Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wachtbankje april:

Melissa: testen 03-04 - IUI

Kim: testen 06-04?

Carolina: testen 14-04?

Positief getest:

Dees

Bitch

Conchita

Helaas:

Jolanda : negatieve bloedtest 31-03

Ik hoop dat het lijstje zo weer een beetje klopt en anders even wijzigen of aanvullen.

Liefs Dani.

• Reacties 438
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo,

me mannetje wilde vandaag weer een test.. haha hij kan het niet geloven??

maar deze keer de digitale test van clear blue..! en ZWANGER.. hartstikke.. stond ook het aantal weken bij.. 2-3. dus dan kan ik er wel vanuit gaan dat het goed zit.. ik ben gewoon zwanger..! ik kan het gwn niet geloven.. zucht ik ben zooooo blij..!

voor alle dames die ook positief hebben getest.. gefeliciteerd en geniet er maar van.

liefs

Desiree

Geplaatst

Dees, je mag 't echt nu wel gaan geloven hoor :wink:

hahaha, is echt leuk om te zien hoe je hierop reageert, als een kind zo blij!! terecht trouwens!

bitch en conchita, ook allebei gefeliciteerd!!!!

Carolina, welkom op 't bankje!

Geplaatst

wachtbankje april:

Melissa: testen 03-04 - IUI

Kim: testen 06-04?

Carolina: testen 14-04?

sasje:testen 12-4 laatste iui

Positief getest:

Dees

Bitch

Conchita

Helaas:

Jolanda : negatieve bloedtest 31-03

ik heb mezelf even bij toegevegd op het wachtbankje.

dees , bitch en conchita van harte gefeliciteerd met jullie zwangershap het is jullie van harte gegund.

ik heb echt en klote week deze week zit echt niet lekker in mn vel.ben aan t wachten op bericht van het zh in nijmegen waar ik de ivf moet gaan doen maar het duurt zo lang ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!!! weet iemand hoe lang de wachtlijsten voor ivf ongeveer zijn??

liefs sasje

Geplaatst

Dees, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!

Ook bij jou dus 3x is scheepsrecht!! Geniet ervan meis!

Liefs, Jane

Geplaatst

oh meiden

fantastisch weer 3 zwanger

Dees, Bitch, Conchita

Echt super!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN!!!!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Ohhhh DEES, super gefeliciteerd, je droom wordt werkelijkheid, ik denk ik ga eens even kijken of ze al wat weet.

Geniet ervan op deze mooie dagen. Ook voor je mannetje.

Liefs Cindy

Geplaatst

sasje...ik denk dat dat per ziekenhuis verschilt. Je zou eens kunnen bellen??? Het is ook rot al dat wachten en dat is eigenlijk continu zo. Heel veel sterkte en een baaldag moet kunnen toch!!!

Geplaatst

net getest: een dikke enkele streep, hartstikke negatief dus. ergens wist ik 't al, maar verrassend genoeg ben ik er chagerijniger van dan ik gedacht had. k*tk*tk*tk*t!!!

morgen 't ziekenhuis maar bellen, die willen 't ook weten. en straks met een wijntje op de bank (dat mag dan ook weer). op naar poging drie, tot over een week of twee. dan kom ik hier weer zitten waarschijnlijk.

Geplaatst

honeybee.....balen!!! Heel veel sterkte, ondanks dat je het al aan had zien komen toch heftig weer hé. Geniet van je wijntje vanavond (ennuh....een keer tipsy worden mag wel hoor!)

Geplaatst

Hé Melissa, wat onwijs balen voor je! Zelfs al zie je het aankomen ergens zit er toch een sprankje hoop wat dan met een neg. test weer de grond in wordt geboord.

Liefs Dani.

Geplaatst

honeybee,

bij deze heel veel sterkte gewenst! lekker huilen, en leuke dingen doen of juist helemaal niks..

liefs en een big hugg

Desiree

Geplaatst

lieve meiden, dank jullie wel voor de lieve reacties. de wijn smaakt prima, zit aan de derde *hips*

ik proost op de zwangere dames van de april bank :wink: (en stiekum dat ik me snel bij jullie mag voegen natuurlijk)

Geplaatst

lieve dames,

ik wilde toch een opmerking maken.

als ik naar de datums van testen kijk dan testen jullie vroeg.

Dat hoeft niet erg te zijn maar er zijn ook mensen die eerder testen en positief testen en dan uiteindelijk toch niet maar ook die negatief testen en uiteindelijk toch wel.

Als ik naar mijn eigen verhaal kijk dan moest ik ma de 23e testen. Ik testte zo omdat ik ook bloedverlies had. Hartstikke negatief, een dag later hartstikke positief.

Dus geef de moed nog niet op en houd je aan de testdatum van het ziekenhuis.

Wil niemand ongerust maken maar alleen de niet testers vooral nog even een klein hart onder de riem steken. Geef de moed nog niet op.

Dees, jij bent misschien zwanger van een tweeling dus het kan hartstikke wel natuurlijk.

Geplaatst

hoi Dames,

Allereerst alle zwangere dames, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Ik ben gisteren naar het ZKH geweest voor bloedafname.

Geen enkel spoortje van zwangerschapshormoon in mijn bloed gevonden (bevestiging van wat we al dachten dus!)

Na een maand rust mogen we nu beginnen aan een cryo-poging. we hebben 3 buisjes met 2x2 en 1x1. Ik begrijp trouwens niet goed, waarom er twee tegelijk worden ingevroren als er toch maar 1 mag worden geplaatst.

Ik voel me zwaar klote, en heb nu echt het gevoel dat het nooit meer wat gaat worden.

Geplaatst

Esther, het is en blijft een zware teleurstelling als je definitief bevestigd krijgt dat een poging niet gelukt is, zelfs al zie je het aankomen. Sterkte met het verwerken hiervan maar probeer ondertussen wel hoop te houden dat het ook jullie een keer gaat lukken!

Liefs Dani.

Gast Butterfly
Geplaatst

Een wisselend bankje met wisselende berichten ... en ook nog een hoop onzekerheid. Best heftig allemaal hoor als je het zo leest.

De zwangere dames ; Gefeliciteerd !!!

Voor de rest blijven de duimen draaien uiteraard .. succes !

Geplaatst

Honeybee en Esther

Dat is wel even balen zeg jeetje!

dat is een hele teleurstelling.

Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven en voor de volgende poging gaan!

Succes meiden!

liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Esther,

Das echt balen voor jullie, sterkte met het verwerken van deze terleurstelling.

Ook al weet je hetzelf al, toch blijft het een klap als ze het in het zh nog eens bevestigen.

STERKTE!!!

Kuzzz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden