Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou voor mij is het verhaal van het wachten dus voorbij....en de hoop ook....

Ik heb vanmiddag getest omdat ik niet meer kon wachten, dikke negatief dus.

Ik heb met een matcare gestest, en moet eigenlijk de 14e naar het ziekenhuis voor een bloedtest maar das dus ook niet meer nodig...

• Reacties 438
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Carolina...heel veel sterkte, wat balen meis. Weet hoe verdrietig je je nu voelt. Neem de tijd voor jezelf en gun jezelf je verdriet.

Voor alle andere die nog moeten testen...heeeeel veel succes!!!

Geplaatst

Bedankt EDR en Honeybee, hopelijk hoeven jullie geen negatieve testen meer mee te maken! Dit gun je niemand!!! Alle andere dames...wens ik een hele positieve test!!!

Groetjes

Geplaatst

Hee Carolina,

Wat balen. Maar ben je ook al ongesteld? Anders zegt de 'negatief' nog niet zo veel hoor... Check ook even de uitslag van het Radar onderzoek naar zwangerschapstesten, maar volgens mij werd de Matcare als een van de minst gevoelige bestempeld, dus....

Groet, Michelle

Geplaatst

Michelle,.... waar kun je die test vinden dan?? heb net gezocht bij radar, maa vind hem niet,.....

Heb je anders een link voor ons??

Geplaatst

Volgens mij is er een topic geweest over die test van radar. In elk geval kwam de test van de kruidvat en de etos het beste uit de bus. succes!

Geplaatst

Hey Michelle ja idd super balen!! Maar nee, ik ben nog niet ongesteld. Ik moet morgen alsnog naar het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg voor een bloedtest, maar ik moet zeggen dat ik echt geen hoop meer heb op een positieve uitkomst, ik doe het alleen omdat ze daarop staan. En ik kan me eigen niet voorstellen dat een uitkomst van een test (wat voor test dan ook) het mis heeft, dat komt volgens mij niet vaak voor?!? Maar bedankt voor je reactie, ergens heb ik toch nog een sprankje hoop dat je gelijk hebt!!

Groetjes

Geplaatst

carolina...

uit die test bleek ECHT dat testen het mis kunnen hebben! Er was zelfs een man die meeteste en die test gaf aan dat hij zwanger was!!! Er zijn gewoon slechtere testen schijnt.

Geplaatst

Hai!

Die zwangerschapstest-test was bij Kassa. En inderdaad die van het Kruidvat kwam als beste uit de bus. Ik heb zelf ook altijd met Kruidvat getest en hij is inderdaad erg gevoelig.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

wachtbankje april:

Carolina: testen 14-04?

sasje:testen 12-4 laatste iui

Otjes: testen 18/4 - IUI

Carolien: testen???

Hanneke: testen 20-04

Annemarieke: testen ???

Hoi, hoi,

Wat een verhalen weer om bij te lezen... Iedereen op de bank: heel heel veel succes, meiden die met het hele traject bezig zijn heel heel veel succes (dat er maar flink veel goede embryotjes zijn).

Mijn man en ik hebben afgelopen vrijdag eindelijk ons gesprek met de arts uit het VU gehad. Onze wens om terug te gaan naar IVF is uitgekomen. We hoeven niet het hele IUI-traject te doorlopen. Gezien mijn leeftijd en voorgeschiedenis heeft ze ons op de lijst gezet. De punctie zal in juli plaatsvinden. We zitten nu op het bankje voor onze 3e IUI. Dus laten we hopen dat het allemaal niet nodig is, maar 8-9% is wel een hele kleine kans hè. Mocht het ons dit keer weer niet lukken, dan denk is dat we overwegen om nog één IUI te doen. Als dat niet gaat lukken dan ga ik eindelijk onze duikvakantie plannen. Kunnen we nog even heerlijk relaxen voor het weer gaat beginnen.

Ik moet zeggen dat er een hele last van mijn schouders is gevallen. Mijn ervaringen in het ziekenhuis hebben het er naar gemaakt dat mijn vertrouwen in IUI helemaal tot een dieptepunt was gedaald.... Wie weet wat er in juli gaat gebeuren.

Zo, heb een beetje van mijn grieven van me af kunnen tikken.

Liefs

Natas

Geplaatst

wachtbankje april:

Annemarieke: testen ???

Britt: testen 14-04

Hi allemaal, heb mezelf ook maar even mezelf toegevoegd, voor on sis DE dag morgen om te testen, ben op van de spanning. Zo maar even het heerlijke weer in.

Mijn verhaal is als volgt:

Britt 31 jaar.

Behandeling EMC Rotterdam.

Starts 1e ICSI 2 maart 2009.

TP gehad op 2 april 2009 (verjaardag van mijn ouders).

Testen morgen 14 april 2009.

Groetjes,

Britt

Geplaatst

Hey Natas,

Dank je! Ik laat het zeker horen!

En jij ook succes met alles natuurlijk, wat een verhaal heb jij zeg. Respect voor jullie doorzettingsvermogen!

Ons verhaal is veel korter. Pas vanaf vorig jaar april/mei gestart met proberen en kregen afgelopen september te horen dat voor ons de enige optie om kids te kunnen krijgen ICSI zou zijn. En dus nu al een terugplaatsing gehad. Wij zien onszelf als de gelukkigen bij wie het allemaal heel snel lijkt te gaan. Maar we zijn ons ook heel bewust dat we er nog niet zijn.

Bedankt voor je berichtje!

Groetjes,

Britt

Geplaatst

wachtbankje april:

Annemarieke(silvia): testen 20-04

Britt: testen 14-04

hoi allemaal

woensdag na de tp zijn we lekker er even tussenuit gegaan .

hadden we echt even nodig .

nog een weekje wachten moeilijk hoor .

veel succes iedereen .

groetjes silvia

Geplaatst

Hoi EDR,

Nou dat is inderdaad belachelijk dan...een man een positieve test!

Maar morgen heb ik tenminste zekerheid als ik bij het ziekenhuis de bloedtest heb gehad. Ondanks alles toch maar een minimaal sprankeltje hoop...

Groetjes

Geplaatst

Sorry meiden, dat ik kassa en radar door elkaar had gehaald. Uitkomst was inderdaad dat het huismerk van kruidvat het meest nauwkeurig was, ook in vergelijk tot bijv. de clearblue en predictor testen.

Carolina, in ieder geval veel succes morgen. En andere testers ook natuurlijk!!!

Groet, Michelle

Geplaatst

Hoi dames,

Britt veel succes met testen morgen.. Hopelijk een goede uitslag.. En jij ook succes morgen Carolina misschien lag het inderdaad aan de test.. Hoop het voor je...

Hier gaat het wel goed. Voelde me beter sinds dinsdag maar vanaf vandaag heb ik weer buikpijn, rare steekjes in mijn buik en een beetje een raar gevoel in mijn buik. Ook af en toe van die misselijkheidsvlagen. Nog niet echt krampen gelukkig. Wel weer pijnlijke borsten, was ook iets minder geworden.. Kwamen er vorige week achter dat mijn vriend niet kan maandag de 20e en de 21e ook niet. Morgen even ziekenhuis bellen wat we dan het beste kunnen doen. Ga niet tot woensdag wachten.. Worden jullie trouwens niet gek van die Utrogestan..??

Succes allemaal...

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

@ hanneke

wij hebben ook later de afspraak gehad in ziekenhuis ivm euro disney.

maar wel de 23e gewoon een thuistest gedaan.

Ik kon ook niet meer langer wachten.

Meid, ik duim voor goed nieuws.

@ carolina en britt

heel veel succes, hoop op een mooie dikke vette +

Geplaatst

@Hellen: oh ok dan denk ik dat wij dat ook doen. Maar hoeveel dagen na TP heb jij dan getest? Ik was dus eigenlijk van plan om niet voor die 14 dagen te testen maar nu komt het dus beter uit als ik zondag test want maandag heeft mijn vriend de hele dag vergaderingen dus als we dan al 's ochtends testen is hij er meteen de hele dag niet. Niet echt leuk na een negatieve test. Denk dat ik de gok dan maar waag en zondag test. Had jij nog ergens last van in de wachtweken?

Hoe voel jij je nu trouwens? Kun je er al een beetje van genieten? Krijg jij de echo's trouwens op de ivf afdeling omdat je laatst zei dat we elkaar alleen nog bij de echo's zouden moeten zien?

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Nou dames, ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken, ik kwam thuis en moest plassen en helaas....menstruatie is lichtjes doorgebroken. Dus op naar de volgende ivf poging. Ik weet nog niet of ze embryo's hebben in kunnen vriezen, ik had 6 bevruchte emmy's dus nog 5 over. Ik zal vanmiddag bellen om het te vragen...hopelijk hebben ze nog cryo's voor mij!!

Verder ben ik wel verdrietig erom dat het wéér niet gelukt is, maar aan de andere kant hou ik me vast aan de hoop dat het in de toekomst wel is een keer gaat lukken.

Dames die nog moet testen, Britt vandaag, hopelijk heb jij wel een dikke +!!!

Groetjes

Geplaatst

Carolina

spijtig zeg, jammer!!

balen voor jullie zeg

Hopelijk heb je cryos.

Britt heeft de uitslag al

Zie ander topic!!!!!

liefs Claudia

Geplaatst

Pff dacht echt dat ik de ww goed door zou komen. Kwam ook omdat ik me goed voelde en nergens last van had. Nu heb ik buikpijn en steken in mijn buik. Beetje raar gevoel enzo. Wordt nu echt GEK.. Is het goed of juist slecht...???? Wat moet je wel voelen en wat moet je juist niet voelen en dat zal ook weer bij iedereen anders zijn.. De eerste week ging echt top. Had heel veel vertrouwen en omdat ik nergens last van had kon ik het ook makkelijk van me af zetten.

Silvia hoe is het met jou..?? Zelfde onzekerheid als mij? Of heb jij lichamelijk nog nergens last van?

Britt van harte gefeliciteerd.. Je geeft een goed voorbeeld aan ons lijstje met testers. geniet ervan..

Carolina: Balen voor jou zeg.. Hopelijk heb je wel nog cryo's..!!

Voor de rest iedereen weer heel veel succes..

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

hoi

@ hanneke ik had vanaf de tp nog steeds erge napijn van de punctie .

ik had s'avonds na de tp last van griep verschijnselen en had ook elke keer het gevoel dat ik zou flauwvallen erg naar maar de volgende dag niks meer nog tot vrijdag erg last gehad van me buik . ik voel me nu ook erg onzeker hoor ik voel af en toe een krampje maar voor de rest niet veel .kan het ook niet laten om elke keer in de pot te kijken als ik naar het toilet geweest ben. ik denk ook dat dit een lange week word.

groetjes silvia

Geplaatst

oohhhhh....jakkes wat spannend voor jullie. Wat kruipt de tijd nu je zo zit te wachten hé!

Carolina...sterkte meid, heel erg balen voor jullie!!! Je dacht het al wel een beetje maar als het definitief is dan doet het wel heel veel pijn hé. Ik werd vroeg ongesteld en heb er toen toch nog een test tegen aan gegooid en toen die negatief was deed het wel zeer hoor, ondanks dat ik het eigenlijk wel wist.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden