Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sil!!!!!!!! Wat een heerlijk positief nieuws zeg! Je zal wel helemaal blij zijn,zo onwerkelijk dat het is.

GEFELICITEERD meis!!! Op naar de 1e echo!

Kammie; het zit je allemaal niet mee. Hopelijk heb je snel duidelijkheid straks aan de telefoon. Overstimulatie heb ik geen ervaring mee,maar het lijkt me ook niet prettig. Succes meid.

Hier gaat alles z'n gangetje..Wel beetje ongi krampen,maar nog geen bloed te zien. Morgen is mijn testdag...Even geduld nog!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is hier nog een onwerkelijk gevoel. Je kan het nog niet bevatten....maar dat komt straks wel!

Ik belde gisteren mijn moeder op na het ziekenhuisbezoek, die zat lekker op het terras aan zee en ze was met mijn oma, mijn moeders beste vriendin, haar dochter en kleinkind. Nou toen ik zei het...het leek wel of nederland een doelpunt scoorden. Zo waren ze aan het juichen en iedereen was aan het janken....ow wat had ik daar graag bij willen zijn.! Wat zouden die mensen wel niet denk hahahaha

Kom ik natuurlijk thuis. Mijn broertje was niet enthousiast. Hey kom op een beetje vrolijk mag wel maar hij liep alleen maar nerveus door de huiskamer heen. Hij was op zoek naar zijn cadeautje. Had hij heel lief een cadeaudoos gekocht en een setje kleding. Mijn broertje....!!! Nou ik had de hele dag nog geen emotie gehad maar toen begon ik toch te janken in zijn armen. Zo schattig....

Zo dat was even hoe mijn dag was...hahahaha

Ik ga me weer op jullie richten.

Kammie, wat onwijs klote!!! Ik heb die link er even bijgepakt en het zijn wel allemaal de klachten die jij hebt. Ik heb zo benieuwd wat het ziekenhuis zegt straks. Maar doe kalm, please.

Pammie, ik moet zeggen dat je het heel goed vol houdt. Wat denk je zelf?

Ow het zo zo leuk zijn als je positief test. Ik heb niet dat ongi gevoel gehad (op 1 avond na, krampjes in buik en rugpijn) maar ik merkte wel dat het aan het rommelen was.

Nog heeeeeel even geduld! Ik ben morgen toch vroeg wakker want we mogen kijken naar het nieuwe huis dus ik ga gelijk even inloggen om te zien of je wat weet.

Melissa, heb je toch nog een mooi cadeautje voor je 30ste verjaardag van mij gehad. Lief heh van mij!

Bride to be, jouw mooie dag is achter de rug. Ik ben wel heel erg benieuwd naar je verhalen en je foto's natuurlijk!

Ik ga weer eens werken. Tot straks!!

Groetjes Sil

Geplaatst

Sil, WAT SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Dus toch haha. Je gevoel had het toch wel goed. Nu begint het lange wachten naar je eerste echo. Dacht je dat de ww lang duurden, nou het komende wachten is ook heel erg hoor. Nu lekker genieten en goed voor je kleine Sil zijn.

Kammie: heb de link niet gelezen, maar mss toch maar even het zh bellen om te vragen. Mss wel even wachten tot maandag natuurlijk, je snap wat ik bedoel.

Pammie: nog heel heel even volhouden en dan mag je morgen testen. Knap dat je het zo lang hebt volgehouden. Ik ben wel erg benieuwd morgen of jij ook goed nieuws hebt.

Ik ga hier weer even wat doen, want is erg druk en ook nog weekend werken BAHHHH helemaal geen zin in. Zit al een beetje af te tellen naar mn verlof haha...nog 16wk te gaan.

Kuzzz

Geplaatst

Ben ik weer....

De follikels die weggeprikt zijn vullen zich met vocht; vandaar de opgezette en pijnlijke buik. Ik moet (bed)rust houden en mijn temperatuur en gewicht in de gaten houden. Bij koorts en/of meer dan 1 kg gewichtstoename per dag naar het ziekenhuis. Ik lig nu dus in de tuin (niet vervelend met dit weer!) met de laptop op schoot. We hebben sinds gisteren vakantie (tussen oud en nieuw werk manlief in). Hoop wel dat ik nog wat actiever kan gaan bezig zijn, want zo duren de wachtweken wel lang; had juist veel afleiding willen zoeken!

Sil; helemaal leuk! Ik zie dat gegil op het terras al helemaal voor me! En dan die gezichten van de mensen er om heen; die dachten natuurlijk dat je moeder en de andere vrouwen te veel roseetjes op hadden! Wil je nog even vertellen hoe het bij jou ook alweer zat, waarom jullie IUI moesten?

Tammy; ik dacht vanmorgen ook gelijk, o nee hè; precies op vrijdag! Maar ik heb contact gehad met Marijke dus mazzel! Vervelend dat je moet werken dit weekend; op naar je verlof zullen we maar zeggen!

ML2010; spuiten valt alles mee hoor. Het is idd de eerste keer wat eng en raar, maar dat went heel snel. En door zo'n instructie weet je iig dat je het goed doet, zodat je daar niet onzeker over hoeft te zijn. Succes iig en fijne vakantie!

Bridetobe; of liever gezegd; Bride... Fijn dat je een mooie dag hebt gehad; als je meer tijd hebt en geen problemen met de computer hoor ik graag meer details! En... Je jurk!!!!

X

Geplaatst

Pammie, ik moet zeggen dat je het heel goed vol houdt. Wat denk je zelf?

Ow het zo zo leuk zijn als je positief test. Ik heb niet dat ongi gevoel gehad (op 1 avond na, krampjes in buik en rugpijn) maar ik merkte wel dat het aan het rommelen was.

Nog heeeeeel even geduld! Ik ben morgen toch vroeg wakker want we mogen kijken naar het nieuwe huis dus ik ga gelijk even inloggen om te zien of je wat weet.

l

Nou,ik heb vandaag een dag vrij. (lekker lang weekend). Maar het is heel moeilijk om vandaag niet (stiekem) even een testje te doen. Als Sil het kan,kan Pam het ook! HIHI.

Maarja,van de ene kant durf ik ook niet echt. Bang voor een teleurstelling!

Wat leuk dat je ouders zo reageren,en je broertje. Wat een schat!

Ik heb dat met mijn ouders helaas niet. Ze weten wel van de MMM,maar ze vragen er nooit naar. Mss vinden het ze moeilijk,maarja ik denk ook weleens : zo moeilijk is dat toch niet?

Via mijn zus hoor ik dan weer dat ze het er heel moeilijk mee hebben,maar ik hoor het nooit van hunzelf. Ze weten ook niks van mijn iui's. Dat die tot nu toe allemaal mislukt zijn.

Schatten van mensen hoor,maar af en toe vind ik t best moeilijk. Vooral omdat ik in het begin alles heb verteld vanaf de MMM,maar hun vragen nooit iets.

Ik ga verder met de was, de "test" blijft in mijn achterhoofd.

En Kammie; fijn dat alles toch goed is afgelopen.Lekker rusten met dit weer is helemaal niet verkeerd! Laptop erbij,boekje erbij. Helemaal goed toch.

Geniet van jullie vakantie!

xPam

Geplaatst

Ohhh heerlijk Kammie, het is nu geen straf om rust te houden. Eerlijk gezegd heb ik nu ook helemaal geen zin om te werken en heb het er dus heel moeilijk mee. Heb ook veel last van mn hormonen. Dus ik zit een klein beetje te hopen dat ze me mss binnenkort (bed)rust gaan geven.

Gelukkig had je Marieke en hopelijk is er niks aan de hand en is het na het weekend weer beter.

Ohhh Sil: ben echt zo blij voor je. Ik zat het te lezen en kreeg meteen tranen....een vriendin van mij vertelde net dat ze gaat trouwen 30-10 hahaha dus schoot weer meteen vol. Komt echt door die hormonen hoor, want is nu al 2dg zo.

Pammie: nog ff volhouden...maar heb je ook geen kwaaltjes dat je ongi gaat worden ofzo???

Geplaatst

ohhh melissa..ik ben helemaal vergeten te vragen hoe het vandaag was. Was je vanochtend gegaan of moet je nog? Ik ben heel erg benieuwd.

hahaha tammy is nu een hormonenbom. Laat het maar lekker gaan meid. Ik heb ook zoooooo geen zin meer om te werken. gaat straks dus een ramp voor mij worden hihihi

Kammie, geniet lekker van je dagje rust. Voor je het weet is het weer voorbij.

Neem jezelf in acht en let goed op je lichaam. Maar gelukkig was het wel allemaal te verklaren dussss....

Wij moesten de IUI in omdat mijn vriend te weinig zwemmertjes heeft. Met mij is helemaal niets aan de hand.

Pammie, ja het zijn echt schatten bij mij. Mijn moeder ging zelfs mee als mijn vriend niet mee kon. Mijn familie heeft erg meegeleefd met de behandeling. Schoonfamilie helemaal niet. Mijn vriend heeft het gisteren wel aan ze verteld, ze waren wel enthousiast maar niet zo spontaan als mijn familie. Ik heb een vriendin die hetzelfde heeft met haar ouders en dat is soms echt verschrikkelijk! Ik ken haar nog beter dan dat haar ouders haar kennen....

Misschien doen je ouders nu terughoudend maar op het moment dat je met het verhaal komt dat je zwanger bent reageren ze misschien heel enthousiast zoals jij het dan niet verwacht.

Liefs Sil

Geplaatst

zo meisjes, daar ben ik weer. sil, wat leuk dat ze zo reageren!! en je broer, echt superlief!!!! gisteren was m'n zwagertje even op ziekenbezoek en die wilde aan m'n buik voelen, echt heel voorzichtig en toe ie m'n baarmoeder voelde vroeg ie of dat z'n billen waren, hahaha!!

maar alles was prima vandaag. lekker lang kunnen kijken naar de kleine uk, want als ie moest bewegen deed ie niks en als ie stil moest liggen, lag ie te stuiteren! echt nu al een grote anarchist, net als z'n ouders, whahahahaha!

hij lag ook steeds met z'n handje in de lucht, dus we hebben 'm 't rock on-gebaar al geleerd :headbang:

of hij was bier aant bestellen, kan ook :wink: in ieder geval is ie goed voorbereid op z'n eerste lowlands over een paar jaar!!

de meting zag er goed uit, heb ook bloed laten prikken en 6 juli krijgen we de definitieve uitslag. de meting zegt niet alles, maar dat 't er goed uitzag was al een mooi teken zei ze.

tam, onze wandelende hormonenbom! nog ff volhouden meis, dan mag je vier maanden lekker thuis aan je kindje snuffelen (hoewel ik 't snuffelen niet in de buurt van de luiers zou doen als ik jou was).

kam, wat vervelend. het zit je niet mee inderdaad. doe 't heel rustig aan (maar dat gaat wel lukken in de tuin lijkt me) en ik heb altijd begrepen dat je bij (dreigende) overstimulatie ook altijd veel water moet drinken. strkte meis.

pam, wat goed dat je het zo lang volhoudt!! ik zal echt voor je duimen meis! deze maand kan nog beter!!!

Geplaatst

Melissa; heerlijk dat alles goed was met de beeb. !!!!

Ik heb helaas negatief getest vanmiddag. Mss toch te vroeg,maar goed,de Pregnyl is uit mijn lijf,dus ik dacht ik ga toch testen.

Maar ben nu van de onzekerheid af,en kan wachten op mijn ongi.

Die zal één deze dagen wel komen denk ik.

Baal er wel goed van,maarja,ik heb geen andere keus..Even dipje,en weer verder!

Wij kappen er nu wel even mee. Heb het even helemaal gehad met de hormonen,het ziekenhuis,en de onzekerheid.

Even rustmaandje,en dan weer een frisse start! (met ondersteuning van acupunctuur.).

Misschien best wel goed om even rust te houden.

Liefs Pam

Geplaatst

Hey melissa dat ziet er allemaal goed uit. Rock-Baby!!!!

Heerlijk dat je nu die 12 weken voorbij bent.

Pammie, misschien heb je wel te vroeg getest. Welk merk heb je gebruikt?

In ieder geval...kl*te k*tzooi!!! Ik had het je zo gegund. Het had zo leuk geweest voor jullie (en dan liepen we samen op).

Als je het even zat bent dan is het nu een goed moment om even lekker rust te nemen. Neem je tijd ervoor!!!

Ik heb er geen woorden voor Pam en heb er gewoon kippenvel van!

Liefs Sil

Geplaatst

Denk eigenlijk niet dat ik te vroeg was. Zou raar zijn als ik morgenochtend een positieve test heb.

Heb de kruidvat test gedaan,de goedkope.

Als ik in het weekend nog niet bloed ben verloren,ga ik nog 1 keer testen,maar goed,..de negatieve test van vanmiddag zegt mij genoeg.

Het is niet anders Sil. Ben echt heel blij voor jou! Gun het je echt. Echt super dat het al bij de 2e iui is gelukt!!!

Ik ga gewoon door,ben er ook niet echt verdrietig meer om. Heb een leuk weekend voor de boeg,dus gaat wel goedkomen. (lekker roseetje drinken hihi).

Allemaal een fijn weekend!

X Pam

Geplaatst

He wat jammer Pammie, echt balen. Nu even lekker een maandje rust en dan daarna weer met vol goede moed beginnen.....ze zeggen wel eens 3 maal is scheepsrecht, dus je weet maar nooit.

Nu kan wel lekker het weekend lekker in het zonnetje op het teras genieten van je rosetje.

Melis, sil en ikke doen het wel met een vruchtensapje en denken wij de alcohol er wel bij haha. Drink er maar 1 extra van ons.

Melis: had net ook al gereageerd. Leuk dat de echo goed was. En nog veel belangrijker.....je bent nu officieel uit de gavarenzone!!!!! Het genieten kan nu echt gaan beginnen zonder al te veel zorgen.

AARRRRGGGGG die hormonen is zelfs zo erg dat ook ik gek wordt van mezelf. Maar goed heb voor maandag wel een leuk vooruitzicht. Naar de vk en kijken bij het kinderdagverblijf. En de rest van de dag wordt het lekker in de tuin zitten en zonnen.

Bride: we zijn erg nieuwsschierig.....vertel vertel hoe was de dag en natuurlijk foto's!!!! Hoop dat je internet snel gemaakt is haha.

Iedereen lekker genieten van het weekend en het mooie weer.

Kuzzz

Geplaatst

Pammie;

Jemig wat balen meid! Je hebt groot gelijk dat je eventjes rust neemt! Ik overweeg hetzelfde tijdens de zomermaanden mocht deze poging niet lukken. Even lichaam en geest weer op rust brengen, even weer echt Pammie/Kammie voelen en niet de hormonen die de regie in handen hebben! En de acupunctuur kan daar goed bij helpen heb ik gelezen!

Ik las gisteren wat je schreef over je ouders, en hoe die (niet) reageerden. Je zou kunnen overwegen om hen het boek "Open Zenuw" te laten lezen. Ik heb dat bij mijn moeder ook gedaan en dat heeft er toe geleid dat ze er èn nu meer van begrijpt, èn er een soort barrière van hoe ze er mee om moet gaan weg is. Mijn moeder heeft het gelezen en dat heeft heel positief resultaat!

Maar nu eerst lekker gieten van je weekend en je roseetjes!!!

Dikke knuffel!!!

Kammie

X

Geplaatst

Kammie; dankje voor de tip. Ik ga er zeker over nadenken! goed idee van je Kam.

Hier nog niet ongi. Wordt er zo moe van! Laat het nu maar gewoon komen,dan zijn we daar vanaf.

Heb ook totaal geen gevoel van ongi worden.

Hoe voel je je verders? Gaat alles een beetje okee?

x Pam

Geplaatst

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marieke en ben 31 jaar oud en woonachtig in Almere. Ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet zo goed hoe het hier werkt.

Ik dacht dat het misschien leuk was om mijzelf voor te stellen en een beetje over mijn situatie te vertellen.

Mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig om zwanger te raken en dit lukt niet zoals jullie wel konden raden. Een hele tijd hebben ze tegen ons gezegd dat het door mijn overgewicht kwam. Nu ben ik inmiddels 23 kg afgevallen en is er van overgewicht nog wel een beetje spraken maar dit zou de zwangerschap niet meer mogen bemoeilijken.

Vorige week hebben mijn man en ik de uitslagen gekregen van alle onderzoeken die wij hebben gehad bij de fertiliteitspoli in het ziekenhuis. Nu blijkt met mij alles prima in orde te zijn alleen bij mijn man niet. Hij heeft zowel weinig zwemmende zaadcellen als trage zaadcellen.

Zij hebben ons IUI aangeraden. Dit is natuurlijk erg fijn, gewoon het gevoel dat er iets gaat gebeuren is echt fantastisch. Het stomme is alleen dat de poli een maand gesloten is en daardoor kunnen wij de eerste IUI pas in Augustus ondergaan. Mijn verstand zegt dat dat nog best wel snel is en dat ik blij mag zijn dat er iets gedaan kan worden maar mijn hart voelt sommige dagen best een beetje zwaar. Nog een maand langer wachten. Ik weet het wat is een maand nou in een mensen leven, ik kan het ook niet precies verklaren waarom het soms zo zwaar voelt. Als ik dan de verhalen hier lees dan denk ik ook meteen dat ik niet mag klagen sommige zijn echt al veel langer bezig dan wij.

Groetjes, Marieke

Geplaatst

Hallo allemaal!

Pammie; Hopelijk komt je ongesteldheid nu snel! Met mij gaat het een stuk beter dan vrijdag, maar moet nog wel opletten dat ik rustig aan doe en veel drink. Ik heb nog steeds een harde en soms pijnlijke buik. En ben ook snel misselijk van allerlei geurtjes (vind alles stinken). Dat zal wel weer een bijwerking van de Progesterontabletjes zijn. Verder probeer ik zoveel mogelijk van onze vakantie te genieten en lekker de accu op te laden!

Marieke; welkom hier! Da's ook wat dat de oorzaak eerst bij jou wordt gezocht maar het later bij je vriend/man blijkt te liggen. Niet dat verder geeft "wiens schuld het is" (zo bedoel ik het iig niet), maar wel kort door de bocht om zonder verdere onderzoeken het gewicht de schuld te geven. Wel heel goed dat je zo veel bent afgevallen! Ik kan me voorstellen dat je nu zsm wilt beginnen met IUI. Hier op het forum kan je er iig vast een beetje inkomen!

Liefs,

Kammie

Geplaatst

Marieke welkom hier. Het is idd een heel fijn idee dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren..Wens je (alvast) heel veel succes met alles.

Ga je iui met hormonen doen?

Heb vanmorgen weer een testje gedaan met ochtendurine,aangezien ik nog steeds niet ongi ben.

Maar wat ik (eigenlijk) al wist..niet zwanger!...Nu gewoon dom wachten op mijn menstruatie.

Vandaag feestje,gezellig,heb er erg zin. Heerlijk weer erbij!

Dus ga lekker genieten.

Allemaal een hele fijne zondag lady's!!

Geplaatst

Marieke, allereerst van harte welkom bij het forum! Ook al had je hier liever niet gezeten en was alles vanzelf gegaan. Maar ondanks dat vindt je hier heel veel steun.

Wij zitten in dezelfde situatie. Manlief heeft weinig zwemmertjes en ik heb overgewicht.

Een gyn wilde ons eerst niet met de behandeling laten starten want ik zou eerst moeten afvallen! Dat was niet eens mijn eigen gyn maar een vervangende gyn. Waar haalt ze het lef vandaan, dacht ik nog.

Maar goed ik ben niet op dieet gegaan maar ik heb gewoon opgelet en na 2 IUI´s ben ik zwanger! Het zegt dus niet zo heel veel.

Eigenlijk als ik er zo over schrijf en over nadenk...is het gewoon discriminatie. Ze zeggen tegen mannen toch ook niet...rookt u? Dan moet u stoppen want dat is slecht voor al die zwemmertjes en anders gaan we niet behandelen. hahahahah zielig voor mijn vriend! Maar dat terzijde....

Ik wens je heel veel succes met je behandeling en ik zie je vanzelf nog wel een keer voorbij schuiven op de site!

Pam, laat nu de duivels maar komen! Gelukkig heb je het een beetje van je af kunnen zetten. Geniet vanmiddag van je feessie...

Hier alles lekker maar dat kan ook niet anders. Ik voel geen kwaaltjes dus dat is lekker. Alleen krampjes onder in de buik. Gisteren dacht ik nog oeffff als dat maar geen bloedverlies wordt. Gelijk even in de avond een test gedaan maar nog steeds vet positief.

Ik heb al zoveel dingen gekregen. Echt niet normaal...nu al!

Gisteren een hele hele hele groooooote bos bloemen van mijn vriend en 3 cadeautjes...

- een ouderwetse echt zilveren rammelaar

- een ouderwetse echt zilveren eend aan een bijtring

- een echt zilveren borsteltje en een babykam met zilveren handvat

Zo schattig en nostalgisch! Helemaal in love natuurlijk. Ik ga het niet gebruiken maar voor de sier.

Net alvast goulash gemaakt helemaal lekker en ik heb er nu al trek in hahahaha

Melissa en Tam, hoe is het nou met jullie?

Ik zal mij ook eens even gaan aanmelding bij een van de zwangere topics...

Liefs sil

Geplaatst

marieke, welkom hier. vooral dit stukje forum is voor ons heel erg prettig. we leren van elkaar, kunnen info uitwisselen, maar het belangrijkste is dat we elkaar steunen als 't nodig is. heel veel succes en we zien je graag terug hier!! en voel je vooral niet schuldig over het wel of niet lang bezig zijn. het is voor ons allemaal zwaar, maakt niet uit wat de oorzaak is of hoelang je "al" bezig bent.

pam, meis, wat ontzettend kl*te!! ik hoop dat je ongi snel doorkomt, want het wachten is ook niks als je weet dat 't niet gelukt is. je ging een pauze inlassen toch? lekker even tot jezelf komen, is niks mis mee. geniet van je feestje vandaag wijffie!! en drink maar een goeie borrel...

sil, wat ontzettend lief! leuk hoor, al die kadootjes. geniet ervan meis, voor je het weet wordt je gek van de aandacht die naar je buik gaat (hallo, er zit nog een mens aanvast hoor!!), hahahaha!

hier is alles goed, wat last van steekjes in m'n lies en af en toe een flinke druk in m'n onderbuik. dus dat was googelen gisteren, hahaha. zal ws iets van bandenpijn en oefenweeen zijn. dacht eigenlijk dat het allebei iets was van de laatste maanden, maar kan dus nu ook al heel goed. beetje chago gisteren, komt door 't weer. iedereen vindt 't heerlijk weer, maar ik begin al te steunen als de temperatuur boven de 23 graden uitkomt. kan er echt niet tegen. je zal mij dus ook niet in de zomer naar spanje zien vertrekken of zo, gatverdamme! en dan de klachtjes en de misselijkheid, die nu echt wel een stuk minder begint te worden, maar toch nog best vervelend kan zijn. maar, al bijna een hele week niet gekotst!!

die krampjes trouwens, die heb ik tot ruim een week geleden ook gehad sil, dat wordt langzaam minder en kan overgaan in steekjes. je baarmoeder is bezig zich aan de nieuwe situatie aan te passen en richt zich al wat op, richting buikholte. dat kan best vervelend zijn. en eng, vond ik 't vooral. een warme (niet hete, das ook niet de bedoeling) kruik helpt soms wel.

het buikje begint ook echt al te groeien nu, zichtbaar voor andere dan he. het ziet er nu nog voornamelijk uit alsof ik teveel taart gegeten heb, maar het begin is er. onderbroekjes gaan al flink snijden dus moet nu echt snel aan de oma onderbroeken :wink:

zo, ik ga maar 's wat eten. tot snel meiden!

Geplaatst

Nog steeds geen duivels..*zucht*.

Feestje was helemaal super,heb t zo naar mijn zin gehad. Heerlijk!

Sil; wat ben je al lekker verwend met al die kadootjes. En dat presentje van je vriend,wat lief zeg!!

Melissa; ik ga idd een pauze inlassen. Zat nog even te twijfelen,maar we zijn eruit! Even geen poespas meer.

Nu ga ik lekker douchen,en straks slapen. Ben helemaal op! (t weer was vandaag ook vrij vermoeiend haha).

Morgen vrij..en t wordt weer warm. (succes Melis)..Het zal idd niet fijn zijn met dit benauwde plak weer.

Tot morgen maar weer!! (en hopelijk dan een Pam met rode duivels). Klinkt dat raar..normaal mogen ze zooo graag wegblijven!

Geplaatst

Pam, gelukkig heb je genoten van het feestje! Het is wel lekker hoor even een maandje er niet mee bezig te zijn. Die duivels willen maar niet vliegen!!! Laat ze nu maar komen.

Ik heb het weekend wel aan je gedacht. Had gewoon gehoopt dat het ook raak was bij je.

Tam en Melissa, hoe hebben jullie die ticker toegevoegd aan jullie handtekening?

Liefs Sil

Owja...ik ga me straks gelijk aanmeldden bij Moeders voor Moeders...

Geplaatst

pam, ben blij dat je feestje leuk was. wel vervelend dat de duivels er nog steeds niet zijn. ik heb dat ook altijd gehad, als je dan weet dat je niet zwanger bent, dan liefst ook nu gelijk ongi, want dan ben je er vanaf.

geniet van je pauze, ff lekker de tijd voor jezelf! geen ziekenhuizen, geen afspraken, geen prikken, gewoon genieten van de zomer.

sil, als je op de site je ticker hebt gemaakt, moet je de code in het tekstvak van je handtekening plakken. kopieer niet de html code, maar de ubbcode (of zoiets). volgens mij kan je drie codes opvragen, ik heb ze toen allemaal uitgeprobeerd en 't was de laatste.

succes!!

Geplaatst

Hallo meiden!

Wat treffen wij een goed weer in onze vakantie zeg! We zouden eventueel een last-minute weg gaan maar daar is nu wat ons betreft geen reden voor! We hebben de jacuzzi gebruiksklaar gemaakt en ons eigen zonneterras is geopend! Eind van de middag komen mijn ouders en misschien wat vrienden bij ons bbq-en; gezellig!

Ik heb nog wel af en toe last van mijn buik maar lang niet zo erg als de eerste dagen. Verder voel ik me ook erg relaxed; wat natuurlijk ook wel door de vakantie en het zonnetje komt! Ik ervaar deze "wachtweek" dan ook niet echt als een wachtweek. Niet dat ik er niet af en toe aan denk hoor! Anders zou ik ook niet regelmatig op het forum een kijkje komen nemen!

Nou meiden; fijne dag en voor degenen die moeten werken; sterkte!

XXX

Geplaatst

Kammie; jij treft het écht met het weer. De hele week gewoon warm,en zon! Hoef je zeker niet voor naar het buitenland. Geniet ervan!

Heb vandaag nog een dag vrij,morgen weer werken. Pfff,zie er nu al tegenop,omdat het zo warm wordt haha.

Maar de wachtweken ga je goed volhouden. 10 juli mag je testen?.Spannend hoor! Hopelijk nog meer positief nieuws straks,!

Ik ga boodschapjes doen. Tot later !!

Geplaatst

Idd goed uit te houden zo! We hebben ook een zwembadje opgezet voor de hond. Ze is nu allemaal rondjes aan het lopen door het water, met haar neus een tennisballetje vooruit duwend. Echt een heel grappig gezicht! Ze wordt dit jaar 8 en heeft HD, maar als je haar zo bezig ziet is het weer net een jonge hond!

Pammie: ben je inmiddels al ongesteld geworden?

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden