Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henkie,

Wat een vreselijk nieuws zeg dit hoop je toch nooit mee te maken.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Denk aan je.

Liefs en een hele dikke digi knuffel

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve hp......

Oh mijn God wat een afschuwelijk en gruwelijk nieuws.

En wat een onrecht.... Ik wens jou en je zus en familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik zal een kaarsje voor jullie branden!

Liefs bloem

Geplaatst

NEEEEEE :((((((((((((((((((( ow Henkie wat vreselijk, wat is het leven toch oneerlijk #@&^#$^##!! ik word er gewoon misselijk van... heb gelijk een knoop in mn maag... veel sterkte en kracht en we denken aan je! dikke knuffel

Geplaatst

Wat enorm erg en wat is de natuur gemeen

soms haat ik alle tegenstrijdigheden die we op ons pad mee krijgen

zit hier gewoon ook weer helemaal mee te huilen

sterkte voor je familie en voor jou

pas je wel heel goed op je zelf en je eigen kleintje

dit soort stress is niet goed voor je

en geen grotere stress factor dan verdriet

en we willen niet dat er bij jou na al deze tijd iets mis gaat

bij jou moet het goed blijven gaan dat heeft iedereen nodig

Geplaatst

Henkiepenkie,

Vreselijk voor jullie allemaal! Wreed!..... Denk om jezelf! En heel veel sterkte gewenst in deze vreselijke periode! Liefs, Hanneke

Geplaatst

Allereerst Henkie, ik wens jou en je famillie heel veel sterkte!

Helaas heb ik zelf ook minder goed bericht. Ik heb gisteren de punctie gehad en daar werden maar liefst 5 eicellen gevonden. We waren ontzettend blij maar vanochtend slecht nieuws, er heeft geen bevruchting plaatsgevonden. Ik kan maandag bellen om te vragen of ze ook een oorzaak hebben gezien waardoor er geen bevruchting heeft plaatsgevonden. Hier houdt het dus op voor ons.

Ik plaats binnenkort wel een langere update, maar heb daar nu even de puf niet voor.

Liefs,

Jootje

Geplaatst

jootje wat erg . zo vol goede moed en alles zo positief en dan geen bevruchting

wat enorm k*t voor je

stop je er nu helemaal mee ?

sterkte met dit alles

Geplaatst

Jootje

Neeee wat is het toch allemaal oneerlijk zeg dit had je toch echt niet verwacht!

Heel veel sterkte met het verwerken van deze tereurstelling en hopelijk kunnen ze eenoorzaak vinden waar het aan heeft gelegen.

meis ik vind dit toch ook weer zo oneerlijk.

Dikke Diggi knuffel

Geplaatst

Lieve meiden,

wat gebeuren hier toch een oneerlijke dingen! Lieve Henkie, heel veel sterkte meis. Dit is echt afschuwelijk.

Lieve Jootje, hoe bestaat het toch? Rustig aan, een mens krijgt soms verschrikkelijke dingen te verduren.

Dikke kus

Geplaatst

Jootje....wat een teleurstelling!!!!!

Ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je zoekt en verder op weg helpen..

Geplaatst

Hey Jootje,

Ook van mij heel veel sterkte gewenst met dit vreselijke en oneerlijke nieuws! Niet te geloven, en nu??

Sterkte meis! Liefs, Hanneke

Geplaatst

verdomme Jootje, wat een domper! kan me voorstellen dat je zwaar gedesillusioneerd bent. Eerst zo'n goede score met 5 eitjes en dan dit.. hoe kan dat nou????? een heeeele dikke troostknuffel van mij

Geplaatst

Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden.

Morgen kan ik naar het laboratorium bellen om te vragen of zij iets hebben gezien waardoor er geen bevruchting heeft plaatsgevonden. Bij één heeft overigens wel een bevruchting plaatsgevonden, maar daar is ook iets misgegaan. Wie weet krijg ik daar morgen ook duidelijkheid over.

En nu gaan wij stoppen. We hebben nu 4x geprobeerd waarvan 2x een terugplaatsing. Het is een enorme teleurstelling, maar ik probeer te kijken naar wat wij wel hebben en dat is ook veel zoals ons zoontje en onze gezondheid. Ik/wij hebben er alles gedaan maar het houdt een keer op, een 2e kindje zit er voor ons niet in. Gisteren heb ik alle frustratie eruit gegooid, het is soms zo oneerlijk. Maar helaas kunnen wij daar niets aan veranderen.

Meiden, ik zal hier wat minder komen maar ik blijf jullie volgen en aan jullie denken.

Liefs,

Jootje

Geplaatst

Jootje,

Wat ongelofelijk klote voor jullie zeg! 5 eitjes en dan niet 1 bevrucht, bah, ik ben al niet gelovig, maar met zoveel onrecht wat ons soms wordt aangedaan, raak ik er steeds meer van overtuigd dat HIJ niet bestaat. Stom is dat he, als je graag iets wilt, niet eens voor je zelf, maar voor anderen dan denk ik wel altijd, laat ik een kaarsje branden. De afgelopen weken heeft het kaarsje continue gebrand, maar geen gehoor gekregen...

Fijn dat je ook kan kijken naar de goede en fijne dingen die je hebt, zoals een mooie zoon, iets om extra zuinig op te zijn. Veel sterkte met de verwerking en alle goeds voor jullie.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Hey meiden,

Ik vind het nu moeilijk om hier ons nieuws te gaan vertellen jootje en henkie jullie maken nu z'n rot periode door en dan kom ik poefff.

Maar ik ga het toch met jullie delen.

Zaterdag en vanmorgen hebben wij een test gedaan en ook al is het nog te vroeg maar wij hebben nu 2x een positieve test in handen mogen hebben.

Moet zeggen dat ik wel gereseveerd blij ben er kan nog alles gebeuren en ik kan vrijdag pas het ziekenhuus bellen met het nieuws.

poeff hoop zo dat het allemaal goed blijf gaan dit is de eerste keer in 7 jaar tijd dat wij een een dikke vette plus hebben zien staan op z'n test.

Geplaatst

Pien,

dank je wel moet zeggen dat ik 4 dagen te vroeg ben en dus nog wel even voorzichtig ben met het echt van de daken te schreeuwen.

Kan het dan ook nog niet echt geloven!!!!!

Hoe gaat het eigenlijk met jou en je twee ukkepukken????

Geplaatst

Hee Chantal,

Ik vind het geweldig voor je, ik heb je teleurstellingen de afgelopen tijd ook steeds gelezen. Natuurlijk heb je je reserves, maar persoonlijk vind ik een vroege positieve test prettiger dan een nauwelijks zichtbaar tweede streepje op de testdag zelf. Voor nu ben ik enorm blij voor je.

Hier alles goed, nog steeds wel eens onzeker hoor. Aanstaande donderdag de 20-weken echo alweer.

Liefs Pien

Geplaatst

chantal ik begrijp je terughoudendheid op alle vlakken

maar ook ik wil je super graag feliciteren

juliie lopen nu redelijk gelijk op allemaal en dat is hoe dan ook positief

Geplaatst

:confettistars::icon_pink_babydust::confettistars:

Chantal!!

:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4Alvast van harte :gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4En nog een paar nachtjes slapen voor meer zekerheid!!

:luck:Het is je zóóóóóó gegund meid!:luck:

Geplaatst

Hey Pien,

Snap dat wel hoor die onzekerheid en volgens mij houden we dat ook allemaal tot dat we onze kleine spruit in onze handen hebben (of 2 spruitjes hihihi)

Wel spannend z'n 20 weken echo en niet vergeten te vragen wat het word ( had het gelezen in de andere topic).

Heel veel succes en lekker genieten van die twee boefjes.

Pleun,

Dank je wel

Wel erg leuk wij worden als alles goed gaat ook een november mamma dus dan kan ik mij aansluiten bij Henkie en Kyra en ik hoop dat jullie ons snel mogen volgen.

Liefs

Geplaatst

Kyra

Ja leuk he, hoop alleen dat de test vrijdag nog zo duidelijk is.

Ga mij vrijdg bij jullie aansluiten hoor in het november topic kan het ook nog bijna niet geloven.

Heb namelijk nog steed nergens last van geen buikpijn niks.

Geplaatst

Dat zou echt super zijn als je je bij ons komt voegen!!!

We gaan redelijk gelijk op! Echt super...

Tja, ik kan me niet voorstellen dat je eerst posi test en dan vrijdag negatief, jij wel??

Enneh...buikpijn hoeft toch niet? Nergens voor nodig! Lekker weg laten zou ik zo zeggen. Er zijn zoveel vrouwen die zich niets anders voelen dan anders. Daarnaast de meeste kwaaltjes komen pas na 6 weken, zei de mevr. van MvM dus geniet er nog maar van

:uwoman:

Waauuww....andere meiden; dit vraagt om meer!!!!

Geplaatst

Hallo lieve Jootje.....

Wij hebben al contact gehad, meid.....ik denk voortdurend aan je en wens je alle alle wijsheid en kracht die je nu zo hard nodig hebt. Het leven kan zo verdomd oneerlijk zijn. Eerste de vreugde ervaren van die 5 eitjes en dan zo hard neer komen na zo’n teleurstelling, meissie, meissie, meissie toch. Het is ongelooflijk hard en ik zou willen dat ik ook maar iets voor je kon doen. Dikke knuf voor jou.

Lieve HP

Meid.....hoe is het met jou en met je zus/familie? Ik moet ook steeds aan jullie denken.....wat is het leven bizar en vol met uitersten....dat is niet te vatten. Kun je soms bij ieniemieniemomenten ook een beetje stil staan bij jezelf? IK hoop het zo voor je. Meid….ook een dikke knuf voor jullie daarzo. Wat een bizarre tijd moet het zijn voor jullie.

Geplaatst

En dan lieve Chantal......meisje........ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om je mooie nieuws nu hier neer te zetten, maar dat is zoals het leven is.....Dus wil ik je alvast voorzichtig van harte feliciteren meid!!!! Probeer te genieten van dat eerste kruisje ever..........en blijf positief denken!!!!

En dan de andere meiden:

Mia, Kyra.....hoe voelen jullie je? Gaat alles goed? Ik hoop het zo.

Sen, meid, hoe is het bij jou? Weet je al meer??? IK zie dat je een nieuwe ronde in april start? Dank je wel voor je uitvoerige uitleg over die cetrotide. Ik voel me nu al eens stukje rustiger. En wat onzettend goed dat gesprek met die apotheker, wow……zoiets hoor je niet heel vaak meer. Petje af voor jou maar ook dat ze hun fouten gewoon toegegeven hebben. Nu heb je misschien dubbelkorting. Ik heb trouwens geen idee van de vakantie van dr DD. Ik las wel hier ergens dat hij de 18e weg zou zijn……fraai dan…..want als ik al tot ene punctie kom dan zal die de 22 of 23e zijn……bij iemand anders dus….....zucht…….als ik niet al zoveel gezichten had gezien in Nederlandse ziekenhuizen en daar niet al zo aan gewend was dan had ik een probleem dus. Wat een idee van turkije……sprak me wel aan!!! Maar ja…ik zit nu nog in de vergoede pogingen of maakt dat niks uit??? Voel je al iets van de dhea?? Ik neem hem deze ronde nog niet…….maar is een volgende ronde nodig dan ga ik er gewoon voor.

Pleun, meiske…..hoe is het bij jou nu? Nog even en dan komen er weer kansjes op je weg.

Han, meid…..ben je al begonnen of nog aan de laatste pilletjes??? Spannend dus ook weer voor jou……

En dan Joske…..al aan de dhea of niet? Nog even wachten en dan begint het voor jou ook.

Ik hoop dat ik weer eens niemand vergeten ben……..

Hier weinig nieuws…..nog 2 nachten slapen en dan mag ik naar doc DD. Ik spuit vanaf vrijdag nu 2 maal daags 225 eenheden…..in de ochtend Menopur en in de avond Gonal. Ik ben nog nooit zo beroerd geweest. Ik kan niet anders dan slapen (afgelopen weekend ben ik nauwelijks wakker geweest) en barstende koppijn. IK hoop elke dag als ik op sta dat het beter gaat want dit is wel heel heftig. Voor de dames met een hoog fsh en laag amh……..was er bij jullie verschil in opbrengst tussen het gewone schema en het antagonistenschema?? Ik probeer ergens hoop vandaan te halen……want ik vind het echt berezwaar. Ik ben zo bang om woensdag te horen dat er weer niks groeit…….IK snap niet hoe jullie elke keer weer zoveel moed vonden om door te gaan.

Meiden, ik denk aan jullie.

Liefs en een hele dikke knuffel van mij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden