Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry dames, even een egobericht. Ik ben gisteren ongesteld geworden dus vanochtend braaf de ivf-afdeling gebeld voor IUI poging 3. O, zegt de verpleegkundige, ik zie dat je menopur gebruikt. Nee, zei ik, puregon. Ze ging het navragen. Bleek dat ze daar hadden bepaald dat ik vanaf nu menopur moest gebruiken omdat bij de vorige IUI poging het eitje niet wilde groeien. Ik moest langskomen voor nieuwe prikinstructies en recept, maar eerst moesten ze intern kijken of ik uberhaupt wel mee kon doen deze ronde, want ze hadden zo veel aanmeldingen dat ik misschien een ronde over moest slaan. Zie je 't voor je? Vriend weg in december, dat wordt januari. Ik moet om half 12 terugbellen. Ik heb iig al gezegd dat ik doorga met puregon, ik ben niet van plan om nu te switchen. Ik wil zien wat de puregon deze ronde doet, en dan beslis ik zelf wat ik doe. Sjongejonge, het schiet toch allemaal geen kont op zo.

Sorry voor dit egobericht maar ik moest 't even kwijt.

Geplaatst

:violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1::violent1:

GATVERDAMME!!!!! BElachelijk!!!!

Lekkere communicatie vanuit hen naar jou toe!!!!!

Is het zover dat je gisteren ongesteld bent geworden en naar poging 3 toe gaat werken, krijg je deze info.

En hoezo... zoveel mensen dat je wellicht deze maand over moet slaan? Is er ook hiervoor dan al een wachtlijst? Jij kan er toch ook niets aan doen dat je cyclus nu zo loopt?

Ik baal met je mee:dots:

Gr Zomer

Geplaatst

Jeetje Lexa, wat een gezeik daar. En dan nog niet eens weten welke hormonen je gebruikt, das wel heel erg raar hoor. Want wat zijn ze daar dan aan het doen?!?!?

Nou je hebt denk ik alweer terug gebeld, dus ben erg benieuwd wat de uitslag wordt, of je volgende maand wel of niet mag. Hoop natuurlijk dat je wel mag, anders heb je helemaal een K...maand in december, vriend weg en verplichte rustmaand waar je niet op zit te wachten.

Veel sterkte.

Zonneschijn: hoe is het bij jou gegaan???

Geplaatst

Hoi, daar was ik weer. Een beetje bedaard :-)

Allereest Zonneschijn: Hoe is het met jou? Laat je snel wat van je horen? We leven allemaal met je mee.

Dan het ziekenhuis: Het lab kan maar 4 inseminaties per dag verwerken, vandaar dat het nogal snel volloopt. Dat is de verklaring dat je soms een maand moet overslaan. Gelukkig kan ik toch nog deze maand terecht, en gewoon met de puregon, jawel. Ze hebben wel de dosis idioot hoog opgeschroefd: 150 eenheden??? Pardon??? Ik begin morgenavond (dag 3) en dan moet ik op vrijdagochtend (dag 6) voor de 1e FM, en maandag dag 9 voor de 2e. Ze gaan het dus wel goed in de gaten houden. Maar jeetjemina, 150 eenheden?? Dat zijn ivf-toestanden, haha. Heeft iemand van jullie ooit zo veel gehad?

Geplaatst

Hallo meiden! Ik leef mee met Zonneschijn (net als jullie). Ik verwacht vandaag eigenlijk niet echt meer bericht van haar. Kan me daar ook wel iets bij voorstellen.

Tammy, still going strong dus hahaha. Gezellig hoor, straks als je bevallen bent, zullen we wel moeten wennen dat je hier veel minder bent :(

Lexa, meisje wat is dit nou weer. Die gasten in jouw ziekenhuis.... dat kan toch niet. Niet eens weten wat je gebruikt, maar ook gewoon vergeten je even te melden dat je moet switchen!! Heel goed dat je zelf bepaalt dat je nog een iui met Purgeon doet. En 150 eenheden is wel veel maar nog niet persé IVF hoor. Volgens mij heb ik daar wel dingen als 300 eenheden gehoord. Maar het is wel veel, en de 1e iui had je toch gewoon netjes twee knoeperts met 75 eenheden? Ik snap wel dat zij dat ook niet kunnen voorspellen, maar nu is er natuurlijk wel een kleine kans dat je straks teveel eitjes hebt. Zou als ik jou was direct bij de eerste FM zeggen dat ze dan maar een paar weg moeten prikken hoor. Maar wat loop ik weer op de zaken vooruit.... In ieder geval goed dat je morgen weer begint, en met deze hoeveelheden gaat het nog prima lukken voor vriend vertrekt. Jeuheu!!!

Geplaatst

Allereerst; Zonneschijn; hoe is het met je? We leven zo allemaal met je mee meid!

Zelf had ik vanmorgen de 1e FM.

Cylcusdag 9 en al 2 mooie eitjes te zien. Rijp voor iui.

Dat betekend Woensdag al insemeneren. Jeetje,wat gaat dat snel.

Ik was blijkbaar een vroege vogel,reageer erg heftig op de hormonen.

Maar Lexa; bij jou is het ook niet echt "je van het"

Wat een chaos toch! 150 eenheden vind ik ook veel klinken,heb het zelf nooit hoeven spuiten (alleen maar 75 eenheden),ik hoop voor je dat je er wel goed bij voelt bij zo'n hoge dosering!

November

14: Bianca1980 iui

16: Tammy controle VK

17: Zomer testen???

18: Pammie iui

23: **Men** uitslagen

25: Evy testen

26: Tammy uitgerekend !!!!

28: Bianca testen

December:

02: Doortje behandelplan gyn

Geplaatst

Pammie hoera!!!!!!!!!!

Was even vergeten dat jij vandaag moest voor FM, sorry. Maar supernieuws hoor! En ook niet zo'n ellenlange ziekenhuisparade deze week. Gewoon 1x meten, 1x insemineren. Top!

Heb het lijstje ook even aangepast, want hier staat Zomer nog op en die is alweer begonnen aan de volgende ronde.

November

December:

Geplaatst

He Pammie, kijk: Dat is het betere werk. Gewoon insemineren op dag 11. Klaarrrrr. Succes, meid!

Ik vind 150 eenheden belachelijk veel. Gelukkig hoef ik 'maar' drie keer te spuiten tot de 1e FM op vrijdagochtend. Tijdens ronde 2 heb ik al 100 eenheden gespoten. Na drie dagen voelde ik me beroerd en had ik een buik waar zo een tweeling in kon. Aan de andere kant: Zo kan ik vast wennen aan IVF... Ik heb mezelf even op 't lijstje gezet. Tot later lieverdsssss

November

20: Lexa 1e FM 3e ronde

December:

Geplaatst

Lexa; vind 3 keer spuiten met 150 eenheden nog best heftig.

Of dat ligt aan mij haha. Wordt dit dan niet gewoon je 2e iui?.

Meestal als het gestaakt wordt,dan tellen ze die niet mee.

Hebben jullie trouwens "ervaring"met het kweekmedium?

Manlief moet die nu gebruiken woensdag. Moet in de koelkast bewaard worden,op de dag van de iui in dat potje gooien,en dan moet manlief daar in produceren.

Dit om de hoeveelheid nog beter te maken.

Snap niet helemaal waarom dat nu moet...t was voorheen altijd goed en prima.

Maarja...t is weer eens wat anders. Haha.

Tammy; hoe was je controle op de VK?

En Bianca; hoe gaat het met jou?.Valt de wachtweek een beetje mee?

Geplaatst

Weer terug van de vk en alles weer goedgekeurd. Moet volgende week weer terug komen. Hoop toch wel beetje dat ik die afspraak niet meer ga halen. Maar goed we gaan gewoon verder en wachten rusig af.

Pammie: wat gaat dat ineens snel voor jou. Ik heb er nog nooit van gehoord, dat kweekmedium. Hopelijk geeft het resultaat.

Lexa: wat gaat dat toch raar bij jou. Maar belangrijkste je hoeft deze maand niet over te slaan. Dat scheelt weer een maand.

Zonneschijn: hoe gaat het met je? Kan je het allemaal een beetje bevatten. Denk aan je.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Bedankt voor de steun en jullie lieve berichtjes. Vanmorgen voor curretage geweest zag er erg tegenop maar het is mij wel meegevallen. Ik kreeg tabletjes om een beetje te slapen en een injectie met pijnstiller (pethidine) een morfine achtig middel en ja, hoor na 10 min al kotsen. Dat heb ik achteraf altijd na operaties met morfine kan er dus niet goed tegen.

Maar goed ik zeg geef mij nog maar een extra slaaptabletje want deze is eruit gekomen kreeg gelijk wat voor de misselijkheid. De curretage viel mij erg mee ik heb niet veel pijn gehad ondanks dat ik niet onder zijl was te brengen was met de Domicum maar ik voelde mij wel rustig en was niet meer zo bang.

Ben nu erg oplucht dat alles eruit is en kan het nu beter afsluiten. De arts zei ook al dat het waarschijnlijk niet spontaan zou komen. Mijn man was mee dat hielp ook al een heel eind hij was de hele dag vrij en vertroeteld mijn nu.

@@Lexa wat moet je veel spuiten zeg nou je zult wel beroerd gaan voelen en moe hiervoor heel veel sterkte meid gelukkig mag je wel starten anders moet je nog zo lang weer wachten.

@@ Pammie deze maand voor jou eens meer geluk en prima eicellen nu het mannetje zijn best nog even doen.

@@Lieve Angel hoe gaat het met jou???

Knuffel voor iedereen van mij

groetjes, Zonneschin

Geplaatst

Lieve Zonneschijn,

Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je het een plekje kan geven. En hoop dat de zon voor jou toch gauw weer gaat schijnen, ook met nieuwe kansen!!

liefs Anneke

Geplaatst

hey meiden,

is weer een paar dagen geleden dat ik wat heb geschreven had er ff geen zin in zeg maar. ben nog steeds niet aan het werk. zit nog niet goed in me vel. moest vandaag weer bloedprikken en de gyn belde rond 17.00

en de waarde was nou 400 dus hij is wel aan het dalen 5 dagen geleden was het nog 800 nou hoop dat ie snel op 0 staat.. dan kan ik het pas echt een plekje geven want zo is het ook niks,as vrijdag weer terug vloei nog steeds heel veel en nu ook last van buikpijn. in de ochtend met opstaan merk ik het wel hoor heel erg duizelig en misselijk.

en heb nog gevraagd aan de gyn hoe dat nu zit met de volgende iui of ik er nog 1 krijg want dan heb ik er 6 gehad. maar ze beginnen nu weer van voor af aan te tellen. nou ja ook goed we zien wel

dit jaar niet meer hoor heb daar ff geen behoefte aan eerst het 1 maar is afsluiten en zelf ff tot rust komen want stress is ook niet goed..

@lexa nou lekker dan allemaal je bent maar gewoon een nummer zie je wel pfffffffffff maar gelukkig mag je toch deze maand maar das idd heel veel hoor. hoop dat je er niet al te veel last van ga krijgen..

nee ik heb nog nooit zoveel gehad ik spuit 75 eenheden menopur

gelukkig merk ik daar niet zo veel van ja beetje opgeblazen gevoel.

succces iniedergeval.

@pammie ow dat is goed nieuws zeg en snel al 2eitjes op dag 9 netjes hoor hoef je ook niet zo lang te wachten.. succes

@tammy gelukkig weer alles goed bij de vk nog iets meer dan een week

ja of niet spannend....

@zonneschijn ik kan je best begrijpen dat je zegt dat je opgelucht bent nu alles eruit is. je zal het nooit vergeten. maar je kan het nu beter een plekje geven

heel veel sterkte voor jou en je mannetje

ik denk aan je meis, en een dikke knuffel voor jou

:hugg:

veel liefs

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!!! Drukke dag vandaag, dus meld me later. Zonneschijn en Angel, heftige tijden voor jullie hee. Dikke knuffel voor allemaal!

Geplaatst

Zonneschijn en angel... allereerst sterkte voor jullie!

Zaterdag was mijn eerste IUI. Met volle blaas (moest) in de wachtruimte. Echt een raar ritje naar het MCK toe... mijn man zei: we gaan je gewoon bevruchten nu! Hihi gek hoor.

Gelukkig een lieve arts die alles stap voor stap uitlegde. Het insemineren ging in het begin even moeilijk. Mijn blaas was zo vol dat ze mijn baarmoeder niet in kwam. Maar na wat hengelen plopte het rietje er zo in! Ik kon het zelfs voelen. 10 minutjes blijven liggen en hop naar de w.c. en naar huis.

En daar zit je dan in de auto terug. Heel raar...raar idee dat die zaadcellen nu aan het zwemmen zijn en misschien wel het eitje vinden ect ect. Thuis even gaan liggen op de bank.. gewoon psychisch voor het idee dat de

zaadcellen er niet meer uit kunnen komen

Nu is het dus wachten, wachten en nog eens wachten. Voel helemaal niets en weet niet of dat goed of slecht is.

Spannend hoor!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi allemaal.

@@ Bianca Spannende tijd nu voor jou ik hoop dat het legertje zaadjes van je man die eicel(len) gaan bevruchten

@@@Angel ik zou als ik jou was toch nog maar eens vragen of dat vloeien normaal is blijkbaar verlies je nu zoveel dat je hb wel erg laag wordt eigenlijk zou je ook om een curretage moeten vragen. Ik heb bij de eerste keer niet zoveel bloed verloren en nu bij de curretage ook niet. Maar als je duizelig wordt en misselijk is dat niet goed waarschijnlijk is je bloedruk ook laag. Ga anders naar je huisarts als je het niet vertrouwd. Ik zeg dit niet om je bang te maken maar omdat ik mij zorgen om je maak. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze tegen mij gezegd als ik teveel bloed ga verliezen ik direct moet komen. Ben van mening dat ze jou veel te lang laten rondlopen.

Hier gaat het gelukkig prima ik heb een paar dagen vrij dus kan ik een beetje bijkomen heb gelukkig weinig napijn gehad.

groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

Hoi Zonneschijn,

Fijn dat je een aantal dagen vrij hebt. Kan je even rustig bijkomen. Gelukkig heb je weinig napijn.

Helaas heeft mijn man geen eigen zaadcellen en moeten wij het met een donor regelen. Misschien had ik dat wat duidelijker moeten schrijven, maar oke. Vandaar dat hij ook zei: we gaan je even laten bevruchten...

Maar ik hoop dat de donorzaadjes inderdaad goed kunnen zwemmen en hard hun best hebben gedaan!

Geplaatst

Hoi Bianca,

Sorry Bianca je hebt dat inderdaad al eerder geschreven dat jullie een donor hebben. Maar dan hoop ik juist dat deze zaadjes je even gaan bevruchten dit maakt het voor jullie extra spannend allemaal. Trouwens voor jullie dan ook een heftige tijd geweest na al die onderzoeken dat bleek dat jouw man geen eigen zaadcellen heeft lijkt mij dan toch nog een moeilijke beslissing om voor een donor te gaan. Maar als je er samen voor gekozen hebt ga je natuurlijk voor dat ene doel en dat is tenslotte een kindje. Ik ga voor je duimen

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

@Bianca: Hoi, ik snap 't niet helemaal: Waarom moest je een volle blaas hebben voor de inseminatie? Dat heb ik nog niet eerder gehoord.

Dat je niks voelt, is. Het is echt nog veel te vroeg om ook maar iets te voelen. Uitzonderingen daargelaten (en dat zijn echt uitzonderingen), zul je pas zwangerschapsverschijnselen krijgen op het moment dat je normaal gesproken ongesteld had moeten worden. En dan nog niet eens altijd. Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer er niet te veel aan te denken, leef je leven en doe alles wat je normaal gesproken ook zou doen. Er is niets wat je fysiek kunt doen of laten om de uitkomst te beinvloeden, behalve heel veel duimen ;-)

Wanneer is je testdatum?

@ Angel & Zonneschijn: Dikke knuffel voor jullie. Ongelooflijk, met al die ellende die jullie meemaken, tonen jullie nog steeds oprechte belangstelling voor ons allemaal. Toppers!!

Geplaatst

Zonneschijn: gelukkig is het voor jou idee allemaal erg meegevallen en heb je weinig napijn. Wel goed dat je even een paar dagen vrij bent, dan kan je het tenminste allemaal een plekje geven en alles even op een rijtje zetten.

Angel: wat een ellende nog steeds voor jou. Snap niet dat ze het niet meteen weghalen, want zo blijf je ermee lopen en kan je het geen plekje geven. Kan me goed voorstellen dat je er mentaal ook wel heel erg doorheen zit. Lekker nog thuis blijven ook.

Voor jullie beiden natuurlijk hele dikke knuf!!!!

Bianca: de eerste inseminatie zit erop. Nu maar hopen dat er goede zwemmers tussen zitten. Het idee met een volle blaas snap ik ook niet helemaal, ik moest juist een niet helemaal vol, maar hoefde ook niet helemaal leeg te zijn. Wanneer mag je gaan testen? Over 2wk gewoon??? En sterkte met wachten, dat is nog het ergste.

Je zit straks samen met Lexa en Pammie op de bank.

Hier helaas nog steeds alles rustig. Nog echt totaal geen enkel teken dat de kleine zich gaat melden. Het wordt wel met de dag zwaarder, het wachten dan. Die buik etc valt best mee, maar het wachten op de kleine denk dat dat nog erger is dan de wachtweken haha. Hoop echt zo dat ik de volgende afspraak bij de VK niet meer ga halen. De meeste mensen denken dat het tussen de 19de en de 24ste gaat komen. Dus ben erg benieuwd.

November

20: Lexa 1e FM 3e ronde

23: Tammy controle VK

December:

Geplaatst

Hallo lieve meiden. Bianca, spannend hoor vanaf nu. Welkom op het wachtbankje ;-)

Ik ga zo eens even lekker naar de massage. En verder vanavond lekker relaxt. Ben wel een luilakje geloof ik. Komt vast doordat het zo vroeg donker is nu!

Fijne avond allemaal.

Oh en Tammy, nog een paar dagen dus....??? Wel grappig, een van mijn beste vriendinnetjes is gelijk met jou uitgerekend en die is ook zo benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Ben wel benieuwd wat je gaat krijgen, en hoe jij je dan gaat voelen? Moeder waarschijnlijk hahaha.

Doeiiiii.....

Geplaatst

Zonneschijn; Wat een ellende allemaal hé. Nu kun je wel beginnen met het verwerken er van,hoe moeilijk dat ook is.

En jj Angel; Rust maar fijn uit,denk aan jezelf!!

Bianca; Wat vreemd dat jij met persé met een volle blaas moest komen. Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Lijkt me ook niet echt prettig trouwens..Moet je eigenlijk harstikke nodig naar de wc,en dan moet je ook nog eens een iui meemaken.

Morgen mijn 6e iui!. De allerlaatste.........

Ik heb vandaag tegen m'n werkgever alles verteld. Ik kón niet meer liegen,of smoezen verzinnen waarom ik moest snipperen.

En ik moet zeggen; dat lucht op!

Mocht deze niet lukken,dan moet ik over op ivf,en zal ik nóg vaker afwezig zijn van het werk. Dus ze weten er nu vanaf.

Ook gelijk heel meelevend,dus dat scheelde weer smoesjes verzinnen,en ben ik teminste eerlijk geweest. Dat kon hij wel waarderen. !

Morgen 11.15 de iui....We gáán we weer voor!

(en daarna fijn samen genieten van een vrije dag!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden