij natuurlijk ook succces morgen met je 2e echo!

Heb vandaag late dienst, dus ik eens heerlijk genieten van het zonnetje vandaag!

Liefs, Jane

Geplaatst

Zo dit topic gaat nog flink uitbreiden, 4 zwangeren erbij (mijn baby, Mieppie, Snoeske en Lucky-T, helemaal leuk :D

Wel vervelend meiden dat jullie last hebben van de zwangerschapskwaaltjes maar dat gaat echt weer over. Het is positief bekeken in ieder geval een duidlijk teken van het zwanger zijn.

Geplaatst

Nou november wordt een drukke maand met bevallen :) Hier gaat alles goed heb net 3 avonddiensten achter de rug (werk in de zorg) maar ben nu echt gebroken.

Bij ons was bijna iedereen op e hoogte van onze icsi poging dus iedereen weet nu ook dat we zwanger zijn... We hebben al wat kaarten en en kleine cadeautjes gehad.. Heel lief maar er kan nog zo veel gebeuren, gaan we niet van uit hoor.

Als we in ider geval maar de eerste echo achter de rug hebben :)

Ook wij hebben besloten om alle extra testen niet te doen hoewel ik heel goed begrijp dat anderen het wel doen.

Liefs

Geplaatst

Meiden ook ik ben zwanger zoals jullie al weten, 31 maart mag ik voor mijn eerste echo.. Ik ben dan 6 weken precies zwanger zei de verpleegkundige... ik neem aan dat ze dan al het hartje kunnen horen toch??

Geplaatst

Het hartje begint zich te vormen in week 7 van de zwangerschap volgens de boekjes :D Ik heb met 6 weken geen echo gehad dus weet verder ook niet zo goed wat je daarvan moet verwachten wel kun je via de site babybytes (ff via google) heel veel mooie foto's en info vinden.

Geplaatst

Hi Dames,

Het gaat (gelukkig) heel druk worden in deze topic.

Helemaal gaaf en spannend.

Hier nog precies hetzelfde. Nog steeds onwijs moe en niet echt veel eten.

Ik heb op zich wel trek, maar als ik eenmaal aan het eten ben dan ben ik er ook wel weer snel klaar mee.

Morgen breekt een spannende dag aan. Ik kijk heel erg naar de echo uit, maar ik vind het ook weer heel erg eng. Bang dat ik een keuze moet gaan maken. Die keuze is wel al gemaakt, maar dan weer een ingreep.........

We moeten gewoon afwachten. Ik zal jullie morgenmiddag informeren.

Liefs,

Chantal

Geplaatst

Hey Chantal,

Ik kan me voorstellen dat je er dubbel in staat. In ieder geval hoop ik op een positieve uitslag morgen...

En mijn baby, ik heb een echo gehad bij 5w+5 dagen. En toen was er nog geen hartje te zien. Was sowieso al spannend (meestal is hartactie pas na 6 weken en een paar dagen te zien). De innesteling bij mij is bovendien hoog in de baarmoeder, dus toen ze dat zagen zeiden ze al dat het de kans op zichtbare hartactie nu wel heeeeel klein was. Voor jou beeldvorming: bij 5w+5d was het vruchtzakje heel goed te zien. Maar het embyootje erin was tussen de 1 en 2 mm. Dus met een sterk vergrootte echo is het hartje nog steeds maar 1 pixeltje wat knippert...

Ik hoop voor je dat je al een hartje ziet, dat stelt nl. gerust. Ik baalde ook best wel een beetje dat het bij mij nog niet te zien was en ik dus nog moet wachten tot 3 april. Maar ja, ik heb even gegoogled en las over een heleboel goede zwangerschappen waarbij nog geen hartactie te zien was bij 5w5d.

Greetz, Michelle

Geplaatst

Hallo Meiden

Ik kom gezellig bij jullie aanschuiven. Ik heb maandag getest en had een positieve test. Omdat mijn punctiedatum 28 februari was moet ik 14 februari tellen als de 1ste dag toch?

Hebben jullie ook veel last van kwaaltjes? Hier alleen zo nu en dan een wat zeurderig gevoel in de onderbuik en moe, maar dat kan nog van de bolletjes komen.

Eigenlijk schuiven we door van de ene naar de andere wachtbank, want het wachten op de eerste echo vindt ik eigenlijk nog spannender.

Nou veel succes allemaal

Groeten Snoeske

Geplaatst

Hi Snoeske,

Hier nog een keer van harte gefeliciteerd!!

Het wachten op de echo is ook heel erg spannend. Ik vind deze weken nog erger om te wachten dan te wachten na de TP.

Pijn in de onderbuik heb ik echt tot een week of 8 gehouden, nu heb ik af en toe last.

De moeheid heb ik nog steeds heel erg, maar ze zeggen dat het echt over zal gaan, maar pfffff het duurt echt heel erg lang

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden