Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja,dat snap ik dus ook niet. Ze doen nog geen bloedtest. Ik moest gewoon thuis testen,en mocht ik van het weekend nog niet ongi zijn,dan weer contact opnemen.

Lekker makkelijk allemaal.

Ik verlies nu helemaal niks. Geen oud bloed,niks.

Wel onzettend plas drang,en zere boobs.

Zit nu wel in onzekerheid,je gaat heel erg zitten tobben! Om gek van te worden.

Het enige wat ik kan doen is afwachten. Hou jullie op de hoogte hoor.

x pam.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi.

Pammie: Het is inderdaad allemaal wel lekker makkelijk, en die onzekerheid pfff kan me voorstellen dat je denkt laat die duivels maar komen of geef me een positieve test dan weet je waar je aan toe bent..

Hadden we rontgen-ogen om te kijken wat daarbinnen afspeelt... Ik hoop natuurlijk voor je dat er een kleine 'mini-pam' groeit...

Wij hebben besloten dat we wel direct een 3de IUI doen, mocht deze weer gaan mislukken dan nemen we eventjes een maandje rust, dan heb ik het wel eventjes gehad, even helemaal bijladen en genieten van een maandje gewoon helemaal niks moeten doen..

Vrijdag 10 juli weer de eerste follikelmeting en omdat mijn eitje vrij snel groeit denk ik dat ik maandag of dinsdag erop wel weer de inseminatie hebt!! maar goed hou jullie natuurlijk op de hoogte..

This rustig op het forum zeg!! volgens mij zijn alle dames aan het genieten van het weer...

Geplaatst

ach alicia, wat ontzettend kl*te, las 't nu pas. succes bij de volgende poging en daarna een welverdiende pauze (die hopelijk net als bij ons wel heel lang gaat duren!).

pammie, wat ontzettend irritant, die onzekerheid, snap niet dat ze niet gelijk wat meer doen vanuit 't ziekenhuis, maar 't zal de procedure dan wel zijn. en de procedure is belangrijker dan de menselijke kant, heb altijd een hekel aan dit soort dingen. hoop echt zo voor je dat de onzekerheid overgaat in iets heel moois! de plasdrang en pijnlijke boobs vind ik wel heel herkenbaar, trouwens, dat gaf 't bij alledrie de zwangerschappen weg bij mij, hoewel dat de laatste keer wel wat later op gang kwam.

succe smeis en ik blijf duimen voor je!

gisteren was ik van plan om 's middags van alles te doen, inclusief op 't forum kijken, maar ben op de bank in slaap gevallen. lekker een paar uurtjes liggen maffen, kwam door 't weer denk ik, hihi.

hoest verder met iedereen?

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik heb 1 dag niet ingelogd en ik zie gelijk slecht nieuws....

Alicia, meid kl*te! Heel veel sterkte maar ik lees dat je gelijk met de volgende ronde gaat beginnen. Heel positief!!

Wel lekker dat bij jou je eitjes zo snel groeien.

Ik heb een goed gevoel over 10 juli hoor (ik heb dan de eerste echo) !!!!!

Pam, wat raar zeg!!!! Misschien zijn die rode duivels wel engeltjes aan het worden????

Poeffff hoe lang ben je nu over tijd?

Hier is verder alles rustig. Gisteren ochtend, heel vroeg, even naar het ziekenhuis geweest. Meiden, in het ziekenhuis heb ik nu officieel de status: ZWANGER !!!!!

Heerlijk...ik ben nu al aan het genieten. Ik begin het nu wel te geloven maar ik kan niet wachten tot de echo en dat ik 12 weken ben....je blijft toch wel een beetje bang ondanks je nooit eerder zwanger bent gegaan.

Maar ik ben hartstikke positief dus er gaat niks verkeerd!

Hoe is het verder met iedereen? Last van de warmte kwam gisteren bij mij ook opzetten, eerst heel stoer doen...ik heb er geen last van blablabla, nou gisteren lag ik in het zwembad bij mijn moeder in de tuin. Heerlijk!!!!

Owja en ik denk dat het nieuwe huis niet doorgaat. Het wordt in oktober opgeleverd (tis weer verlaat) en in november heb ik recht op een eengezinswoning. Beide zijn huurwoningen hoor...

Eigenlijk heb ik pas recht op een huurwoning als ik 6 maanden zwanger ben maar ik schrijf nu al in (illegaal hahahhaa). En ik eindig iedere keer onder de 5. Dit komt omdat ik heel lang al ingeschreven sta. Eigenlijk mag ik woensdag komen kijken naar een woning die ik ook mocht hebben ondanks ik geen 6 maanden ben. Ze zei daar knopen we wel een mouw aan hihihih

Maar ik neem deze niet hoor...huissie is leuk maar de straat en de buurt niet.

Affijn, wij hebben wat om over na te denken.

Groot, nieuwbouw appartement ZONDER tuin of een kleinere eengezinswoning MET tuin???

Nou ladies ik spreek jullie wel weer.

Liefs Sil

Geplaatst

Goedemorgen ladies,

Alicia: ben je alweer een beetje over de eerst klap heen??? Toevallig dat je tegelijkertjid met Sil naar het zh moet. Hopelijk een goed voor teken.

Pammie: Heel raar hoor, nog steeds geen rode duivels en geen positieve test. Soms snappen ze in het zh echt niet hoe slopend die onzekerheid is voor een mens. Want nu nog weer een weekend laten wachten is echt niet meer normaal. Terwijl even een bloedtest niet zo heel veel moeite is. Maar dan weet je het wel zeker. Welke testen gebruik je??? Mss een keer ander merk proberen ofzo. Je hoort het wel vaker hoor thuis negatief en via bloedtest gewoon zwanger. Ik blij voor je duimen meissie!!!!

Sil: wat je al wist natuurlijk, je bent echt zwanger!!!! Pas als je die 12wk voorbij bent, kan je echt genieten. Tenminste dat had ik wel, zat echt de dagen naar de 12wk grens af te tellen haha. Daarna moet ik zeggen gaat de tijd ineens heel heel snel hoor. Volgende week alweer op de helft, echt niet meer normaal.

Melis: ik lag gisteren ook even heerlijk te slapen. Had daarvoor wel eerst de achtertuin onderhanden genomen met de hoge druk reiniger, maar goed en daarna nog even de ramen gedaan aan de buiten kant. Dus was ook wel moe, maar was even boven op bed gaan liggen...pffff echt niet uit te houden. Lag te slapen en nog steeds zweten.

Heb vanacht ook echt heel but geslapen, ben er 2x uitgeweest om naar de wc te gaan en zo warm. Denk er toch steeds meer aan om een airco te gaan kopen, lekker voor op de bovenverdieping. We hebben aan beide kanten van het huis grote dakkappelen dus heerlijk warm boven.

Van het weekend alvast beginnen met de kinderkamer te verven. Want dingen buiten doen ziet ik niet echt zitten overdag. Alleen even wat zand over de tegels gooien en dan daarna maar binnen schuren en verven. Gaat het echt ergens op lijken nog haha.

Iedereen vandaag vrij???? Of nog meer mensen die spijtig moeten werken??

Kuzzz

Geplaatst

Goedemorgen allemaal; ik meld me ook present!

Pammie; Vind het ook maar raar dat je van het ziekenhuis moet wachten tot na het weekend. Ze zouden best kunnen bloedprikken om alle twijfel uit de wereld te helpen! Kleine moeite lijkt me zo, groot plezier!

Alicia; Succes met de volgende poging. Wel fijn dat je een "snelle cyclus" hebt, dat scheelt iig een stukje geduld hebben!

Sil; zie dat voor jou een andere onderwerp is gekomen om je druk over te maken; dat wordt plussen en minnen... Is het appartertement wel in een leuke buurt?

Tammy; Leuk dat jullie aan de slag gaan met de kinderkamer! Heb je je plan al helemaal gereed hoe je (of jullie) wilt (willen) dat het wordt?

Hier, nu 10 dagen na inseminatie, nog steeds een vieze smaak in mijn mond. Verder een beetje dezelfde symptonen als de vorige keer (gevoelige en grotere borsten, eerder moe) dus die kunnen ook net zo goed van de Pregnyl en/of Progesteron komen. Nog een weekje tot testen, als ik dat volhou...

Wij nog geen plannen vandaag. Ik zit nu nog in de tuin en mijn man is fietsen. Gisteren ben ik mee geweest, een rondje van 23 km; ik was versleten!

Het wordt hier nu steeds bewolkter....

Fijne dag meiden!

X

Geplaatst

Heerlijk hoor Kammie, lekker in het zonnetje. Hier in het Anvers is het nog steeds heel erg zonnig en warm. Maar hoorde dat ze allemaal buien voorspellen voor vanmiddag BAH!!!

Mn mannetje heeft geen idee hoe hij het wil hebben, maar ikke natuurlijk wel haha. Dus morgen is hij de hele dag een wedsrtijdje schieten in Nijmegen, dus kan ik me uitleven. Het maakt hem toch nooit iets uit hoe het gaat worden, hij zegt van wel. Maar zodra er verf moet worden uitgezocht, dan laat hij mij toch kiezen. Dus is het leuk om hem gewoon morgen te verassen met een geverfde kinderkamer haha. Het is gelukkig niet veel werk en met een schuurmachine gaat het allemaal al een stuk sneller en makkelijker. Lekker raam open en radio aan.

Tussendoor met de pauze even op het dak liggen zonnen.

Nog een weekje wachten en dan mag je ook testen. Allemaal op 10 juli, jij testen, Alicia eerste fm en Sil eerste echo. Wat een teoval en Melis en ikke moeten donderdag 9de voor de echo's. Wel toevallig allemaal.

Ik ga me hier weer even verder vervelen....weinig te doen op het werk.

Kuzzz

Geplaatst

Hallo,

Ik kijk sinds kort af en toe rond op dit forum.

Na ruim 2 jaar proberen hebben we besloten onderzoek te laten doen. Er is niets afwijkends gevonden, wel is nu IUI (gecombineerd met hormoonbehandeling) besproken. Ik heb info meegekregen en over een paar maanden hebben we weer overleg met de gyneacoloog.

Mijn vraag aan jullie: wat is jullie ervaring met die hormoonbehandeling?

Ik lees her en der verhalen van meiden die er behoorlijk labiel van werden maar ik vraag me af of dat echt door die hormonen komt of dat het met het hele proces te maken heeft (poging, wachten, hoop/wanhoop).

Wat is jullie ervaring?

Alvast bedankt, groetjes,

Sandra

Geplaatst

Hoi hoi. Wat een dag vandaag. Lekker warm en nog hele dag gewerkt ook. Gelukkig kwam vanmiddag wat verkoeling.

Sil; nu is het helemaal duidelijk voor je meid. Heerlijk zwanger!! En nu op zoek naar een mooi huisje!

Kammie; hou je het allemaal nog vol?. Nog eventjes en dan is ook jou testdag!

Nou,hier nog geen duivels hoor. Wat een onzekerheid.

Heb vandaag wel het ziekenhuis gebeld,of ik mss maandag (dan ben ik vrij) even een bloedtest kon laten doen.

De vrouw aan de telefoon heeft contact gehad met m'n gyn,en die vond het niet zo nodig,mits ik volgende week,eind van de week nog geen bloed ben verloren.

Volgens de gyn kon het ook door alle hormonen komen,dat mijn ongi wegblijft.

Maar vind het wel raar hoor. Morgen is het 21 dagen na mijn iui.Dan ben ik zo'n week overtijd..Snap er gewoon niks van.

Als ik nu helemaal NIETS ben verloren okee,maar heb woensdagochtend bruine afscheiding verloren (waarschijnelijk dus oud bloed),dan is het toch niet normaal dat dit mijn menstruatie was?.

Maarja,de testen geven ook negatief aan.Heb vanmorgen niet getest,.weet eigenlijk niet waarom. Waarschijnelijk om dat het toch weer negatief uitpakt.

Afwachten maar weer.

Met alle grappen heb ik nog een ontstoken oog ook. Pfff.

Allemaal fijn weekend meissies!

Geplaatst
Hallo,

Ik kijk sinds kort af en toe rond op dit forum.

Na ruim 2 jaar proberen hebben we besloten onderzoek te laten doen. Er is niets afwijkends gevonden, wel is nu IUI (gecombineerd met hormoonbehandeling) besproken. Ik heb info meegekregen en over een paar maanden hebben we weer overleg met de gyneacoloog.

Mijn vraag aan jullie: wat is jullie ervaring met die hormoonbehandeling?

Ik lees her en der verhalen van meiden die er behoorlijk labiel van werden maar ik vraag me af of dat echt door die hormonen komt of dat het met het hele proces te maken heeft (poging, wachten, hoop/wanhoop).

Wat is jullie ervaring?

Alvast bedankt, groetjes,

Sandra

Hoi Sandra,

Ik mag me (helaas) inmiddels ervaringsdeskundige noemen op het gebied van hormonen. Vorig jaar zijn een aantal cyclussen begeleid met Clomid, sinds dit jaar doen we IUI met Decapeptyl (om je eigen cyclus uit te schakelen), Gonal-F (om je eitje(s) te laten rijpen, Pregnyl (om een eisprong op te wekken) en Utrogestan (progesterontabletten voor de innesteling). Met de Clomid had ik erg last van stemmingswisselingen, maar kwam denk ik ook - zoals je zelf al zegt - door het hele proces; de onzekerheid, spanning, teleurstelling, enz. Van de Decapeptyl voel ik me ook echt rot, zodra ik Gonal-F daarbij ga spuiten gaat dat gelukkig snel over. De Pregnyl en Progesteron veroorzaken allerlei "zwangerschapskwaaltjes"; wat je dus (valse) hoop kan geven. Maar iedereen reageert anders op de hormonen, dus je kunt er denk ik het beste "blanco" in gaan. Weet je al welke hormonen jij krijgt?

Succes iig en welkom op dit forum!

X

Geplaatst

Pammie; jouw verhaal vind ik echt met de dag ongelofelijker worden. Dat de gyn nu zelfs zegt dat je tot eind volgende week nog ongesteld kan worden. Welke hormonen zouden bij jou dan de menstruatie uit kunnen stellen? De Clomid en Pregnyl zijn allang uit je lichaam! Bij mij kunnen de Progesteronbolletjes het idd tegen houden (was de vorige keer bij mij het geval) maar die heb jij niet. Ik vind het echt een raar verhaal... Maar ja, jij zit er maar lekker mee! Wel goed dat je toch nog een keer gebeld hebt. Jammer dat je een gyn met een zonnesteek had... :-) Meid, ik denk aan je hoor!

Hier neemt de spanning behoorlijk toe!

X

Geplaatst

Enerinesnet; welkom op dit forum. Over de hormonen; ik gebruik de clomid,puregon en de pregnyl.

Van de clomid heb ik het meeste last. Ook net als Kammie stemmingswisselingen,heel opgefokt,chagarijnig,en hoofdpijn.

Nu ik al een tijdje (wacht nog steeds op mijn menstruatie ) geen hormonen meer gebruik,kan ik echt merken! Ben gewoon even een ander mens. Gek hé.

Nu moet ik weer hetzelfde zeggen als altijd. Geen duivels.

Kammie; ik vind het ook heel raar!. Ik heb met m'n 3e IUI wel Orgalutran gebruikt (dit omdat mijn ei woensdags al 21 mm was,maar ik vrijdags onmogelijk vrij kon krijgen,heb ik zaterdags de IUI gehad.)

Mijn gyn zei toen nog : tja kijken of het lukt!.

Ik moest Orgalutran gebruiken,om het ei te remmen. Dus mss dat dit de evt oorzaak is?

Ik wordt er helemaal gek van,ik ga googlen om iets te kunnen vinden wat mij zekerheid biedt. Ik bel maandag gewoon even het ziekenhuis weer hoor! Dit valt mij behoorlijk tegen van de gyn moet ik zeggen.

Het is vandaag precies 21 dagen na IUI.

Maar Kammie, kan me voorstellen dat het steeds spannender wordt voor je! Hoop het echt voor je meis.

Tammy; druk met de kinderkamer bezig? Leuk!!

Sil,en Melis de zwangeren onder ons; hoe is het met jullie?

Geplaatst

Pammie; ik ben natuurlijk geen deskundige maar het lijkt me niet dat dat Utro-medicijn nu nog van invloed is. Als ik jou was zou ik even een nieuw topic openen op de Freya-website (www.freya.nl) met als titel "3 weken na IUI-inseminatie geen menstruatie, maar ook geen positieve test...". Wie weet word je dan wat wijzer van de reacties?

Heb je eigenlijk nog een keer getest vanmorgen?

x

Geplaatst

Hoi Sandra, Welkom hier op het forum!!!

Ik heb geen ervaringen met iui en medicijnen, bij mij bijna alles in mn eigen cyclus gedaan, behalve dan de pregnyl spuit.

Als ik mag vragen waarom moet je meteen met medicijnen beginnen als er geen oorzaak gevonden is? Meestal (zoals bij Melis, Sil en ikke) begin je 3x met een iui zonder medicijnen, alleen de pregnyl dan. En zalfs bij Melis dat nog niet eens.

Ik wens je iig veel sterkte toe de komende tijd!!!

Pammie: het wordt steeds gekker bij jou. 21 dagen na de iui en nog steeds helemaal niks is wel heel vreemd hoor. En dan ook nog je gyn zeggen wacht nog maar een weekje.....voelt die vent zich wel helemaal lekker!!!! Zeker te lang in de zon gezeten, nog een lange week van onzekerheid. Ik blijf echt voor je duimen dat het allemaal positief mag aflopen.

Kammie: voor jou laatste weekje van onzekerheid (ook). Hoe doen jullie het toch, allebei nog een onzekere week. Maar volgens mij heeft iedereen dat wel iets aan het einde van de week hahaha. En dacht dat dat nog nooit gebeurt is.

Zo ik ben lekker de hele dag in bezig geweest. Kinderkamer is helemaal leeg, vloerbedekking is eruit en alles is geschuurd. Kunnen we morgen beginnen met verfen. Daarbij ook nog even in de tuin nieuw zand over de tegels gegooid en daarna uitgeteld in slaap gevallen op het dakteras.....wel goed ingesmeerd hoor. En zo is je eerste dag van het weekend alweer voorbij....straks nog lekker de jaarlijkse straat bbq!!!!! Voor het eerst in 4jr moet ik die nuchter gaan meemaken, maar wel grappig om te zien hoe de rest straks vanacht lallend de hond moet uitlaten.

Sil en Melis: bij jullie nog een beetje uit te houden????

Geplaatst
Pammie; ik ben natuurlijk geen deskundige maar het lijkt me niet dat dat Utro-medicijn nu nog van invloed is. Als ik jou was zou ik even een nieuw topic openen op de Freya-website (www.freya.nl) met als titel "3 weken na IUI-inseminatie geen menstruatie, maar ook geen positieve test...". Wie weet word je dan wat wijzer van de reacties?

Heb je eigenlijk nog een keer getest vanmorgen?

x

Kammie; ik ga zo even een kijkje nemen,en ga zeker je advies opvolgen. Lief dat je zo met me meedenkt! Mss wordt ik daar op freya iets wijzer. Intussen geen duivels,af en toe wat krampjes,en vreselijk moe.

Ik probeer het van me af te zetten,gaan daarom vanavond met vrienden op het terras zitten...

Ik wordt hier helemaal nerveus van!!!

En Tammy; het valt mij ook tegen van mijn gyn. Hahaha écht te lang in de zon gezeten,of gewoon last van de hitte.

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Tammy; lekker dat de kinderkamer klaar is voor de grote metamorfose! Geen wonder dat je daarna in slaap bent gevallen, wat een druk programma en dan met deze hitte! Hoe was de bbq? Heb je als verkeersregelaar op moeten treden of wisten de nuchtere honden hun baasjes nog op het goeie pad te houden?

Pammie; Hoe gaat het ermee?? Heb je na vorige week nog een keer getest of wacht je nu af?

Hier neemt de spanning nu behoorlijk toe. Ik probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven en mezelf niet gek te maken, maar valt niet mee. Eigenlijk wil ik tot zaterdag wachten met testen, of iig tot vrijdagmiddag. Ik wil nl. na een evt. negatieve test niet naar mijn werk moeten, maar gewoon zo verdrietig, chagerijnig, boos, enz. kunnen zijn als ik zelf wil. AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! Spannend!!

Fijne dag meiden!

X

Geplaatst

Goedemorgen!!

Het is rustig hier,iedereen genieten van het rustige weekend,(en het mooie weer).

Kammie; ik heb niet meer getest na vrijdag. Omdat ik nóg geen duivels heb,ga ik het morgenvroeg maar eens weer proberen.

Hoop voor jou dat het zo positief uitslaat!!!! Heel veel succes nog deze laatste wachtweek.

Liefs Pam

Geplaatst

Pammie; ik duim ook nog steeds voor jou! Mag ik vragen hoe je het nu doet met je "leefgewoonten", zoals bijvoorbeeld drinken; neem jij wel gewoon je roseetje of durf je dat nu ook nog niet echt? X

Geplaatst

Ik had gehoopt meer zekerheid te krijgen voor het weekend. Voor en na de iui drink ik geen alcohol.

En vorige week toen de test negatief was (en ik dacht dag later ongesteld te worden,maar niet dus),heb ik ook een roseetje gedronken. Toen dacht ik dat het helemaal mislukt was.:dontknow:

Ik hoop echt zo snel zekerheid te hebben. Ik wordt er langzamerhand echt heel moedeloos van!

Verder eet ik gezond enzo. Dat probeer ik echt aan te passen.

Jij ook?

liefs Pam

Geplaatst

Ik mag normaal gesproken graag een bacootje of een biertje drinken. Tijdens de aanloop naar de inseminatie en nu de wachtweken er na heb ik die gelaten voor wat ze zijn. Wel heb ik van de week een keer op het terras een rosébiertje genomen (4,5%). Ik weet dat dat geen kwaad kan en heb 'm me dan ook laten smaken. Verder gedraag ik me wel alsof ik al zwanger ben; niet roken, zorgen dat ik voldoende vitaminen e.a. voedingsstoffen binnenkrijg en veel (water en thee) drinken. Ik slik vitaminen voor mama's (potje van VSM, met foliumzuur) en tarwekiemolietabletten (voor een goede doorbloeding). Kortom, wat dat betreft zou je denken, "Kom maar hoor, Kammini, in dit lichaam kan je best een maand of 9 goed vertoeven!".

Bij een negatieve test duik ik het liefst tot laat de kroeg in en als het een beetje tegenzit ben ik ook nog zo'n druif die weer heel stom gaat zitten roken... :(

XXX

Geplaatst

zo, er begint een harde kern te ontstaan volgens mij! pam en kam houden 't hier nog enigszins op peil, als de rest 't af laat weten, hahaha!!

ik heb een beetje voor pampus gelegen. gisteren lekker even weggeweest, beetje kinderkamers gekeken en m'n eerste positiebroek geshopt (en gelijk een topje erbij, met enorme voorgevormde buik, was veel te leuk om te laten liggen). straks trouwens de uitslag van de combitest, vind 't toch wel weer spannend...

pam, wat moet jij in spanning zitten meis. ga je straks nog bellen met 't ziekenhuis? want al dat wachten is gewoon niet normaal meer! en dat drankje zou ik me geen zorgen om maken, zijn 't nou hele flessen geweest, dan is 't wat anders. ik duim nog steeds voor je, hoop dat je 't nog een beetje trekt wijffie.

kam, ook voor jou wordt 't spannend nu! hou jij 't nog vol?

sandra, welkom!! ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als tammy, waarom gelijk met hormonen beginnen? maar goed, elk ziekenhuis werkt weer anders. ik heb alleen de eerste iui pregnyl gespoten, de twee keer daarna mocht ik met lh-testen m'n eisprong bepalen.

de pregnyl gaf bij mij een harde plek in m'n buik en een half uur na 't spuiten had ik 't gevoel dat m'n borsten ineens tien keer zo zwaar werden. verder weinig last gehad, wat lichte zwangerschapskwaaltjes, maar die werden ook al snel minder.

kan je dus maar weinig vertellen. in ieder geval succes met de behandelingen!!!!

hoest met de andere dames?!

Geplaatst

Goedemorgen!

Weer een test gedaan (zucht),maar ik gewoon echt NIET zwanger hoor. Mijn cyclus zal wel gewoon helemaal in de war zijn,of een verlate eisprong. Als ik deze week nog niet ongi ben,zullen ze mn menstruatie wel gaan opwekken. Ik weet het ook niet.

Melissa,fijn geshopt lees ik. Positie broeken! Je zal wel een buikje krijgen nu!

Hoe is het met de andere meiden. Sil? Tammy?

Ga vandaag lekker genieten van m'n vrije dag.

Geplaatst

pffff, pam, wat een enorme tegenvaller (zacht uitgedrukt!). en een lekker begin van je rustmaand, zat ik me net te bedenken. geniet van je vrije dag en ik hoop echt dat wat het probleem dan ook is, het snel is opgelost.

en inderdaad, dat buikje begint er nu echt te komen! ook al zie ik er nu nog voornamelijk uit alsof ik elke dag een flinke slagroomtaart naar binnen werk... :wink:

Geplaatst

Goedemorgen ladies!

Pammie; verdorie, wat is dat nou allemaal voor raars zeg?! Ik zat hier stiekum te hopen dat de test vandaag alsnog positief zou zijn. Op het Freya-forum adviseerde iemand je om bloed te laten prikken via de huisarts (op HCG); misschien ook een optie? Ik wil je geen valse hoop geven, maar er bestaan verhalen van vrouwen die op thuistesten negatief testen maar wel zwanger blijken...

Melissa; lekker hoor, slagroomtaarten! Van de spanning van het al dan niet zwanger worden, kom je als je dan uiteindelijk zwanger bent weer in andere spanningen; zoals de uitslag van de combi-test. Hou je ons op de hoogte?

Hier alles oké. Ben weer aan het werk gegaan vanmorgen, onze vakantie zit er weer op. Zoals ik al verwacht had, gaat de tijd hier door de drukte erg snel. Goeie afleiding! Vanmorgen even schrikken toen ik dacht dat ik "wat verloor". Maar was geen bloed maar "witte troep" van die Progesteronbolletjes... Loos alarm dus!

Als ik het volhou, wil ik pas zaterdag testen...

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden