Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Joycex (Joyce), tp 28 sept, testen...?

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Nienke79, tp 2 cryo's, 15 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Marli01, 2 okt tp 2 emmies, testen....?

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

MissC (Cindy), 1 IVF 4 okt TP, 17 okt testen

Goedemorgen,

Om 5 uur al klaar wakker.

En helaas kan ik alleen maar mijn regel rood maken.

Eigenlijk wist ik het al vorige week.

Maar ja je blijft hoop houden.

Alle meiden die nog moeten testen kom op maak de regels groen.

Wie ook negatief heeft getest heel veel strekte ..... weet heel goed hoe jullie je voelen ik neem een baaldag en blijf lekker een dagje thuis.

Iedereen een fijne dag en we houden moed!

Op na de volgende ronde is dat voor mij in dat geval.

Liefs Agnes

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Joycex (Joyce), tp 28 sept, testen...?

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Nienke79, tp 2 cryo's, 15 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Marli01, 2 okt tp 2 emmies, testen....?

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

MissC (Cindy), 1 IVF 4 okt TP, 17 okt testen

Leejoo, TP 4 okt, 18 okt testen

Mag ik er ook bij op het wachtbankje, wat een stress weet niet hoe ik die 14 dagen door moet komen...

Iedereen heel veel succes, en Agnes ik leef met je mee.....

Lfs

leejoo

Geplaatst

Ben een weekendje niet online geweest en wat is er weer veel gebeurd. Alle dames die negatief getest hebben, heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

ESK, ik hoop dat vele jou mogen opvolgen met een groene regel! Van harte en probeer ervan te genieten.

Alle meiden die nog moeten wachten, heel veel succes weer deze week.

@Cindy en Suze, vandaag is jullie dag. Heel veel succes en op naar de positieve testen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Dames ik heb even een vraagje. Ik zit nu op wachtdag 8. Vorige week zondag terugplaatsing gehad. Nou moest ik vanochtend naar de wc voor ontlasting maar deze was zo hard (sorry voor de details) en bij het afvegen was het licht rose. Heeft iemand dit eerder gehad?? Betekend dit dat het is afgelopen voor deze poging? Of kan het iets anders zijn??

Lfs es

Geplaatst

Agnes en Suze; wat ongelooflijk rot voor jullie! Heel veel sterkte...

Es; ik ga er van uit dat je het roze bloed hebt afgeveegd bij de schede? Kan zijn dat er door de druk er een bloedvaatje is geknapt. Maar t kan ook innesteling zijn of eerste tekenen van het niet innestelen.

Kan me voorstellen dat je hier ontzettend onzeker van wordt. Nog even een paar dagen volhouden, sterkte!!!! En houd moed!!!!!

Lfs, Erika

Geplaatst

Agnes, jammer he? En dan s'morgens zo vroeg wakker op de dag! Stomme rottest ook. Suze ah, Ook zo jammer !!!!!het is een ieder zo gegund maar wat een rode regels zeg! Heel veel sterkte meid. Joy

Geplaatst

Agnes en Suze,

Wat een kl*te nieuws zeg, gatsie!

We leven allemaal met jullie mee (schrale troost...)

Sterkte,

Tamara

Geplaatst

Meiden, even een vraagje; sinds de terugplaatsing had ik steeds enorme zere borsten, waarschijnlijk door die bolletjes, alsof ze konden ontploffen. Maar sinds een aantal dagen is dat helemaal over en zijn ze weer gewoon normaal. Ook omdat ik regelmatig ongi krampen heb; ik val in herhaling zie ik, maak ik me toch ernstige zorgen dat het voorbij is.....

Hoe zit dat met jullie?

Thanks,

Tamara

Geplaatst

Tamara, volgens mij is het niet over voordat het over is. Klinkt misschien dom, maar ik heb ook helemaal niet zoveel kwaaltjes, maar de test liegt er niet om... hou vol!

Agnes en Suze, wat ontzettend rot! Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent.

Geplaatst

Hi Esk,

Bedankt voor je reactie.

Heb jij wel ongikrampjes gehad de afgelopen twee weken voordat je getest had?

Thanks,

Tamara

Geplaatst

Ja, het heeft wel degelijk gerommeld. Daarom is het ook zo lastig om er iets zinnigs van te zeggen... je weet het pas zeker als je niet ongesteld wordt en als die test positief is.

Hou vol!

Geplaatst

Hei tamara,

Ik sluit me bij esk aan, er is niet iets zinnigs op te zeggen, anders zouden we niet allemaal zolang op de testdatum moeten wachten. Ik had ook eerst zere borsten en daarna niet meer (voor de testdatum), en verder voelde ik zo goed als niets. Ik kreeg daarentegen wel allerlei ongesteldheidstekenen, zoals puistjes (die krijg ik altijd voor mijn ongi) en humeurwisselingen. Maar nu ben ik toch al 8 weken zwanger. Ik hoop in ieder geval dat je positief test tamara!

Ach suze en agnes...wat een dikke pech. Sterkte er mee!

Geplaatst

Erika, Dankje wel voor je reactie. Ik word hier inderdaad onzeker van. Het is een beetje bruinig en nu is het weg..... Echt heel erg raar. Hopelijk zet het niet door. Heb verder geen krampen of steken ofzo dat heb ik wel vorige week gehad maar nu niet meer.

Tamara, Erg he deze wachttijd ik word er ook helemaal gek van. Hoe voel jij je verder??

Lfs es

Geplaatst

Meiden die ongi zijn geworden of negatief getest hebben, sterkte.

Natasja...hoe is het met jou? Is het nog een beetje te doen met de spanning?

Geplaatst

Hey Ursela,

Bedankt voor je reactie, geeft toch weer een beetje hoop!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat het goed met je?

Hey Es,

Nou het is idd echt killing dat wachten. Heb altijd gedacht dat de punctie het ergst zou zijn van de hele behandeling, maar dit is echt erger.

Normaal gesproken ben ik echt een uitslaper, als ik naar mijn werk moet verslaap ik me ook regelmatig, maar nu lig ik om 5 of 6 uur al wakker...

Verder maak ik regelmatig ruzie met m'n hubbie, tja zullen de hormonen wel zijn ;-) Maar het is duidelijk dat de spanning van tijd tot tijd hoog op loopt.

Je wilt het zo graag natuurlijk, je bent met niks anders meer bezig! Nu ook bijvoorbeeld, ik zit op mijn werk, maar die niks anders dan dit forum checken, echt errug ben ik.

En jij, hoe kom jij de dagen door, want wij staan samen op vrijdag toch?

Groetjes weer,

Tamara

Geplaatst

Tamara,

Ik heb ook altijd gedacht dat de punctie het ergste zou zijn maar dat viel mij heel erg mee. Dat wachten vind ik echt k...

Ik heb net het ziekenhuis aan de telefoon gehad over de bruine afscheiding maar dit kan geen menstruatie zijn het kan een ader zijn of innesteling. Ik mocht zondag een test doen maar mag het nu ook vrijdag al doen. Dus inderdaad wij staan gelijk.

De weekenden gaan wel snel dan heb je veel te doen dus dat is wel lekker. Ik ben erg moe en ga vroeg slapen maar ben dan om 4 uur wakker en ga dan liggen piekeren. Op mijn werk is het wel een klein drama kan mij echt niet concentreren. Ik moet heeeeeel veel doen maar er komt weinig uit mijn handen. Hoop echt dat wij allemaal een positieve test hebben vrijdag.

Ik voel me verder wel goed heb geen krampen meer vorige week had ik dat wel. Wel zijn mijn borsten nog erg gevoelig.

Lfs Es

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ben een weekendje weg geweest, en nu lees ik dit allemaal, geluk, verdriet, onzekerheid.

Alle rode dames wil ik héél veel sterkte toewensen, het is zo moeilijk om iets te zeggen. Zo'n negatieve test of ongi is natuurlijk zo'n enorme teleurstelling, sterkte!

Esk, van harte gefeliciteerd met je positieve test, de 1ste nog maar, hopelijk volgen er nog meer!

Hier net terug van een weekendje Italië, aan het Garda meer, heb enorm genoten en het heeft er voor gezorgd dat de wachtweken weer wat sneller gaan! Heb voor ons allemaal een kaarsje aangestoken bij Maria in een kappeletje in Salo, aan het Garda meer.

Gisteren lag er een brief in de bus, dat de overgebleven embryo's helaas niet geschikt waren voor cryo, helaas!

Voor alle meiden die nog moeten wachten, veel succes!

x

Geplaatst

Hoi, hoi,

'k Heb ook zere borsten gehad, kwam denk ik ook van die bolletjes, want met de Pregnyl-prikken heb ik geen last gehad. Voelde ook mijn buik rommelen etc.

Het is gelukkig al weer maandagmiddag (zucht). De ochtend is snel omgegaan, nu de middag nog. Ik heb net besloten dat ik vanmiddag naar het Kruidvat rijd om een test te halen.... Tenminste, dat zeg ik nu. Ohw, die onzekerheid.... Vandaag is dag 28 van mijn cylcus (die normaal ook 28 dagen is). Nog steeds geen bloed, dus ik houd moed (thx Dees, 't is nog steeds een goeie).

Liefs van een zenuwachtige

Natas

Geplaatst

Natas,

Wat spannend dat je vanavond gaat testen. pff ik zou ook echt op zijn van de zenuwen. Heb je nu last van je buik of niet meer??

GR Es

Geplaatst

Hier even heel verdrietig, net bij het afvegen iets wat lijkt op een beginnende ongi. Bruinig bloed op het wc papiertje.

Het ziekenhuis gebeld, nog niks om me zorgen over te maken zeggen ze, alleen ik moet morgen wel het spreekuur van de IVF poli bellen.

Zie het nu heel somber in.

Ik zou ook echt niet weten hoe mijn cyclus loopt, en hoe ik dat zou kunnen uitrekenen.

Natas, veel succes met testen!

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden