Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Suus .. wat balen zo ... die onzekerheid. Ik zie dat je maandag echt mag testen .. hopelijk zet het bloeden niet door en ben je gewoon wel lekker zwanger! Misschien van 1?

Marinda ... wat erg!! Goed en slecht nieuws lopen echt door elkaar heen hier he. Doe het lekker rustig aan. Misschien even van een zomervakantie genieten?

Ik vroeg me vannacht af of ik misschien gewoon die ongi krampen heb doordat ik wel ongesteld moet worden maar dat dat uitgesteld/niet doorzet door die bolletjes?

Ik voel me nl echt ongesteld

Daar heb ik ook al eens aan gedacht. Maar lijkt me sterk dat die bolletjes alleen het feitelijke bloeden tegenhouden. Je zou denken dat alles wat met de ongesteldheid te maken heeft, wordt uitgesteld. Dus ... dan zijn de krampen geen ongesteldheidskrampen.

Ik voel eigenlijk sinds vanochtend niet zo heel veel meer. En das ook niet zo fijn. Morgen testen kopen en dan zondag testen.

Lijstje ... (hopelijk vinden jullie het niet onpersoonlijk / hard (bij slecht nieuws) dat ik het telkens bij werk ... ik kan gewoon niet tegen niet bijgewerkte lijstjes).

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest (3 juni positief getest)

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lonki...hier ook nog een keer gefeliciteerd! Ik vraag me af of die krampjes van de bolletjes komen. Ik lees het niet in de bijsluiter en de vorige keer heb ik dit ook niet gehad. Maar je hebt gelijk...ik wacht nog even een paar dagen met testen en ga heel veel bidden voor een positieve test.

Annelies...Ik denk ook niet dat die bolletjes alleen het bloeden tegenhouden maar je gaat van alles verzinnen!

Vreemd dat je niks meer voelt maar dat hoeft toch niks te betekenen? Kan zijn dat het dan klaar is ofzo met innestelen? (pfff...voel me soms zo dom...verzin maar van alles om dingen te verklaren...nooit gedacht dat ik ooit zo irreël zou gaan denken en zo zenuwachtig ging doen).

Ik vind het fijn als het lijstje is bijgewerkt...bedankt!

Als je het zo ziet dan zijn er nog maar weinig mensen zwanger geraakt zeg...terwijl de lijst al best lang is!

x esther

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Even paniek hier: zit op dag tien na tp en had net een beetje roze slijm op het wc papiertje... Iemand een idee wat dit is??

Wordt er even niet goed van...

Groetjes Wendy

Geplaatst

Hoi henne

Bedankt voor je reactie, de eerste icsi had ik maar 1 eitje en niet bevrucht 2de 5 eitjes waarvan maar 2 bevrucht 2 niet rijp en 1 verloren gegaan. Na de eerste heb ik meer hormen gekregen, ze dachten dat het daar aan lag. Maar wat jij ook al zegt ze moeten het iets langer laten zitten bij mij wasde de ene folikel 22 mm en de ander pas 16 dus veel verschil, maar omdat ik al een paar grote had moest er wel een punktie komen, en denk ik daarom dat er een paar niet rijp genoeg waren. Ik wil je iedergeval heel veel suc6 wensen en ik hoop van harte dat het bij jullie gaat lukken.

Groetjes Marinda

Geplaatst

Lieve allemaal,

Vanochtend bloedtest en....zwanger van ICSI! Wij kunnen het niet geloven. De 2e Juli eerste echo en dan de verrassing of we een tweeling verwachten of 1 kindje...

Iedereen die op de wachtbank zit heel...heel veel sterkte en ik zal voor jullie duimen.

Voor alle dames waarbij het deze maand is fout gegaan, geef niet op, het is zwaar maar het is zo de moeite waard!

Dinky

Geplaatst

dinky van harte gefeliciteerd! SUper voor jullie!

Ik ben zo onzeker nu, die ongikrampen zijn foetsie en ik voel nu mijn hele onderlijf...het normale gevoel als ik ongesteld word. Wat duren de dagen lang! Gisteren een negatieve test gehad...blijft me toch door het hoofd heen spoken. Ik durf bijna niet meer te hopen dat we zwanger zouden zijn. Ik durf morgen ook niet te testen. de teleurstelling zou zo groot zijn.

Geplaatst

wendy...het kan inngestellingsbloed zijn, het kan ook een naderende ongesteldheid zijn. Wat spannend voor je! Ik denk dat je niet veel anders kunt dan afwachten of het doorzet!

Geplaatst

Dinky, eindelijk weer eens leuk nieuws. Gefeliciteerd.

EDR... ik voel precies hetzelfde als jou. Ook een ongi gevoel. Maar het zegt allemaal niets. Mijn collega was bij haar IVF poging ook er van overtuigd dat ze ongesteld moest worden maar zij heeft nu een prachtige dochter van 9. 10 juni mag ik testen, stond vanochtend al met 1 test in de hand. Heb me gelukkig in kunnen houden. Het is misschien nog te vroeg en bij een negatieve test kun je erg onzeker worden. Niet dat ik dat nu al niet ben hahaha. Wij vullen het rijtje met zwangeren deze week gewoon aan.

Sterkte de komende dagen met wachten.

Groetjes Linda

Geplaatst

Oh Dinky, heerlijk weer zulk goed nieuws. Er gebeurt een hoop nu in Juni hier en zeker niet allemaal positief. Van dit nieuws krijgt de burger weer moed.

Gefeliciteerd en geniet ervan. Op naar 2 juli voor de echo!!!!

Liefs van Sandra

Geplaatst
Annelies...Ik denk ook niet dat die bolletjes alleen het bloeden tegenhouden maar je gaat van alles verzinnen!

Vreemd dat je niks meer voelt maar dat hoeft toch niks te betekenen? Kan zijn dat het dan klaar is ofzo met innestelen? (pfff...voel me soms zo dom...verzin maar van alles om dingen te verklaren...nooit gedacht dat ik ooit zo irreël zou gaan denken en zo zenuwachtig ging doen).

Dit is zo waar! Hahaha ... probeer het niet te doen,maar ja.

Ik kom bij jullie op de bank zitten. Vandaag de TP gehad en 17 juni de bloedtest...!
Ik zet je op het lijstje! Succes met wachten :)

Hee lieve meiden,

Even paniek hier: zit op dag tien na tp en had net een beetje roze slijm op het wc papiertje... Iemand een idee wat dit is??

Wordt er even niet goed van...

Groetjes Wendy

Zoals Esther al zei .. kan het van alles zijn. Meid, wat balen, je kan alleen maar afwachten. Sterkte.

Dinky ... gefeliciteerd!!! Eindelijk weer een zwangere op het lijstje :)

Ik heb er eigenlijk niet veel moeite mee te wachten met testen tot morgen. Wil het gewoon op de goede dag doen en dan zekerheid hebben. Ga zo naar het Kruidvat om de test te kopen. Ben wel benieuwd hoe vroeg ik morgen wakker zal zijn ... haha. Er is geen spoor van menstruatie te zien bij mij, maar had ik sowieso niet echt verwacht door de bolletjes en de Lucrin die ik lang gebruikt heb. M'n buik voelt ... beetje vreemd.

Wat ik nog wou vertellen ... over de kracht van je geest. Vorig jaar had ik een blaasoperatie (bij een CT scan was iets gezien, bij blaasscopie wist uroloog niet wat het was, dus moest eruit, bleek endo te zijn). De operatie was op maandagochtend en zondagmiddag werd ik opgenomen. Ik werd zondagmorgen ongesteld. Ik baalde er ZO van. Lig je daar bij zo'n operatie, ongesteld en al. En dan dat catheter. Vond het helemaal niks. Met de zuster besproken en zij zei dat ik er niet mee moest zitten. Ze zouden extra matje onder me liggen en het kwam allemaal goed. Maar ik baalde er zo van ....

Maandagmorgen werd ik wakker ... was de menstruatie gestopt. Terwijl dat echt niet normaal was hoor. Door de endo ben ik altijd zeker 4 of 5 dagen erg ongesteld. Maar maandag niks, dinsdag niks. Woensdagochtend ging de catheter eruit en hup ... ik werd weer verder ongesteld. Das toch bizar he?!

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Laika, IVF, 17 juni bloedtest

Geplaatst

Ik heb net een potje zitten janken met mijn man. Ik krijg steeds meer rugpijn, bij mij echt een teken dat ik ongesteld ga worden. Ik ben zo verdrietig! En iedereen kan zeggen dat het nog kan maar voor mijn gevoel niet meer. Ik vind het zo moeilijk dat mijn lijf me zo voor de gek heeft gehouden van de week! Al die dingen die ik voel en w.s. toch niet kloppen. VInd het zo moeilijk. Mijn afscheiding wordt ook wat donkerder, dat betekent bij mij ook dat ik er tegen aan zit. Ik hoop dat het vandaag maar doorbreekt, dan is het klaar.

Annelies...het feit dat jij nog steeds niet ongesteld bent is wel een heeeeel goed teken meis! Ik ben zo benieuwd hoe het morgen met je gaat! Ik moet om acht uur beginnen met werken en ga voor die tijd kijken of je al getest hebt! Spannend.

liefs esther

Geplaatst

Oh Esther ik heb zo met jullie te doen. Voor iedereen hoop ik telkens dat dit verdriet je nu eens bespaard blijft. Telkens weer die enorme teleurstelling, het is zo oneerlijk. Meisje, heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Henne

Geplaatst

Hai meiden op het wachtbankje, ik heb in het topic 'overzicht behandeling van juni' het wachtbankje bijgewerkt op basis van het lijstje hier. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten of per ongeluk in een verkeerd lijstje heb gezet. Lonki en Dinky, ik heb jullie verhuisd van het wachtbankje naar de zwangeren 2009, hoop dat dat oke is (gefeliciteerd!)

groetjes,

Henne

Geplaatst
Ik heb net een potje zitten janken met mijn man. Ik krijg steeds meer rugpijn, bij mij echt een teken dat ik ongesteld ga worden. Ik ben zo verdrietig! En iedereen kan zeggen dat het nog kan maar voor mijn gevoel niet meer. Ik vind het zo moeilijk dat mijn lijf me zo voor de gek heeft gehouden van de week! Al die dingen die ik voel en w.s. toch niet kloppen. VInd het zo moeilijk. Mijn afscheiding wordt ook wat donkerder, dat betekent bij mij ook dat ik er tegen aan zit. Ik hoop dat het vandaag maar doorbreekt, dan is het klaar.

Annelies...het feit dat jij nog steeds niet ongesteld bent is wel een heeeeel goed teken meis! Ik ben zo benieuwd hoe het morgen met je gaat! Ik moet om acht uur beginnen met werken en ga voor die tijd kijken of je al getest hebt! Spannend.

liefs esther

Oh Esther, wat klote allemaal zeg. Als het dan echt niet zo mag zijn, dan hoop ik ook dat je snel ongesteld wordt. Dan kan je het beter maar zeker weten. Maar ik hou stiekum hoop voor je hoor.

Ik zal morgen gelijk als ik getest heb even berichten hier. Maar geen idee nog hoe laat, ik ga geen wekker zetten (verwacht wel dat ik al vroeg wakker ben natuurlijk). Heb de test van het Kruidvat (2 voor 5 euro) en een pakje van Clear Blue gekocht.

Nogmaals, ik vind het zo rot voor jou! Waarom kunnen we niet allemaal gewoon lekker zwanger worden, we moeten er al zo veel voor doen. Oneerlijk. Ik stuur je een knuffel.

Geplaatst

Esther,..wat oneerlijk is het allemaal hé! Je weet ook gewoon niet wat je moet voelen,en hoe je moet denken. Bij ieder kwaaltje denk je "zou het?"..En je lichaam zegt zo soms van alles!

Net wat jij zegt,laat het maar snel komen,dan ben je er vanaf.

Maar van de andere kant : geen bloed geeft moed.

SJSL; oh spannend,morgen is je testdag! Hoe je het nog vol? Moeilijk hé,zo voor de testdag!...Heel veel geluk,dat het maar een dikke vette plus mag worden!

Geplaatst

hallo,

Ik wil even iedereen heel veel sterkte wensen en scu6 in de wachtweken.

Ik ben nu ook zwanger van mijn 3de icsi en we zijn heel blij dat dit ons is gegunt!(we hadden maar ongeveer 15 levende zaadjes per rietje en we hadden er 8)

dus we hebben heel veel geluk gehad.

en ik had ook het gevoel dat het over zou zijn,want had ongi krampen.. alleen geen hoofdpijn wat ik normaal ook heb. we hebben de 3de keer met acupuntuur gedaan en ik kan het iedereen aanraden!

nogmaals heel veel suc6!

liefs

Desiree

Geplaatst

Esther, hoop voor je dat het gewoon nog goed blijft gaan! Hoop met je mee...

Annelies, ik hoop dat je positief test! Duim hier voor je!

Dinky, gefeliciteerd!

Hier is het ver afgelopen denk ik, krijg nu ook hoofdpijn en vloei roodachtig:sad1:

Wacht nog even op de bloedtest, maar heb geen goeie hoop.

Verder iedereen succes, hoop dat het de rest wel lukt!

Groetjes Wendy

Geplaatst

SJSL; oh spannend,morgen is je testdag! Hoe je het nog vol? Moeilijk hé,zo voor de testdag!...Heel veel geluk,dat het maar een dikke vette plus mag worden!

Gaat goed hoor. Denk er niet al te veel aan. Ben wel blij dat het morgen eindelijk zo ver is en we het weten. One way or the other zeg maar. Dat ik niet ongesteld ben nog, zegt echt niet veel bij mij. Had altijd al een rare cyclus en die heeft nu sinds 12 januari helemaal plat gelegen.

Wendy ... ben je echt ongesteld geworden? Wat ontzettend balen zeg!

Het is niet zo'n goede maand lijkt het wel ... zoveel die toch ongesteld worden.

Esther, hoe is het met jou? En heeft iemand iets van Suus77 gehoord? Ik dacht dat zij ook een beetje bloed had??

Veel sterkte iedereen! Met wachten of als het deze keer niet gelukt is ... met verwerken.

Veel liefs,

Annelies

Geplaatst

dinky gefeliciteerd meid

Edr, ik leef zo met jullie mee, waarom nou weer!

Meis heel veel sterkte, en hopelijk zet het dan maar snel door, zodat jullie verder kunnen!

Ik hoop zo dat het niet waar is, meis sterkte knuff

Geplaatst

Esther neeeeeeeee toch meid.. Verdorie ik had het zoooo gehoopt voor je... Heel veel sterkte meid en ik hoop nog wel op een wonder voor je..

Liefs en een dikke knuffel,

Hanneke

Geplaatst

Nou, het is heeeel vroeg, maar natuurlijk was ik supervroeg wakker en hebben we meteen getest. 15 dagen wachten was wel lang genoeg.

Wij zijn zwanger!!

Het is heel raar en onwerkelijk. M'n man was super positief dat het zou lukken, ik was veel voorzichtiger. Het is moeilijk om echt blij te zijn. Maar ben ik natuurlijk wel!!

klein.jpg

Het streepje is nog heel licht zoals je ziet. Ik hoop niet dat dat uitmaakt. Over een paar dagen nog een keer testen. Ik moet morgen het ziekenhuis bellen en dan hebben we als het goed is over 3 weken de eerste echo. Spannend!

Voor iedereen die nog wacht ... heel veel succes. En veel sterkte als het niet gelukt is.

Dikke kus van Annelies

Geplaatst

Oh SJSL van harte meid!!!!!!!! Eindelijk een positieve test lekker he na al dat spannende wachten.

Geniet ervan en op naar de echo....................................

Sandra

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden