Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij kijken ze naar het totaal van a,b,c, en d voor die 1 miljoen. Bij ons staat het aantal namelijk als optelsom van die 4. Het maakt ook niet zoveel uit denk ik, volgens mij zegt het niks over de kwaliteit die letters. d'tjes zijn wat langzamer maar zijn niet slechter dan a'tjes. En aangezien IUI nogal goed getimed en hoog ingebracht wordt, hebben d'tjes volgens mij net zoveel kans van slagen.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat hoop ik dan maar, want mijn man had zo rond de 5 miljoen, dan zou dan genoeg moeten zijn. Ben erg benieuwd. Over 3 weekjes horen we gelukkig meer. ik hoop dat die tijd snel gaat zodat ik begin januari met een beetje geluk aan de eerste poging mag beginnen.

Geplaatst

Oh,het wordt er echt niet vrolijker op! Wat een ellende.

Angel en Zonneschijn; Echt heel veel sterkte voor jullie beide. Wat een vreselijke dagen moeten jullie doorbrengen.

Dikke knuffels!!

Kikistan; Balen dat je iui niet door kan gaan.Ik ken het. Niet met cystes,maar overstimulatie. Ik baalde er ook zo van!

Evy; hoe bevallen jou de wachtweken tot nu toe?

Sil; welcome back! Fijn dat je over 2 weken al je huisje in kan. Echt iets voor jezelf,misschien zelfs wel "overnieuw beginnen"..

Ik zag er vandaag als een berg tegenop om mijn collega weer te zien. Moest wel even slikken toen ze er over begon. Ze vond t ook zo rot en verschrikkelijk voor mij. Ze leeft erg met me mee,maarja uiteindelijk blijft het mijn ding hé.

Ze is nog heel pril zwanger..maar wél zwanger!!

En dan alle verhalen over evt nieuwe kinderwagen,bla bla. WAT EEN DAG!!

Maar goed,ik weet ook niet wie het vroeg of ik gelijk door ga met mijn laatste iui.

Nou,ja dus!

Vandaag weer begonnen met Clomid,morgen gaat de Puregon er weer in.

Bij ons in het ziekenhuis geldt de regel; eerst 6x iui,dán pas door voor ivf.

Je kunt zeggen tegen je Gyn dat je met ivf door wil,maar dat staan ze niet toe.!

Geen flauw idee waarom.

Doortje; Wens jou alvast veel succes met de volgende gesprekken,en je allereerste iui.

Liefs.

Geplaatst

hallo allemaal

wat een nare berichten allemaal. wil jullie allemaal veel sterkte wensen. zit nu via mn foon ff snel berichtje te tikken, dus even kort.

hier alles nog steeds rustig en nog geen echte voortekenen at de kleine zich gaat melden. maar morgen zal ik uitgebreider reageren.

dikke knuf voor iedereen!!!

Geplaatst

Angel dat meen je niet wat een klote zooi zeg,ik dacht echt dat het nu niet meer slechter kon gaan hier maar wel dus!!! Heel veel sterkte meid en pas goed op jezelf!!!!!

Doortje jij gaat ook na het radboud??Wie is jou gyn?de mijne Woldringh ,super wijf!!!

Heb me gister ook nog zo kwaad zitten maken op dat wijf,ben echt van plan om het toch tegen mn gyn te zeggen volgende x!!!! ONTSLAAN DIE KUT!!! En wat jij zegt ovver die a,b,c en d klasse heb ik nog nooit gehoord. Het zaad van je man moet in iedergeval boven de o.5 miljoen zijn ja maar dat van jou man is "veelste goed"...........

Sil goed hoor om der zo tegenaan te gaan,veel geluk in je huisje!!!

Zome wat heb je der tpch een rare mensen bij op deze wereld,zo onmenselijk!!!

verder die ik vergeten ben sorry en veel succes met alles.

Ik ga nou een potje bowlen met mn man op de wii!!!!

XXX

Geplaatst

Men: ik ga inderdaad ook naar het radboud. Ons intake hebben we gehad met Dr. van Trommel, gyn in opleiding, maar ons vervolggesprek bij een ander waarvan ik de naam even vergeten ben, maar volgens mij ook een gyn in opleiding. Dit komt omdat we zelf de afspraak verzet hebben naar voren.

Als we straks echt in behandeling gaan wil ik eigenlijk wel een vast gezicht. Aangezien mijn man in het Radboud werkt kan hij wel even uitvissen wie prettig is in de omgang en wie niet.

Maar dat mens aan de balie waar je je moet melden is echt een trut. Ik vroeg haar de vorige keer waar we precies moesten zijn (we waren er toen voor t eerst), kreeg ik gelijk een snauw omdat ze dat volgens haar al aan mijn man had verteld wat helemaal niet zo was. Ik kon bij haar ook mijn afspraak niet verzetten voor de volgende keer. dan moest ik de afsprakenlijn maar bellen. (hoezo klantvriendelijk???)

En dat 'veelste goed'.. dat zijn de gyn ook al, voor IVF dan. Dus ik hoop inderdaad maar dat IUI bij ons aanslaat. Ik zat vanmiddag nog even in onze doorverwijzing te kijken en zag dat de tweede test van mijn man veel beter was dan de 1e. Toen had ie 15 mln zwemmers, alleen niet veel hele snelle.

Ik ga vanavond lekker tv kijken. ben al een paar dagen heel verkouden en heb niet zo veel energie daardoor.

Tot snel

Geplaatst

Grappig eigelijk dat we op de zelfde afdeling lopen!!

Die trut van die balie heeft bij ons bloed geprikt en ze heeft bij mij door mn aderheen gestoken ofzo dus een hele stijve,pijnlijke, blauwe arm. en mn man deed ze ook al pijn terwijl je der eigelijk niks van voelt.

Beterschap!!!

Geplaatst

Altijd handig om te weten wie er in hetzelfde ziekenhuis loopt om ervaringen te kunnen delen.

Mijn man hoefden ze niet te prikken, alleen ik werd geprikt om op chlamidya te testen. Een of andere standaard procedure volgens mij naas het uitstrijkje wat ze maken.

Succes met bowlen op de WII!

Geplaatst

Ah Angel wat een rotnieuws. Je was al op weg en alles ging goed, en nu dit. Vreselijk. Klinkt wat raar, maar ik hoop voor jou dat het vruchtje snel verdwijnt. Dat lijkt me prettiger dan een curretage, hoewel het natuurlijk allebei niet leuk is. Meid, neem een lekkere borrel. Of twee. Het maakt nou toch niet meer uit en je slaapt er lekker op.

Kikistan: Jij ook geen goed nieuws, dus. Heb je vaker cystes? Worden die misschien veroorzaakt door de hormonen?

Pammie: Misschien 'moet' jij 6x IUI doen omdat je nog zo jong bent... Bij mij hebben ze haast, haha. Of, zoals mijn gyneacoloog zo warm en invoelend zei: Ga maar nadenken over IVF maar doe het wel snel want zo veel tijd heb je niet meer. En bedankt, hork!

Ik zie maar weinig goed nieuws op de laatste pagina's, behalve dan onze Tammy still going strong en Sil met haar nieuwe huisje. Geloof me, Sil, die leuke vent komt er wel. Met superzwemmers! Kun jij ook zeggen: Goh, ben ik zomaar ineens zwanger, was helemaal niet gepland. En dan gaan beppen over kinderwagens ;-)

Evy: Alles goed op de wachtbank? Hoe lang moet je die bolletjes blijven gebruiken?

Hier alles oke. Gisteren gingen m'n vriend en ik m'n moeder ophalen van haar chemokuur in hetzelfde zh als waar ik onder behandeling ben. Goh, zei ik tegen m'n vriend, ik ben hier nu al tien dagen niet geweest, wat een eeuwigheid. Ik mis het echt. NOT!!! Dat moet toch wel het grootste pluspunt zijn van een pauzemaand: Niet om de haverklap naar dat stomme ziekenhuis. Dat en de wijntjes:occasion14:

Maar.. dit weekend moet ik ongi worden en dan ga ik weer op rantsoen voor de volgende ronde.

Hou je taai allemaal, liefs

Geplaatst

Lekker is dat he als je heel even niet aan dat zh en injecties en alle stress die daar bij komt kijken hoeft te denken!!ik vind het ook heerlijk heb nu ook een maand geen behandeling gehad en heb zoiets van kom nou maar weer op maar helaas nog 3 maanden wachten,kan ik (en mijn man )wel even helemaal aansterken zowel lichamelijk als geestelijk!!!Want het worden zware tijden!!!!

Trusten!!

Geplaatst

wil even iedereen bedanken voor de lieve berichtjes

zou ook idd blij zijn als echt alles is door gezet hoor lexa.

dit jaar voor ons geen iui meer hoor. even zelf ff alles op een rijtje zetten.

iedereen die weer begonnen zijn alvast heeel veel succes

liefssssss

Geplaatst

Hoi allemaal,

Bedankt allemaal weer voor jullie steun heb gisterennacht weer een flink tranendal gehad zat er zoooo door heen. Ik wil af en toe onder een steen kruipen en nooit meer aan zwangerschap en kinderen krijgen denken. Heb er soms zón genoeg van.

Maar goed... ik kan niet onder een steen kruipen dat past niet..en er zijn nou eenmaal kinderen op de wereld..... Ik ben inmiddels wel weer aan het werk en dat geeft mij veel afleiding en mijn collega's zijn zo ontzettend lief.

Maar even wat anders Lieve Angel wat moet jij ook moe worden van al die onzekerheid en verdriet dat dit op een miskraam gaat uitlopen. Ik heb er echt geen woorden voor. Je mag met mij onder die steen kruipen hoor!!!. Ik had nog zoveel hoop met een HCG van 1000 nog wel. Het is gewoon weg KLOTE. Ik denk aan jou

En Zomer wat een verhaal weer ik werk ook in de gezondsheidszorg en als een collega dit mij op de afdeling zou zeggen dan ik zou mijn collega ik echt ter verantwoording roepen. Wat een debiel zeg. Hoe kun je zoiets nou zeggen ik had zelf de grootste moeite om bij die gyn te met mijn bennen in de beugels te leggen en nog vindt ik het een gênante vertoning elke keer. En ik heb toch in mijn loopbaan heel veel gezien.

Kikistan jeetje wat balen dat je IUI niet doorgaat. sterkte weer met wachten wachten...

Geplaatst

hey zonneschijn nou dan kruipen we maar samen onder die steen

nou eerlijk gezegd had ik ook nog hoop met die waarde.dat is in 1 dag helemaal verdwenen. ik ben deze week nog ff thuis kan het nog niet echt opbrengen om te gaan werken. maar net wat je zegt je hebt dan wel afleiding,en wat fijn dat je collega's zo lief voor je zijn.

ik heb eigenlijk van het weekend een kraamfeest maar daar heb ik nu echt ff geen behoefte aan.

is het bij jou al doorgezet?? hier nog niet echt alleen maar bloedingen maar niet echt buikpijn ja da straks een klein beetje maar dat is nou ook weer weg.

denk ook aan jou meis

dikke knuffel

Geplaatst

Hoi Angel,

Ik snap dat je thuis bent dat heb ik ook gedaan al voel ik mij nog steeds zo @@@

Alleen de momenten dat ik afleiding heb gaat het iets beter. Maar de momenten dat ik mij zo @@@ voel zijn er helaas meer. Ik zit gewoon midden in een rouwperiode en dat heeft tijd nodig. Vandaag gebeld met de poli over curretage want het vruchtje komt niet los nauwelijk buikpijn dus hier baal ik nog meer van. Ik kan het zo niet afsluiten dus dan maar dit. Hoor vanmiddag meer.

Nou dat kraamfeest zou ik niet kunnen verdragen ik kan kleine kinderen op het moment ook niet echt verdragen en dat heb ik nog nooit gehad want ik ben net als jullie dol op kinderen maar nu even niet...sterkte Angel.

Sil jou was ik nog vergeten ik lees dat het goed met je gaat en ik hoop voor jou dat je weer een leuke vent tegen het lijf loopt maar eerst zul je daar misschien nog even geen behoefte aan hebben je bent druk met je huisje

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Kiki, wat balen dat je een cyste hebt. En balen dat je een maand moet wachten. Hopelijk vliegt de maand voorbij, en eet en drink in de rustmaand maar extra die dingen waar je zin in hebt. Wijntje, rauwmelkse kaas, filet americain, gerookte zalm etc.

Lexa, hoe gaat het met jou? Gelukkig besteed je je wachtmaand goed ;-)

Zomer, houd je het nog een beetje vol? De spannende dagen beginnen nu toch wel een beetje bij jou? Duim voor je. En (uit egoisme) we kunnen ook wel wat goed nieuws hier gebruiken. Sterker nog, we hebben het verdiend hier op dit topic.

SIL, wat fijn dat je huisje bijna klaar is. Het komt zeker goed met jou! Bikkel. Maar wel goed dat je nu toch af en toe zelf denkt dat je nog wel iets te verwerken hebt. Dat denk ik nl ook (zonder betweterig te willen doen). Je hebt toch met je ex een kinderwens gehad en geprobeerd te realiseren. Dus het was iemand waar je voor ging. En hoe diep iemand je dan ook teleurstelt of kwetst, daarmee is het houden van niet direct over. En dan moet het nog steeds wel allemaal in jouw koppie en lijf verwerkt worden.

Lieve Angel en lieve Zonneschijn, ik leef met jullie allebei mee en ik hoop echt dat deze nare periode voor jullie allebei binnenkort afgesloten kan worden. En de eerste stap daarin is natuurlijk dat het vruchtje eruit is. Lijkt me heel moeilijk de vraag van wacht ik af, of laat ik me curetteren? En hoe lang wacht ik eerst af. Wens jullie veel kracht en wijsheid hiervoor. Hoop dat jullie in ieder geval iets voelen van de steun en troost die wij proberen over te stralen naar jullie.

X

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zit even met m`n handen in het haar,ben vanmorgen naar het zh huis geweest voor iui heb er inmiddels al 4 gehad.Nu bleek uit mn bloedtst dat ik geen eisprong heb gehad maar ben wel ong geworden.Moet volgende week vrijdag terug komen en zo werd ik naar huis gestuurd!!Nu is mijn vraag wie heeft dit ook meegemaakt en hoe gaat dit verder.

Liefs peggy

Geplaatst

Hoi Peggy,

Ik heb het niet gehad in het iui traject, maar tijdens de onderzoeken kwam ook naar voren dat ik blijkbaar niet iedere maand een eisprong heb/had, maar ik werd wel gewoon ongesteld en ook gewoon regelmatig, dus schrok daar toen ook wel van. Daarom slik in nu hormonen.

Maar jij hebt geen hormonen geslikt? JIj doet het iui traject waarschijnlijk zonder hormonen. Wat ik niet helemaal begrijp, waarom jij vanmorgen naar het zh moest? voor fm? Want lijkt mij als jij geen eisprong hebt het iui traject ook geen zin heeft en ze moeten zorgen dat je dat wel weer krijgt door hormonen te slikken. En dan begrijp ik ook niet helemaal waarom je vrijdag weer terug moet komen. maar misschien begrijp ik je berichtje niet goed hoor.

groetjes Annie

Geplaatst

Hoi Peggy, je hoeft niet per se een eisprong te hebben om toch ongesteld te worden. Als je de pil slikt (en dat is voor ons hier op het forum heeele lang geleden, haha) krijg je ook een maandelijkse bloeding. Beantwoordt dat je vraag? Anders moet je iets meer info geven, zoals Annie ook al aangaf, we helpen je graag.

@ He Evy, alles goed met mij. Borrelende buik wijst op naderende ongi, ik wacht het af. Ben een stuk rustiger onder het hele iui traject. Zal al die drank wel zijn geweest, woehahaha

En jij?

Geplaatst

Lieve Angel en Zonneschijn: wat een drama voor jullie allebei. Eerst nog hoop op een goed resultaat maar nu toch echt bij jullie beide definitief deze maand geen geluk. Neem goed jullie rust en komende maand vliegt natuurlijk voorbij met de feestdagen erbij, lekker daar eerst weer van genieten en zoals Evy zegt, lekker drinken, filet American, zalm eten......(mis ik nu echt enorma allemaal). Veel sterkte voor beiden en hele dikke knuf!!!!

Sil: wat heerlijk dat je huisje bijna klaar is. Maak je wel even een paar foto's voor ons??? Ben wel benieuwd hoe het geworden is natuurlijk. Jij nog iets van Melis gehoord, had een berichtje op haar hyves gezet maar nog geen reactie.

Men en Doortje: grappig dat jullie in het zelfde ZH zitten, soms wel lekker om met elkaar over de artsen te praten of in dit geval de verpleegkundige. Kammie en ik zaten ook in hetzelfde ZH, ook dan kun je je hart luchten over bepaalde mensen. Mss komen jullie elkaar nog eens tegen ook grappig natuurlijk.

Hier alles nog steeds rustig. Gisteren de 2de partnerles gehad van de zwangerschapscursus, vorige keer waren wij degenen die als laatste waren en nu ineens zijn wij de volgende die gaan bevallen. Wel heel raar hoor. Iedereen ook vragen of ik volgende week nog kwam enzo en nu al succes wensen. Heel erg apart hoor, maar natuurlijk wel leuk. Mn man was ook wel blij dat hij nog even een opfrisser kreeg zo net voor het einde.

Zal me morgen wel weer even melden haha.

Succes ladies.

Geplaatst

Gadver wat een rot-berichten ja...

Angel en zonneschijn ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies...

Gister 20-weken echo gehad en wederom een meisje hihi en op het oog goed gezond... ze was al 288 gram en 21 cm...

Alicia

Geplaatst

Alicia: eindelijk hier goed nieuws, dat was wel even nodig na alle rotte berichten. En wat leuk dat jullie een meisje krijgen, lekker gaan shoppen nu voor de kleine meid.

Geniet er lekker van!!!

Geplaatst

Hoi hoi,

Peggy, ik kan je zo ook niet helpen, maar we willen graag verder naar je luisteren, en misschien verduidelijkt dat wat voor je. En een keertje geen eisprong, kan gebeuren. Hoeft ook niet altijd zo te zijn.

Lexa, zou wel heel fijn als de menstruatie nu komt, dan ga je het nog wel redden voor de vakantie van je vriend!!! Duim voor je dat het snel komt. Ik ben ook rustig onder het hele IUI-traject, maar ik zit ook nog maar in de eerste wachtweek, dan ben ik meestal erg relaxt. Ik heb verder geen last van deze hormonen (de bolletjes). En eigenlijk ook niet van de hormonen die ik extra gespoten heb. Het zou kunnen dat ik ietsje zwaarder aan het worden ben, maar kan niet zeggen of dat van de hormonen komt, of door de chocolade-pepernootjes icon_wink.gif Nee hormonaal voel ik me echt prima.

Mocht deze poging nou niet gelukt zijn, dan lassen we denk ik wel een rustmaand in (even kijken of het dan door de feestdagen niet meteen twee cyclussen/cycli overslaat, want dat vind ik ook weer overdreven). Maar normaal spuit ik ongeveer een dag of 8/9 Puregon, en dan eenmalig de Ovitrelle om de eisprong extra boost te geven. Dan ben je dus vanaf de eisprong hormoonvrij. Nu gebruik ik hormonen (de bolletjes) tot 2 weken na de IUI (of tot menstruatie als die eerder is). Als ik dan weer ongesteld zou worden, begin ik weer op dag 3 met de Puregon en ik vind ik 3 dagen eigenlijk wel een beetje te kort als hormoonvrije periode. Plus dat ik deze afgelopen cyclus, op een gegeven moment twee keer per dag spoot. 's avonds de Puregon, en 's ochtends de eisprong-remmer Cetrotide. Dusse.... ik ben mentaal even klaar met de hormoontoediening na deze twee weken.

Pffffftttttt... hoop dat jullie het verhaal nog volgen.

Tammy, wat leuk dat je nu nog je laatste cursusdagen hebt. Gelukkig was gisteren de partner-avond, dan staat het nog scherp in de herinnering van je lief. Enne... jij kan binnenkort weer aan al die lekkere dingen die je noemt. Kan me voorstellen dat je er na 9 maanden ookw el weer zin in hebt!En met de feestdagen kun je helemaal los. Misschien niet qua wijn, maar wel qua de rest. Tenminste qua wijn wel als je flesvoeding gaat geven natuurlijk. Heb je daar al een keuze over gemaakt eigenlijk? Of is dat te persoonlijk? Of hebben jullie dat 3 maanden geleden al besproken op dit topic? ;-)

Geplaatst

Alicia, wat fijn dat alles goed was en wat leuk weer een meid!Wat klein nog 288 gram. Schattig. Nou inderdaad nu kan het gerichte shoppen beginnen ;-)

Geplaatst

Alicia; wauw,jullie krijgen een meisje. Super,en ook fijn dat alles goed was met d'r.

Doortje en Men; Begrijp ik het goed dat jullie in Nijmegen behandeld worden? Mocht ik met ivf gaan beginnen,moet ik ook daar naar toe. Dat beloofd veel goeds dan,zo'n chaggie dame aan de balie.

Evy; Voor jouw zit de 1e ww er bijna op toch! Whoei,spannend hoor. Hopelijk breng jij over een week heel goed nieuws!

Dat hebben we allemaal wel even nodig,het is alleen maar ellende,bah.

Nouja..Tammy natuurlijk niet meegerekend. We wachten allemaal met smart op het baby nieuws!!!

Lexa; misschien heb je wel helemaal gelijk wat betreft de leeftijd. Daar heb ik ook nooit naar gevraagd.

Lekker dan als je eigen Gyn er t nog even "inwrijft".

Zonneschijn en Angel; Weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind het zo ongelooflijk oneerlijk allemaal.

Krijg telkens weer kippenvel bij het lezen van jullie berichtjes.

Geplaatst

Hee Pammie, hoe gaat het nu met jou dan? Heb je je al een beetje kunnen opladen?

En ik wil heel graag voor positief nieuws zorgen hier hoor, maar eerst Zomer nog aankomende week. En tja over die leeftijd. Dat is gewoon echt zo. Helaas voor Lexa en mij ;-)

Mijn gyn zei ook bij de eerste afspraak (daarna werd het hele ferti-onderzoek gestart), na een inwendige echo. Ik denk gewoon dat je leeftijd je al wat parten speelt:ohmy: Nou daar kun je het dan mee doen, toen was ik net 36 geworden.... Maar ik heb echt een aantal vriendinnen tussen de 35 en 45 die allemaal erg makkelijk zwanger worden. Er is er eentje die ook uiteindelijk IVF heeft gedaan, en daar een kindje mee heeft gekregen. De drie pogingen voor het tweede kindje zijn bij haar niet gelukt, maar zij was begin 30 toen dat allemaal speelde. Dus gelukkig zijn de meesten hier nog lekker jong. En tja, Lexa en ik moeten ons lot samen maar moedig dragen dat het misschien bij ons inderdaad ook met leeftijd te maken heeft. Ik kan voor mezelf ook zeggen dat ik voor mijn 34e gewoon echt niet aan kinderen dacht. Heel bizar hoe dat ineens veranderde. Nou ja, zo is het nou eenmaal gegaan.

Hee dames, ik ga lekker trainen. Fijne avond allemaal!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden