Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat fijn Popje dat alles er zo goed uit ziet! Nu lekker gaan genieten.

Liefs Dani.

Geplaatst

Afspraken

Maart

31: Mijn baby 1e echo

31: Daan Intake Screening 15:30 uur

31: Champietal 3e echo

April

03: Michelle 2e echo

06: Jane 1e echo

06: Krullie Allerlei afspraken op het ziekenhuis, waaronder 2e echo

07: Dani 20 weken echo

09: Tammy 1e echo

10: Snoekse 1e echo

14: Lucky 1e echo

16: Champietal combinatietest

21: Daan VK 10:00 uur

21: Champietal VK 18:00 uur

Uitgerekende datum

27 augustus: Dani

21 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

05 november: Krullie

08 november: Michelle

10 november: Jane

15 november: Popje

25 november: Tammy

Mijn baby: Voor jou vandaag de 1e echo... hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?

Chantal: Jij mag ook weer heerlijk naar je beeb kijken...

Popje: Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Geniet er lekker van...

Krullie: Heb eigenlijk geen idee wanneer ze de nekplooimeting doen. Ik ben ook wel nieuwschierig eigenlijk, misschien wordt ik vanmiddag wat wijzer in het ziekenhuis tijdens de intake.

Geplaatst

Mijn baby en Chantal heel veel plezier met jullie echo's, laten jullie weten hoe het was?

Daan jij mag de intake vandaag doen, ben benieuwd!

Liefs Dani

Geplaatst

Zo er is weer veel gebeurt hier haha. Had alleen gisterenochtend gekeken.

Wat goed dat je echo zo goed gegaan is Popje. Super voor jullie!!!!

Ben benieuwd naar de verhalen van de echo's die er vandaag op staan.

Laat het allemaal maar weten.

Kuzzz

Geplaatst

Popje, wat fijn dat je echo zo goed is gegaan.

Vanmiddag mag ik alweer voor de derde echo.

Ben weer benieuwd hoe groot de baby alweer is......spannend!!

Geplaatst

Afspraken

Maart

31: Mijn baby 1e echo

31: Daan Intake Screening 15:30 uur

31: Champietal 3e echo

April

06: Lucky-t 1e echo

Uitgerekende datum

Nou dames even mn datum voor 1e echo veranderd want ik mag een weekje eerder komen omdat er iemand was uitgevallen. Ben wel blij want dat schilt een hele week onzerheid.

Geplaatst

De eerste echo was helemaal goed!

Er was een mooi kloppend hartje te zien in een vruchtje van 4,7 mm.

We kunnen richting roze wolk, al blijft het spannend allemaal.

Over drie weken weer een echo :)

Geplaatst

Diva, gefeliciteerd

Wat super dat het allemaal goed gaat. Heerlijk genieten van dit super goede nieuws.

Over 3 weken mag je alweer naar je beeb kijken, wordt spannend.

Kuzzz

Geplaatst

Diva wat super! Fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten, en nu over drie weken alweer.

Geplaatst

Ik ben ook weer terug van ons bezoek.

Met de baby gaat het heel goed. Hij was zeer actief zijn lichaam aan het bewegen. Volgens mijn man was de baby al aan het breakdancen in mijn buik, want alles ging de hele tijd heen en weer.

Nu moet ik wachten tot 16 april om de baby weer te zien.

Geplaatst

Wat leuk om te horen dat het allemaal goed gaat met je beeb.

Leuk dat hij ook zo bewegelijk was tijdens de echo.

Nu weer wachten op 16 april...

Kuzzz

Geplaatst

Hey Diva,

Van harte met je echo! Je zult wel blij zijn met deze bevestiging!

Liefs, Jane

Geplaatst

Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Heb net weer een wedstrijdje gespeeld...ik vind het nog hartstikke leuk om te sporten...al doe ik wel voorzichtig hoor! Heb het idee dat het allemaal wel anders voelt...moet na het springen echt enorm naar de wc...hahaha

Maandag zal ik eens vragen of ik eigenlijk nog wel mag spelen? Ik denk het haast wel...zolang ik er niet echt last van krijg... Een teamgenootje heeft tot 6 maanden zwangerschap meegedaan. Dat durf ik echt niet hoor...

Hebben jullie dat ook, dat je buik onderin al wat harder aanvoelt!

Geplaatst

Hallo Dames,

Mijn 1e echo was TOP.... we hebben een hartje zien kloppen, alles zag er goed uit!!!

we mogen over 3 weken terug komen voor ons 2e echo. we zijn nu 6 wk en 1 dag zwanger.... Moet er nu toch echt aan geloven!!!!

Geplaatst

Chantal, fijn dat het goed gaat met jullie beebje, leuk dat hij/zij al zo beweeglijk was!

Mijn baby, jouw eerste echo zit er nu ook op, het grote genieten kan langzaam gaan beginnen nu.

Geplaatst

hai mijn baby,

wat onwijs leuk dat de echo goed was en dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Kan bijna niet wachten tot maandag.

Geplaatst

Hey meisjes wat een bedrijvigheid hier, ik ben een tijdje niet aangelogd maar fijn om te zien dat jullie met zovelen zijn en genieten :)

Geplaatst

Krullie: Volgens mij mag je gewoon sporten zolang het voor jezelf goed voelt. Wat voor sport doe je???

Ik heb ook soms een hele harde onderbuik, maar dat is alleen als ik me druk heb gemaakt ofzo. Dan weet ik weer dat ik rustig aan moet gaan doen.

Mijn baby: Ik kan ook nu echt niet meer wachten op mn echo. Ben vandaag precies 6 weken, dus als het goed is, is er nu ook een hartje aan het kloppen in mij. Blijft wel een raar idee nog. Nog een weekje wachten en dan kan ik ook eindelijk mn beeb gaan bewonderen.

Hoe staat het eigenlijk met jullie hormonen???? Ik had er gisteren erg veel last van, ene moment niks aan de hand...andere moment ineens boos op mn man en vervolgens in tranen en om mezelf lachen tegelijk.....snapte er echt niks van hahaha.

Kuzzz

Geplaatst

Afspraken

April

14: Daan Nekplooimeeting

Uitgerekende datum

ff het lijstje weer aangepast...

Geplaatst

Afspraken

April

14: Daan Nekplooimeeting

mei

4: Dani controle gyn.

Uitgerekende datum

Ik heb de maand mei toe gevoegd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden