Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Carolina..bedoel je dat je net getest hebt dan? Omdat je zegt dat je weet wat de uitslag is?

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ EDR

Hoe is het nu met je? Ik hoop dat je weer bij bent gekomen van je tegenslagen..

Willen jullie snel weer beginnen met de volgende ronde? of nemen jullie even een break?

Groetjes

MB

Geplaatst

Opzich gaat het wel goed met me hoor! Lief dat je ernaar vraagt.

Ik heb echter gisteren een topic geopend: overtijd en negatief getest.

Ik had zondag op maandag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. Gisteren heb ik negatief getest. Krijg hier echt de rambam van. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

En wat de volgende ronde betreft; vrijdag hebben we een evaluatie van de 2e icsi. Ik denk dat we een flinke break nemen van een half jaar. Ook omdat ik een nieuwe baan heb en begin in oktober. Ik heb geen zin om dan direct aan te komen met het feit dat we onder behandeling zijn.

En hoe is het met jou? Helemaal aan het genieten? Het gaat hard of niet! Je bent al over de helft. Spannend hoor. Ik lees altijd mee in het november topic en denk dan vaak...had ik ook bij kunnen zijn. Helaas!

Geplaatst

@ EDR

Pfff dat is balen, gezien jij altijd regelmatig ongesteld bent, is dat zeker een domper...

Een break is opzich niet verkeerd hoor, volgens mij ga je er dan weer echt op verheugen

om aan je nieuwe poging te beginnen.. je moet ook aan je zelf denken ( en aan je partner) want we doen het allemaal wel, maar het is niet niks hoor.....

Met ons gaat het goed, weinig tot geen last van kwaaltjes en al weer opweg naar week 21, het gaat echt hard...

En laat je niet ontmoedigen door je mislukte pogingen, gewoon hoop hebben en als je er weer klaar voor bent lekker weer voor gaan meid!!

Geplaatst

ja Carolina,

Hoe bedoel je dat je weet wat de uitslag is? Positief of negatief?

Ik zelf heb er sinds gisteren niet veel vertrouwen meer in... Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Ook zijn mijn borsten niet meer zo pijnlijk, waarschijnlijk omdat de pregnyl uit mijn lijf is? Ik heb morgen de laatste bolletjesdag en ben bang dat ik daarna ongesteld ga worden en de testdag van 15 juli niet ga redden... Bweh, dit zijn baaldagen.

Caroline

Geplaatst

Caroline, kop op hoor, hou vol en hou moed!

Het hoeft nog niets te betekenen. Veel sterkte!

gr

B.

Geplaatst

Dank je Billy, maar ik zat ook te denken: misschien ging het allemaal te goed: 24 follikels, 13 eitjes, 11 embryo's... zijn allemaal superaantallen maar dat zegt natuurlijk niks... Het is gewoon moeilijk om te denken dat het misschien toch gelukt is als je je zo 'pre-ongestelderig' voelt...

Ok, ik probeer positief te blijven w8

Caroline

Geplaatst

Ik voel ook steeds zo'n ongi gevoel onderin mijn buik. Ik hoop maar dat het er gewoon bij hoort.

En als we hier niet kunnen "klagen" waar kunnen we het dan nog wel haha!

groetjes, B x

Geplaatst

Heel veel succes morgen Evie, ga heel hard voor je duimen dat de test positief is.

Hoop dat je een beetje slaap vannacht.

Toi, toi, toi,

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal, ik ben zoooooo zenuwachtig voor morgen ....... ik weet niet hoe laat ik hier kan laten weten hoe of wat maar zo snel mogelijk !!!!

Evie

Geplaatst

hoi evie

ik wil je ook nog heel veel succes wensen

misschien weet je de uitslag nu al

spannend!!!

nu maar hopen dat het een positieve uitslag is

ik duim voor je

groetjes faye

Geplaatst

Nog een dagje wachten en dan mag ik zelf ook gaan testen in het ziekenhuis, pfff wat een spanning!

Morgen nog 2 testers, Kammie en Carolina, hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Goede morgen allemaal!

Evie, heeeeeeeeel veel succes vandaag! Ohw wat een spanning zal je voelen!!

Hier helaas wat ongikrampjes..Morgen zou ik mogen testen brrr spannend

x

Geplaatst

Hoi Dames,

Gisteren is het laatste cryootje bij mij teruggeplaatst.

Ik hoop dat 4x voor ons scheepsrecht zal zijn.

Het was een super doorgedeeld cryo dus daar zal het niet aan liggen.

Afgelopen vrijdag bij de acupuncturist geweest. Hij ziet het niet positief zitten dat het deze keer wel blijft plakken. Mijn lichaam is namelijk helemaal uit balans.

Op 20 juli mag ik testen.

Iedereen heel veel succes!

GR. Esther

Geplaatst

Yustin, bij mij is het morgen ook 2 weken na tp, maar ik moet naar het ziekenhuis voor een bloedtest.

Esther, spannend!! Niet echt prettig om zo'n uitspraak van de acupuncturist te horen.

Geplaatst

Esther, veel sterkte met de komende spanningen!!

ben heel de dag aan het kijken op de wc of ik nog niet ongi ben..Voel ook af en toe iets lopen (oeps beetje vies, sorry) maar dat blijkt dan niets te zijn..Ik ken het gevoel wel helaas van het ongesteld worden...

Geplaatst

Yustin, herkenbaar, ik loop ook ieder uur naar het toilet. Voel vanalles in mijn buik en heb echt al 5 dagen hoofdpijn. Normaal gesproken krijg ik hoofdpijn 2 dagen voor de menstruatie.

Pfffffff

Geplaatst

Sjipperdepip, dat zou best wel eens gewoon spanningshoofdpijn kunnen zijn!

je hebt heel veel stress en spanning nu (wat natuurlijk niet zo gek is!!)

heb jij ook last van ongi gevoel?

Geplaatst

Sjipperdepip,

Ik heb ook vandaag al voor de derde dag hoofdpijn en had gisteren (als ik een normale cyclus had) ongesteld moeten worden! Is bij mij ook altijd 1 of 2 dagen van tevoren... Vandaar dat ik ook somber ben over mijn kansen nu... Vandaag laatste bolletjesdag dus ik denk nu dat ik een paar dagen later ongesteld zal worden... Het blijft een marteling dat wachten, succes alle lotgenoten!

Caroline

Geplaatst

Helaas helaas, na de negatieve test thuis afgelopen dinsdag was ook de test in het ziekenhuis vanmorgen negatief .......... heb m'n ogen uit m'n kop gejankt, maar dat helpt natuurlijk helemaal niets. Je wordt boos, verdrietig, onmachtig, waardeloos, in de steek gelaten, afijn, en on-top-of-all : geen cryo's.

Kan het nog slechter ??

Na 2 jaar van teleurstellingen weet ik het nu echt niet meer. Lang leve de vakantie .... moet me er echt toe zetten om te beginnen met inpakken ......

Als we terug komen van vakantie is de poli gesloten (hele maand augustus) dus we hebben tot september om te besluiten hoe of wat. Voor sommigen misschien niet voor te stellen, maar we hadden min of meer "afgesproken" samen het één keer (IVF) te doen .......... en nu weet ik het niet meer. Kan ik zo'n domper nog een keer aan ??

Stiekum ben ik toch aan het "zoeken" naar iets waar ik me aan vast kan klampen. Ik heb vanmorgen om 04:00 uur geplast, is de urine van 08:30 dan misschien "te dun" geweest ?? Moet mijn Hcg nog op gang komen ?? Ik voel nl nog steeds helemaal niets en er is (na het oude bruin van afgelopen maandag) nog steeds niets roods of roze te bekennen ........ Ik denk dat ik zat.avond nog maar een testje doe, als er dan nog geen ongi is .......... zou toch een waanzinnig begin van de vakantie kunnen zijn, alsnog ........ maar ik weet ook goed dat ik me er niet teveel aan vast moet klampen en er rekening mee moet houden dat vandaag of morgen het toch gaat beginnen ......

Heel erg bedankt voor al jullie medeleven, duimen, adviezen ...... Ik leef enorm mee met de meiden van de komende dagen !! En duim me suf voor jullie, dat jullie niet in net zo'n gat vol verdriet vallen als wij ........

Liefs, Evie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden