Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, ik durf ook niet eerder te testen en vrijdag is nog zooooooo ver weg, zucht...

Voel nu net weer wat ongi krampjes voorbij komen, ik weet niet wat ik ervan moet denken, die 20% kans dat het raak is is ook zo klein...

Groetjes,

Tamara

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha tamara, een week eerder testen zou ik voor mijzelf ook wel vroeg vinden, maar als je dat gewoon graag wilt zonder er al te veel consequenties aan te verbinden dan staat er toch niets of niemand in de weg?Joy

Geplaatst

Hey Joy,

Dank voor je berichtje.

Ben idd wel benieuwd wat jouw gyn. erover kan zeggen.

Maar ik zie dat jij twee hele geslaagde icsi´s heb gehad en van iedere smaak 1 nog wel liefst, leuk joh!

In welk ziekenhuis loop jij, toch niet toevallig in het Erasmus in R´dam

Kan jij je nog herinneren wat je toen voelde na de terugplaatsing die twee keer dat je in verwachting was

Alvast bedankt weer,

Tamara

Geplaatst

Ja, zo denk ik er ook een beetje over...

Dan denk ik weer..laat ik maar gewoon testen, dan weet ik het , maar als het dan negatief is, ben je er toch weer vanaf... en dan moet je alsnog later nog een keer om het zeker te weten..

En dan weet ik niet...nu de onzekerheid gewoon nemen tot het testmoment daadwerkelijk mag... of straks er vanaf zijn omdat het negatief is en dan op de daadwerkelijke testdag nog een keer testen en er dan alweer vanaf zijn..

Tis allemaal zo lastig... en zo onzeker.....zenuwslopend.

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR, 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Het lijstje zat weer een beetje diep in het verhaal. Daarom heb ik het even naar boven getoverd. Volgens mij zijn er een aantal dames bij gekomen.

Zetten jullie je testdatum er even bij zodat we weer volledig zijn?

Erbij zetten doe je door het lijstje van mijn krabbeltje te selecteren en te kopieren naar jouw tekstvenster. Dan kun je alles bewerken.

Liefs SIL

Geplaatst
tegelijk met jou... 5 oktober! brrrrrrrrrrrrrr

Bedoel je mij, Suze? Ik mag namelijk pas de 9e testen. Ik heb ook zo'n brrrrrrrrrrr gevoel.

Heb je misschien nog meer info voor me? Welke en hoeveelste behandeling is het voor jou? Anders moet ik het terug zoeken.

Je staat er trouwens bij hoor.

Aramat, jij stond er al op!

We mogen samen op dezelfde dag testen. Gesellieeeeee !

Geplaatst

heee meiden. Even een berichtje van mij uit limburg. (idiaal...appartement met draadloos internet...!).

Ik snap jullie reacties m.b.t. het te vroeg testen hoor! Ik zou het bij een ander ook een beetje idioot vinden. Maar serieus...dag 14 na de tp word ik ongesteld, vandaag dus. Ik heb ook knallende buikpijn. Echt van die ongikrampen en niet zo'n beetje ook. Afscheiding begint ook te komen. dusseh....voor mij is het wel bijna over hoor! Maar goed...zolang er nog geen bloed is...

We gaan genieten dit weekend maar ik vind het wel heel erg moeilijk hoor. We zijn erg verdrietig. 1 van de meiden in het topic heeft een filmpje gemaakt over het moeten loslaten van een droom; het krijgen van kinderen. Ik herken me hier zo in. We zullen onze kinderwens, een kleintje van ons samen, moeten gaan loslaten. Maar hoe? Hoe ga je dealen met de gedachte dat er nooit een kindje van je samen zal zijn dat naar je opkijkt...z'n handjes in de jouwe legt en mama tegen je zegt? Nooit het gevoel meemaken van een trappelend kindje in je buik? Nooit voor jezelf, voor je eigen kind, legitiem de prenatal in stappen en kleertje te kopen?

Mijn zusje moest zo huilen...haar man had gister voor ons uit zich zelf bij de prenatal rompertjes gekocht. Het zat helemaal goed volgens hem, dacht hij. Zo lief...maar niet nodig w.s.

Nou ja...jullie snappen me w.s. wel. Wij gaan ordinair geld uitgeven dit weekend, lekker uit eten, wandelen, kortom....samen de dingen op een rij zetten en proberen te genieten van al het goede wat er is in ons leven. En geloof me...dat is enorm veel!

lieve groet

Esther

En nogmaals....meiden jullie zijn schatten!

Geplaatst

Oh meiden wat een spanning allemaal zeg.

Ik ga een beetje te vroeg testen dus.

Mag van het zh morgen testen, en ga vanaaf samen met mannetje testen, das dus wek heel dicht bij de datum van het zh. dus moet niet zo veel uitmaken lijkt me.

Ik heb zelf het gevoel dat het niet gelukt is, maar vanavond zullen we het eindelijk weten. Ik ga testen met kruidvat testen.

Ik voel trouwens verder niet veel, deze week wel veel misselijk geweest, maar sinds gisteren niet meer. Totaal geen ongi gevoel, maar dat wijd ik dan weer aan de balletjes en de progynova...

Je kunt er helaas ook allemaal niets mee he, je lichaam houd je zo voor de gek in deze vreselijke wachtweken.

Kom op meiden we moeten het bankje groener maken hoor.

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Suze1975, 5 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Zo, mezelf er ven bij gezet. ooooo wat spannend.

Esther, het os zwaar klote, ik begrijp zo goed wat je schrijft, ik speel ook constant met die gedachte dat we echt geen kleintje van ons saampies mogen hebben.

ppppffff het is zwaar, ik weet ik mag de moed nog niet opgeven maar toch......

Sterkte!!!

Geplaatst

Voor alle dames in het "rood" een dikke :hugg:

van mij en ik wens jullie veel sterkte!!

Voor alle dames die nog moeten testen, ik duim voor jullie!!!!

Sandy

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Suze1975, 5 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

Zo, ik heb mezelf er even bij gezet. Vanmiddag de TP gehad van 2 cryo's. Volgens de arts waren ze 'redelijk goed' te noemen. Inmiddels weten we dat het aantal cellen niet echt uitmaakt voor de slagingskans dus ik baalde al dat ik het gevraagd had.

Geplaatst

@bitch, Spannend hoor! Ik duim voor je!

@Esther, inderdaad een heel verdrietige gedachte. Soms is het ook absoluut niet te begrijpen waarom de een wel en de ander niet.. Sterkte meis! Stiekem blijf ik een beetje voor je hopen voor deze poging.

Vandaag zijn ze begonnen met ontdooien! Morgenochtend bellen of het allemaal gelukt is en we mogen komen, arggghh, spannend!

lfs

Nienke

Geplaatst

francis...hoe is het? Heb je al getest? Oh...ik hoop zo voor je dat het goed zit meis!!! Laat je het snel weten?

Geplaatst

Gadsie wat een nare berichten... Dames die negatief hebben getest, heel veel sterkte!

Nienke... ik duim voor je! Op naar 2 prachtexemplaren morgen!

Pieneke

Geplaatst

Bitsch, he bah. Nee he! Dat is naar. Ik heb ook op de 22e een terugplaatsing gehad maar mocht pas op 6 okt. 14 dagen na terugplaatsing testen. Jij 3 dagen eerder, hoe kan dit? Meid, heel veel sterkte!!!!!!Joy

Geplaatst

Verschilt veel per ziekenhuis he.

Ik heb zojuist nog een test gedaan nuchter helaas ook negatief. eens te tellen.

ik heb 22 sep de tp gehad(cryo)das dag 0 dus. als ik dan door tel na vandaag is het vandaag dag 11. das toch te vroeg om te testen eigenlijk? Of ben ik nu gewoon dingen aan het zoeken.

Geplaatst

Ach nee Bitch ik had zo de hoop dat het bij jou wel goed zou gaan.

Meiden die rood hebben getest heel veel sterkte.

Meiden die nog moeten testen heel veel succes.

Geplaatst

ik ben nog niet ongesteld. gisteren wel echt krampen gehad maar die zijn nu weer weg. Vreemd, de vorige 2 x icsi was ik prompt 14 dagen na de punctie ongesteld, net als in mijn gewone cyclus. We wachten "rustig" af. Ondertussen genieten we wel echt hier in maastricht hoor. We hebben een apartementje om de hoek van het vrijthof. gisteren m'n slag geslagen bij de bijenkorf en vanmiddag gaan we naar de antiekbuurt hier in maastricht. Morgen lekker wandelen. Het is hier lekker herfstachtig. Ik ben gek op de herfst.

Bitch...we gaan over een paar dagen gewoon samen opnieuw testen, als we voor die tijd niet ongi zijn, deal?

liefs esther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden