Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanochtend op google wat gezocht en overal lees ik dat 11 dagen na tp te vroeg is. maar waarom zegt ziekenhuis het dan??

Ik ga nog maar even stug misschien wel tegen beter weten in door met de balletjes. en test over 2 dagen ofzo nog eens. Wie weet bestaan wonderen wel.

Esther deal hoor.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nieke,

Is het ontdooien goed gegaan en mag je weer op de bank plaatsnemen?

Het oktober wachtbankje is trouwens wel een illustratie van het smerige gokspelletje waar we verdorie met zijn allen in zijn beland.

X Pieneke

Geplaatst

aaah shit Bitch jij ook al.. wat is dat toch met al die negatieve testen. Dit is gewoon niet leuk meer. Waar blijft de eerste met een positieve test?!!! kom op meiden... dit zijn geen leuke berichten. Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld...

Geplaatst

Hey meiden, waar blijven die mooie groene regels?

Ik wens jullie veel sterkte en hoop toch dat jullie te vroeg hebben getest. Ik blijf nog even duimen voor jullie.

Alle andere meiden op het wachtbankje...........Heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Linda

Geplaatst

Bitch, Ik weet ook niet waarom het ziekenhuis dat gezegd heeft. Misschien hebben zij zich vergist? Hebben wij namelijk meegemaakt. Niet hierbij hoor maar wel met een vruchtbaarheidsonderzoek bij mijn man. Lag'ie daar komt de arts al lezend naar binnen zo meneer u komt hier voor uh...voor uh...., wij hingen aan zijn lippen, voor uw bal uh een balletje uh....Wij hingen al aan het plafond!!!!!hadden ogen als schoteltjes.Ik kon nog zeggen, sorry dokter maar daar komen we niet voor we komen voor een onderzoek of mijn man inwendige spataderen heeft!!!!!Het was zo'n domme situatie. Er vloog nog een zuster, verpleegkundige....., door de kamer, daar ging een deur los, daar lag ook nog een man met een doek over zich heen het leek wel een klucht!

Al gierend zijn we daarna de auto ingestapt. Wij maar zeggen...o, u komt voor uw uh...balletje ja dokter ik heb er twee...klopt dat???????Het zal de spanning wel geweest zijn en er was gelukkig niets te vinden maar wat slordig, wat slordig. Niet ingelezen en een verkeerd dossier. Dus een verkeerde datum, ach, waarom niet?Joy

ps. Maar wel vervelend voor je hoor!

Geplaatst

Wij lopen in Zwolle, wat voelde ik tijden de wachtweken voor de zwangerschappen uit. Uhm. Wat krampjes twee dagen. dat was 4 dagen na de terugplaatsing geloof ik. Ik herkende het bij mijn 2e zwangerschap, precies op dezelfde dag en dat ga mij hoop. Ik heb wel veel bloedingen gehad en dat gaf me weer veel onrust. Zoveel onrust dat ik zelfs dacht, laat maar over zijn want dit kan toch niet goed gaan.(Gedurende mijn zwangerschap.) Gelukkig heeft de natuur, of wie ook????, niet naar mij geluisterd. En kregen we een dochtertje. Joy

Geplaatst

Meiden bij ons is het eerste bloed gespot. Vanmorgen helemaal nergens last van gehad en in ééns uit het niets was het er. Het is over en uit. Toch nog wel weer gehuild hoor. Ik had zo verwacht dat mijn ongi gister zou komen en toen het maar niet kwam...tja dan laat je toch weer een pietsie hoop toe.

Ik ben erg benieuwd wat voor plan er voor ons is, met ons leven. Er moet toch iets moois voor ons in het verschiet liggen. We wachten af en gaan proberen dit een plekje te geven. En we gaan ff afwachten wat unive doet. rustig de tijd nemen voor het er achter komen of we nog een poging gaan wagen of niet. Zoals we er nu in staan niet maar goed...niets is zo veranderlijk als een mens.

Lieve meiden...nogmaals bedankt voor jullie meeleven. En de meiden die nog op het wachtbankje zitten...zet um op hoor! Zorgen jullie alsjeblieft voor wat vreugde hierzo want dat missen we een klein beetje momenteel!

Natasja en esk...sterkte meiden! Ik hoop zo dat het voor jullie anders zal zijn!

Bitch...m'n duimen blijven draaien hoor!

Marion, ook voor jou heeeeeel veel succes. Die derde poging moet bij jou goed gaan!

En de rest natuurlijk ook succes.

lieve groet,

esther

Geplaatst

Esther ik vind het echt heel verdrietig voor je allemaal, toch fijn dat je nog een beetje kan genieten daar aan de andere kant van Nederland.

Wij hopen ook op Unive, tevens zijn we aan het sparen als Unive de vierde poging niet vergoed...

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Oh Esther, ik had het zo gehoopt voor jullie... Wat een domper op een heerlijk weekend weg... Laat het inderdaad bezinken en zie later verder.

We leven allemaal mee. Sterkte.

Caroline

Geplaatst

Hi,

Ik ben nieuw op het wachtbankje van oktober (ben helemaal nieuw:curtianpeek:).

Ff mezelf voorstellen:

Ik ben Joyce, 33 jaar, moeder van een dochter van 9 jaar, bij mijn man is in maart 2008 geprobeerd sterilisatie ongedaan te maken, helaas niet gelukt en sinds begin van dit jaar aangemeld voor icsi. Maandag 28 sept tp van 1 embryo (1e icsi). En nu dus op het wachtbankje: zenuwslopend!

Alle verhalen tot nu toe gelezen en toch fijn om te lezen wat iedereen meemaakt of meegemaakt heeft... Alleen al het lezen "helpt" me op het wachtbankje.

Doei

Geplaatst

Ohhh nee Esther.. Dit ga je toch niet menen. Ik dacht eerst nog dat je gewoon te vroeg getest had. Hoe kan dat nou he. Kan het echt niet geloven. Heel, heel veel sterkte meid voor de komende tijd. En wat mooi en sterk dat je alweer naar de toekomst kan kijken. Hoop dat je het dit weekend nog een beetje van je af kan zetten. Volgens mij is het morgen koopzondag hier in Maastricht dus misschien dat shoppen wat kan afleiden. Waar zijn jullie vandaag geweest? Ohw ja jullie zouden morgen gaan wandelen he, waar wilden jullie gaan wandelen? Meis denk aan jullie en wil jullie heel veel kracht toewensen om dit verdriet een plekje te geven.

Dikke knuffel,

Hanneke

Geplaatst

He hanneke,

Ik had ook nog een beetje hoop hoor vanmorgen toen ik wakker werd. gisteravond toen ik ging slapen dacht ik echt dat ik vannacht ongi zou worden en toen ik vanmorgen nog niet ongi was...tja. Vanmorgen ben je dan uiteindelijk weer samen aan het dromen. Het is gewoon echt lastig. Gister zo verdrietig...toch nog een ietsiepietsie hoop, uiteindelijk geeft bloed echt duidelijkheid. Vanmorgen weer echt hoop, nu is het echt over. Het is gewoon zoveel aan emoties. Ik denk dat veel mensen dit niet weten, je moet dit meemaken wil je snappen wat het is. Ik ben nu ook doodmoe. Toch de hele week slecht geslapen van de spanning.

Het van ons af zetten...bij vlagen lukt dat. Maar het komt elke keer onverwacht naar boven. Er hoeft momenteel maar dit te gebeuren en de tranen schieten me in de ogen. Maar dat geeft niet hoor, dat is wel goed denk ik. Ik wil hier wel echt doorgeen met mijn man. Echt proberen samen dit te beleven en een plek te kunnen geven. Volgens mij is dat het beste. niet wegdrukken maar door het verdriet heen. Samen ook naar de toekomst durven te kijken. Het hier en nu onder ogen proberen te zien. En uiteindelijk is het echt zo dat we hier samen doorheen gaan komen. We houden zoveel van elkaar en zijn gelukkig samen.

Morgen gaan we samen wandelen. Vanmorgen hebben we nog even lekker geshopt. Vanmiddag hebben we de hele middag door zuidlimburg en belgie getourd. Ik kan enorm genieten van samen autorijden. Voor morgen moeten we nog een mooie route uitzoeken. Nog geen idee. Morgenochtend eerst maar even naar de vvv. We gaan genieten! Je woont in een prachtige provincie. Zo anders dan bij ons!!!

liefs esther

Geplaatst

Ach meissie toch. Kan me eigenlijk idd nog niet voorstellen hoe het voelt als je weet dat je samen verder moet, zonder eigen kindje. Wat ontzettend verdrietig en ook zo hard! Ik vind het ook heel knap dat je het aan wilt gaan. Denk ook dat dat de beste remedie is. Neemt niet weg dat het ook heel confronterend kan zijn. Je komt nu gewoon in een rouwproces, afscheid nemen van een kindje van jullie samen. Ik heb altijd gedacht dat we dan misschien een soort ritueel afscheid nemen ofzo. Geen idee hoe maar denk wel dat ik dat fijn zou vinden. Heel veel sterkte nog en probeer idd te genieten van deze mooie provincie. Hier nog wat ideeen voor wandelingen: Epen e.o. is heel mooi, Vijlen is ontzettend mooi daar heb je het vijlenerbos, de Sint Pietersberg is heel mooi, daar wonen wij vlak bij en wij wandelen regelmatig hier in de buurt. Maar het is hier overal wel mooi in het heuvelland. Sterkte he meid!

Geplaatst

he esther,

vol ongeloof lees ik je berichten. potverdikkeme waarom nou!!?

Je bent inderdaad in een heel mooi stukje Nederland waar wij ook wonen.

Meid, ik hoop dat je de kracht en moed vindt om deze werkelijkheid een plekje krijgt en jullie samen een prachtig mooi leven verder invullen met heel veel liefde voorelkaar.

Heel veel sterkte

Liefs Hellen

Geplaatst

Oh Esther....wat verschrikkelijk F*#(#(%#CK.. Ik wens je heel veel sterkte, maar vooral ook heel veel kracht en sterkte.. vooral ook om toch door te gaan. Je hebt 3 mislukte pogingen achter de rug, maar toch hoop ik dat je door gaat!! Hoe moeilijk het ook is!! Geef niet op hoor!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden