Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Halloooo een hele goeie middag dames...

Ben weer helemaal bijgelezen en ik lees Sil "ZWANGER" superrrrr meid!!!!! Van harte gefeliciteerd!!! geniet ervan meid het is je gegunt!!!

Marieke: welkom hier op de site!!!

Pammie: Inmiddels de duivels al gearriveerd??? geniet maar van je maandje rust... ik denk dat ik nog 1 poging doe als deze maand niet gelukt is... dan wil ik ook een maandje rust... ik heb het eigelijk ook al helemaal gehad... die hormonen pfff en dan die insemenatie waar ik elke keer zoveel pijn van heb...en je word er zoooo moedeloos van elke maand die teleurstelling bahh...

Ik had er laatst met mijn man over als de IUI pogingen niet zouden lukken of we dan doorgaan met ivf... Ik heb daar eigelijk helemaal nog niet over nadacht... was/is het voor jullie dames vanzelfsprekend dat het met IUI niet zou lukken dat jullie dan door zouden gaan met ivf??? Dat proces lijkt me heeeel zwaar.... goed we hebben allemaal een babywens maar tot hoever gaan we daarmee??? Ik kan niet wachten totdat ik een kleintje in mijn buik voel trappen... en hoor en lees ook veel dat het dan een kleine stap is naar ivf maar als ik al denk aan die puncties lopen me de rillingen al over het lijf.... Ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/dachten???

Nou overmorgen mag ik testen!!! maar wacht denk ik tot donderdag als de duivels dan nog niet zijn gearriveerd, vorige maand heb ik op de testdag zelf getest en nog geen uur later was ik ongesteld.... Dus als ik me kan beheersen en het is dan nog nodig doe ik donderdagmorgen een test....Maar misschien raar maar ga er eigelijk al vanuit dat ik woensdag ongesteld ga worden... Als je al 3 jaar elk maand gewoon ongesteld word ga je er eigelijk al vanuit dat je het gaat worden...

Voor alle zwangere dames onder ons: Geniet ervan!!!!!!

Alicia

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier nog geen rode duiveltjes.,snap er helemaal niks van.

Alicia; spannend voor jou dat je bijna mag testen! Ik hoop echt voor je dat alles positief wordt.

Rustmaandje lijkt mij ook fijn,...Mijn man en ik hebben het ook hard nodig,zijn er echt even aan toe.

Ik heb 3 iui's gehad,ik ga gewoon door tot de 6e.

Als dit niet wil,ga ik wel het ivf traject in. Het lijkt mij ook idd best zwaar. Ik kan dan niet meer naar m'n eigen ziekenhuis (wat op 15 min afstand ligt),maar moet dan naar een ziekenhuis wat voor ons een heel eind rijden is.

Fysiek,mentaal,emotioneel vind ik dit al, best heavy tenminste ik begin het nu wel te merken. Telkens weer die teleurstellingen,en om dan maar niet over de hormonen etc te hebben. En ik denk dat ivf ook zeer zeker zo zwaar is. Maar ik hoop dat het bij de iui blijft (altijd positief blijven denken),en daar gaan we voor!

Eerst even genieten van geen hormonen,en ziekenhuis gedoe. Het klinkt een beetje raar,maar toch...even van me afzetten.

x pam

Geplaatst

Hoi,

Pam: nee hoor helemaal niet raar ik begrijp precies hoe je je voelt en kan me ook best voorstellen dat je gewoon ff geen zin meer hebt in hormonen en het ziekenhuis gedoe, ik vind dit ook zwaar elke maand weer en ben ik net met mijn 2de bezig.... Emotioneel en fysiek vind ik het heel zwaar...Maar toch merk ik ook wel dat er erge ups en downs zijn het ene moment denk ik het lukt vast wel een keer dat moet toch... en het andere moment heb ik zoiets van waarom is dit voor ons niet weg gelegd heb soms het gevoel volgens mij is het ons niet gegunt ofzo...

oeps je merkt het wel heb een beetje een down-dag..

Alicia

Geplaatst

Een "slechte" dag hebben,daar hebben we allemaal wel last van denk ik. Vooral de kleine dingetjes doen het 'm vaak.

Snap je heel goed Alicia,het is zeker niet gemakkelijk om altijd maar positief te blijven hierover,en altijd maar vrolijk eronder te zijn.Want dat kan ook niet. Ik heb ook weleens last van zo'n dag,maar dan is het daarna ook weer "hoofd omhoog" ,en doorgaan.

Genieten van andere dingen,want dat gaat wel door!

En omdat ik heel erg last heb van al die hormonen (ik wordt heel chaggie,niet altijd fair tegenover m'n man)..zie ik er naar uit om even het normale leventje weer te hebben.

Geplaatst

Pammie & Alicia; heel herkenbaar hoor! Alles bij elkaar heeft het een grote invloed op je leven. En zeker door die hormonen ben je niet altijd je zelf, met alle gevolgen (voor bijv. je relatie maar ook voor je eigen zelfvertrouwen enzo) van dien. Een pauze nemen is daarom heel verstandig, en ook goed als je het kan vind ik!

Bij een ander forum waar ik schrijf (destijds gestart met allemaal vrouwen die Clomid gebruikten) zijn er deze week twee zwangeren; één van hen van een drieling!!

X

Geplaatst

Zo hier ben ik ook weer eens....

Allereerste Marieke welkom hier.

Bij ons was hetzelfde 'probleem'. Alleen bij mij hebben ze eerst mn man een monster laten inleveren voordat ik uberhaupt onderzocht zou worden. Dat was niet meer nodig, ik heb dus totaal geen onderzoeken gehad. En kijk het resultaat...bijna op de helft. Je zult hier veel steun vinden en veel info kunnen uitwisselen.

Pam: zijn de duivels inmiddels nu al aangekomen???? Wel raar dat het zo lang duurt.

Kam: wat heerlijk zo je vakantie vieren, lekker in de tuin bubbelen. Daarvoor hoef je echt niet op vakantie te gaan, hier het beste weer wat je kunt hebben.

Gisteren was ik even een dagje vrij, had totaal geen zin om te werken en daarbij had het weekend ook al gewerkt. Gisteren voor de eerste keer naar de vk geweest, alles goed en heel mooi het hartje kunnen horen. Geweldig weer, helaas heb ik de beeb nog steeds niet gevoeld. Ook omdat ik niet weer hoe het voelt en waar ik op moet letten.

Volgende week donderdag lekker 20wk echo!!!! Mn man gaat nog heel hard proberen om mee te gaan, maar als het hem niet lukt zijn er al 3 anderen die staan te springen om mee te gaan hahaha....oma's en schoonzus. Dus hoef tenminste niet alleen.

Ja Melis, ineens gaat het heel heel hard hahaha. Je eigen kleding gaat ook niet meer zo lekker zitten, dus tijd om te gaan shoppen!!! Het is nu bij mij heel erg zichtbaar, gisteren lekker in de tuin gelegen in mn bikini...maar dan valt die buik wel heer erg op ineens.

Melis: heb je het iedereen nu al vertelt???

Ik ga weer een klein beetje werken, want heb echt geen zin!!!!

Kuzzz

Geplaatst

Hallo allemaal!

Tammy; fijn dat alles goed gaat met Ta-mini!

Voor mij zit de eerste wachtweek er op. Vandaag weer een dagje heerlijk in de tuin vertoeven. Vanavond een "ouderwetse" tupperwareparty bij een vriendin. Hou daar normaal nooit zo van maar dit is een gezellige vriendin en we gaan met z'n allen "koken" (hapjes maken) met de tupperwarespullen en aangezien koken mijn hobby is heb ik daar erg veel zin in!

Heb vandaag voor het eerst geen last meer van mijn buik! Wat een verademing na een week! Een tijdje terug had ik toch gezegd dat ik die tip had gelezen dat de chinezen geloven dat je je baarmoeder warm moet houden om zwanger te kunnen worden? Nou, daar hoeven we ons met dit weer niet zo'n zorgen over te maken! Bedacht me nog dat die theorie bij mijn vorige zwangerschap wel op is gegaan; ik ben zwanger geworden tijdens onze honeymoon in zonnig Mexico! Hopelijk heeft ook de Nederlandse zon goeie invloed!!

Houden jullie het allemaal een beetje uit met de warmte??

XXX

Geplaatst

Pffff, deze tempraturen zijn niet meer normaal. Heb al last van een op hol geslagen hormoonhuishouding en vocht.....en dan ook nog eens dit weer.

Hopelijk heeft het voor jou positieve gevolgen!!!! Mexico heerlijk, lekker warm idd en zelf de zee is warm. Kan het me nog heel goed herinneren.

Wij hebben van het weekend de fotoalbums bekeken van de honeymoon (Mexico) en en de 2x Mexico daarna. Wil weer terug!!!

Lekker genieten van het zonnetje Kammie

Geplaatst

heb ik verdomme net een heel stuk zitten tikken, met allerlei verhalen en antwoorden op vragen en harten onder riemen enzo, doet dat ding hier verd*mme enorm kl*te!! plaats bericht, blanco beeldscherm en vervolgens: geen bericht van Lis. GGGGGRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

straks maar een :icescream: nemen, om af te koelen.....

Geplaatst

Hoi dames! wat een hitte hé. En dat nog de hele week. Kan me voorstellen dat het bij de zwangeren onder ons niet altijd even prettig is!

Kammie; wat gezellie zo'n tupperware party! Lekker hapjes..altijd goed haha.

Hier nog steeds GEEN duivels. Vind het nu langzamerhand wel heel lang duren. Geen positieve test,maar ook nog niet ongi.

Mss zal het aan het warme weer liggen,maarja,daar heb ik normaal ook geen last van.

Ga zo sporten. Even oud zweet eruit hihi.

Geplaatst

heyyyy ladie'ss..

Een hele goedemorgen gewenst..

Wat een weer pfff.. heb ff me huisje gedweild en ff de was aan de kant gemaakt maar zweet me nu al kapot this amper 9 uur!!

Jeetje Pam duivels nog niet gearriveerd? Kan me voorstellen dat je na zon negatieve test zoiets hebt van laat ze maar komen!!!

Tammy: Ik was bijna 16 week zwanger dat ik me beeb voor het eerst voelde, het voelt als een soortje kleine (ja hoe zeg ik dat) "plopjes" in je buik, van mijn dochter voelde ik ze nog iets eerder maar goed toen wist ik ook waar ik op letten moest..

Nou dames mijn testdag en nog geen duivels!!! maar we wachten nog ff af..

Alicia

Geplaatst

Balen Melis!!! Maar wel een lekker ijsje genomen om af te koelen hahaha.

Gisteren lekker al om 4 uur thuis en lekker op het dakteras gaan liggen, heerlijk in het zonnetje. Deed niks en zweette me kapot. 's Avonds nog wezen sporten pffff was helemaal niet uit te houden. Ben best blij dat ik pas in nov ben uitgerekend en niet nu midden in deze hitte. Moet er echt niet aandenken.

Alicia en Pammie: spannend, laat die rode duivels maar weg blijven. Hopelijk is het bij Pammie gewoon een beetje laat omdat het goed nieuws is en dat je testen een beetje van slag zijn door de hitte. Ik ga het echt zo voor jullie hopen!!!!

Ik denk ook wel dat ik 'het' al gevoelt heb hoor. Zo niet dat wel op mn blaas. De vk zei al dat het erg bewegelijk is, dus denk dat al die steken en krampen gewoon de beeb is geweest.

Geplaatst

goeiemorgen!!

ja hoor, lekker afgekoeld gisteren. en heb nu geen idee meer wat ik nou precies allemaal heb zitten tikken, ben een beetje dement aant worden geloof ik.

pam, wat irritant dat je ongi zo op zich laat wachten. wat tam zegt, heb ik ook al gedacht, maar durfde het niet te zeggen.

alicia, zal echt voor je duimen!! laat maar lekker wegblijven! wanneer wilde je ook alweer gaan testen?

zit hier alweer weg te drijven. pffff, zal blij zijn als 't volgende week weer wat minder warm wordt. en dan vandaag ook nog twaalf uur moeten werken, bah! gelukkig hebben we een ontspanningsbijeenkomst in de groep vanavond, dus ik mag ook op een matje liggen terwijl ik de ontspanningsoefeningen opdreun. zal m'n collega waarschuwen dat ze me wakker maakt als ik ook weg drijg te zakken, hahaha!!

sil, hoest met jou meis?

Geplaatst

Hoi Ladies,

Pam, ik vind het wel raar dat je negatief test maar dat de duivels er nog niet zin.

Heb je er vaker last van dat je cyclus anders loopt?

Zou je dan toch nog zwanger zijn? Waarom bel je niet even naar het ziekenhuis?

Ik zal je een hoopvol verhaal geven maar klamp je er niet aan vast...

Mijn beste vriendin had van haar 2e zwangerschap testen gedaan, die waren negatief en de ongestelheid bleef uit. Zij naar de dokter en die zei...als de testen dat aangeven dan moet je dat maar geloven. Ze zegt...ik voel toch echt dat ik zwanger ben!! Affijn ze werd naar huis gestuurd. Een paar dagen of een week later deed ze nog een test en die was ineens positief. Ze heeft nu een dochter van 6.

Het kan dus echt....

Ow meid ik zit gelijk in de zenuwen van je.

Alicia, spannend hoor! Vandaag mogen testen en nog geen duivels. Wanneer ga je nu testen dan? Mijn duimen draaien voor je....

Ik moet zeggen dat ik niet zoveel last heb van het warme weer. Hier aan de kust is het wat minder warm dan bij jullie denk ik.

Met mij is alles prima. Morgen nog even naar de IUI-verpleegkundige voor een test. Dat wilde ze nog even doen omdat de vorige bij haar lichtpositief was. Nou die zal nu wel goed aanslaan hoor!!

Volgende week vrijdag de termijn echo. Weten jullie wat ze dan gaan doen? Is het een inwendige echo?

Verder nergens last van eigenlijk. Het voelt allemaal heel prettig moet ik toegeven.

De krampjes in de buik en borst zijn licht dus ik lig niet te vergaan van de pijn.

Vanochtend even aangemeld bij Moeders voor Moeders....ik ben dus erg benieuwd!

Liefs Sil

Geplaatst

Hoi hoi Sil,

Het wordt een inwedinge echo, want het is nog te klein om het via de buik te zien. Zelfs als je heel heel veel gelukt hebt, kan je het hardje zien/ horen, dat kan vanaf week 6. Maar is natuurlijk niet altijd hoor.

Morgen zal er wel een hele grote dikke fette plus komen te staan.

Pam: ik ben nog steeds aan het duimen draaien voor je en natuurlijk ook voor Alicia en Kammie!!!!

Geplaatst

zal inderdaad vaginaal zijn, want uitwendig zien ze nog niks. die dikke spierband en dat schaambeen zitten in de weg! en als je dan zes weken bent, zou je het hartje misschien wel kunnen zien inderdaad. bij mij met zeven weken was 't gelijk zichtbaar, zo grappig!

en morgen nog een extra test, zal wel goed te zien zijn, die plus!

lekker aan de kust, daar is 't altijd wat minder warm, maar zag op 't weerbericht dat 't vandaag wel een flink aantal graden kon schelen. je mag ook wel met me ruilen hoor :wink: kom ik daar werken, jij hier, hahaha!!

Geplaatst

Hallo meiden!!

Tupperware-party was gezellig! Het was even slikken toen ze begon met allemaal baby-spullen uit te pakken maar mijn vriendin greep gelukkig in. Een zwangere nicht die zou komen had afgebeld, dus die spullen konden weer terug de tas in. We gingen in groepjes van 2 allemaal lekkere hapjes maken die we daarna met z'n allen opgegeten hebben met een wijntje er bij (voor mij een glaasje fris!).

Vanmorgen toen het nog niet zo heel warm was wat klusjes gedaan en even naar de markt geweest. Leuke nieuwe kleren ingeslagen; allemaal van die lekker zittende tuniekjurkjes voor op een legging of iets dergelijks. Helemaal blij mee!

En vanmiddag gelijk één van mijn nieuwe aanwinsten "showen", want gaan met een vriendin een terrasje pakken in Rotterdam. Weer geen vervelend voorzuitzicht!

Sil; het is idd hoogst waarschijnlijk een inwendige echo. Spannend hoor! Wij tellen dus allebei af naar dezelfde dag!!

Alicia; Vandaag je testdag; ik had het helemaal niet in de gaten, jij staat niet in het lijstje bij het topic wachtbankje blijkbaar! Maar ik begrijp dat je nog niet getest hebt. Wanneer ga je dat doen??? SPANNEND!!! Breng jij maar eens goed nieuws op het forum, de laatste dagen is er geen positieve flow op het wachtbankje juli... :(

Meiden; allemaal Melissa's voorbeeld volgen: lekker veel het ijsjes nemen voor de verkoeling!

En daarna een bakje thee voor de warme baarmoeder..! :-)

Liefs,

Kammie

Geplaatst

Nou..nog steeds geen duivels.

Heb vanmorgen alleen wat bruine afscheiding verloren,maar nu is dat alweer lang over.

Ik begin nu heel erg te twijfelen moet ik zeggen. Dacht vanmorgen toen ik bruine afscheding verloor,dat het bloeden vandaag door zou zetten,dus daarom geen ziekenhuis gebeld.Maar geen bloed vandaag.

Denk dat ik dat morgen wel ga doen.,want ondanks de 2 negatieve testen,nog steeds geen bloed te zien.

Voor iedereen toch bedankt voor de "opbeurende" verhaaltjes,.

Ik ga in iedergeval niks hopen,ik was al over de teleurstelling heen dat t niet gelukt is,dus mochten de duivels toch doorzetten,dan komt het iig niet meer zo hard aan!

Maar ik vind dit heel vreemd.

Ik ga nu helemaal niks meer doen,straks lekker buiten zitten,het is zo'n mooi weer!

Genieten dames!!

Sil; succes morgen in het ziekenhuis. !

Melissa; hopelijk kom je de 12 uur lange dag door!..

Alicia; spannend meid,vandaag jou testdag. Had je al een test gedaan??

X Pam

Geplaatst

Heel raar hoor Pammie, 2 negatieve testen en geen rode duivels....hopelijk kan het zh je morgen meer vertellen.

Ik zit ook nog lekker buiten, wel niet meer in de zon, maar wel heerlijk buiten ipv op een kantoor binnen. Echt heerlijk zo de zomer weer.

Alicia: heb je al een test gedaan????

Geplaatst

goedemorgen dames...

Nou testen is niet meer nodig vanmorgen zijn de duivels gearriveerd..

Ben er ff doorheen....

Alicia

Geplaatst

Verdorie Alicia! Ik had zo'n goeie hoop voor je! Ook lekker zuur, de dag ná je testdag ongesteld worden! Wat is het toch oneerlijk allemaal!!

Meid, neem tijd voor jezelf en heel veel sterkte! Een dikke digitale knuffel van mij!

Liefs,

Kammie

Geplaatst

He balen Alicia. Neem even de tijd om het te verwerken allemaal.

En doe rustig aan.

Veel sterkte meissie en hele dikke knuf ook van mij.

Pammie: hoe is het bij jou???

Geplaatst

Balen Alicia dat het niet is gelukt. Sterkte hiermee.

Update van mij; nog steeds geen rode duivels.

Van het ziekenhuis moest ik gewoon testen,dat heb ik net gedaan,maar negatief. Morgenvroeg probeer ik het nog 1keer.

Volgens het ziekenhuis kan ik oud bloed hebben verloren,..

Als ik na het weekend nog niet ongi ben,dan moet ik contact opnemen met het ziekenhuis.

Wéér afwachten.

Geplaatst

Pammie; wat raar hè? Wat zeiden ze er in het ziekenhuis van? Ik ken verhalen van vrouwen die thuis negatief testten maar toch zwanger waren... Echt vervelend die onzekerheid en spanning!!

X

Geplaatst

hoi,

Jeetje Pammie nog steed sgeen duivels, Maar ze kunnen in het ziekenhuis toch een bloedtest doen??? je bent nu al een aantal dagen overtijd.... Bloedtest dan weet het zeker.. nu moet je weer 4 a 5 dagen in onzekerheid zitten...

Alicia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden