Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ontzettend lief dat jullie zo meeleven, maar helaas stuur ik dit berichtje met rood doorlopen ogen!! Negatief........ En het voelde tot vanochtend zo goed!!!

Toch een erg pijnlijk moment, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen.

Geen bericht gehoord dat mijn andere twee embryo's goed genoeg waren voor de vriezer, dus begin ik waarschijlijk weer van voren af aan.

Voor iedereen die nog aan het afwachtren is, heel veel sterkte!!!

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag een test gedaan en nu een veel duidelijker tweede streepje :bf_new:, Nu alleen nog wachten of alles goed gaat vanwege de lage hcs op WD 13 ( 49)

Iedereen op t wachtbankje heel veel succes..

Groetjes suus

Geplaatst

Wederom een dag met tegenstrijdigheden. Voor de 1 positief nieuws: PROFICIAT !

en voor de ander een pijnlijke tegenslag. Maar geef de moed niet op, als je een tijdje verder bent sta je weer positief tegen een nieuwe poging aan.

Een paar maanden rust, doet je goed, heb ik ervaren.

Volgende week is bij mij de uitslag bekend. Omdat het voor ons de laatste poging is wel definitief, dat is toch anders voel ik sterk.

Geplaatst

suus nogmaals gefeliciteerd leul he die streepjes hahaha

Adriana, tjee dus als dit bij jullie niet lukt is het dan echt klaar

Geplaatst

Wendy ... wat balen! Ik hoop echt dat je een cryo hebt!

Esther. Ik vind het ZO erg voor je. Zo oneerlijk is het allemaal. Ik hoop dat je na de rustperiode weer de kracht hebt om voor de volgende poging te gaan. Veel liefs.

Marchan ... hopelijk snel die Cryo. Dan kan je weer hopen.

Sjuul. Welkom! Maar wat erg dat jullie poging mislukt is. Veel sterkte ermee.

Evie ... welkom! Ik heb het lijstje bijgewerkt, maar kan jou er nog niet opzetten. Pas al je weet wanneer je mag testen. Heel veel succes met je

poging.

Suus ... gefeliciteerd!! Helemaal super. Hopelijk blijft het goed gaan.

Ik had vandaag een paar druppels bruinverlies ... wat dan toch wel eng is. Maar ik probeer me er niet druk om te maken. We hebben 25-6 onze 1e echo. Dat wachten zal ook wel heel lang duren.

Bijgewerkt lijstje

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Neel, IVF, 14 juni testen

Adriana, IVF, 16 juni testen

Laika, IVF, 17 juni bloedtest

Geplaatst

Evie welkom hier! Succes met het wachten.

Sjuul; zo jammer dat het niet gelukt is! Het zal nu niet makkelijk zijn,maar probeer positief te blijven voor een volgende ronde! Sterkte

Suus; en jij harstikke positieve test!! Super hoor.

Alle anderen nog heel veel succes met het wachten,nog een paar daagjes en dan kom ik bij jullie het bankje warm houden!

Geplaatst

Sjuul balen zeg, sterkte met het een plaatsje geven.

Suus gefeliciteerd!!!!

Idd tegenstrijdige berichten achter elkaar.

Sandra

Geplaatst

Vandaag nog even mijn huisarts gebeld omdat ik 4 juni die bloedtest had laten doen.

Mijn HCG was toen 13 licht verhoogd.

Weet niet wat ik daar nou weer mee moet wilde eigenlijk ook niet bellen voor de uitslag maar was toch wel nieuwsgierig.

Liefs

Geplaatst

Hallo

Ik heb net op internet wat lopen zoeken en kwam biochemische zwangerschap tegen.

Dat verklaart mijn pos. testen en mijn HCG.

Ik was dus pril zwanger en die zwangerschap kan heel snel omslaan in een miskraam.

Nou dat heb ik gemerkt.

Geplaatst

Hoi Marchan,

Als je HCG groter is dan 1 dan wil dat zeggen dat er een zwangerschap is. Alleen onder de 100 betekent het dat het vaak niet goed is en het dus al in een heel vroeg stadium is misgegaan.

Heel veel succes in je volgende poging!!!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Vandaag de uitslag van de bloedtest, en zoals verwacht negatief! Gelukkig hebben we 5 cryo's! In augustus de tp van een cryo. Ben in behandeling in Gent en daar hebben ze Gentse feesten in juli en zijn dan gesloten. Dus nog een maandje uitstel...

Dus even rust, en alvast hopen op de volgende.

@ Suus: GEFELICITEERD!!! Gelukkig dat er nu wat meer positieve berichten komen!

@ Evie: Welkom en heel veel succes.

@ Annelies: Maak je niet te druk, het komt vast helemaal goed. Ik duim in ieder geval voor je...

@ Marchan: Ook succes met de volgende poging.

@ Sjuul: heel veel sterkte, is echt een kl... gevoel hè? Voel met je mee...

Alle anderen, heel veel succes en sterkte met wachten in deze onzekere tijd!

Groetjes Wendy

Geplaatst

Fijn dat je nog cryo's hebt wendy. Vind je het vervelend dat je een maandje rust heb of wel prettig?

Geplaatst

Bedankt voor de leuke felicitatie's, 1 juli heb ik mijn eerste echo, spannend.

Esther, wat balen meid. Heel veel sterkte. Dit geldt ook voor de anderen die negatief hebben getest. Zo niet eerlijk.

Groetjes Linda

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier, maar ik schuif graag aan op het wachtbankje! Ik zit nu op dag 10 (na tp) en begin nu heeeel errug zenuwachtig te worden (2de ICSI). Vrijdag mag ik thuis testen of bloed laten prikken in het ZH als ik nog niet menstrueer (vorige keer begon ik te vloeien op dag 9 na tp).

Voor alle mensen die positief hebben getest: Gefeliciteerd!

Voor alle mensen die negatief hebben getest: Ik leef en lees met jullie mee, sterkte:sad1:

Groetjes, Karin

Geplaatst

Oh karin, Wat spannend!!!!!

Welkom en succes met het wachten van de laatste dagen echt zwaar....

Sandra

Geplaatst

Hoi Sandra,

Dank je voor de welkom!

De laatste dagen zijn echt het ergst!!! Elke keer als ik iets voel in mijn buik ga ik broekloeren.... Ik word er gek van (vooral van mezelf!).

Ik zie in jou onderschrift dat je nog 2 cryo's hebt. Ga je een cryo tp doen?

Groetjes, Karin

Geplaatst

Ja, wij gaan op voor de cryo's die we nog hebben. In België mag er geen nieuwe poging gestart worden voor al het materiaal op is.

Straks heb ik een echo om te kijken hoever ik in de cyclus ben, heb vanmorgen nog een ovulatie test gedaan en zoals gewoonlijk als het positief moet zijn dan is het dat niet. Meestal ben ik het op dag 12 wel en nu dus niet....... grrrrrrrrr

We zullen wel merken wat ze in Gent zeggen en daarna maar duimen dat de ontdooiing goed verloopt.

Sandra

Geplaatst

Ooooh spannend, ik duim heeeel hard voor je!!

Voel je je fijn in Gent? Wij denken erover, als deze poging mislukt, om ook naar Gent te gaan omdat ze daar toch iets verder zijn met de techniek....

Karin

Geplaatst

Volgende week kom ik bij jullie op het bankje plaats nemen!!!!!!

De tp is ma of di. Als ik morgen geen positieve ovulatie test heb moet ik 1x pregnyl spuiten en is de tp di. Als die morgen wel positief is is de tp ma. Van binnen ziet het er allemaal goed uit. bms mooi opgebouwd uit drie lagen en de folikel was mooi, nu zo'n 16 mm. Jammer dat we daar niks mee kunnen. Als de cryo maar goed ontdooid en natuurlijk blijft zitten hoor je ons niet klagen.

Wij zijn heel tevreden over Gent, worden goed begeleid e.d. Wij hebben geen ervaringen met Nederlandse ivf-afdelingen dus daar kunnen wij geen oordeel over vellen. Het is wel belangrijk dat je wat te lezen meeneemt als je naar Gent gaat, soms loopt het echt gigantisch uit. Wij hadden alleen een echo vandaag en werken 3 kwartier later dan afgesproken geholpen. Ach daar wen je aan haha.

Sandra

Geplaatst

Hey Witje,

Dan komt het alweer lekker dichtbij voor je, zie dat je in zeeuws-vlaanderen woont ik ook wel in het westen.

Ik loop in brugge kan ook naar gent maar daar zijn de wachttijden zo lang en een stuk verder rijden. In knokke kan je gelijk beginnen.

Alvast heel veel succes

Geplaatst

Karin,welkom hier,en veel succes alvast vrijdag!

Vandaag mijn 1e FM,en al een ei van 21mm.

Ik reageer heel heftig op alle hormonen.

Vrijdag zou ik eigenlijk mijn iui hebben,maar dit is onmogelijk ivm mijn werk.

Dus om 18.00 heb ik Orgalutran moeten spuiten,dit om het allemaal te remmen,en morgenavond de Pregnyl. En zaterdag IUI 3.

Dus zaterdag kom ik de meiden gezelschap houden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden