Ga naar inhoud

Wachtbankje Juni 2009


Meiske74

Aanbevolen Berichten

Ana het kan zijn dat er 1 embryo is afgestoten en dat de andere wel ingenesteld is. Dat is mij bij mijn vorige tp verteld toen we er ook 2 hadden teruggeplaatst en ik "behoorlijk" ging vloeien, 10 dagen na een tp testen is veel te vroeg voor een positieve test!!! Dus er is zeker nog hoop.

 

 

 

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Nou ik heb gisteren ook een klein beetje helderrood bloed geconstateed. Gelijk in de zenuwen nu. Hoop dat het door de utrogestan komt, staat in de bijsluiter dat je dan ook verlies kunt hebben. Oooooh, hoop zo dat het niets is. Voel ook helemaal geen menstruatiekrampjes of iets anders. Ik ga nu maar naar m'n werk. Tot vanavond en veel succes meiden. We proberen positief te blijven. Ik moest dit nog eventjes snel kwijt.

 

 

 

Groetjes, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een negatieve berichten ineens allemaal, heb een paar dagen niet gekeken.. Bah! En het leek even zo mooi, een aantal positieve berichten achter elkaar...

 

Ik hoop dat het 'vals alarm' was voor jullie, Dandy, Tiesam en Ana!!

 

Sterkte en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemal,

 

 

 

Bedankt voor jullie berichten! Heel lief van jullie!

 

Vandaag nog steeds dezelfde, geen echter menstruatie, maar een paar druppels bruin afcheid. Verder voel ik me prima, geen pijn, niets!

 

Ach...we kunnen niets doen dan alleen maar wachten maar ik heb al mijn hoop opgegeven voor deze poging! :sad1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

 

 

 

Wat een onzekerheid hier! Helemaal om gek van te worden....

 

 

 

Voor de dames de ongi zijn geworden heel veel sterkte!

 

Voor de dames die een beetje bloed hebben verloren, maar nog niet is doorgezet...kom op blijft positief en hou de moed erin!

 

Volgens mij zijn er geen nieuwe zwangere bij gekomen maar mocht ik je over het hoofd hebben gezien, onwijs gefeliciteerd!

 

 

 

Hier is alles rustig. Vorige week vertelde ik in een andere topic hoeveel dingen ik wel niet voelde. Zaterdag stond ik op met het gevoel dat het fout gaat. Maar ik moet wel zeggen dat het laag in mijn buik wel rommelt. Net of er continu druk op staat.

 

Vrijdag is de testdag...ik kan die week wel omkijken!

 

 

 

Meiden die net zoals ik aan het wachten zijn...veel succes!

 

 

 

Liefs Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

 

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

 

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

 

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

 

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

 

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

 

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

 

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

 

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

 

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

 

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

 

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

 

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

 

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

 

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

 

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

 

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

 

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

 

Daan26, IUI, 11 juni testen

 

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

 

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

 

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

 

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

 

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

 

Nienke, 21 en 23 juni bloedtest

 

Tiesam, 22 juni testen

 

Ester, 22 juni testen

 

Linda31, 24 juni testen

 

Ana1972, 25 juni testen

 

Sil IUI, 26 juni testen

 

Anouk (Knoer), 26 juni testen

 

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

 

Rose, 30 juni testen

 

Henne, 30 juni testen

 

Marchan (Chantal) 19-06 TP ?? testen

 

Knorrie, 1 juli bloedtest

 

 

 

Ik heb het laaste w8lijstje erbij getoverd maar deze is niet meer up tot date.

 

Willen jullie alles aanvullen wat er ontbreekt?

 

 

 

Groetjes SIL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

 

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

 

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

 

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

 

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

 

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

 

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

 

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

 

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

 

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

 

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

 

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

 

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

 

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

 

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

 

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

 

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

 

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

 

Daan26, IUI, 11 juni testen

 

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

 

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

 

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

 

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

 

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

 

Nienke, 21 en 23 juni bloedtest

 

Tiesam, 22 juni testen

 

Ester, 22 juni testen

 

Linda31, 24 juni testen

 

Ana1972, 25 juni testen

 

Sil IUI, 26 juni testen

 

Anouk (Knoer), 26 juni testen

 

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

 

Rose, 30 juni testen

 

Henne, 30 juni testen

 

Marchan (Chantal) 19-06 TP ?? testen

 

Knorrie, 1 juli bloedtest

 

Pam, IUI 27 juni testen

 

 

 

Heb mezelf er even bijgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Meiden,

 

 

 

Voor nu is het echt voorbij. Is heel erg jammer.....nou ja gaan wij voor de 2e keer behandeling. Ik ben naar de zh gegaan en gelijk ongesteld.

 

Dandy en Ana ik hoop het echt dan het lukt.

 

 

 

Gr Tiesam

Link naar reactie
Delen op andere sites

tiesam wat jammer!!

 

 

 

ik heb met het zh gebeld net en die zeiden dat er waarschijnlijk niks aan de hand is omdat het ook weer gelijk gestopt is en niet door heeft gezet.

 

ik ben nog steeds niet zeker hoor!!!

 

Ik kon wel een test doen zei ze, maar ben aant twijfelen of ik nog niet even moet wachten.

 

Maar ik sta op het punt er 1 te halen hoor!!

 

 

 

Voor de rest kan ik niks anders doen dan afwachten......

 

Word gek van de onzekerheid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 juli !!! Duurt nog wel even he..... poehpoeh

 

ik heb besloten om te wachten tot einde van de week met de test.

 

Want stel je voor dat het toch mis is. en je een valse positieve test krijgt ben je weer voor niks blij.

 

Want denk wel dat (als het zaterdag mis is gegaan) de hcg nog in je lichaam zit.

 

ik heb nog hoop........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tiesam, heel veel sterkte meid! Onwijs kl*te voor jullie! Ik wens je wel alle goeds toe voor de 2e behandeling.

 

 

 

Dandy, wat een onzekerheid zeg! Wat moet jij je inhouden om geen test te halen.

 

Maar net wat je zegt je kan wel testen en ben je misschien voor niks blij.

 

Ik zou ook nog even gewacht hebben. Ja dat zeg ik..de persoon die altijd heel ongeduldig is (zelfs met cadeautjes geven, ik kan zoiets niet bewaren!).

 

 

 

X Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

Hoi meiden,

 

 

 

Ik heb mezelf er nu officieel afgezet, van de wachtbank. De ongesteldheid is echt doorgebroken, gisteren moest ik bloedprikken en vandaag was het vonnis: niet zwanger. Toch wel blij dat mijn lichaam dat vóór de belafspraak al had aangegeven. Moest op mijn werk bellen en nu wist ik het antwoord al, dat scheelt. pufff.

 

 

 

Tiesam, heel erg jammer dat het bij jou ook niet gelukt is.. Ik stel voor dat we samen zo snel mogelijk voor de tweede keer op die bank ploffen en dan gelijk doorknallen naar de zwangerenlijst :-).

 

 

 

Ik heb er nu al zin in! Over drie weken evaluatie bij het ziekenhuis, netjes 1 cyclus wachten en dan terugplaatsen die cryo's!

 

 

 

Alle meiden hier, heel veel succes! Ik ga als een gek voor jullie duimen en ik neem nu 1 welverdiend borreltje.

 

 

 

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

 

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

 

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

 

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

 

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

 

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

 

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

 

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

 

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

 

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

 

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

 

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

 

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

 

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

 

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

 

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

 

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

 

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

 

Daan26, IUI, 11 juni testen

 

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

 

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

 

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

 

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

 

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

 

Nienke, IVF, 21 bloedtest, negatief getest

 

Tiesam, 22 juni testen

 

Ester, 22 juni testen

 

Linda31, 24 juni testen

 

Ana1972, 25 juni testen

 

Sil IUI, 26 juni testen

 

Anouk (Knoer), 26 juni testen

 

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

 

Rose, 30 juni testen

 

Henne, 30 juni testen

 

Marchan (Chantal) 19-06 TP ?? testen

 

Knorrie, 1 juli bloedtest

 

Pam, IUI 27 juni testen

 

 

 

Groetjes,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tiesam, Nienke, heel veel sterkte en dat de volgende poging wel doorzet.

 

 

 

Ik blijf nog bij een beetje bruin verlies, soms wat iets meer rood, maar echt doorzet heeft die nog niet. Omdat ik gisteren (10 dagen na TP) een negatief test had, ben ik nu bang om weer te testen dus ik ga gewoon rustig wachten tot donderdag og zo, dan moet al doorgezet hebben.

 

Ik loop om de 5 min na de wc!!:shootme:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

Hoi Ana, ik hoop echt voor je dat het niet doorzet... Bij mij begon de bruinige afscheiding op vrijdag, dat was dag 11. Hetzelfde als bij jou, af en toe wat rood. Helaas is het bij mij wel doorgezet. Maar het hoeft nog niets te betekenen! Ik blijf voor je duimen!

 

Groetjes, Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nienke,

 

Vreselijk is dat hé!

 

Ik heb het gevoel dat mijn regels ook gaan doorzetten.Ik heb me al voorbereid voor het ergste!

 

Wanneer mag je voor de 2e poging?

 

 

 

Je hebt no cryo's toch? Dat kan dan snel gebeuren, toch?

 

Ik heb geen cryo's, ik had maar 3 eieren en van de 3 twee waren bevrucht en teruggeplaats. ben benieuwd!

 

Ik zal pas voor de 2e poging kunnen in september want we gaan in juli met vakantie en precies tegen die tijd zou de tp zijn.

 

 

 

Nogmaal, sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dandy,

 

 

 

Jeetje, ik lees je verhaal en ik krijg er echt kromme tenen van. Het hangt er natuurlijk helemaal v.a. hoe het contact in het ziekenhuis is en wat voor afspraken je vooraf hebt gemaakt. Ik wil ook echt absoluut niet de boel opruien hier, maar ik zit me echt een beetje te ergeren (ervanuitgaande dat die beslissing van het zkh af komt). Maar als ik in dezelfde situatie zou zitten als jij, zou ik eisen dat er op korte termijn een bloedtest werd afgenomen. Ik vind het echt niet normaal dat ze je in deze situatie laten wachten tot 17 juli. Je hebt n.l. het recht om het te vragen en het ook te krijgen (mits je het natuurlijk zelf wil).

 

 

 

Dit hele traject is al moeilijk genoeg met al die onzekerheden. Een bloedtest is 5 minuten werk voor ze en dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Bovendien als het zkh het niet wil dan kan je natuurlijk altijd gewoon nog naar je huisarts om dit voor elkaar te krijgen.

 

 

 

Nogmaals ik weet niet hoe die beslissing tot stand is gekomen en ik wil me ook absoluut nergens mee bemoeien, maar ik proef een hoop onzekerheid bij je, wat terecht is en daar kunnen, mogen en moeten ze, als jij dat tenminste wil, iets aan doen. Alsof deze stress goed is voor het vruchtje.

 

 

 

Misschien komt dit wat strijdlustig over, maar ik probeer eigenlijk te zeggen dat we ons allemaal helemaal niet zo zeker voelen gedurende dit traject, juist het tegendeel en dat het belangrijk is te weten dat je voor jezelf op mag komen!

 

 

 

Sterkte,

 

Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

Hoi Ana, ik had er vanaf het bloedverlies gelijk een beetje een hard hoofd in. Onze tweede poging zal inderdaad een cryo tp zijn. Over drie weken moet ik naar het ziekenhuis voor een gesprek. Ze laten je hier altijd 1 "normale" cyclus volmaken na een mislukte poging. Dus de cryo zal in augustus zijn hoop ik.

 

 

 

Die onzekerheid is echt killing! Heerlijk dat je nog lekker op vakantie gaat :glasses9:. Wij zijn in februari geweest. Ik hoop dat je snel die uitgerekenden lijst op knalt.

 

 

 

Groetjes, Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tiesam en Nienke, wat een vervelende berichten weer. Ik wens jullie veel sterkte en dat het de volgende poging maar een stuk positiever mag zijn. We duimen mee.

 

 

 

En Dandy, laten we dan nog heeeel veel gaan duimen voor jou. Er moeten toch ook positieve berichten zijn.

 

 

 

Groetjes, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden